Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Szybki hosting
Twój dysk sieciowy URUCHOM

Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?

Systemy płatności on-line umożliwiają szybkie i bezpieczne dokonywanie opłat za usługi nazwa.pl. W przypadku dokonywania płatności, np. kartą kredytową, jej dane, w tym m.in. numer, nie są przekazywane do nazwa.pl, a transakcja zatwierdzana jest na podstawie statusu autoryzacji płatności w zewnętrznym, zaufanym systemie autoryzacyjnym Przelewy24.

Panel Klienta nazwa.pl umożliwia wygodne dokonanie płatności za wszystkie usługi. Wybór płatności on- line pozwala na maksymalnie skrócenie czasu potrzebnego do uruchomienia usługi, np. zarejestrowania domeny lub przedłużenia ważności serwera czy domeny. Jest to istotne w przypadku, gdy do końca okresu abonamentowego pozostało niewiele dni.

 

Aby dokonać płatności on-line, zaloguj się do Panelu Klienta, a następnie:

  • przejdź do zakładki Faktury i płatnościopłać usługi (1), a następnie zaznacz te usługi, za które chcesz wykonać płatność (2) lub
  • przejdź do zakładki Faktury i płatnościdokumenty i płatności (1), zaznacz checkbox przy proformach, które chcesz opłacić (2) i kliknij przycisk OPŁAĆ (3), lub
  • przejdź do zakładki Moje usługi, a następnie do kolejnej zakładki, zgodnej z posiadanym rodzajem usługi, zaznacz ją (1) i kliknij poniżej przycisk OPŁAĆ (2), lub też kliknij odnośnik opłać (3), znajdujący się po prawej stronie od nazwy usługi – w przypadku domen, lub odnośnik Opłać (4) poniżej adresu usługi, w przypadku pozostałego rodzaju usług, np. serwerów hostingowych.

W przypadku każdej z metod, wyświetlone zostanie podsumowanie opłacania usług, na którym należy potwierdzić usługi do zapłaty, a następnie kliknąć właściwą metodę w sekcji FORMY PŁATNOŚCI.

W nazwa.pl, dostępne są formy płatności on-line:

  • Płatność BLIK - po wybraniu tej metody płatności, kliknij przycisk blik (1).
  • platnosci online blik

    Następnie wygeneruj w aplikacji swojego banku kod Blik, wpisz go w wyświetlonym polu (1), kliknij przycisk WYKONAJ (2) i potwierdź transakcję w aplikacji bankowej.

  • Karta kredytowa lub karta płatnicza - po wybraniu tej metody płatności, kliknij przycisk z logiem właściwego rodzaju karty płatniczej (1).
  • platnosci online karty platnicze

    Zostaniesz przeniesiony na stronę serwisu Przelewy24 (DialCom24 Sp. z o.o.), który realizuje autoryzację kart płatniczych. Serwis gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. Po przejściu na stronę serwisu transakcyjnego należy podać numer karty kredytowej, datę jej ważności, dane właściciela oraz kod CVV, a następnie kliknąć przycisk Płacę. Wyświetlone zostanie potwierdzenie przeprowadzonej transakcji, a po powrocie na stronę nazwa.pl, otrzymasz informację o statusie autoryzacji dokonanej wpłaty.

    Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi z serwisu Przelewy24, Twoja płatność zostanie automatycznie zrealizowana. Nie będzie konieczności przesyłania potwierdzeń wpłaty.

  • Płatność Google Pay lub Apple Pay - kliknij w logo właściwego usługodawcy (1).
  • platnosci online google pay apple pay

    Zostaniesz przeniesiony na stronę serwisu Przelewy24 (DialCom24 Sp. z o.o.), który realizuje autoryzację płatności Google/Apple Pay. Serwis gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. Po przejściu na stronę serwisu transakcyjnego należy zalogować się na konto Google/Apple i postąpić zgodnie z dalszymi wyświetlanymi instrukcjami. Po powrocie na stronę nazwa.pl, otrzymasz informację o statusie autoryzacji dokonanej wpłaty.

    Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi z serwisu Przelewy24, Twoja płatność zostanie automatycznie zrealizowana. Nie będzie konieczności przesyłania potwierdzeń wpłaty.

  • Przelewy on-line - kliknij w ikonę swojego banku (1).
  • platnosci online przelewy online

    Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do systemu wybranego banku. Zaloguj się i potwierdź wykonanie transakcji. Po jej wykonaniu powrócisz do Panelu Klienta.

UWAGA! Jeżeli po dokonaniu opłaty nie otrzymasz powiadomienia e-mail o aktywacji lub odnowieniu usługi, prześlij wiadomość na adres kontakt@nazwa.pl lub skontaktuj się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta nazwa.pl, pod nr telefonu 801 33 22 33 lub 22 454 48 10.

WIĘCEJ INFORMACJI:W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?Jaki jest czas księgowania wpłat?

Table of Contents