Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jak zamówić domenę w nazwa.pl?

Aby zamówić domenę w nazwa.pl, wejdź na stronę https://www.nazwa.pl, a następnie:

  • wpisz interesujący Cię adres domeny w polu wyszukiwania (1) i kliknij przycisk WYSZUKAJ DOMENĘ (2);
  • jeśli adres domeny dostępny jest z najbardziej popularnymi rozszerzeniami (.pl, .com.pl, .eu lub .com), kliknij przycisk DO KOSZYKA (3) przy tym rozszerzeniu, które chcesz zarejestrować;
  • jeśli chcesz wybrać dla domeny inne rozszerzenia, kliknij przycisk DODAJ WIĘCEJ ROZSZERZEŃ (4), zaznacz te, które chcesz zarejestrować i wybierz przycisk Zatwierdź;
  • wyświetlony zostanie wykaz wybranych rozszerzeń dodatkowych, kliknij przycisk DO KOSZYKA (1) przy tych z nich, które ostatecznie chcesz zarejestrować lub opcję DODAJ WSZYSTKIE DO KOSZYKA (2), aby dodać je wszystkie;
  • wybierz czy zamówienie składasz jako osoba prywatna, czy firma;
  • kliknij przycisk TWOJE ZAMÓWIENIE (1), widoczny w rozwiniętym po prawej stronie koszyku zakupowym;
  • w wyświetlonym PODSUMOWANIU ZAMÓWIENIA, wybierz okres abonamentowy (1), na jaki domena zostanie zarejestrowana, i właściwy status prawny (2);
  • jeśli posiadasz kod rabatowy na zakup usług, wpisz go i kliknij przycisk UŻYJ KODU (3);
  • jeżeli chcesz od razu zamówić dla domeny komercyjny certyfikat nazwaSSL Premium z szyfrowaniem ECDSA, zaznacz jego zakup (4);
  • kliknij przycisk ZAMÓW (5);
  • jeżeli posiadasz już zarejestrowany w nazwa.pl Panel Klienta, wpisz jego dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.
  • jeśli jesteś nowym Klientem nazwa.pl, wypełnij poniżej formularz rejestracji Panelu Klienta, a po jego utworzeniu, zaloguj się;
  • zweryfikuj ponownie dane zamówienia, w tym dane Abonenta;
  • jeśli dane Abonenta domeny mają być inne niż dane właściciela Panelu Klienta, kliknij odnośnik Zmień abonenta, a następnie, w nowym oknie, kliknij przycisk WYBIERZ (1) przy danych właściwego Abonenta lub naciśnij przycisk Dodaj nowego abonenta (2). Uzupełnij jego dane i zapoznaj się z treścią komunikatu, dotyczącego przetwarzania danych osobowych. Następnie wyraź zgodę (3) i kliknij przycisk DODAJ DO LISTY (4);
  • zapoznaj się z treścią regulaminów promocji oraz usług i zaakceptuj ich warunki (1);
  • kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2);
  • po przekierowaniu do strony Panelu Klienta, wybierz dogodną dla siebie formę płatności i opłać zamówienie.

Po przyjęciu i zaksięgowaniu wpłaty, na kontaktowy adres e-mail przesłana zostanie wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie domeny. Otrzymasz również fakturę VAT.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?
WIĘCEJ INFORMACJI:   Ile czasu trwa uruchomienie domeny?

 

Table of Contents