Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?

Jeśli posiadasz w nazwa.pl pakiet pocztowy, czyli usługę CloudMail, i chcesz, aby to właśnie na nim obsługiwane były Twoje konta e‑mail, przekieruj domenę na ten pakiet pocztowy. W tym celu, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Po zalogowaniu, przejdź do zakładki Moje usługiDomeny. Następnie znajdź na liście właściwą domenę, i kliknij odnośnik konfiguruj (1), widoczny po prawej stronie od nazwy domeny.

Przekierowanie na pakiet pocztowy znajduje się w zakładce Ustawienia Zaawansowane i jest dostępne zarówno w przypadku wybrania Przekierowania na usługę w nazwa.pl, jak i również przy skorzystaniu z opcji Parkowania domeny. Przekierowanie na pakiet pocztowy nie jest dostępne w przypadku Ręcznej konfiguracji DNS, ani w przypadku, gdy posiadamy ustawione Zewnętrzne serwery DNS.

Po wybraniu właściwego sposobu konfiguracji domeny i zakładki Ustawienia Zaawansowane, przewiń stronę na sam dół. Znajduje się tutaj sekcja PRZEKIEROWANIE POCZTY (1).

  1. Zaznacz checkbox przy opcji Przekieruj domenę na pakiet pocztowy (2).
  2. Wybierz pakiet, na który domena ma kierować:

  • przekieruj na mój pakiet pocztowy (3) – jeśli znajduje się on w tym samym Panelu Klienta co domena, wybierz jego identyfikator z listy rozwijanej (4)
  • przekieruj na pakiet pocztowy w innym Panelu Klienta (5) – jeśli znajduje się on w nazwa.pl, lecz w innym Panelu niż domena, wpisz w aktywnym wówczas polu jego identyfikator (6).

Po wprowadzeniu konfiguracji, kliknij na dole przycisk ZMIEŃ (7).

WAŻNE! Pamiętaj, że zmiana przekierowania będzie w pełni skuteczna po rozpropagowaniu jej w Internecie, co zwykle trwa do kilkunastu godzin. Maksymalny czas propagacji może jednak być dłuższy. W tym okresie, strona i/lub poczta mogą nie działać poprawnie lub wcale.

Po przekierowaniu domeny w Panelu Klienta pamiętaj o dodaniu domeny w panelu Active.admin wybranego pakietu pocztowego. Jeśli pakiet pocztowy znajduje się w tym samym Panelu Klienta, to domena zostanie automatycznie dodana do panelu Active.admin. W przypadku pakietu znajdującego się w innym Panelu niż domena, zaloguj się do panelu Active.admin właściwej usługi i dodaj domenę ręcznie.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?

 

Table of Contents