Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Szybki hosting
Twój dysk sieciowy URUCHOM

Moje usługi

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

 

Moje usługi

Zakładka Moje usługi stanowi ósmą, w kolejności od góry, zakładkę w menu Panelu Klienta. Dzięki niej, możliwe jest sprawdzenie, jakie usługi zarejestrowane są w Panelu, a także, jaki jest ich status czy data ważności.

Widoczność poszczególnych zakładek zależna jest od tego, jakie usługi zarejestrowane są w danym Panelu. Jeśli w Panelu nie znajdują się żadne usługi, zakładki poniżej Moje usługi nie będą widoczne. Jeśli przykładowo, w Panelu zarejestrowano domenę, a także zakupiono serwer CloudHosting i certyfikat SSL, poniżej Moje usługi widoczne będą zakładki Domeny, HostingCertyfikaty SSL.

  1. Zakładka Domeny – zawiera wykaz domen zarejestrowanych w nazwa.pl. Odczytać na nim można adres domeny (1), jej status (2) oraz datę wygaśnięcia (3), będącą datą jej ważności. Przy każdej domenie, w kolumnie Akcje, znajdują się również odnośniki szczegóły, konfiguruj, opłać (4), dzięki którym można sprawdzić dane Abonenta domeny, wykonać jej konfigurację oraz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy.

    Poniżej znajdują się również dodatkowe przyciski, dzięki którym, po zaznaczeniu domen, można wykonać cesję danych Abonenta (5), a także dokonać płatności i zmiany konfiguracji dla wielu domen jednocześnie (6).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Domeny

  2. Zakładka Cloud Backup – zawiera wykaz posiadanych w Panelu usług Cloud Backup. Na liście odczytać można opcję i identyfikator usługi (1), datę wykonania ostatnie kopii bezpieczeństwa (2) i datę ważności usługi (3). Dostępny jest tutaj również odnośnik Generuj (4), dzięki któremu możliwe jest wygenerowanie kodu jednorazowego potrzebnego do aktywacji usługi czy też autoryzacji niektórych operacji wykonywanych na usłudze.

    Poniżej adresu usługi, widoczne są odnośniki Szczegóły, StatystykiOpłać (5), dzięki którym sprawdzić można szczegóły i statystyki wykorzystania usługi, a także opłacić przedłużenie jej ważności. Możliwe jest również bezpośrednie przejście do strony zakupu kolejnej usługi, dzięki przyciskowi ZAMÓW (6).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Cloud Backup

  3. Zakładka Mail Backup – zawiera wykaz posiadanych w Panelu usług Mail Backup. Na liście odczytać można opcję i identyfikator usługi (1), datę wykonania ostatnie kopii bezpieczeństwa poczty (2) i datę ważności usługi (3). Dostępny jest tutaj również odnośnik Generuj (4), dzięki któremu możliwe jest wygenerowanie kodu jednorazowego potrzebnego do aktywacji usługi czy też autoryzacji niektórych operacji wykonywanych na usłudze.

    Poniżej adresu usługi, widoczne są odnośniki Szczegóły, StatystykiOpłać (5), dzięki którym sprawdzić można szczegóły i statystyki wykorzystania usługi, a także opłacić przedłużenie jej ważności. Możliwe jest również bezpośrednie przejście do strony zakupu kolejnej usługi, dzięki przyciskowi ZAMÓW (6).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Mail Backup

  4. Zakładka Hosting – zawiera listę posiadanych serwerów linii CloudHosting. Odczytasz tutaj adres serwera (1), będący jego identyfikatorem, opcję usługi (2) oraz jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera, znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.
    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting
  5. Zakładka e-Sklep – zawiera listę posiadanych serwerów linii CloudHosting e-Sklep. Sprawdzisz w tym miejscu adres serwera (1), czyli jego identyfikator, opcję usługi (2), a także jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.
    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting e-Sklep
  6. Zakładka WordPress Cloud – znajdziesz tutaj listę posiadanych usług linii CloudHosting WordPress. Sprawdzisz adres posiadanej usługi (1), będący jej identyfikatorem, opcję posiadanej usługi (2) oraz jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.
    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting WordPress
  7. Zakładka CDN nazwa.pl – znajdziesz tutaj listę posiadanych usług CDN nazwa.pl. Sprawdzisz adres posiadanej usługi (1), będący jej identyfikatorem, opcję posiadanej usługi (2) oraz adres powiązanej z usługą domeny głównej (3). Poniżej adresu serwera znajdują się dodatkowe odnośniki Statystyki, Ustawienia, PłatnościWyczyść cache (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat usługi, skonfigurujesz ją, wyczyścisz cache lub dokonasz płatności.

