Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
wersje językowe na wordpressie
Posted on 16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego…
Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować.
Instalacja wtyczki Polylang
1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ.
2. W polu wyszukiwania wpisz – Polylang.
3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ.
Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego)
Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka.
1. W menu panelu kliknij LANGUAGES.
2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna:
– full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL,
– order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy.
3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je.
4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz…

Czytaj więcej
darmowe wtyczki drag&drop na wordpress
Posted on 15 lipca 2019

Twórz stronę łatwiej. Najlepsze darmowe wtyczki do projektowania drag&drop

Czasy, kiedy dla stworzenia strony WWW trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest…
Czasy, kiedy dla stworzenia strony internetowej trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest programistą, odchodzą w zapomnienie. Teraz wystarczy po prostu zaprzyjaźnić się z WordPressem. Ale przecież zawsze może być szybciej, prościej i wygodniej! Dlatego właśnie powstały wtyczki, pozwalające projektować stronę metodą przeciągnij i upuść (drag&drop).
Projektowanie drag&drop to najbardziej intuicyjny sposób budowania stron internetowych. Jest jak układanie kart na stole, gdzie można dowolnie je dodawać, odejmować i przesuwać. Za pomocą tej metody można konstruować witryny np. w edytorach stron Wix i Weebly. Te jednak, chociaż proste w obsłudze, dają użytkownikowi bardzo ograniczone możliwości personalizacji i rozwoju strony, przez co gorzej wypadają w porównaniu z WordPressem. Ponadto, w wersji darmowej wyświetlają reklamy.
Na szczęście można połączyć wygodę edytorów typu Wix i Weebly z możliwościami WordPressa. Powstały w tym celu intuicyjne wtyczki do edycji stron metodą drag&drop, z których my wybraliśmy najlepsze:
Elementor
Gdy wykupisz usługę WordPress Cloud, w zainstaowanym przez nas WordPressie zobaczysz wtyczkę Elementor. Nie bez powodu — to wyjątkowo udany edytor drag&drop.
Elementor jest bardzo intuicyjny w obsłudze i szybko nauczysz się z niego korzystać. Posiada prosty interfejs, a stronę możesz tworzyć z podglądem na żywo, co daje Ci dużą…

Czytaj więcej
krytyka firmy w social media
Posted on 12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Gdy firma działa się w social mediach, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno…
Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić.
Kiedy to hejt
O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć.
Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść.
Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury…

Czytaj więcej
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(244)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(38)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
e-sklep z serwerem memcached
Posted on 10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie…
Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i… Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud.
Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl.
Po co buforujemy dane?
Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny.
Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu…

Czytaj więcej
jak zaprojektować logo
Posted on 8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie WWW…
Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo.
Czy logo ma mi się podobać?
Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję.
Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście.
Kto powinien zaprojektować moje logo?
Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym…

Czytaj więcej
dźwięk do podcastów
Posted on 3 lipca 2019

Jak nagrywać dźwięk do podcastów

Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia…
Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia słuchowiska mimo konkurencji ze strony YouTube wcale nie jest archaiczna. Warto wziąć udział w rosnącym zjawisku. A zatem — jeśli masz coś do powiedzenia, czemu tego nie nagrać?
Wraz z rozwojem technologii streamingu wzrosła też popularność podcastów. Przewiduje się, że w najbliższej przyszłości aż 20% wszystkich odsłuchów na Spotify będzie dotyczyła właśnie ich. Sam serwis w ostatnim czasie za prawa do najpopularniejszych „słuchowisk” zapłacił aż 200 mln dolarów, co dobrze obrazuje kształt tego rynku.
Aby nagrywać podcasty, niepotrzebne są duże inwestycje. Największą z nich jest inwestycja czasu w opracowanie dobrego pomysłu i scenariusza nagrania, aby zainteresować coraz to bardziej wyrobionego słuchacza. Jeśli jednak już je masz — jak zabrać się do nagrywania od strony technicznej?
Odpowiednie pomieszczenie
Aby podcast brzmiał profesjonalnie, nie powinna być słyszalna akustyka pomieszczenia. Oznacza to brak nieprzyjemnego dla ucha pogłosu, który sprawia, że głos wydaje się dochodzić z oddali.
By to osiągnąć, nie trzeba oczywiście nagrywać w studiu nagrań. Wystarczy wybrać pomieszczenie, w którym mniej jest nagich ścian a więcej elementów pochłaniających dźwięk. Doskonałe będą np. regały z książkami, zasłona w oknie czy gruby dywan na podłodze (a najlepiej wszystko na raz). Świetnie spisywała się w tym celu modna…

