Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?

E-commerce, czyli handel internetowy, jest dziś nieodzownym elementem naszego życia i właściwie każda większa firma (i szereg mniejszych) prowadzi sklep w sieci oraz reklamuje swoje usługi w Internecie. Dlaczego handel online jest tak popularny? Towarów i usług jest coraz więcej, a czasu, jako konsumenci, mamy coraz mniej. W codziennym życiu dążymy też do coraz to większej wygody. Te czynniki napędzają rozwój handlu internetowego.

Wybór towarów w e-sklepach jest zdecydowanie szerszy, a zakupy w nich można zrobić w kilka minut, bez stania w kolejkach. e-Sklep to również szereg korzyści dla sprzedającego – nie potrzebuje on rozbudowanej sieci placówek w każdym mieście, a co za tym idzie również dużej ilości pracowników. Może pracować sam, w dowolnych godzinach, a sklep internetowy działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu bez przerw świątecznych.

PrestaShop

Prowadzenie e-Sklepu daje niewątpliwie szereg wymiernych korzyści. Dzięki rozwojowi technologii e- commerce jego założenie nie jest rzeczą trudną ani kosztowną, dzięki wielu dostępnym do tego celu platformom. Najpopularniejszą platformą do e-handlu jest PrestaShop. PrestaShop to ponad 300 000 sklepów internetowych na całym świecie. Aplikacja została nagrodzona w 2016 roku tytułem CMS Critic Award, za najlepsze oprogramowanie e-commerce.

Umożliwia ona budowanie kompleksowych sklepów internetowych. Zawiera narzędzia pozwalające na opracowanie całego procesu zakupowego, od wsparcia pozycjonowania strony po finalizację zakupu i dokonanie płatności online. CloudHosting e-Sklep od nazwa.pl, zbudowany na bazie PrestaShop, zapewnia podstawowy zestaw funkcji oraz obejmuje wszystkie niezbędne narzędzia do rozpoczęcia działalności online.

Wśród najważniejszych funkcji usługi CloudHosting e-Sklep wyróżnić możemy:

  • szybkie dodawanie produktów;
  • filtrowanie produktów i monitorowanie ich stanu;
  • opcję wyboru różnych form płatności i sposobów dostawy;
  • możliwość tworzenia ofert specjalnych i promowania wybranych produktów;
  • opcję zakładania kont w sklepie przez klientów.

Czy poradzę sobie z obsługą sklepu internetowego?

CloudHosting e-Sklep, pomimo, iż jest narzędziem profesjonalnym i zaawansowanym, pozostaje równocześnie prosty w obsłudze. Poniżej widoczny jest zrzut ekranu z panelu zarządzania sklepem.

Panel jest bardzo przejrzysty, a jego obsługa nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej i jest bardzo intuicyjna. Poniżej zrzut ekranu obrazujący okno z dostępnymi w sklepie produktami.

Odnalezienie funkcji dodania produktu zajmuje kilka sekund, a posługiwanie się innymi opcjami nie przysparza żadnych trudności.. Na pewno będziesz potrzebować czasu na przygotowanie swojego sklepu, dodawanie dostępnych produktów oraz ich zdjęć, ale problemy z obsługą platformy nie powinny w żaden sposób opóźniać prac nad Twoim sklepem internetowym. Obsługiwać go możesz samodzielnie.

Jak zamówić e-Sklep w nazwa.pl?

Wybierając usługę CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl Ty również możesz stworzyć swój profesjonalny sklep internetowy, w oparciu o platformę PrestaShop.

W celu zamówienia e-Sklepu w nazwa.pl przejdź na stronę https://www.nazwa.pl/e-sklep/ i wybierz interesującą Cię opcję (1). W ofercie posiadamy CloudHosting e-Sklep Start, CloudHosting e-Sklep Biznes oraz CloudHosting e-Sklep Pro. Pełną specyfikację usług znajdziesz, klikając w przycisk PEŁNA SPECYFIKACJA (2).

