Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Zarządzanie zgłoszeniami w aplikacji osTicket

Aplikacja osTicket pozwala na zarządzanie zgłoszeniami (ticketami) przesyłanymi przez użytkowników. Aby rozpocząć pracę z modułem zgłoszeń, zaloguj się do aplikacji, a następnie przejdź do zakładki Tickets (1). Wyświetlona zostanie lista aktywnych zgłoszeń, do których masz uprawnienia. Jeżeli nie widzisz zgłoszeń, zaloguj się do aplikacji jako użytkownik admin i wprowadź stosowne zmiany w konfiguracji.

Aby przejść do konkretnego zgłoszenia, wyświetlić jego treść lub udzielić na nie odpowiedzi, kliknij numer zgłoszenia w kolumnie Ticket, lub jego temat w kolumnie Subject. Dodatkowo, po najechaniu kursorem na numer zgłoszenia, wyświetlone zostanie okno, w którym możesz zobaczyć podgląd treści zgłoszenia, bez konieczności przechodzenia do niego.

Poniżej nazwy zakładki Tickets znajduje się menu, dzięki któremu możesz filtrować widok zgłoszeń na liście:

  • Opcja Open (1), pozwala na wyświetlenie wszystkich otwartych zgłoszeń, zgłoszeń w których udzielono odpowiedzi lub też zgłoszeń zaległych, na które odpowiedź nie została udzielona.
  • Wybierając opcję My Tickets (2) możesz wyświetlić wyłącznie zgłoszenia przypisane do Ciebie lub tez przypisane do konkretnych zespołów.
  • Opcja Closed (3) pozwoli Ci na wyświetlenie zgłoszeń zamkniętych dzisiaj, wczoraj, w tym tygodniu, w tym miesiącu, w tym kwartale lub w tym roku.
  • Opcja Search (4) pozwala na wyszukiwanie zgłoszeń wg. słów kluczowych lub konkretnych parametrów.
  • Klikając przycisk New Tickets (5) możesz utworzyć nowe zgłoszenie.

Po prawej stronie, powyżej listy zgłoszeń, znajduje się menu, dzięki któremu możesz wykonać dodatkowe operacje na zgłoszeniu. Zaznacz checkbox (1) przy zgłoszeniu, dla którego chcesz wykonać dodatkową operację, a następnie kliknij jeden z przycisków:

  • Change Status (2), aby otworzyć, rozwiązać lub zamknąć zgłoszenie.
  • Assign (3), aby przypisać zgłoszenie do konkretnego agenta lub zespołu.
  • Merge (4), aby połączyć zaznaczone zgłoszenie z innym.
  • Link (5), aby powiązać zaznaczone zgłoszenie z innymi.
  • Transfer (6), aby przenieść zgłoszenie do innego departamentu.
  • Delete (7), aby usunąć zaznaczone zgłoszenie.

Table of Contents