osTicket
osTicket służy do zarządzania zgłoszeniami (ticketami) otrzymywanymi przez dział obsługi klienta w firmach i instytucjach. Umożliwia monitorowanie, przypisywanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników. Poszczególne wiadomości mogą być delegowane w sposób automatyczny lub ręczny do określonych pracowników lub zespołów. osTicket sprawia, że obsługa klientów staje się szybsza i bardziej komfortowa. Monitorowanie postępów w rozwiązywaniu ticketów odbywa się poprzez nadawane im statusy. Pozwala to w prosty sposób weryfikować założenia związane z procesem wsparcia.
Aplikacja osTicket umożliwia archiwizację zgłoszeń i tworzenie historii interakcji z danym klientem. Dysponuje opcją kontroli dostępu, dzięki czemu pracownicy obsługujący konkretne obszary otrzymują tylko te informacje, do których uzyskania są uprawnieni. osTicket może być w prosty sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb organizacji. Wszystko po to, aby usprawniać dwukierunkową komunikację między klientem a obsługą. Do pracy z osTicket wystarczy przeglądarka WWW i dostęp do Internetu.
Korzystając z osTicket, można tworzyć raporty i śledzić SLA, co umożliwia monitorowanie skuteczności pracy konsultantów. osTicket pozwala również na określanie zasad wysyłania powiadomień do pracowników. Mogą być oni informowani o nowych zgłoszeniach lub otrzymywać na przykład alerty przekroczenia terminu realizacji wcześniej otrzymanych wiadomości. Opcje konfiguracji obejmują między innymi możliwość określenia zasad numeracji ticketów oraz zdefiniowanie działów w firmie, w tym domyślnego działu, do którego w pierwszej kolejności przychodzą zgłoszenia.
Pełna specyfikacja | SaaS osTicket Start | SaaS osTicket Biznes | SaaS osTicket Pro |
Parametry
Procesor Wydajne procesory Intel Xeon umożliwiają szybkie wykonywanie operacji na usłudze SaaS. | 3,7 GHz (turbo 5 GHz) | 3,7 GHz (turbo 5 GHz) | 3,7 GHz (turbo 5 GHz) |
Maksymalna liczba wirtualnych procesorów (vCPU) Wydzielona część fizycznego procesora zapewnia moc obliczeniową potrzebną do działania usługi SaaS na poziomie wskazanym w wybranej ofercie. | 1 | 2 | 4 |
Pamięć RAM Wydzielona część pamięci operacyjnej przyznanej dla usługi SaaS zapewnia zasoby potrzebne do jej płynnego działania. | 4 GB | 8 GB | 16 GB |
Dyski NVMe Dyski NVMe SSD zapewniają szybkie wykonywanie operacji zapisu i odczytu danych, konieczne do prawidłowego działania usługi SaaS. Przestrzeń dyskową współdzielą dane użytkownika, system operacyjny, pliki konfiguracyjne, logi i inne pliki konieczne do działania usługi. | 25 GB | 50 GB | 100 GB |
Szybkość łącz Wykorzystanie szerokopasmowych, światłowodowych łącz oraz dostępu do wielu punktów wymiany ruchu operatorskiego, zapewnia szybką transmisję danych. Maksymalna przepustowość usługi SaaS określona jest w wybranej ofercie. | 50 Mbps | 100 Mbps | 200 Mbps |
Transfer miesięczny Transfer określa całkowitą ilość danych przesyłanych z i do Usługi w przeciągu miesiąca kalendarzowego, mierzoną na warstwie IP. | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu |
Chmura wysokiej dostępności Usługi SaaS uruchamiane są w chmurze wysokiej dostępności, dzięki czemu mogą być migrowane pomiędzy serwerami bez potrzeby ich restartu. Umożliwia to zagwarantowanie wysokiego SLA oraz zasobów prezentowanych w ofercie. | |||
Adres IPv4 Usługa SaaS otrzymuje na wyłączność 1 publiczny adres IPv4, który umożliwia połączenie z nią z sieci Internet. | |||
Rodzaj wirtualizacji Wirtualizacja KVM zapewnia pełną niezależność usługi SaaS od innych usług działających na tym samym fizycznym serwerze. Wszystkie procesy poszczególnych usług SaaS działają niezależnie oraz korzystają z zasobów przydzielonych do każdej z nich. | KVM | KVM | KVM |
SLA / Uptime | 99,9% | 99,9% | 99,9% |
Systemowa Kopia bezpieczeństwa W celu ochrony danych codziennie wykonywane są kopie bezpieczeństwa w postaci snapshotów, które są przechowywane przez 72 godziny. |
Zarządzanie
Dostępne wersje usługi SaaS W ramach usługi SaaS istnieje możliwość wyboru preferowanej wersji oprogramowania. W czasie korzystania z usługi można zmienić wybraną wcześniej wersję, przy pomocy SaaS Panel. | osTicket 1.18 | osTicket 1.18 | osTicket 1.18 |
Panel zarządzania usługą Dostęp do zarządzania usługą SaaS możliwy jest poprzez SaaS Panel. Umożliwia on wykonywanie restartu usługi SaaS, reinstalację wraz ze zmianą wersji oprogramowania oraz podgląd użycia usługi SaaS. |
Dodatki płatne
- dostępne dla wybranej wersji-- niedostępne dla wybranej wersji
Reverse DNS dla adresu IP Usługa umożliwia wprowadzanie opisu dla adresu IP przypisanego do Twojej usługi SaaS. Standardowo generowane opisy typu dedicated-aez48.rev.nazwa.pl będziesz mógł zamienić na wybrany przez Ciebie opis typu jakasdomena.pl. Ustawienie opisu dedykowanego adresu IP zgodnie z wybraną przez Ciebie nazwą domeny, zwiększy reputację Twojej usługi SaaS w sieci Internet. |