Po wybraniu wariantu zapoznaj się z podsumowaniem zamówienia. Wybierz okres abonamentowy (1) oraz ewentualne opcje dodatkowe (2). Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (3). Zweryfikuj status prawny (4), a następnie kliknij przycisk ZAMÓW (5).

e-sklep zamowienie uslugi

Jeśli nie zalogowałeś się uprzednio w Panelu Klienta, wyświetli się okno logowania. Jeżeli nie masz jeszcze konta w nazwa.pl, w tym momencie będziesz miał możliwość jego założenia. Po zalogowaniu do Panelu Klienta zapoznaj się z regulaminem usługi, zaakceptuj go zaznaczając checkbox (1) i kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).

Ostatnim krokiem będzie wybór odpowiadającej Ci formy płatności. Po opłaceniu i aktywowaniu usługi będziesz miał możliwość instalacji sklepu na swoim serwerze.

gwarancja nazwa.pl

Pamiętaj, że hosting nazwa.pl jest szybszy niż oferta konkurencyjnych firm. Możesz się o tym przekonać przenosząc do nas swój serwis WWW. Niezależnie od tego, czy jest to blog, sklep, galeria czy strona firmowa, korzyści z posiadania CloudHosting e-Sklep z CDN nazwa.pl odczujesz od razu. Jeśli po przeniesieniu strony nie będziesz zadowolony z szybkości jej działania, zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na jej zakup! Gwarancja nazwa.pl to aż 30 dni od daty zakupu serwera. Szczegółowe informacje na temat Gwarancji nazwa.pl uzyskasz na stronie https://www.nazwa.pl/gwarancja/.

Jak zainstalować sklep internetowy na serwerze CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl?

W celu instalacji sklepu zaloguj się do panelu Active.admin, wpisując w pasku adresu przeglądarki https://admin.nazwa.pl (1), oraz swoją Nazwę użytkownika i Hasło (2) i klikając Zaloguj (3).

Po wejściu do panelu Active.admin, postępuj według poniższych kroków.

  1. Przejdź do zakładki e-Sklep i wybierz opcję „Nowa instalacja”.
  2. Wpisz nazwę e-Sklepu – podając ją podążaj za wskazówkami widocznymi w szarym polu. Pamiętaj, że nazwa sklepu będzie jednocześnie tytułem katalogu oraz opisem bazy danych. Nie musisz tutaj podawać nazwy swojego sklepu, widocznej dla klientów. Postaraj się, by była ona jak najmniej skomplikowana. Najlepiej, gdyby zawierała jedynie małe litery bez znaków specjalnych, np. jeśli Twoja firma nosi nazwę „1. Sklep z narzędziami ” najlepiej jako nazwę e-sklepu podać „pierwszysklepznarzedziami”. W polu adresu e-mail podaj skrzynkę, do której posiadasz aktualnie dostęp, gdyż będzie ona jednocześnie loginem do panelu zarządzania sklepem i na ten adres otrzymasz podsumowanie instalacji. Po uzupełnieniu pól i upewnieniu się, że wpisane dane są prawidłowe, kliknij w przycisk Zapisz i poczekaj, aż instalacja zostanie ukończona.
  3. Po zakończeniu instalacji sprawdź skrzynkę mailową. Otrzymasz na nią wiadomość z danymi dostępowymi do panelu zarządzania sklepem: linkiem do strony logowania oraz hasłem. Jako login w oknie logowania podaj adres e-mail podany podczas instalacji. Po zalogowaniu będziesz miał możliwość tworzenia swojego sklepu.

Na serwerze masz możliwość dokonania kilku, a nawet kilkunastu (w zależności od rozmiaru sklepu i posiadanej opcji serwera) instalacji, czyli posiadania kilku różnych sklepów na jednym serwerze. Wykaz instalacji znajdziesz w panelu Active.admin po przejściu do zakładki e-SklepWykaz instalacji.

Jak zainstalować PrestaShop jeśli posiadam serwer typu CloudHosting w nazwa.pl?

Jeśli posiadasz serwer typu CloudHosting, masz możliwość instalacji PrestaShop korzystając z Autoinstalatora (Sprawdź: Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów).

Table of Contents