Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

  • Pomoc
  • Domeny
  • Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

 

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Do czego służy przenoszenie domeny między kontami w Panelu Klienta?

Przenoszenie domen pomiędzy Panelami Klienta w serwisie nazwa.pl umożliwia zmianę Klienta, który reprezentował będzie Abonenta. Wykonanie przeniesienia jest równoznaczne ze zmianą osoby lub firmy, która będzie domeną zarządzała i zostanie Płatnikiem, czyli otrzyma faktury za domenę. Na przykład jeśli do tej pory, Panel Klienta w nazwa.pl zarejestrowany był na osobę fizyczną, a została założona firma, możliwe jest zarejestrowanie nowego konta w nazwa.pl na dane firmy i przeniesienie do niego swoich usług. Po takim przeniesieniu, faktury wystawiane będą na dane firmy.

Przeniesienie domeny związane jest również z przekazaniem nowemu Klientowi wszystkich praw i obowiązków wynikających z zarządzania usługą, np. prawa do konfiguracji domeny czy też obowiązku przedłużania okresu jej rejestracji. W wyniku przeniesienia domeny pomiędzy Panelami Klienta, zmianie ulegnie numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać płatności za usługę.

Domenę przenieść można na dwa sposoby, dowiedz się, jak to zrobić:

 

Table of Contents