Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Tworzenie dodatkowego sklepu internetowego

Jak utworzyć dodatkowy sklep internetowy na serwerze?

Na serwerze CloudHosting e-Sklep masz możliwość uruchomienia więcej niż jednego sklepu internetowego. W zależności od posiadanej opcji serwera i dostępnej na nim wolnej powierzchni dyskowej, możesz stworzyć kilka, a nawet kilkanaście osobnych sklepów internetowych.

W celu utworzenia dodatkowego sklepu internetowego, zaloguj się do panelu Active.admin na stronie https://admin.nazwa.pl (1), wpisując swoją Nazwę użytkownika i Hasło (2), a następnie klikając przycisk Zaloguj (3).

Po zalogowaniu do panelu Active.admin, postępuj według poniższych kroków:

  1. Przejdź do zakładki e-Sklep i wybierz opcję Nowa instalacja.
  2. Nazwa e-sklepu – wpisz nazwę sklepu, podążając za wskazówkami widocznymi w szarym polu. Nazwa sklepu będzie jednocześnie tytułem katalogu oraz opisem bazy danych. Postaraj się, by była ona jak najmniej skomplikowana (najlepiej gdyby zawierała jedynie małe litery i nie posiadała znaków specjalnych), np. jeśli Twoja firma nosi nazwę „1. Sklep z narzędziami ” najlepiej jako nazwę e-sklepu podać „pierwszysklepznarzedziami”.
  3. Adres e-mail – podaj adres e-mail, do którego posiadasz aktualnie dostęp; będzie on jednocześnie loginem do panelu zarządzania sklepem. Na tę skrzynkę otrzymasz podsumowanie instalacji. Po uzupełnieniu pól i upewnieniu się, że wpisane dane są prawidłowe kliknij w przycisk Zapisz i poczekaj, aż instalacja zostanie ukończona.
  4. Po zakończeniu instalacji sprawdź skrzynkę mailową. Otrzymasz na nią wiadomość z danymi dostępowymi do panelu zarządzania sklepem: linkiem do strony logowania oraz hasłem. Jako login w oknie logowania podaj adres e-mail podany podczas instalacji. Po zalogowaniu będziesz miał możliwość tworzenia swojego kolejnego sklepu. Wykaz instalacji znajdziesz w panelu Active.admin po przejściu do zakładki e-Sklep → Wykaz instalacji.
Table of Contents