Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?

Kontaktowy adres e-mail widoczny jest po przejściu do zakładki Moje danezmiana danych (1) i wybraniu karty OSOBA KONTAKTOWA (2).

W wyświetlonym formularzu, kontaktowy adres e-mail widoczny jest w jego dolnej części.

  • aby zmienić nieaktualny adres e-mail, usuń ten obecnie wpisany i w jego miejsce podaj nowy (1);
  • aby dodać kolejny adres, kliknij odnośnik dodaj kolejny adres e-mail (2);
  • jeśli chcesz usunąć dodatkowy adres e-mail, kliknij po jego prawej stronie czerwony przycisk (3);
  • po wprowadzonych zmianach, kliknij poniżej przycisk ZATWIERDŹ (4).

Ze względów bezpieczeństwa, zmiana kontaktowego adresu e-mail wymaga autoryzacji hasłem logowania do Panelu Klienta. Wpisz aktualne hasło do Panelu w polu Podaj hasło (1), a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2).

Wyświetlony zostanie komunikat informujący o tym, że aktualizacja kontaktowego adresu e-mail zostanie wykonana po potwierdzeniu operacji za pomocą kliknięcia w link znajdujący się w wiadomości przesłanej na nowo wpisany adres e-mail.

Zaloguj się na skrzynkę, której adres został podany w Panelu jako nowy, a następnie kliknij w link widoczny w otrzymanej od nazwa.pl wiadomości. Weryfikacji zmiany adresu należy dokonać w ciągu maksymalnie 7 dni od chwili wykonania czynności w Panelu Klienta. Jeśli link nie zostanie w tym czasie kliknięty, dyspozycja zmiany nie zostanie wykonana.

Po potwierdzeniu operacji zmiany kontaktowego adresu e-mail, wyświetlony zostanie komunikat o jego pozytywnej weryfikacji, a w Panelu Klienta, w zakładce Moje danezmiana danych, na karcie OSOBA KONTAKTOWA, widoczny będzie nowo wpisany adres e-mail.

WAŻNE! Jako kontaktowe adresy e-mail nie należy podawać adresów należących do innych osób, gdyż może to spowodować nieautoryzowany dostęp do Panelu Klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?
WIĘCEJ INFORMACJI:   Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli e-mail kontaktowy jest niekatulany?

 

Table of Contents