Czytaj więcej
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
Posted on 27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy…
Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci?
Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com.
Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć!
e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie.
Możesz wybierać spośród ponad 5 000 szablonów oraz 3 000 wtyczek pozwalających na dowolną konfigurację usługi dopasowując ją do swoich oczekiwań. Prosta konfiguracja daje możliwość samodzielnego ustawienia integracji z narzędziami analitycznymi…

Czytaj więcej
budowanie marki osobistej
Posted on 25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym…
Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding.
Określ siebie
Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań:
– kim jesteś? Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy,
– co Cię wyróżnia? W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu,
– kim jesteś prywatnie? Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach…

Czytaj więcej
darmowe motywy na wordpress
Posted on 24 czerwca 2019

Gdzie szukać darmowych motywów dla WordPressa

Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie…
Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie własnego. W sieci nie brakuje dobrej jakości darmowych propozycji. Gdzie je znajdziesz?
Dla kogo darmowy szablon?
Oczywiście szukanie darmowych motywów to rozwiązanie dla oszczędnych. Tych płatnych jest większy wybór oraz możesz liczyć na wsparcie techniczne, aktualizacje oraz gratisowe pluginy. Z kolei motyw pisany na zamówienie w będzie skrojony pod Twoje potrzeby oraz nie znajdą się w nim zbędne „fajerwerki”, które mogą wpłynąć na szybkość działania strony oraz stopień trudności jej obsługi. Dodatkowe, zaawansowane pluginy lub spersonalizowany motyw mogą nie być Ci potrzebne, jeśli chcesz stworzyć np. prostą stronę wizytówkową lub bloga. Darmowe motywy bez problemu wystarczą do budowy takich witryn a gratisowe wtyczki najczęściej mają swoje darmowe odpowiedniki.
Gdzie znajdziesz bezpłatne motywy?
– WordPress.org – na stronie WordPressa darmowe motywy możesz wyszukiwać na podstawie rodzaju strony (np. blog, strona firmowa itp.) lub schematu jej budowy. Dostęp do wyszukiwarki motywów masz również z poziomu swojego panelu administracyjnego strony na WordPressie, gdzie możesz od razu je zainstalować.
– justfreethemes.com – jest tu ponad 1200 darmowych motywów z podziałem na kategorie: biznes, e-commerce, blogi czy portfolio fotograficzne.
– Template Monster – w sklepie obok płatnych motywów jest także spory dział z darmowymi. Wyszukiwanie umożliwia szereg kategorii…

Czytaj więcej
freelancing
Posted on 19 czerwca 2019

Freelancing to przyszłość. Dowiedz się, dlaczego

Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz…
Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz chętniej korzystają z ich usług. A zatem zamiast stabilnej posady praca według własnych zasad? Na to wygląda.
Liczby sprzyjają freelancerom
Firma doradcza EY przeprowadziła w zeszłym roku badanie amerykańskich menedżerów, z którego wynika, że połowa pracodawców zwiększyła skalę wykorzystywania pracy freelancerów. Coraz częściej w Stanach zatrudnia się na zasadach innych niż etat (wzrost o 66% w ciągu ostatnich 10 lat). Z wywiadów z osobami decyzyjnymi w firmach wynika też, że przewidują one utrzymanie się, a nawet intensyfikację zjawiska.
Ten trend można zauważyć także w Polsce. Aż 18% osób pracujących zarobkowo to u nas samozatrudnieni. Co więcej, sytuacja się dynamizuje, gdyż 34% wolnych strzelców działa w ten sposób zaledwie rok. Na podstawie innych badań, znów amerykańskiego rynku, przewiduje się, że do 2027 roku co druga osoba aktywna zawodowo w USA będzie freelancerem.
Polowanie na wolnych strzelców
Najważniejsze, że freelancerzy nie muszą być już skazani na samodzielne poszukiwanie zleceń. Zaczynają interesować się nimi działy HR. Oczywiście wymaga to od specjalistów tej dziedziny wyjścia poza utarte sposoby działania i myślenia. Dotychczas bowiem pracowali jedynie z osobami zatrudnionymi na etacie lub do tej właśnie formy zatrudnienia nowe osoby pozyskiwali…

