Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Zarządzanie utworzoną kopią danych

Jak zarządzać utworzoną kopią danych?

Uruchom program Cloud Backup. Kliknij ikonę programu na pulpicie lub uruchom program poprzez ikonę na pasku zadań systemu Windows. Po uruchomieniu programu, w menu po lewej stronie, kliknij opcję WYKAZ KOPII.

Następnie kliknij przycisk Ustawienia (1), widoczny po prawej stronie nazwy kopii. Rozpoczniesz w ten sposób edycję ustawień wybranej kopii bezpieczeństwa.

Możesz w tym miejscu zmienić nazwę kopii, edytować zakres zabezpieczanych w niej danych lub zmienić ustawienia harmonogramu. Każdorazowo po wprowadzeniu zmian, aby je zachować, kliknij przycisk Zapisz.

Jak usunąć kopię danych?

W celu usunięcia kopii danych, z menu programu, kliknij opcję WYKAZ KOPII.

Na wykazie, kliknij przycisk Usuń kopię (1), który jest widoczny po prawej stronie wybranej przez Ciebie nazwy kopii.

Usunięcie kopii wymaga podania kodu jednorazowego, który wygenerować można w Panelu Klienta (więcej o kodzie jednorazowym). Po jego wpisaniu, kliknij przycisk USUŃ KOPIĘ.

Wyświetlony zostanie komunikat o poprawności kodu, kliknij przycisk Ok. Wskazana kopia danych zostanie bezpowrotnie usunięta z chmury nazwa.pl.

PAMIĘTAJ! Usunięcie kopii z chmury nazwa.pl nie modyfikuje w żaden sposób danych na komputerze, które były nią zabezpieczane.

WAŻNE! Ze względu na konieczność podania kodu jednorazowego, nie masz możliwości usunięcia kopii wykonanej w testowej wersji programu (Trial). Taka kopia zostanie automatycznie usunięta po wygaśnięciu usługi testowej.

Table of Contents