Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Szybki hosting Sprawdź

Zamówienie i aktywacja usługi SaaS dla Redis

  • Pomoc
  • SaaS
  • Zamówienie i aktywacja usługi SaaS dla Redis

Redis to serwer baz danych typu in-memory, często wykorzystywany jako pamięć cache. Przechowuje dane w pamięci RAM, a nie na dyskach, co umożliwia dostęp do określonej informacji oraz jej edycję bez konieczności przetwarzania całego zbioru. W efekcie Redis udziela bardzo szybkie odpowiedzi na zapytania, nawet gdy ich liczba liczona jest w milionach na sekundę. Jest to system często używany w aplikacjach internetowych. Może zostać zaimplementowany jako system cache lub magazyn sesji dla wielu różnych języków programowania, nie tylko PHP, lecz także Python, Ruby, Erlang i Java.

Pełny dostęp do wykupionych zasobów, bez konieczności ich współdzielenia, procesory Intel Xeon, duża ilość pamięci RAM i dyski NVMe to gwarancja komfortowej pracy z serwerem baz danych Redis.

Decydując się na serwer baz danych Redis ograniczysz wydatki związane z koniecznością wykupienia, późniejszego wdrożenia i konserwacji własnej infrastruktury. Wszystko co niezbędne dostarczy Ci nazwa.pl, dzięki czemu całkowity koszt użytkowania usługi będzie dla Ciebie niski.

 

Aktywacja serwera baz danych SaaS dla Redis odbywa się niezwłocznie po rozliczeniu płatności. Niezależnie od wybranej wersji bazy danych, będzie ona gotowa do pracy już w kilka minut. Oprogramowanie Redis jest automatycznie instalowane i konfigurowane, dzięki czemu staje się od razu gotowe do pracy.

Korzystając z intuicyjnego narzędzia SaaS Panel, można w dowolnym momencie zrestartować usługę, reinstalować oprogramowanie, czy też zweryfikować użycie zasobów.

 

Jak zamówić serwer Redis?

Aby zamówić serwer baz danych Redis wejdź na stronę https://www.nazwa.pl, z górnego menu wybierz zakładkę SaaS (1), a następnie kliknij odnośnik Redis (2) widoczny pod opisem Bazy danych.

Zapoznaj się z parametrami poszczególnych opcji usługi i wybierz odpowiednią (1), a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).

Wybierz dostępny okres abonamentowy (1), a także określ lokalizację serwera (2). Wraz z serwerem możesz aktywować również usługę dodatkową (3), tzn. Reverse DNS dla adresu IP. Po wybraniu opcji zamówienia, kliknij przycisk DO KASY (4).

Załóż nowe konto w Panelu Klienta nazwa.pl lub zaloguj się z użyciem posiadanych danych. Jeżeli wcześniej zarejestrowałeś się jako użytkownik w Panelu Klienta nazwa.pl, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Należy go wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).

Zapoznaj się z treścią regulaminów usługi i zaakceptuj ich warunki (1), a następnie kliknij POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).

Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj zamówienie.

 

Jak rozpocząć korzystanie z serwera Redis?

Od momentu aktywacji serwera Redis możesz korzystać z niego jako bazy danych typu cache dla swoich projektów. Na kontaktowy adres e-mail zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca uruchomienie usługi. Wiadomość ta zawiera również dane umożliwiające zalogowanie się do pierwszej bazy danych (1), a także login i sposób ustalenia hasła do SaaS Panel (2).


WIĘCEJ INFORMACJI:Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze RedisDostęp do serwera Redis z aplikacji zewnętrznejZarządzanie usługą za pomocą SaaS Panel

Table of Contents