Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Kod autoryzujący

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

 

Kod autoryzujący

Kod autoryzujący jest zestawem znaków, którego wygenerowanie potwierdza dostęp do konkretnego Panelu Klienta. Ze względu na ściśle przestrzeganą ochronę danych Klientów nazwa.pl, podanie kodu jest niezbędne w przypadku chęci uzyskania poufnych informacji o posiadanych usługach, ich konfiguracji, terminach płatności lub danych osoby kontaktowej. Jest on wymagany również dla potwierdzenia dyspozycji dotyczącej danych lub usług.

Aby wygenerować kod autoryzujący, przejdź w Panelu Klienta do zakładki Moje danekod autoryzujący, wpisz hasło do Panelu Klienta (1), którym nastąpiło zalogowanie, a następnie kliknij przycisk Generuj kod (2).

Na nowej stronie zobaczysz wygenerowany kod, składający się najczęściej z sześciu cyfr.

Jest on ważny wyłącznie przez godzinę, a więc unikaj jego generowania „na zapas”. W tym zasie możesz wykorzystać go wielokrotnie do uzyskania poufnych informacji lub potwierdzenia dyspozycji. Kod należy wygenerować w trakcie rozmowy telefonicznej z Działem Obsługi Klienta nazwa.pl lub w trakcie kontaktu poprzez LiveChat.

WAŻNE! Pamiętaj, aby nie przekazywać kodu autoryzującego osobom niezaufanym.

Table of Contents