Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?

Przed końcem ważności usługi wykupionej w nazwa.pl generowana jest proforma, która zawiera informację o wymaganej opłacie za przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy. Powiadomienie o wystawieniu proformy wysyłane jest na kontaktowy adres e-mail, który został wpisany w Panelu Klienta z zarejestrowaną usługą.

Kolejne przypomnienie o wygasających usługach generowane jest po 4 dniach od wystawienia pierwszej proformy, i podobnie jak poprzednia wiadomość - wysyłane na kontaktowy adres e-mail, zapisany w Panelu Klienta.

Termin wygenerowania proformy zależny jest od dat ważności usług znajdujących się w Panelu Klienta.

  1. Jeśli w Panelu Klienta zarejestrowana jest wyłącznie jedna usługa, lub zarejestrowanych jest więcej usług, lecz każda z nich ma inną datę ważności, proforma dla każdej z usług zostanie wygenerowana na 10 dni przed końcem poszczególnych okresów abonamentowych.
  2. Jeśli w Panelu Klienta zarejestrowanych jest kilka różnych usług, których termin ważności upływa tego samego dnia, proformy będą generowane odpowiednio:
    • na 10 dni przed końcem okresu abonamentowego - dla usług: CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e-Sklep oraz CloudMail, wraz z ich Usługami Dodatkowymi,
    • na 9 dni przed końcem okresu abonamentowego - dla domen,
    • na 8 dni przed końcem okresu abonamentowego - dla pozostałych usług: DNS Anycast, Certyfikat SSL, Email Marketing, VPS, SaaS, Cloud Backup i Mail Backup.

WIĘCEJ INFORMACJI:Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usługi?

Jeśli w Panelu Klienta włączono otrzymywanie powiadomień SMS, w dniu przypadającym na termin płatności proformy zostanie przesłane automatyczne powiadomienie. Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia SMS o zbliżających się lub wymaganych płatnościach, zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Moje daneustawienia (1), zaznacz lub odznacz chęć otrzymywania powiadomień (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3).

Aby sprawdzić ważność posiadanych przez Ciebie usług, zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Moje usługi (1), a następnie do kolejnej zakładki odpowiadającej posiadanej usłudze, np. Hosting (2). Na wyświetlonej liście usług, w kolumnie po prawej stronie, widoczna jest Data ważności (3).

Table of Contents