Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jak wygenerować duplikat faktury VAT?

Duplikat faktury VAT jest dokumentem księgowym zawierającym te same informacje rozliczeniowe, co faktura pierwotna, która zaginęła lub uległa zniszczeniu. Możesz uzyskać go na dwa sposoby.

  1. Samodzielnie, poprzez Panel Klienta.
    • przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3)

      Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

    • po zalogowaniu, przejdź do zakładki Faktury i płatnościfaktury VAT (1);

    • wyświetlona zostanie LISTA FAKTUR, na której widoczne są wszystkie, opłacone do tej pory, faktury VAT wraz z podstawowymi informacjami;

    • kliknij w widoczny Numer faktury (2), dla której chcesz uzyskać duplikat;

    • Szczegółach faktury, poniżej jej zawartości, widoczne są dwa przyciski; jeśli chcesz pobrać fakturę pierwotną, kliknij przycisk POBIERZ PDF (1), jeśli natomiast chcesz wygenerować duplikat faktury VAT, kliknij POBIERZ DUPLIKAT (2);

    • duplikat zostanie wygenerowany również w formacie pliku PDF, który możesz pobrać i zapisać na komputerze.

  2. W przypadku braku dostępu do Panelu Klienta, duplikat faktury możemy wygenerować za Ciebie i przesłać na Twój kontaktowy adres e-mail podany w Panelu Klienta. Aby uzyskać duplikat faktury VAT w ten sposób, prześlij wiadomość na adres kontakt@nazwa.pl. Prośba taka musi zostać wysłana z autoryzowanego adresu e-mail zdefiniowanego w Panelu Klienta.

WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa, operacja wygenerowania duplikatu faktury w trakcie rozmowy telefonicznej z Działem Obsługi Klienta wymaga autoryzacji kodem generowanym w Panelu Klienta. Nie będzie więc możliwe uzyskanie duplikatu faktury VAT, w przypadku braku dostępu do Panelu Klienta przed lub w trakcie rozmowy telefonicznej.

Table of Contents