Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?

 

W przypadku niezarejestrowania domeny, wniesiona opłata zostanie w pełnej wysokości przekazana do konta Nadpłat w Panelu Klienta, skąd można ją wypłacić na własny numer rachunku bankowego lub wykorzystać do opłacenia innej usługi. Aby to zrobić, przejdź w Panelu Klienta do zakładki Faktury i płatnościhistoria rozliczeń.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Co to jest konto nadpłat?

Powodami braku możliwości zarejestrowania domeny mogą być, np.:

  • zarejestrowanie domeny przez innego Klienta lub innego rejestratora w czasie pomiędzy zamówieniem domeny, a przyjęciem opłaty w nazwa.pl;
  • brak pozytywnej weryfikacji Klienta w nazwa.pl.

Informacje, w sprawie problemów z zarejestrowaniem domeny, zostaną przesłane na kontaktowe adresy e- mail podane w Panelu Klienta.

Table of Contents