Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Dowiedz się na blogu nazwa.pl, jak pisać ciekawe i angażujące treści, które pozytywnie wpływają na pozycjonowanie Twojej strony WWW.

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są …

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Podstrona "O nas" pozwala uwiarygodnić firmę. Sprawdź na blogu nazwa.pl, jak skonstruować stronę „O nas”.

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”?   Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego …

nazwa.pl wyróżniona przez Asseco Data Systems jako Lider certyfikatów SSL 2019

Firma nazwa.pl została wyróżniona przez Asseco Data Systems przyznaniem nagrody i określeniem Lidera certyfikatów SSL 2019!

Firma nazwa.pl została wyróżniona przez Asseco Data Systems przyznaniem nagrody i określeniem Lidera certyfikatów SSL 2019! Asseco Data Systems to jeden z największych dostawców certyfikatów SSL, a przyznanie tej nagrody dla nazwa.pl to wielkie wyróżnienie i dowód uznania dla Spółki w zakresie jej wkładu w rozwój bezpieczeństwa w Polsce. Spółka nazwa.pl obsługując blisko 25% polskiego rynku usług internetowych, nieustannie stawia na innowacje, wyznaczając dla innych polskich firm wysokie standardy w zakresie bezpieczeństwa. Współpraca w 2019 roku pomiędzy nazwa.pl i Asseco Data Systems umożliwiła …

nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

Dowiedz się więcej o wdrożeniu nowego systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa usług hostingowych od nazwa.pl.

Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa. Aby ochrona była skuteczna, powinna być kompleksowa, dlatego nazwa.pl wdrożyła zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), zrealizowany za pomocą wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet. Urządzenia te działają w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), zapewniając nieprzerwaną pracę …

Jak stworzyć dobry landing page?

Dowiedz się na blogu nazwa.pl, jak zaprojektować dobry landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii.

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii?   Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona …