Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Domeny za 5 zł

Domeny za

 5

Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Cloud Mail

  • Pomoc
  • SaaS
  • Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Cloud Mail

Zarządzanie SaaS Cloud Mail odbywa się za pomocą SaaS Panel. Narzędzie to umożliwia m.in. reinstalację oprogramowania na Twojej usłudze.

 

WAŻNE! Reinstalacja oprogramowania związana jest z usunięciem wszystkich danych, które znajdują się na Twojej usłudze SaaS Cloud Mail. Jej ustawienia również ulegną wykasowaniu. Po reinstalacji oprogramowania Twoja usługa zostanie więc przywrócona do stanu początkowego, jak po aktywacji. Przed wykonaniem reinstalacji oprogramowania upewnij się, że wszystkie dane zgromadzone na usłudze, zostały wcześniej przez Ciebie zarchiwizowane. Po zakończeniu reinstalacji oprogramowania skonfiguruj na nowo swoją usługę.

 

Aby wykonać reinstalację oprogramowania, zaloguj się na stronie https://saas.nazwa.pl, wpisując dane logowania (1), czyli nazwę użytkownika, którą otrzymałeś w wiadomości e-mail, oraz ustalone przez Ciebie w Panelu Klienta hasło, a następnie kliknij Zaloguj się (2).

Po zalogowaniu, w menu SaaS Panel wybierz zakładkę Instancje (1). Następnie kliknij listę rozwijaną (2), widoczną po prawej stronie w kolumnie Czynności, i wybierz z niej opcję PRZEBUDUJ INSTANCJĘ (3).

Wyświetlone zostanie nowe okno, w którym możesz wybrać obraz oprogramowania (1), właściwy dla posiadanej przez Ciebie usługi, a także, opcjonalnie możesz zdecydować o sposobie partycjonowania dysku (2) lub dodać własny opis usługi (3). Po dokonaniu ustawień kliknij przycisk PRZEBUDUJ INSTANCJĘ (4), co spowoduje usunięcie wszystkich ustawień i konfiguracji Twojej usługi i przywrócenie jej do stanu początkowego z oprogramowaniem w wersji, którą jest dostępna dla SaaS Cloud Mail.

Poczekaj na zakończenie wykonywania operacji. Czas jej trwania zależny będzie od zgromadzonych na usłudze danych.

Table of Contents