Czytaj więcej
jak fotografować jedzenie
Posted on 17 czerwca 2019

Jak fotografować potrawy na stronę restauracji

Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy…
Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy potraw. Należy też zadbać o to, aby Twoje dania można było „zjeść oczami” online, zanim się je zamówi na miejscu. Dlatego tak ważne są atrakcyjne zdjęcia potraw.
A może fotograf?
Oczywiście do fotografowania potraw możesz zatrudnić profesjonalnego fotografa. Na pewno wykona on świetne zdjęcia wysokiej klasy sprzętem. Takie rozwiązanie ma jednak swoje wady.
W czasie sesji fotograficznej trzeba przygotować wszystkie potrawy z menu, co jest sporym wyzwaniem dla kuchni (i to wszystko poza godzinami pracy restauracji). Co jednak, gdy menu się po jakimś czasie zmienia? Potrzebna jest kolejna sesja i kolejny wysiłek organizacyjny z Twojej strony.
Jeszcze większy problem pojawia się, jeśli włączasz do menu tylko jedno lub parę nowych dań, np. sezonowych. Zamawianie fotografa może zwyczajnie się nie opłacić. Dlatego też warto wyposażyć się w sprzęt i przede wszystkim nauczyć się fotografii kulinarnej. Będzie można wtedy na bieżąco uzupełniać stronę apetycznymi zdjęciami.
Inspiracje
Dobrze jest mieć punkt odniesienia, zanim zacznie się samodzielnie fotografować. W sieci znajdziesz mnóstwo inspirujących blogów, na których zobaczysz, jak mogą wyglądać udane zdjęcia potraw. Kopalnią pomysłów są też profile fotoblogerów na Instagramie…

Czytaj więcej
fakturowanie online - program do fakturowania
Posted on 14 czerwca 2019

Fakturowanie on-line – jaki serwis wybrać?

Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych…
Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych serwisów do fakturowania on-line opartych na chmurze. Podpowiadamy, co jest ważne w tego typu usłudze.
Na co zwrócić uwagę?
Gdy wybierasz program do fakturowania, zwróć uwagę na następujące cechy:
– intuicyjność i łatwość obsługi,
– eksport do PDF i różne szablony faktur,
– korzystanie z bazy CEIDG,
– liczba możliwych do wystawienia faktur,
– integracje,
– wielojęzyczność i różne waluty,
– zabezpieczenia,
– różne rodzaje faktur.
Najpopularniejsze programy (wybrane funkcje):
– IFirma,
– Fakturownia,
– wFirma.
Zanim wybierzesz program, dokładnie określ swoje potrzeby. Dzięki temu nie będziesz musiał migrować do innej usługi, gdy okaże się, że w tej wybranej przez Ciebie brakuje potrzebnej opcji. Pozwoli Ci to także nie płacić za funkcje, których nie potrzebujesz…

