Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket

  • Pomoc
  • SaaS
  • Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket

osTicket pozwala na zarządzanie pomocą techniczną w firmie. Umożliwia monitorowania, przypisywanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników. Poszczególne wiadomości mogą być delegowane w sposób automatyczny lub ręczny do określonych pracowników lub zespołów. Monitorowanie postępów w rozwiązywaniu ticketów odbywa się poprzez nadawane im statusy. Pozwala to w prosty sposób weryfikować założenia związane z procesem wsparcia.

 

Korzystając z osTicket można tworzyć raporty i śledzić SLA, co pozwala na monitorowanie skuteczności pracy konsultantów. Aplikacja dysponuje mechanizmem do określania zasad wysyłki powiadomień do pracowników. Mogą być oni informowani o nowych zgłoszeniach lub otrzymywać alerty przekroczenia terminu realizacji wcześniej otrzymanych wiadomości. Inne opcje konfiguracji obejmują między innymi możliwość określenia zasad numeracji ticketów oraz zdefiniowanie działów w firmie, w tym domyślnego działu, do którego zgłoszenia przychodzą w pierwszej kolejności.

 

osTicket może być wykorzystywany bez względu na to, skąd pracują osoby realizujące usługę wsparcia. Wystarczy przeglądarka WWW i dostęp do Internetu. Dodatkowa usługa CDN nazwa.pl pozwala korzystać z osTicket za pomocą dowolnej, należącej do użytkownika domeny, z jej własnym certyfikatem SSL.

Table of Contents