Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?

10 dni przed końcem ważności usługi wykupionej w nazwa.pl generowana jest proforma, która zawiera informację o wymaganej opłacie za przedłużenie jej na kolejny okres abonamentowy. Powiadomienie o wystawieniu proformy wysyłane jest na kontaktowy adres e-mail, który został wpisany dla danej usługi w Panelu Klienta.

Kolejne przypomnienie o wygasających usługach wysyłane jest po 4 dniach od wystawienia proformy, czyli na 6 dni przed końcem ważności okresu abonamentowego usług, również na kontaktowy adres e-mail z Panelu Klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usługi?

Jeśli w Panelu Klienta włączono otrzymywanie powiadomień SMS, w dniu przypadającym na termin płatności proformy zostanie przesłane automatyczne powiadomienie. Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia SMS o zbliżających się lub wymaganych płatnościach, zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Moje daneustawienia (1), zaznacz lub odznacz chęć otrzymywania powiadomień (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3).

Aby sprawdzić ważność posiadanych przez Ciebie usług, zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Moje usługi (1), a następnie do kolejnej zakładki odpowiadającej posiadanej usłudze, np. Hosting (2). Na wyświetlonej liście usług, w kolumnie po prawej stronie, widoczna jest Data ważności (3).

Table of Contents