Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Moje usługi

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

 

Moje usługi

Zakładka Moje usługi stanowi ósmą, w kolejności od góry, zakładkę w menu Panelu Klienta. Dzięki niej, możliwe jest sprawdzenie, jakie usługi zarejestrowane są w Panelu, a także, jaki jest ich status czy data ważności.

Widoczność poszczególnych zakładek zależna jest od tego, jakie usługi zarejestrowane są w danym Panelu. Jeśli w Panelu nie znajdują się żadne usługi, zakładki poniżej Moje usługi nie będą widoczne. Jeśli przykładowo, w Panelu zarejestrowano domenę, a także zakupiono serwer CloudHosting i certyfikat SSL, poniżej Moje usługi widoczne będą zakładki Domeny, HostingCertyfikaty SSL.

  1. Zakładka Domeny – zawiera wykaz domen zarejestrowanych w nazwa.pl. Odczytać na nim można adres domeny (1), jej status (2) oraz datę wygaśnięcia (3), będącą datą jej ważności. Przy każdej domenie, w kolumnie Akcje, znajdują się również odnośniki szczegóły, konfiguruj, opłać (4), dzięki którym można sprawdzić dane Abonenta domeny, wykonać jej konfigurację oraz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy.

    Poniżej znajdują się również dodatkowe przyciski, dzięki którym, po zaznaczeniu domen, można wykonać cesję danych Abonenta (5), a także dokonać płatności i zmiany konfiguracji dla wielu domen jednocześnie (6).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Domeny

  2. Zakładka Cloud Backup – zawiera wykaz posiadanych w Panelu usług Cloud Backup. Na liście odczytać można nazwę i identyfikator usługi (1), wielkość zajętego już na niej miejsca (2), datę wykonania ostatnie kopii bezpieczeństwa (3) i datę ważności usługi (4). Dostępny jest tutaj również odnośnik Generuj (5), dzięki któremu możliwe jest wygenerowanie kodu jednorazowego potrzebnego do aktywacji usługi czy też autoryzacji niektórych operacji wykonywanych na usłudze.

    Poniżej adresu usługi, widoczne są odnośniki SzczegółyOpłać (6), dzięki którym sprawdzić można statystyki wykorzystania usługi, a także opłacić przedłużenie jej ważności. Możliwe jest również bezpośrednie przejście do strony zakupu kolejnej usługi, dzięki przyciskowi ZAMÓW (7).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Cloud Backup

  3. Zakładka Hosting – zawiera listę posiadanych serwerów linii CloudHosting. Odczytasz tutaj adres serwera (1), będący jego identyfikatorem, opcję usługi (2) oraz jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera, znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.

    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting

  4. Zakładka e-Sklep – zawiera listę posiadanych serwerów linii CloudHosting e-Sklep. Sprawdzisz w tym miejscu adres serwera (1), czyli jego identyfikator, opcję usługi (2), a także jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.

    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting e-Sklep

  5. Zakładka WordPress Cloud – znajdziesz tutaj listę posiadanych usług linii CloudHosting WordPress. Sprawdzisz adres posiadanej usługi (1), będący jej identyfikatorem, opcję posiadanej usługi (2) oraz jej datę ważności (3). Poniżej adresu serwera znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (4), dzięki którym sprawdzisz dodatkowe informacje na temat serwera oraz opłacisz jego przedłużenie.

    WIĘCEJ INFORMACJI:CloudHosting WordPress

  6. Zakładka Poczta – jeśli posiadasz w nazwa.pl pakiet pocztowy linii CloudMail, sprawdzisz tutaj jego identyfikator (1), opcję usługi (2), datę ważności (3) oraz status (4). Poniżej identyfikatora usługi znajdują się dodatkowe odnośniki SzczegółyOpłać (5), dzięki którym wyświetlisz informacje o usłudze i dokonasz jej przedłużenia na kolejny rok abonamentowy.

    WIĘCEJ INFORMACJI:Serwery pocztowe CloudMail

  7. Zakładka Certyfikaty SSL – zawiera listę posiadanych w nazwa.pl certyfikatów SSL. Możesz tutaj sprawdzić, dla jakiej domeny (1) posiadasz zakupiony certyfikat SSL, numer certyfikatu (2), a także jego status (3) i datę ważności (4). Poniżej znajdziesz również odnośniki (5) służące do pobrania kluczy pośrednich RootCA, klucza prywatnego i klucza publicznego certyfikatu. Dzięki nim, możliwe będzie zainstalowanie zakupionego w nazwa.pl certyfikatu SSL na dowolnym serwerze, na którym znajdą się pliki strony internetowej. Po prawej stronie każdego certyfikatu znajduje się odnośnik Opłać (6), który aktywny jest dla nowo zakupionych oraz przedłużanych certyfikatów i umożliwia bezpośrednie przejście do wykonania płatności.

