Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Usuwanie skrzynki e-mail z serwera

Skrzynkę e‑mail można usunąć lub zablokować w panelu Active.admin, w zakładce Poczta -> Wykaz kont e-mail.

WIĘCEJ INFORMACJI:    Jak ustalić właściwy panel Active.admin
WIĘCEJ INFORMACJI:    Jak zalogować się do panelu Active.admin

Jak usunąć skrzynkę z serwera
  1. Wejdź na stronę https://admin.nazwa.pl/ (1), wpisz identyfikator posiadanego serwera w polu Nazwa użytkownika oraz, ustalone przez siebie w Panelu Klienta, hasło do usługi (2). Po uzupełnieniu danych, kliknij przycisk Zaloguj (3).
  2. Przejdź do zakładki Poczta, a następnie wybierz Wykaz kont e-mail.
  3. Zaznacz nazwę skrzynki e-mail (1), która wyświetla się w tabeli pod nazwą domeny np. biuro.
  4. Kliknij odnośnik usuń (2) nad tabelą.
  5. Pojawi się komunikat z prośbą o potwierdzenie usunięcia konta. Aby zatwierdzić swoją decyzję, kliknij Ok.
  6. Po potwierdzeniu operacji, program wyświetli komunikat o usunięciu konta pocztowego.

UWAGA! Usunięcie konta e-mail jest operacją bezpowrotną, cała zawartość usuwanego konta zostanie utracona.

WIĘCEJ INFORMACJI:    Blokowanie i odblokowywanie skrzynki e-mail

Table of Contents