Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Pomoc Premium

Czym jest Pomoc Premium?

Priorytetowa obsługa to główny wyróżnik Pomocy Premium w nazwa.pl. Korzystając z niej, szybciej uzyskasz kompleksowe wsparcie techniczne związane z usługami, jakie u nas posiadasz. Jeżeli korzystasz z Pomocy Premium, a my dostaniemy od Ciebie e-mail wysłany z adresu, jaki masz wpisany w Panelu Klienta, Twoja wiadomość zyska dla nas najwyższy priorytet. Kontaktując się z nami telefonicznie, połączenie z numeru telefonu, który masz wpisany w Panelu Klienta nazwa.pl, zostanie od razu przekierowane do dedykowanego doradcy z zespołu Pomocy Premium.

Dedykowany zespół Pomocy Premium nazwa.pl to Twoi zaufani doradcy, którzy działają zgodnie ze standardem ISO 27001 i mają szeroką wiedzę techniczną. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia, niezwłocznie rozpoczynają jego analizę tak, aby jak najszybciej udzielić Ci wyczerpujących odpowiedzi. Oczywiście, oprócz współpracy z przydzielonym dla realizacji Twojego zgłoszenia opiekunem technicznym, w dowolnej chwili możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta, aby dopytać o dodatkowe szczegóły.

Dzięki Pomocy Premium zyskujesz pewność, że Twoje zgłoszenia zawsze będą kierowane do dedykowanego zespołu ekspertów nazwa.pl. Ich szeroka wiedza na temat oferowanych przez nas usług, nie tylko w zakresie architektury, lecz także przeze wszystkim obsługi technicznej, z pewnością będzie dla Ciebie przydatna.

 

Jak zamówić usługę Pomoc Premium?

Zamówienie na usługę Pomoc Premium możesz złożyć albo na stronie www.nazwa.pl, albo poprzez swój Panel Klienta.

Aby zamówić usługę poprzez Panel Klienta, zaloguj się do niego, wybierz zakładkę Pomoc Premium (1), a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).

Zostaniesz przeniesiony do koszyka zakupowego. Po sprawdzeniu podsumowania zamówienia potwierdź zamówienie usługi.

W kolejnym kroku wybierz preferowany przez Ciebie sposób zapłaty i sfinalizuj transakcję. Po opłaceniu usługi Pomoc Premium zostanie od razu aktywowana.

Po uruchomieniu usługi Pomoc Premium w dedykowanej jej zakładce Panelu Klienta możesz sprawdzić status usługi (1), a także jej datę ważności (2).


 

Pomoc Premium a dane kontaktowe

Aby usługa Pomocy Premium mogła prawidłowo funkcjonować, pamiętaj, aby w swoim Panelu Klienta podać adres e-mail oraz numer telefonu, z których mamy przyjmować Twoje priorytetowe zgłoszenie.

Upewnij się, czy Twoje dane kontaktowe podane w Panelu są aktualne. W tym celu zaloguj się na stronie https://nazwa.pl/panel, przejdź do zakładki Moje dane -> zmiana danych, a następnie w karcie Osoba kontaktowa (1) zweryfikuj wpisane dane (2).

Jeśli dane uległy zmianie, zaktualizuj je (Sprawdź: Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?)

Table of Contents