Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Cloud Mail

  • Pomoc
  • SaaS
  • Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Cloud Mail

Cloud Mail to aplikacja pozwalająca komfortową obsługę korespondencji e-mail znajdującą się na dowolnym serwerze pocztowym. Stanowi funkcjonalne połączenie webmaila, kalendarza i menadżera zadań. Aplikacja została zaprojektowana tak, aby zawsze zapewniać pełen komfort użytkowania, będąc prawdziwym asystentem w codziennej pracy. Możliwość modyfikacji wielu ustawień pozwala na wykorzystywanie Cloud Mail zarówno do celów prywatnych, jak i przede wszystkim biznesowych. Dzięki responsywnemu interfejsowi z Cloud Mail można korzystać na każdym urządzeniu, które posiada zainstalowaną przeglądarkę WWW i dostęp do Internetu.

 

Jednym z istotnych parametrów usługi SaaS Cloud Mail jest jej pojemność. Określa ona maksymalną powierzchnię dysku, która może zostać użyta na potrzeby pracy aplikacji. Przestrzeń tą współdzielą dane użytkownika, system operacyjny, pliki konfiguracyjne, logi i inne pliki konieczne do działania usługi. Odpowiedni wybór pojemności jest kluczowy dla zapewnienia prawidłowego działania usługi i należy ją regularnie kontrolować w SaaS Panel.

 

Jak zamówić usługę SaaS Cloud Mail?

Aby zamówić usługę SaaS Cloud Mail wejdź na stronę https://www.nazwa.pl, z górnego menu wybierz zakładkę SaaS (1), a następnie kliknij odnośnik Cloud Mail (2) widoczny pod opisem Aplikacje.

Zapoznaj się z parametrami poszczególnych opcji usługi i wybierz odpowiednią (1), a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).

Wybierz dostępny okres abonamentowy (1), a także określ lokalizację usługi (2). Wraz z nią możesz aktywować również Reverse DNS dla adresu IP (3). Po wybraniu opcji zamówienia, kliknij przycisk DO KASY (4).

Załóż nowe konto w Panelu Klienta nazwa.pl lub zaloguj się z użyciem posiadanych danych. Jeżeli wcześniej zarejestrowałeś się jako użytkownik w Panelu Klienta nazwa.pl, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Należy go wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).

Zapoznaj się z treścią regulaminu usługi i zaakceptuj jego warunki (1), a następnie kliknij POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).

Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj zamówienie.

 

Jak rozpocząć korzystanie z usługi SaaS Cloud Mail?

Usługa SaaS Cloud Mail zostanie aktywowana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Na kontaktowy adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzająca aktywację usługi. Zawierać ona będzie dane umożliwiające zalogowanie się do Cloud Mail (1), a także login i sposób ustalenia hasła do panelu zarządzania SaaS Panel (2).

Cloud Mail jest oprogramowaniem z interfejsem WWW, a więc dostęp do niego możliwy jest poprzez domenę zabezpieczoną certyfikatem.

Jeżeli chcesz korzystać z Cloud Mail przy pomocy dowolnej, należącej do Ciebie domeny, skorzystać z dodatkowej usługi CDN nazwa.pl. Integracja Cloud Mail z CDN nazwa.pl umożliwia również instalację na domenie własnego certyfikatu SSL oraz dostęp do logów obejmujących informacje o połączeniach od użytkownika do węzłów CDN i od węzłów CDN do Cloud Mail. Dzięki węzłom CDN na całym świecie, korzystanie z Cloud Mail jesst szybsze i bardziej komfortowe, niezależnie od tego, skąd łączysz się z aplikacją.

WIĘCEJ INFORMACJI:Logowanie do konta e-mail na usłudze SaaS Cloud MailZarządzanie usługą za pomocą SaaS PanelCDN nazwa.pl

Table of Contents