    WIĘCEJ INFORMACJI:CDN nazwa.pl
  8. Zakładka Poczta – jeśli posiadasz w nazwa.pl pakiet pocztowy linii CloudMail, sprawdzisz tutaj jego identyfikator (1), opcję usługi (2), datę ważności (3) oraz status (4). Poniżej identyfikatora usługi znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (5), dzięki którym wyświetlisz informacje o usłudze i dokonasz jej przedłużenia na kolejny rok abonamentowy.
    WIĘCEJ INFORMACJI:Serwery pocztowe CloudMail
  9. Zakładka Certyfikaty SSL – zawiera listę posiadanych w nazwa.pl certyfikatów SSL. Możesz tutaj sprawdzić, dla jakiej domeny (1) posiadasz zakupiony certyfikat SSL, numer certyfikatu (2), a także jego status (3) i datę ważności (4). Poniżej znajdziesz również odnośniki (5) służące do pobrania kluczy pośrednich RootCA, klucza prywatnego i klucza publicznego certyfikatu. Dzięki nim, możliwe będzie zainstalowanie zakupionego w nazwa.pl certyfikatu SSL na dowolnym serwerze, na którym znajdą się pliki strony internetowej. Po prawej stronie każdego certyfikatu znajduje się odnośnik Opłać (6), który aktywny jest dla nowo zakupionych oraz przedłużanych certyfikatów i umożliwia bezpośrednie przejście do wykonania płatności.moje uslugi certyfikaty ssl
    WIĘCEJ INFORMACJI:Certyfikaty SSL
  10. Zakładka Serwery VPS – zawiera listę posiadanych w Panelu Klienta serwerów VPS. Sprawdzisz tutaj adres serwera (1), jego opcję (2) i datę ważności (3). Po kliknięciu przyciski ZARZĄDZAJ (4) zostaniesz przekierowany bezpośrednio do strony logowania Panelu Horizon. Poniżej adresu serwera znajdują się również odnośniki SzczegółyOpłać (5), dzięki którym wyświetlisz dodatkowe informacje o serwerze, m.in. jego adres IP, oraz dokonasz przedłużenia serwera na kolejny rok abonamentowy.
    WIĘCEJ INFORMACJI:Serwery VPS

 

Zakładki dodatkowe

Przedstawione powyżej zakładki należą do najczęściej widocznych w Panelu Klienta, w zależności od tego, jakie usługi się w nim znajdują. Klienci posiadający w swoim Panelu opcję obsługi domeny niezarejestrowanej w nazwa.pl lub niedostępną już w aktualnej ofercie usługę, lecz wykupioną wcześniej, poniżej zakładki Moje usługi znajdą również dedykowane im zakładki.

  1. Zakładka DNS Anycast – znajduje się tutaj wykaz domen zarejestrowanych poza nazwa.pl, lecz skierowanych na serwery DNS nazwa.pl i korzystających z usługi DNS Anycast w nazwa.pl. Sprawdzisz adres domeny (1) korzystającej z usługi DNS Anycast, status usługi (2) i jej datę ważności (3). Dzięki odnośnikom znajdującym się w kolumnie Akcje, tj. konfiguruj, opłać, transferuj domenę, płatności (4) możesz zmienić konfigurację domeny, przedłużyć dla niej usługę DNS Anycast, czy też przetransferować domenę do nazwa.pl, aby korzystać z DNS Anycast w ramach opłaty abonamentu domeny.

    Poniżej listy domen znajduje się także przycisk ZAMÓW (5), dzięki któremu możesz dodać kolejne domeny zewnętrzne do obsługi w ramach DNS Anycast, a po zaznaczeniu kilku domen i kliknięciu przycisku KONFIGURUJ (6) możesz zmienić konfigurację kilku domen jednocześnie.

    Jeśli nie masz pewności, na jakie dane serwerów DNS nazwa.pl skierować domenę od zewnętrznego rejestratora, możesz sprawdzić je również w zakładce DNS Anycast (7).

    WIĘCEJ INFORMACJI:DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen rejestrowanych poza nazwa.pl

  2. Zakładka Kreatory WWW – jeśli posiadasz usługę Kreator WWW, znajdziesz w tym miejscu informacje jej dotyczące. Odczytasz tutaj adres strony oraz identyfikator kreatora (1), status usługi oraz daty jej zamówienia i ważności (2), a także znajdziesz odnośnik do wyczyszczenia cache CDN nazwa.pl (3) oraz odnośniki pozwalające na zalogowanie się do usługi Kreatora oraz CloudHosting Panel zarządzania nim (4).
    CloudHosting Panel pk lista kreatorow
    WIĘCEJ INFORMACJI:Kreator WWW
Table of Contents