Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Zamówienie i aktywacja usługi SaaS osTicket

osTicket to aplikacja pozwalająca na zarządzanie ticketami otrzymywanymi przez dział obsługi klienta w firmach i instytucjach. Umożliwia monitorowanie, przypisywanie i rozwiązywanie zgłoszeń . Poszczególne wiadomości mogą być delegowane w sposób automatyczny lub ręczny do określonych pracowników lub zespołów. Aplikacja osTicket umożliwia archiwizację wiadomości i tworzenie historii korespondencji z danym klientem. Dysponuje opcją kontroli dostępu, dzięki czasu pracownicy obsługujący konkretne obszary otrzymują tylko te informacje, do których uzyskania są uprawnieni.

Obsługa osTicket odbywa się poprzez wbudowany interfejs www, dzięki czemu do pracy z aplikacją wystarczy przeglądarka WWW i dostęp do Internetu.

Jednym z istotnych parametrów usługi SaaS osTicket jest jej pojemność. Określa ona maksymalną powierzchnię dysku, która może zostać użyta na potrzeby pracy aplikacji. Przestrzeń tą współdzielą dane użytkownika, system operacyjny, pliki konfiguracyjne, logi i inne pliki konieczne do działania usługi. Odpowiedni wybór pojemności jest kluczowy dla zapewnienia prawidłowego działania usługi i należy ją regularnie kontrolować w SaaS Panel.

 

Jak zamówić usługę SaaS osTicket?

Aby zamówić usługę SaaS osTicket wejdź na stronę https://www.nazwa.pl, z górnego menu wybierz zakładkę SaaS (1), a następnie kliknij odnośnik System ticketowy (2) widoczny pod opisem Aplikacje.

Zapoznaj się z parametrami poszczególnych opcji usługi i wybierz odpowiednią (1), a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).

Wybierz dostępny okres abonamentowy (1), a także określ lokalizację usługi (2). Wraz z nią możesz aktywować również Reverse DNS dla adresu IP (3). Po wybraniu opcji zamówienia, kliknij przycisk DO KASY (4).

Załóż nowe konto w Panelu Klienta nazwa.pl lub zaloguj się z użyciem posiadanych danych. Jeżeli wcześniej zarejestrowałeś się jako użytkownik w Panelu Klienta nazwa.pl, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Należy go wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).

Zapoznaj się z treścią regulaminów usługi i zaakceptuj ich warunki (1), a następnie kliknij POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).

Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj zamówienie.

 

Jak rozpocząć korzystanie z usługi SaaS osTicket?

Usługa SaaS osTicket zostanie aktywowana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Na kontaktowy adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzająca aktywację usługi. Zawierać ona będzie dane umożliwiające zalogowanie się do osTicket, a także login i sposób ustalenia hasła do panelu zarządzania SaaS Panel.

osTicket jest oprogramowaniem z interfejsem WWW, a więc dostęp do niego możliwy jest poprzez domenę zabezpieczoną certyfikatem.

Jeżeli chcesz korzystać z osTicket przy pomocy dowolnej, należącej do Ciebie domeny, możesz skorzystać z dodatkowej usługi CDN nazwa.pl. Integracja osTicket z CDN nazwa.pl umożliwia również instalację na domenie własnego certyfikatu SSL oraz dostęp do logów obejmujących informacje o połączeniach od użytkownika do węzłów CDN i od węzłów CDN do osTicket. Dzięki węzłom CDN w Polsce, Europie, Azji i obu Amerykach, korzystanie z osTicket jest szybsze i bardziej komfortowe, niezależnie od tego, skąd łączysz się z aplikacją.

WIĘCEJ INFORMACJI:Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS osTicketZarządzanie usługą za pomocą SaaS PanelCDN nazwa.pl

Table of Contents