Promocja: pl – od 4,99 zł | eu – od 4,99 zł | com – od 20 zł

Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?

Jeżeli chcesz dokonać zmiany hasła do skrzynki e‑mail, w pierwszej kolejności musisz zalogować się do właściwego panelu Active.admin.

WIĘCEJ INFORMACJI:    Jak ustalić właściwy panel Active.admin
WIĘCEJ INFORMACJI:    Jak zalogować się do panelu Active.admin

Zmiana hasła do skrzynki e‑mail
  1. Wejdź na stronę https://admin.nazwa.pl/ (1), wpisz identyfikator posiadanego serwera w polu Nazwa użytkownika oraz, ustalone przez siebie w Panelu Klienta, hasło do usługi (2). Po uzupełnieniu danych, kliknij przycisk Zaloguj (3).
  2. Wejdź w zakładkę Poczta, a następnie Wykaz kont e‑mail (1).
  3. Kliknij nazwę skrzynki e‑mail (2), która wyświetla się w tabeli pod nazwą domeny, np. biuro.
  4. W szczegółach konta e‑mail kliknij przycisk Edytuj.
  5. W polach HasłoPowtórz hasło (1) wpisz nowe hasło dostępowe do skrzynki. Zalecane jest ustawienie silnego hasła, charakteryzującego się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby silne hasło nie zawierało popularnych wyrazów, imion, czy też nazw własnych.
  6. Aby zachować ustawienia, kliknij przycisk Zapisz.
  7. Po wyświetleniu potwierdzenia o wykonaniu zmiany, sprawdź poprawność zachowanych danych logując się do skrzynki e‑mail poprzez stronę https://poczta.nazwa.pl z użyciem nowego hasła.
Table of Contents