Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 40 zł
Szybki VPS z procesorem 3,3 GHz Sprawdź

Zamówienie i aktywacja usługi

Czym jest Cloud Backup?

Cloud Backup jest usługą stworzoną z myślą o ochronie danych, które posiadasz na swoim lokalnym komputerze. Zabezpieczane przez Ciebie za jego pomocą pliki, są wysyłane w postaci zaszyfrowanej do chmury nazwa.pl i tam przechowywane w dwóch niezależnych centrach danych. Dzięki szyfrowaniu danych algorytmem AES-256 przed ich wysyłką, zachowujesz pełną poufność umieszczanych w chmurze plików.

W przypadku modyfikacji pliku na komputerze, jego przypadkowego usunięcia lub awarii dysku, dzięki Cloud Backup możesz odzyskać swoje dane w wersji z każdego dnia, w którym była wykonywana kopia zapasowa (maksymalnie do 90 dni wstecz).

Cloud Backup posiada wbudowane wewnętrzne mechanizmy, takie jak np. automatyczna funkcja repair. Zapewniają one, że wykonywane kopie bezpieczeństwa będą pozbawione ewentualnych błędów, które mogłyby się pojawić np. w przypadku nagłego przerwania połączenia internetowego.

Płatności za usługę zamówioną po 29.06.2022 rozliczane są w Modelu za Użycie, płacisz więc tylko za faktyczne jej wykorzystanie. Aby zapewnić środki na nieprzerwane wykonywanie i przechowywanie swoich backupów, utwórz subskrypcję dla usługi (Sprawdź: Moje subskrypcje). Płatności za usługi zamówione przed 29.06.2022 rozliczane są bez zmian, w Modelu Abonamentowym.

WIĘCEJ INFORMACJI:Sprawdź wymagania sprzętowe programu przed zakupem usługi

 

Jak zamówić Cloud Backup?
  1. Wejdź na stronę https://www.nazwa.pl/backup/ lub na głównej stronie https://www.nazwa.pl wybierz zakładkę BACKUP.
  2. Wybierz liczbę chronionych komputerów, jeśli chcesz zamówić więcej licencji (1).
  3. Kliknij przycisk ZAMAWIAM (2).
  4. cloud backup wortal zamawiam

  5. Zaznacz opcję Model za Użycie (1). Jeśli posiadasz kod rabatowy na zakup usług, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (2). Określ również, czy usługę kupujesz jako Osoba prywatna czy Firma (3). Po zweryfikowaniu wprowadzonych danych, kliknij przycisk ZAMÓW (4).
  6. cloud backup koszyk zakupowy

  7. Wyświetlona zostanie strona logowania do Panelu Klienta lub założenia nowego konta w nazwa.pl. Jeśli posiadasz już Panel, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj. Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza znajdującego się poniżej, w sekcji Pierwszy raz w serwisie? Zarejestruj się!.
  8. Zapoznaj się z treścią Regulaminu Usługi, a następnie zaznacz opcję Zapoznałem się i akceptuję (1). Dokończ zakup, klikając przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).
  9. cloud backup wortal potwierdzenie regulaminu

  10. Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj transakcję.

 

Jak aktywować Cloud Backup?

W celu aktywacji usługi, pobierz program ze strony https://www.nazwa.pl/backup. Zainstaluj go, a następnie uruchom. Po otwarciu Cloud Backup wpisz kod jednorazowy, dostępny w Panelu Klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI:Sprawdź jak zainstalować program Cloud BackupDo czego służy kod jednorazowy?

Table of Contents