    moje uslugi certyfikaty ssl

    WIĘCEJ INFORMACJI:Certyfikaty SSL

  8. Zakładka Serwery VPS – zawiera listę posiadanych w Panelu Klienta serwerów VPS. Sprawdzisz tutaj adres serwera (1), jego opcję (2) i datę ważności (3). Po kliknięciu przyciski Zarządzaj (4) zostaniesz przekierowany bezpośrednio do strony logowania Panelu Horizon. Poniżej adresu serwera znajdują się również odnośniki SzczegółyOpłać (5), dzięki którym wyświetlisz dodatkowe informacje o serwerze, m.in. jego adres IP, oraz dokonasz przedłużenia serwera na kolejny rok abonamentowy.

    WIĘCEJ INFORMACJI:Serwery VPS

 

Zakładki dodatkowe

Przedstawione powyżej zakładki należą do najczęściej widocznych w Panelu Klienta, w zależności od tego, jakie usługi się w nim znajdują. Klienci posiadający w swoim Panelu opcję obsługi domeny niezarejestrowanej w nazwa.pl lub jedną z niedostępnych już w aktualnej ofercie usług, lecz wykupioną wcześniej, poniżej zakładki Moje usługi znajdą również dedykowane im zakładki.

  1. Zakładka DNS Anycast – znajduje się tutaj wykaz domen zarejestrowanych poza nazwa.pl, lecz skierowanych na serwery DNS nazwa.pl i korzystających z usługi DNS Anycast w nazwa.pl. Sprawdzisz adres domeny (1) korzystającej z usługi DNS Anycast, status usługi (2) i jej datę ważności (3). Dzięki odnośnikom znajdującym się w kolumnie Akcje, tj. konfiguruj, opłać, transferuj domenę (4) możesz zmienić konfigurację domeny, przedłużyć dla niej usługę DNS Anycast, czy też przetransferować domenę do nazwa.pl, aby korzystać z DNS Anycast w ramach opłaty abonamentu domeny.

    Poniżej listy domen znajduje się także przycisk ZAMÓW (5), dzięki któremu możesz dodać kolejne domeny zewnętrzne do obsługi w ramach DNS Anycast, a po zaznaczeniu kilku domen i kliknięciu przycisku KONFIGURUJ (6) możesz zmienić konfigurację kilku domen jednocześnie.

    Jeśli nie masz pewności, na jakie dane serwerów DNS nazwa.pl skierować domenę od zewnętrznego rejestratora, możesz sprawdzić je również w zakładce DNS Anycast (7).

    WIĘCEJ INFORMACJI:DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen rejestrowanych poza nazwa.pl

  2. Zakładka Strony WWW – jeśli posiadasz usługę Strona WWW, znajdziesz w tym miejscu informacje jej dotyczące. Odczytasz adres strony (1), opcję, czyli status, usługi (2), a także datę jej zamówienia i datę ważności (3). Poniżej, znajdują się również odnośniki do zmiany opcji usługi i przedłużenia jej ważności (4), podgląd przykładowego szablonu strony (5) oraz odnośniki do zmiany hasła i logowania do zaplecza Active.WWW strony i panelu Active.admin zarządzania usługą (6).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Active.WWW

  3. Zakładka Kreatory WWW – jeśli posiadasz usługę Kreator WWW, znajdziesz w tym miejscu informacje jej dotyczące. Odczytasz tutaj adres strony oraz identyfikator kreatora (1), status usługi oraz daty jej zamówienia i ważności (2), a także znajdziesz odnośnik do zmiany opcji kreatora (3) oraz odnośniki pozwalające na zalogowanie się oraz zmianę hasła do usługi Kreatora oraz panelu Active.admin zarządzania nim (4).

    WIĘCEJ INFORMACJI:Kreator WWW

  4. Zakładka Antywirus – jeśli posiadasz zamówiony w nazwa.pl antywirus, np. Kaspersky Internet Security, sprawdzisz w tym miejscu jego dane. Zweryfikujesz tutaj identyfikator usługi (1), jej status oraz datę wydania (2), okres ważności licencji (3), kod rejestracyjny (4) konieczny do zarejestrowania na stronie producenta aplikacji, a także znajdziesz odnośniki do wersji instalacyjnych programu (5) oraz do dokumentacji technicznej (6).

Table of Contents