Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Domena 10 zł Wyszukaj

Moje dane

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

 

Moje dane

Zakładka Moje dane znajduje się jako trzecia, w kolejności od góry, pozycja w menu Panelu Klienta. Po kliknięciu w jej nazwę, rozwija się wykaz zakładek dodatkowych zawierających dane podane w Panelu, a także pozostałe istotne ustawienia.

  1. Zakładka zmiana danych – zawiera informację o przypisanym do Panelu Klienta numerze rachunku bankowego (1), na który należy dokonywać wpłat za usługi, a także dane: do faktury, kontaktowe oraz do korespondencji (2).
    • karta DANE IDENTYFIKACYJNE – zawiera dane, na jakie wystawiana będzie faktura; jeśli zmianie uległy dane adresowe, nazwa firmy, lub nazwisko, w przypadku osoby fizycznej, możliwe jest wykonanie ich zmiany (Sprawdź: Jak zmienić dane do faktury?);

    • karta OSOBA KONTAKTOWA – uzupełnij lub zmień dane osoby upoważnionej do kontaktu z nazwa.pl, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ, aby zapisać wprowadzone zmiany; niektóre z nich wymagają dodatkowej autoryzacji poprzez wpisanie, w kolejnym kroku, hasła logowania do Panelu Klienta (Sprawdź: Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?);

    • karta ADRES DO KORESPONDENCJI – jeśli adres korespondencyjny będzie inny, niż ten podany w danych identyfikacyjnych, odznacz widoczny na tej karcie checkbox (1), a następnie wprowadź prawidłowe dane adresowe w formularzu i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2).

  2. Zakładka zmiana haseł – umożliwia zmianę hasła do samego Panelu Klienta, a także do paneli zarządzania pozostałymi posiadanymi usługami. Wybierz właściwą kartę i dokonaj zmiany hasła. Zalecane jest ustawienie silnego hasła, które charakteryzuje się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby silne hasło nie zawierało popularnych wyrazów, imion czy też nazw własnych.
    CloudHosting Panel pk zmiana hasel pk

    • Panel Klienta – aby zmienić hasło do Panelu Klienta, wpisz aktualny kod do logowania (1), a następnie dwukrotnie nowe hasło (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3);

    • CloudHosting Panel – możesz tutaj zmienić hasło do CloudHosting Panelu zarządzania usługami takimi jak: serwer CloudHosting, serwer CloudHosting WordPress, serwer CloudHosting e-Sklep oraz pakiet pocztowy CloudMail.

      Zaznacz właściwy rodzaj usługi i wybierz z listy rozwijanej jej identyfikator (1), wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do CloudHosting Panelu (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

      CloudHosting Panel pk zmiana hasel chp serwer

    • VPS Panel – ustawisz tutaj hasło konieczne do zalogowania na stronie https://vps.nazwa.pl/, czyli do VPS Panel serwera VPS.

      Wybierz właściwą usługę serwera VPS (jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w Panelu Klienta), lub też sprawdź, czy widoczny identyfikator usługi jest prawidłowy (1). Wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do VPS Panel (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

    • SaaS Panel – ustawisz tutaj hasło konieczne do zalogowania na stronie https://saas.nazwa.pl/, czyli do SaaS Panel usługi SaaS.

      Wybierz z listy identyfikator właściwej usługi SaaS (jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w Panelu Klienta), lub też sprawdź, czy widoczny identyfikator usługi jest prawidłowy (1). Wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do SaaS Panel (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

  3. Zakładka zmiana loginu – umożliwia zmianę loginu logowania do Panelu Klienta. W celu autoryzacji zmiany, wpisz hasło do Panelu Klienta (1), a następnie, dwukrotnie wpisz nowy login do Panelu Klienta (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3).

    Po jego zmianie nastąpi wylogowanie z Panelu. Zaloguj się ponownie używając nowo ustawionego loginu i dotychczasowego hasła.

    WAŻNE! Nie ma możliwości ponownego użycia dokładnie takiego samego loginu. Jeśli login zostanie zmieniony na inny, przykładowo z login1 na login2, to nie będzie późniejszej możliwości ustawienia ponownie loginu login1.

  4. Zakładka kod autoryzujący – umożliwia wygenerowanie kodu autoryzującego, który niezbędny jest w trakcie rozmowy telefonicznej z Działem Obsługi Klienta nazwa.pl (Sprawdź: Kod autoryzujący).
  5. Zakładka ustawienia – zawiera kilka sekcji ustawień dodatkowych.
    • Weryfikacja dwuetapowa – wybierz właściwy dla Ciebie sposób wysyłki kodów jednorazowych (1), służących do logowania do Panelu Klienta, a następnie kliknij ZATWIERDŹ (2), aby zapisać zmianę;

    • Powiadomienia SMS – zaznacz checkbox (3), jeśli powiadomienia SMS o wygasających usługach mają być przesyłane, lub odznacz go, jeśli nie chcesz otrzymywać takich powiadomień, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4), aby zmiana została zapisana;

    • Wysyłka proform – wybierz właściwy dla Ciebie sposób otrzymywania proform (5), a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (6), aby zapisać zmianę;

    • Wysyłka faktur – jeśli Panel zarejestrowany został na dane firmowe, wybierz sposób otrzymywania faktur VAT (7) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (8), aby zapisać zmianę; sekcja ta nie będzie widoczna, jeśli Panel został zarejestrowany na osobę fizyczną;

    • ZGODA MARKETINGOWA – zaznacz checkbox (1), jeśli wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, lub odznacz go, aby takich wiadomości nie otrzymywać, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2), aby zapisać zmianę.

      WAŻNE! Pamiętaj, że wyrażona zgoda marketingowa jest warunkiem udzielenia rabatu na zakup usług. Zapoznaj się z informacjami na temat skutków wycofania zmiany w trakcie trwania okresu abonamentowego usług zakupionych na warunkach promocyjnych.

  6. Zakładka umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – umożliwia wygenerowanie umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych (Sprawdź: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Table of Contents