Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Wybieram

Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA?

  • Pomoc
  • Poczta e-mail
  • Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA?

Cloud Mail to interfejs webowy, który pozwala na korzystanie z kont poczty elektronicznej utworzonych na serwerach nazwa.pl. Zabezpieczenie 2FA zapewnienia wyższy poziom bezpieczeństwa przy logowaniu, niezależnie od tego, czy korzystasz z Cloud Mail na komputerze czy na urządzeniu mobilnym (Sprawdź: Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla konta e-mail w nazwa.pl?).

Aby uzyskać dostęp do konta poczty elektronicznej z aktywnym zabezpieczeniem 2FA za pomocą Cloud Mail, wejdź na stronę https://poczta.nazwa.pl/ i wpisz swój adres e-mail oraz hasło do skrzynki (1). Następnie kliknij przycisk Zaloguj się (2).

cloud mail logowanie krok 1

Jeżeli nie posiadasz włączonej autoryzacji 2FA, w okienku logowania wyświetli się stosowny komunikat. Kliknij przycisk Kontynuuj logowanie (1), aby zalogować się na konto. Dowiedz się, dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA.

cloud mail logowanie krok 2 2fa wylaczone

Jeżeli masz włączone zabezpieczenie 2FA, po chwili otrzymasz na swój telefon komórkowy wiadomość SMS z kodem jednorazowym. Wpisz go w widocznym polu formularza (1) i ponownie kliknij przycisk Zaloguj się (2).

cloud mail logowanie krok 2 2fa wlaczone

Logowanie do konta e-mail, posiadającego włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe, jest możliwe tylko wtedy, gdy na Koncie Zaliczkowym usługi hostingowej znajdują się dostępne środki. W sytuacji jeśli saldo Konta Zaliczkowego nie będzie wystarczające do działania zabezpieczenia 2FA, to po wpisaniu loginu i hasła wiadomość SMS z kodem jednorazowym nie zostanie przesłana. W takiej sytuacji na stronie pojawi się następujący komunikat:

cloud mail logowanie krok 2 2fa wlaczone brak srodkow

Zasilenie Konta Zaliczkowego usługi hostingowej spowoduje przywrócenie możliwości logowania do skrzynki z użyciem zabezpieczenia 2FA.


Jak ponowić wysyłkę jednorazowego kodu SMS?

Jeżeli z jakiegoś powodu w ciągu 30 sekund nie otrzymałeś wiadomości SMS z kodem jednorazowym lub nie zdążyłeś wpisać otrzymanego kodu w wymaganym czasie (kod jednorazowy SMS jest ważny przez 5 minut od momentu jego wysyłki), możesz jednokrotnie ponowić jego wysyłkę. W tym celu, w trakcie drugiego etapu logowania kliknij link: Wyślij SMS z nowym kodem (1).

cloud mail logowanie krok 2 2fa wlaczone wyslij nowy kod

W miejscu, gdzie znajdował się link, po ponownej wysyłce kodu SMS pojawi się komunikat potwierdzający realizację tej dyspozycji. Nowy kod jednorazowy SMS wpisz w polu formularza (1) i kliknij Zaloguj się (2).

cloud mail logowanie krok 3 2fa wlaczone wyslano nowy kod

Co zrobić, gdy został wpisany nieprawidłowy kod SMS podczas logowania?

Jeżeli podczas wpisywania kodu jednorazowego SMS pomylisz się, w oknie logowania wyświetlony zostanie błąd autoryzacji 2FA. W takim przypadku kliknij przycisk Zaloguj się ponownie (1), aby powrócić do pierwszego etapu logowania. Wpisz ponownie swój adres e-mail oraz hasło, aby uzyskać nowy kod jednorazowy SMS.

cloud mail logowanie krok 4 2fa wlaczone nieprawidlowy kod

PAMIĘTAJ! Do prawidłowego działania zabezpieczenia 2FA konieczne jest zapewnienie dostępnych środków na Koncie Zaliczkowym lub Koncie Voucher (Sprawdź: Płatności za korzystanie z zabezpieczenia 2FA) Twojej usługi hostingowej.

Table of Contents