Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Najczęstsze problemy pojawiające się podczas korzystania z Cloud Backup

  • Pomoc
  • Cloud Backup
  • Najczęstsze problemy pojawiające się podczas korzystania z Cloud Backup

 

W tym artykule znajdziesz informacje o problemach, jakie występują najczęściej w trakcie korzystania z Cloud Backup.

  • Pliki i foldery, których kopia bezpieczeństwa ma zostać wykonana, nie mogą w chwili wykonywania kopii być używane w systemie. Przed ręcznym wykonaniem kopii lub też jej automatycznym tworzeniem zgodnie z ustalonym harmonogramem, zapisz zmiany w zabezpieczanych plikach i zakończ pracę z nimi do czasu wykonania kopii. Wyłącz również menadżery plików, takie jak np. Total Commander, jeśli mogą w nich być otwarte zabezpieczane katalogi.

  • Nie wykonuj kopii plików systemowych. Pliki takiego typu są cały czas używane w trakcie pracy systemu operacyjnego i nie będzie możliwości ich zabezpieczenia.

  • Nieprawidłowe ustawienia programów antywirusowych, programów typu firewall lub też dodatków do przeglądarek typu ADBlock, mogą powodować problemy w działaniu aplikacji Cloud Backup. Zweryfikuj konfiguracje wprowadzone w tego typu aplikacjach. Upewnij się, że na połączeniu internetowym masz udostępniony port 21, 443 oraz wszystkie porty z zakresu od 32768 do 59999.

  • W przypadku zawieszenia pracy aplikacji Cloud Backup w systemie Windows, wywołaj Menedżer zadań (klawisze CTRL + ALT + DELETE), odnajdź Proces Cloud Backup i zakończ jego działanie. Po jego zamknięciu ponownie uruchom aplikację.
Table of Contents