Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?

 

Adresem e-mail Klienta jest ten, który został podany w Panelu Klienta, w zakładce Moje danezmiana danych (1), w formularzu na karcie OSOBA KONTAKTOWA (2).

WIĘCEJ INFORMACJI:   Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?

Adres e-mail Abonenta sprawdzić można w Panelu Klienta, w zakładce Zarządzanie usługamilista Abonentów, po kliknięciu w nazwę Abonenta, do którego przypisana jest dana domena.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Jak zaktualizować dane lub nazwę Abonenta domeny?

Weryfikacja adresu e-mail polega na wysłaniu, na wskazany w danych kontaktowych lub Abonenta domen adres e-mail, wiadomości z linkiem (1), który należy kliknąć, aby adres został pozytywnie zweryfikowany.

Jeśli weryfikowany adres e-mail dotyczy Abonenta, do którego przypisane są domeny globalne o rozszerzeniach .com, .net, .org, .info lub .biz, brak pozytywnej weryfikacji adresu e-mail spowoduje zawieszenie ich. Po kliknięciu w link, wyświetlony zostanie komunikat potwierdzający pozytywną weryfikację adresu.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Dlaczego moja domena została zawieszona?
WIĘCEJ INFORMACJI:   Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?
WIĘCEJ INFORMACJI:   Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?

Table of Contents