Czytaj więcej
efektywna praca zdalna
Posted on 13 czerwca 2019

Jak pracować z domu i naprawdę pracować

Nowy projekt czeka, a Ty parzysz kolejną kawę, ucinasz sobie drzemkę lub oglądasz serial na Netflixie? Nie jesteś sam…
Nowy projekt czeka, a Ty parzysz kolejną kawę, ucinasz sobie drzemkę lub oglądasz serial na Netflixie? Nie jesteś sam — problemy z produktywnością ma większość pracujących w domu freelancerów. Poznaj praktyczne sposoby, które pomogą Ci radzić sobie z odwlekaniem.
Dlaczego odwlekamy
Prokrastynacja to odkładanie na później czynności, które mamy do wykonania. Można uznać, że to bardziej elegancka nazwa dla lenistwa, ale przyczyny zjawiska są bardziej złożone. Jedną z nich jest chęć doświadczenia natychmiastowej przyjemności, jaką daje „odpuszczenie sobie” trudniejszego zadania i zajęcie czymś mniej wymagającym (np. wspomnianym Netflixem). Inna przyczyna to np. lęk przed porażką. Szczególnie dla perfekcjonistów praca jest źródłem niepokoju, gdyż czują presję, by wykonać ją doskonale. Odwlekając, unikają nieprzyjemnego uczucia. Prokrastynacja skutkuje oczywiście większym stresem, niż ten, który odczuwałbyś w trakcie terminowego wykonywania pracy. Stresujące jest nie tylko robienie wszystkiego na ostatnią chwilę, ale też wcześniejsze myślenie o potrzebie podjęcia się zadania. Dochodzi do tego poczucie winy wynikające z faktu, że zajmujesz się czymś innym niż praca oraz obniżone poczucie wartości.
Jasne cele i mniejsze etapy
Czasem trudno zmobilizować się do wykonania danej pracy, gdyż jest jej zwyczajnie zbyt dużo. Warto wtedy jasno sformułować konkretne działania kierujące do jej wykonania. Służyć do tego mogą menedżery zadań…

Czytaj więcej
Messenger do obsługi klienta
Posted on 11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi…
Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu.
Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili
Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym.
Komunikatory rządzą (i będą rządzić)
Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są…

Czytaj więcej
kwiaciarnia internetowa - jak zacząć
Posted on 7 czerwca 2019

Kwiaciarnia internetowa. Jak zacząć?

Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać…
Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać przez Internet. E-kwiaciarnia może być uzupełnieniem tradycyjnej kwiaciarni lub zupełnie nowym biznesem. Czemu i jak zacząć z kwiatami online?
Kwiat analogowy a cyfrowy
Kluczem do opłacalności tradycyjnej kwiaciarni jest atrakcyjna lokalizacja. A taka kosztuje — wynajem lokalu w miejscu, gdzie przechodzień może zobaczyć witrynę i przypomnieć sobie o aktualnej okazji, to duży, miesięczny wydatek. Kwiaciarnię internetową możesz za to prowadzić nawet w starym magazynie. A ten wynajmiesz niedrogo. Ponadto nie trzeba dbać o codzienną, świeżą i zróżnicowaną ekspozycję. Kupujesz kwiaty stosownie do swojego zapotrzebowania i mniej z nich musisz, zwiędniętych, wyrzucać. Oczywiście nie unikniesz wstawania o czwartej rano, by pojechać na giełdę kwiatową, ale prawdopodobnie odczujesz oszczędności. Zaoszczędzić wraz z Tobą może też Twój klient. Jeżeli zechcesz, możesz zaoferować mu konkurencyjne ceny, nawet po doliczeniu kwoty za przesyłkę. Jeżeli jednak prowadzisz już tradycyjną kwiaciarnię.
Czy pójdzie jak z płatka?
Oczywiście, jak w przypadku każdego przedsięwzięcia, rozpoczęcie działalności e-kwiaciarni nie jest takie proste. Musisz się starannie przygotować do jej otwarcia. Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dlatego należy mieć swój pomysł na biznes. Przed Tobą decyzja, czy chcesz działać lokalnie, czy mieć zasięg ogólnopolski…

