Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket

  • Pomoc
  • SaaS
  • Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket

Wraz z uruchomieniem usługi SaaS osTicket tworzony jest użytkownik admin posiadający pełne prawa dostępu do usługi i uprawnienia do zarządzania wszystkimi jej ustawieniami. Hasło użytkownika admin, wraz z pozostałymi danymi logowania, przesyłane jest w powitalnej wiadomości e-mail. Ze względów bezpieczeństwa zalecana jest zmiana domyślnie ustawionego hasła.

 

Aby zmienić hasło administratora, zaloguj się do osTicket jako admin. Następnie, w lewym górnym rogu, kliknij odnośnik Profile (1). Wyświetlona zostanie strona edycji konta. W sekcji Authentication kliknij przycisk Change Password (2), widoczny w wierszu Username.

Wyświetlony zostanie formularz. W pierwszym polu wpisz dotychczasowe hasło (1), którym zalogowałeś się do aplikacji. W kolejnych polach wpisz dwukrotnie nowe hasło (2). Po uzupełnieniu danych kliknij przycisk Update (3).

Aby zmiana hasła została prawidłowo zapisana, na stronie edycji profilu kliknij przycisk Save Changes (1), znajdujący się na dole.

Po aktualizacji profilu, możliwe będzie logowanie przy użyciu nowego hasła.

Table of Contents