Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł

Jak przyspieszyć wznowienie usługi opłaconej po terminie?

W przypadku braku terminowej opłaty za przedłużenie usługi, jest ona czasowo blokowana. Blokada ta jest ściągana w chwili zaksięgowania środków wpłaconych na poczet przedłużenia usługi na kolejny okres abonamentowy.

Najszybszą metodą na wznowienie działania usługi opłacanej po terminie jest dokonanie płatności on-line, poprzez Panel Klienta. Wówczas, zaksięgowanie środków następuje maksymalnie w ciągu kilkunastu minut, co automatycznie odblokowuje usługę.

Aby wykonać płatność on-line, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

 

Jeśli jednak płatność wykonywana jest tradycyjnym przelewem z konta bankowego, wygeneruj z systemu bankowego potwierdzenie wykonanego przelewu, którego status będzie „zrealizowany” i prześlij je w formie pliku .PDF na adres kontakt@nazwa.pl. Pozwoli to na szybsze odblokowanie usługi.

WIĘCEJ INFORMACJI:    Jaki jest czas księgowania wpłat?
WIĘCEJ INFORMACJI:    W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?

WAŻNE! Wyjątek, w przypadku czasu wznowienia działania usługi opłaconej po terminie, stanowią domeny. Przywrócenie domeny, która znajdowała się w statusie do usunięcia, związane jest z koniecznością propagacji domeny w sieci, tak samo jak w przypadku zmiany jej konfiguracji.

WIĘCEJ INFORMACJI:   Przywracanie wygasłych domen

 

Table of Contents