Czytaj więcej
Jak przyspieszyć stronę na WordPressie
Posted on 3 czerwca 2019

Jak przyspieszyć stronę na WordPressie

Stworzyłeś stronę, wypełniłeś ją treścią, ale działa w żółwim tempie? To jeszcze nie czas, by postawić kreskę na WordPressie…
Stworzyłeś stronę, wypełniłeś ją treścią, ale działa w żółwim tempie? To jeszcze nie czas, by postawić kreskę na WordPressie. Istnieje wiele czynników, które mogą prowadzić do spowolnienia ładowania się witryny. Na szczęście są sposoby, by sobie z nimi poradzić.
Sprawdź, jak szybka jest strona
Czas ładowania się mało wydajnej strony może wydawać się nieskończony, ale warto wiedzieć, ile dokładnie trwa. Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić, jaki skutek przyniosą Twoje zabiegi optymalizacyjne. Służy do tego np. narzędzie Google Speed Test. Możesz tam przeanalizować swoją witrynę pod kątem wydajności, otrzymując kompleksowe dane. Wyjaśnienie pojęć związanych z wynikami znajdziesz po kliknięciu przycisku na prawo od nagłówka Dane laboratoryjne. Narzędzie podsuwa też działania, które możesz podjąć, by przyspieszyć stronę, sugerując nawet konkretne wtyczki do WordPressa będące w stanie Ci pomóc. Zobaczysz też, jak długo ładują się konkretne elementy witryny.
Aktualizuj swój WordPress
Co jakiś czas pojawiają się nowe wersje WordPressa. Pamiętaj, aby zawsze korzystać z aktualnej. Podobnie jest z pluginami i używanym przez Ciebie motywem (jeśli korzystasz z płatnego szablonu, zapewne dostajesz maile z wiadomością o dostępności nowej wersji). W aktualizacjach poprawiane są błędy wykryte w poprzednich wersjach, optymalizowane jest działanie oprogramowania czy dodawane są nowe funkcje. Pozwala to czasem na znaczne przyspieszenie działania strony…

Czytaj więcej
Instagram w e-commerce
Posted on 29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można…
Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook.
Instagram vs Facebook
Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam?
Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej…

Czytaj więcej
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
Posted on 24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy…
Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać?
Poza prawem
Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO.
Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego.
Grzech spamu
Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta…

Czytaj więcej
coworking - czym jest
Posted on 23 maja 2019

Coworking — co to jest i dlaczego jest fajne

Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz…
Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz rozgraniczenia pomiędzy czasem pracy i czasem wolnym. Rozwiązaniem może być coworking, który jest coraz popularniejszy wśród freelancerów.
Czym jest coworking?
Coworking daje możliwość pracy z innymi freelancerami różnych branż w jednym biurze typu open-space. Jest to w najprostszej wersji „biurko do wynajęcia” i dostęp do internetu, sprzętu takiego jak drukarka i skaner oraz kuchni. Jeżeli samo biurko to dla Ciebie za mało, możesz również wynająć wydzielone pomieszczenie (chociaż wtedy znowu poczujesz się samotny…).
Miejsce do pracy w przestrzeni coworkingowej możesz wynająć na godziny, dni lub płacąc miesięczny abonament, który pozwala pracować, ile chcesz i kiedy chcesz. Jego ceny wahają się przeciętnie między 400 a 800 zł. Obecnie biura coworkingowe znajdziesz w każdym większym mieście i z każdym rokiem powstaje ich coraz więcej. W samej Warszawie jest ponad 90 takich przestrzeni a po 25 w Krakowie i Poznaniu.
Wraz z pojawianiem się kolejnych coworków ich oferta przestała ograniczać się do biurek i pokoi. Obecnie często można korzystać z takich udogodnień jak strefa relaksu i strefa gier czy bardziej zaawansowanego wyposażenia, jak drukarki 3D. Biura konkurują ze sobą także poprzez design czy organizowane wydarzenia jak szkolenia lub prelekcje…

Czytaj więcej
jak stworzyć nazwę firmy
Posted on 20 maja 2019

Jak stworzyć nazwę firmy?

Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi…
Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi podjęcie decyzji, pod jakim szyldem chcesz działać. Wybór nazwy firmy to poważna sprawa — właśnie ją będziesz podawać klientom i prezentować na produktach czy podczas działań marketingowych. I to z nią zostaniesz na lata, także, gdy Twoja firma się rozrośnie.
Nie taki prosty naming
Naming to proces tworzenia nazw m.in. dla firm, produktów czy usług. Zajmują się nim wyspecjalizowane agencje lub copywriterzy, jednak najwięcej nazw tworzą sami przedsiębiorcy. Odbywa się to nie zawsze z korzyścią dla nich, jeśli nie kierują się podstawowymi zasadami sztuki namingu. Z drugiej strony samodzielnie wymyślone nazwy mogą odzwierciedlić charakter założycieli i przez to być znacznie bardziej trafne niż te stworzona przez ekspertów.
Gdzie szukać pomysłów?
Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć nazwę firmy, postaraj się nie ograniczać do paru pomysłów. Im będzie ich więcej, tym lepiej. Spisuj każdy, który przyjdzie Ci do głowy i poproś nawet o pomoc znajomych lub przyszłych współpracowników.
Oto parę wskazówek, którymi możesz się kierować:
Jaka ma być Twoja firma?
Czym będzie się wyróżniać? Czy istnieje jedna cecha, która może ją najtrafniej określić…

Czytaj więcej
Certyfikaty SSL ECDSA
Posted on 16 maja 2019

Certyfikaty SSL ECDSA w ofercie nazwa.pl

Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane…
Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane zabezpieczone za pomocą takich kluczy są tak bezpieczne, jak klucz, którymi są zaszyfrowane i sama metoda szyfrowania. Bezpieczeństwo to oparte jest o skalę trudności złamania klucza oraz o algorytm (rodzaj zamka) zabezpieczający dane.
Co to jest SSL?
SSL, czyli Secure Socket Layer, jest protokołem internetowym, który szyfruje dane przesyłane pomiędzy użytkownikiem a witryną. Dzięki temu może on być pewien, że informacje te nie zostaną zmienione oraz nie nastąpi przekierowanie, przez które mogłyby trafić w niepowołane ręce. SSL niezbędny jest dla stron, które wykorzystują lub przetwarzają dane użytkowników, lub wykorzystują płatności internetowe. Chroni on przed groźnym w skutkach wyciekiem danych klientów.
Bezpieczeństwo
SSL szyfruje wszystkie dane przesyłane przez przeglądarkę internetową za pomocą klucza praktycznie niemożliwego do złamania. Dzięki temu nikt nie będzie w stanie wykraść danych osobowych, adresów czy numerów kart kredytowych Twoich klientów. Pozwala im to na bezpieczne transakcje internetowe i składanie zamówień. Tak właśnie działa cyfrowy klucz zabezpieczający Twoją stronę…

Czytaj więcej
freelancer - działalność gospodarcza
Posted on 15 maja 2019

Czy freelancerowi opłaca się zakładać działalność gospodarczą?

Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i…
Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i logo swojej działalności gospodarczej, dowiedz się, z czym wiąże się decyzja o jej założeniu.
Jakie są korzyści z założenia działalności gospodarczej?
1. Masz większą szansę na zlecenie
Nie da się ukryć, że klienci lubią, gdy freelancer prowadzi działalność gospodarczą. Znacznie ułatwia im to rozliczenia, nie wymaga podpisywania umów, płacenia za Ciebie podatku i wysyłania corocznego PIT-u. Na pewno Ci się zdarzyło, że firmy wypytują podczas negocjacji o możliwość rozliczenia poprzez fakturę, lub w samym opisie zlecenia jest taki wymóg. Trochę szkoda, jeśli z powodu braku działalności straciłbyś szansę zarobku na rzecz konkurencji…
2. Jesteś ubezpieczony
Nawet jeśli korzystasz z płatnych wizyt lekarskich, życie bez ubezpieczenia zdrowotnego to nie najlepszy pomysł. Jeżeli trafisz do szpitala, nie będąc ubezpieczonym, ten wystawi Ci za leczenie pokaźny rachunek. Poza tym nie możesz korzystać z refundacji leków.
Nie bez znaczenia jest także ubezpieczenie emerytalne. Alternatywą dla tego, które oferuje ZUS, jest oczywiście ubezpieczenie prywatne, które jednak wypłacane jest przez określoną ilość lat, nie bezterminowo…

