Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jaki jest czas księgowania wpłat?

Czas księgowania wpłaty za aktywację lub odnowienie usługi uzależniony jest od sposobu dokonania płatności.

1. W przypadku płatności on-line, dokonywanej poprzez Panel Klienta, zaksięgowanie takiej wpłaty następuje maksymalnie w ciągu kilkunastu minut od chwili jej wykonania. Warunkiem jest prawidłowe zrealizowanie transakcji przez serwis autoryzujący wpłaty Przelewy24.

2. W przypadku płatności wykonywanej tradycyjnym przelewem z Twojego rachunku bankowego, zaksięgowanie płatności następuje maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych.

Aby przyspieszyć proces uruchomienia lub przedłużenia usługi, w momencie, gdy płatność została zrealizowana za pomocą przelewu bankowego, wygeneruj z systemu swojego banku potwierdzenie wykonanego przelewu (posiadającego status „zrealizowany”) i prześlij je w formie pliku .PDF na adres kontakt@nazwa.pl.

Jeśli płatność dokonywana była na poczcie lub w punkcie realizacji opłat, należy wykonać skan lub wyraźne zdjęcie otrzymanego potwierdzenia i przesłać je na adres kontakt@nazwa.pl. Wyboru sposobu płatności można dokonać po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI:    Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?
WIĘCEJ INFORMACJI:    W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?

 

Table of Contents