Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 40 zł
Szybki VPS z procesorem 3,3 GHz Sprawdź

Rozwiązywanie problemów z logowaniem ze względu na nieprawidłowy kod z aplikacji Google Authenticator

 

Kod wygenerowany za pomocą aplikacji Google Authenticator jest ważny przez krótki czas. Jeśli nie zdążysz go wpisać w polu logowania do konta na stronie poczta.nazwa.pl, wyświetlony zostanie komunikat błędu. Podobnie będzie, gdy wpiszesz nieprawidłowy kod.

cloud mail logowanie krok4 2fa wlaczone ga nieprawidlowy kod

Możesz wygenerować nowy kod w aplikacji i ponowić logowanie. Po dwukrotnym wpisaniu nieprawidłowego kodu konieczne będzie powtórzenie procedury logowania.

cloud mail logowanie krok4 2fa wlaczone ga nieprawidlowy kod ponownie

Jeżeli jesteś pewien, że wpisujesz kod wyświetlony w aplikacji w trakcie jego okresu ważności, a mimo to wyświetlany jest komunikat informujący o błędzie, sprawdź czy godzina ustawiona na urządzeniu, na którym masz zainstalowaną aplikację Google Authenticator jest zgodna ze strefą czasową, w jakiej aktualnie przebywasz. W razie potrzeby zsynchronizuj czas w aplikacji Google Authenticator, wykonując poniższe czynności:

 

  1. Uruchom aplikację Google Authenticator. W jej prawym górnym rogu kliknij symbol przedstawiający trzy kropki i z menu wybierz opcję Ustawienia (1).
  2. ga synchronizowanie menu ustawienia

  3. Kliknij opcję Poprawka godziny w kodach (1).
  4. ga synchronizowanie ustawienia poprawwka godziny

  5. Kliknij Synchronizuj (1) i poczekaj na zakończenie operacji.
  6. ga synchronizowanie ustawienia poprawka godziny synchronizuj

 

Po zakończeniu synchronizacji wyświetlony zostanie stosowny komunikat. Wróć do listy kodów i ponów logowanie do poczty.

WAŻNE! Wykonana synchronizacja ma wpływ jedynie na godzinę w aplikacji Google Authenticator. Data i godzina na Twoim urządzeniu pozostaną niezmienione.

Table of Contents