Czytaj więcej
wtyczki SEO do WordPress
Posted on 13 maja 2019

Top 5 wtyczek SEO do WordPressa dla początkujących

Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej…
Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej zaawansowanych, które poprowadzą Cię krok po kroku do optymalizacji witryny. Oto 5 najlepszych w 2019 r.
Korzystanie z wtyczek SEO dla początkujących wcale nie musi oznaczać pójścia na łatwiznę. Mają one wystarczającą ilość funkcji, abyś mógł dobrze zoptymalizować stronę pod kątem pozycjonowania. Do tego są proste i mogą pełnić funkcje przyśpieszonego kursu SEO, pozwalającego Ci zapoznać się z najważniejszymi dla niego parametrami. Przetestuj jeden z pluginów dla mniej zaawansowanych:
Yoast SEO
To chyba najpopularniejsza wtyczka SEO w środowisku WordPressa. Może pochwalić się tysiącami najwyższych ocen i dziesiątkami milionów pobrań nie bez powodu. Jest intuicyjna w obsłudze i pozwoli Ci na kompleksową optymalizację strony. Ponadto poprowadzi Cię za rękę przez cały proces przy użyciu przyjaznego interfejsu i języka polskiego. W Yoast będziesz mógł między innymi stworzyć mapę strony, ustawiać tytuły i meta tagi, analizować występowanie słów kluczowych czy konfigurować najważniejsze dla pozycjonowania pliki. Wtyczka współpracuje także Google Search Console.
The SEO Framework
Ta wtyczka idzie jeszcze dalej w ułatwianiu życia tym, co z SEO dopiero zaczynają. Znajdziesz w niej nieco mniej funkcji niż w Yoast, ale brakuje tylko tych, z których i tak byś prawdopodobnie nie skorzystał. SEO Framework operuje wygodnym, opartym na kolorach, interfejsem, który pokaże Ci, co jeszcze jest do zrobienia na każdej podstronie. Do tego daje wyraźne instrukcje, jak można poprawić poszczególne parametry…

Czytaj więcej
Konsole PlayStation 4 do wygrania w nazwa
Posted on 25 kwietnia 2019

Konsole PlayStation 4 do wygrania w nazwa.pl

nazwa.pl uruchomiła nowy konkurs z nagrodami w postaci konsol Sony PS4. Nagrody można otrzymać za polecenie…
Firma nazwa.pl uruchomiła nowy konkurs z nagrodami w postaci konsol Sony PlayStation 4. Nagrody można otrzymać za polecenie w ramach Programu Partnerskiego co najmniej 10 przedsiębiorców, którzy w czasie trwania konkursu skorzystają z usług lidera usług hostingowych w Polsce. W konkursie wygrywają wszyscy, gdyż za polecenie nawet jednej firmy przysługuje nagroda w postaci karty podarunkowej z dostępem do serwisu CDA Premium.
Konsoli Sony PlayStation 4 nikomu przedstawiać nie trzeba, bo jest to obecnie najczęściej wybierane urządzenie do domowej rozrywki, umożliwiające korzystanie zarówno z największej liczby gier, jak również z najnowszych technologii rzeczywistości wirtualnej. To właśnie 100 sztuk tych konsol stanowi nagrody główne w konkursie Programu Partnerskiego nazwa.pl. Aby je otrzymać wystarczy w okresie obowiązywania konkursu polecić w Programie Partnerskim nazwa.pl dziesięciu nowych klientów będących Przedsiębiorcami, którzy w okresie obowiązywania konkursu dokonają aktywacji usług w nazwa.pl.
Konsole Sony PlayStation 4 stanowią jedynie nagrody dodatkowe, gdyż za polecenie każdego klienta będącego przedsiębiorcą, polecający otrzymuje od nazwa.pl nagrodę w wysokości 100zł. Oprócz tego od każdej nowo zamówionej usługi oraz od pierwszego jej przedłużenia, osoba polecająca otrzymuje nagrodę w wysokości 50% wartości opłaconych usług. Każde kolejne przedłużenie premiowane jest nagrodą w wysokości 25%…
Program Partnerski nazwa.pl kierowany jest do wszystkich firm i osób fizycznych, a nagrody wypłacane są w postaci pieniężnej, na konta bankowe wskazane przez uczestników…

Czytaj więcej
← 1 … 19 20 21 … 23 →
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.