Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Instalacja i uruchomienie aplikacji Mail Backup

Wymagania sprzętowe programu Mail Backup

Aplikacja Mail Backup przeznaczona jest dla komputerów, które działają pod kontrolą jednego z poniższych systemów operacyjnych:

  • Windows 10 lub Windows 11, w wersji 32- oraz 64-bitowej,
  • Linux w dystrybucjach: Ubuntu 18.04 i 20.04, Debian 10 i 11 oraz Fedora 34 i 35,
  • macOS 11 i 12.

 

Do uruchomienia aplikacji niezbędne są również:

  • zainstalowany pakiet bibliotek .NET Framework w wersji 4.5 lub wyższej,
  • co najmniej 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej,
  • zainstalowana w aktualnej wersji przeglądarka internetowa: Microsoft Edge, Google Chrome, Opera lub Mozilla Firefox.

 

Jak pobrać plik instalacyjny programu Mail Backup?

W celu pobrania pliku instalacyjnego aplikacji Mail Backup wejdź na stronę https://www.nazwa.pl/mailbackup/, Następnie przejdź do sekcji Wymagania techniczne. Wybierz rodzaj systemu operacyjnego (1), dla którego chcesz pobrać aplikację, i kliknij POBIERZ (2).

mail backup wortal pobierz aplikacje
 

Jak zainstalować i uruchomić program Mail Backup na przykładzie systemu Windows?
  1. Pobierz plik instalacyjny i zapisz go na komputerze.
  2. Otwórz plik, zapoznaj się z treścią Umowy licencyjnej produktu i zaakceptuj jej warunki (1), a następnie kliknij przycisk Zainstaluj (2).
  3. mail backup instalator licencja

  4. Zaczekaj na zakończenie procesu instalacji programu. Prawidłowe zakończenie instalacji potwierdzi wyświetlony komunikat.
  5. mail backup instalator podsumowanie

  6. Po zakończonej instalacji program zostanie automatycznie uruchomiony. Chcąc wyświetlić jego okno, możesz również kliknąć ikonę widoczną na pasku zadań Windows obok zegara lub możesz to zrobić poprzez skrót umieszczony na pulpicie.

 

Aktywacja zainstalowanego programu Mail Backup

Po uruchomieniu aplikacji w swojej domyślnej przeglądarce internetowej zobaczysz stronę startową Mail Backup, na której możesz przeprowadzić aktywację swojej usługi.

mail backup aktywacja

Aby aktywować Mail Backup, musisz posiadać Identyfikator usługi oraz jej Kod jednorazowy.

W tym celu zaloguj się na stronie https://nazwa.pl/panel i przejdź do zakładki Moje usługiMail Backup (1). Identyfikator usługi widoczny będzie na liście posiadanych przez Ciebie usług Mail Backup (2). Kod jednorazowy możesz wygenerować, klikając odnośnik Generuj (3) znajdujący się na prawo od identyfikatora.

panel klienta moje uslugi mail backup identyfikator kod

Po uzupełnieniu danych (1) kliknij przycisk AKTYWUJ LICENCJĘ (2).

mail backup aktywacja wpisane dane
 

Pierwsze uruchomienie programu Mail Backup

Przy pierwszym uruchomieniu programu niezbędne jest nadanie nowego hasła, które będzie służyło do szyfrowania zabezpieczanych kont e-mail. Zalecane jest ustawienie silnego hasła składającego się z minimum 12 znaków, zawierającego przynajmniej jedną cyfrę oraz jedną wielką i jedną małą literę. Hasło nie może zawierać polskich znaków diakrytycznych ani znaków specjalnych.

Wpisz dwukrotnie hasło (1) lub kliknij Generuj hasło (2), aby skorzystać z generatora hasła. W celu podejrzenia i skopiowania hasła z generatora kliknij Pokaż hasło (3). Po uzupełnieniu danych kliknij ZATWIERDŹ (4).

mail backup aktywacja haslo szyfrowania

Poprawne zapisanie hasła zostanie potwierdzone komunikatem. Kliknij OK, aby kontynuować.

Table of Contents