Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Jak zrezygnować z wysyłki papierowej proformy?

Proformy generowane są na 10 dni przed końcem ważności usług. Domyślnie ich wysyłka następuje drogą e-mailową, w postaci plików PDF. Na życzenie użytkownika, proformy mogą być wysyłane pocztą tradycyjną w wersji papierowej, ale związane jest to z dodatkową opłatą za wysyłkę.

WAŻNE! Jeśli otrzymujesz proformy w wersji papierowej, możesz w każdej chwili zrezygnować z tej formy ich przesyłki, na rzecz wysyłki elektronicznej. Oszczędzi to zarówno Twoje pieniądze, jak i środowisko!

Zmianę ustawień dotyczących sposobu wysyłki proform wykonuje się w Panelu Klienta. Aby zalogować się do Panelu Klienta, wejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Po zalogowaniu, przejdź do zakładki Moje daneustawienia (1), a następnie, w sekcji WYSYŁKA PROFORM zaznacz checkbox przy opcji Chcę otrzymywać proformy pocztą elektroniczną (2) i kliknij poniżej przycisk ZATWIERDŹ (3).

Po zapisaniu tej zmiany, wszystkie proformy, które będą po tym czasie generowane, będą przesyłane od razu na kontaktowe adresy e-mail, a także nie będą zawierały pozycji opłaty za przesyłkę papierowej wersji.

WAŻNE! Aby być pewnym otrzymywania wiadomości zawierających proformy, upewnij się, że wpisane w Panelu Klienta kontaktowe adresy e-mail są prawidłowe, aktualne i działające, a także, czy nie ustawiono na nich filtrów odrzucających wiadomości z adresów w domenie nazwa.pl.

Table of Contents