Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Tagi: e-sklep Facebook Instagram social media
Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook.

Instagram vs Facebook

Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam?

Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej.

Perspektywa — zakupy na Instagramie

Najnowsze rozwiązania Instagrama dadzą e-sklepom jeszcze większe możliwości. Instagram Checkout umożliwi robienie zakupów bezpośrednio w serwisie, bez przechodzenia na stronę sklepu. Na razie z usługi korzystają jedynie duże marki jak Adidas, Dior czy H&M. W przyszłości ma być jednak dostępna dla wszystkich. Może to sprawić, że mikro sklepy, np. sprzedające rękodzieło, będą mogły całą swoją sprzedaż prowadzić przez Instagram. Dla większych sklepów może to być szansa na sprzedaż wybranych produktów i pozyskanie tak klientów na kolejne.

Jak działać na Instagramie?

Działając na Instagramie, Twoim celem powinno być przede wszystkim wykreowanie godnej zaufania marki. Właśnie to przekłada się na ilość pozyskanych klientów. Aby osiągnąć ten cel, należy konsekwentnie budować spójny wizerunek. Dla działań na Instagramie należy przygotować osobną strategię lub zawrzeć ją w tej przeznaczonej dla całości akcji social media. Nie musi to być rozbudowany dokument, ale dzięki dopracowanemu planowi Twoje działania nie będą przypadkowe. Treści publikowane na Instagramie muszą wynikać z charakteru Twojej marki. Jeśli precyzyjnie ją określiłeś, wybierając najwyżej kilka konkretnych cech, będziesz mógł tworzyć spójne treści.

Spójne i dobre treści to…

Przede wszystkim musisz stawiać na jakość. Jeżeli nie jesteś w stanie często zamieszczać naprawdę dobrych wpisów, lepiej postuj rzadziej. Nie powinny być przypadkowe, publikowane, tylko aby „wykonać normę”. Co prawda największe marki zamieszczają średnio 1,5 wpisu dziennie, ale nie musisz się tym sugerować. Publikowanie rzadziej także będzie skuteczne.  Aby osiągnąć efekt spójnego wizerunku, wybieraj zdjęcia, które dotyczą Twoich produktów albo wywołują skojarzenia związane z Twoją marką. Możesz również wykorzystać storytelling, opisując proces projektowania i tworzenia nowego produktu lub prezentując osoby w ten proces zaangażowane. Jeśli zamieszczasz nie tylko zdjęcia, ale i grafiki, możesz do ich tworzenia wykorzystywać proste narzędzia graficzne typu Canva. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć wiele grafik szybko i samodzielnie (lub zrobi to Twój specjalista od social media, nie musząc korzystać z pracy grafika).

Pamiętaj, aby zachować spójność w wykorzystywanej kolorystyce i czcionkach. Te mogą wynikać z identyfikacji wizualnej Twojej marki lub być związane z konkretnym produktem czy akcją promocyjną. Najważniejsze, aby nie były przypadkowe.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
nazwa.pl z wyróżnieniem „Top 10 Cloud Hosting”
28 lutego 2023

nazwa.pl z wyróżnieniem „Top 10 Cloud Hosting”

W nazwa.pl doskonale wiemy, że szybki i niezawodny hosting w chmurze to podstawa sukcesu dla każdego... W nazwa.pl doskonale wiemy, że szybki i niezawodny hosting w chmurze to podstawa sukcesu dla każdego właściciela strony WWW. Jako lider technologiczny w Polsce dostarczamy od lat innowacyjne rozwiązania, które po raz kolejny zostały docenione przez ekspertów z branży IT. Spółka nazwa.pl została wyróżniona przez portal HostAdvice nagrodą „Top 10 Cloud Hosting”. HostAdvice zrzesza dużą społeczność specjalistów, którzy dzielą się wiedzą na temat dziesiątek firm hostingowych z całego świata i profesjonalnie analizują jakość oferowanych przez nie usług. Jest to rzetelny zbiór informacji dla każdego, kto potrzebuje wybrać idealny hosting dla swojej strony WWW. Z uwagi na liczne pozytywne opinie użytkowników portalu o hostingu nazwa.pl eksperci HostAdvice, w ramach kontroli jakości, postanowili samodzielnie przetestować nasz CloudHosting. Wnioski z badania nie mogły być inne. Możemy dziś z dumą ogłosić, że otrzymaliśmy od nich nagrodę „Top 10 Cloud Hosting”! Przyznane wyróżnienie potwierdza, że realizowane w sposób ciągły wielomilionowe inwestycje w najnowszą technologię i sprzęt pozwalają nam oferować bezkonkurencyjny hosting w chmurze. Dostarczając rozwiązania z segmentu premium, których całkowity koszt użytkowania jest więcej niż korzystny, nazwa.pl już dawno stała się jedynym racjonalnym wyborem dla każdego webmastera czy przedsiębiorcy. CloudHosting w nazwa.pl oferuje szereg udogodnień niedostępnych w innych firmach. Oprócz technologii chmury obliczeniowej, która inteligentnie rozkłada ruch pomiędzy najmniej obciążonymi maszynami w całym klastrze serwerów, do dyspozycji każdego użytkownika jest gwarantowana moc w postaci 4 vCPU (20 GHz)...
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl
5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia... Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć w kolejnych latach. Sprzedaż przez media społecznościowe Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego. Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów...
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można... Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Dobrze zbadaj rynek docelowy Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca...
Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online? | nazwa.pl
4 stycznia 2021

Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe... Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe, warto jednak nie koncentrować się jedynie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy YouTube’ie. Inwestycja w inne platformy również może się opłacić. Na które z nich warto zwrócić uwagę? LinkedIn LinkedIn jest serwisem networkingowym poświęconym życiu zawodowemu. Zrzesza profesjonalistów, którzy poszukują nowych możliwości kariery, chcą zaprezentować swoje dokonania i zainteresowania w praktykowanej branży lub po prostu poszukują ciekawych informacji pochodzących od innych użytkowników serwisu. Serwis jest skutecznym narzędziem do zdobywania potencjalnych klientów. Nawiązywać tam można wartościowe kontakty, także z osobami decyzyjnymi w firmach, dzięki czemu może on służyć do prowadzenia marketingu B2B. Sam networking za pośrednictwem serwisu jest znacznie bardziej skuteczny niż spotkania networkingowe „w realu”. Swoje działania możemy prowadzić permanentnie oraz zyskujemy dostęp do większej liczby potencjalnych kontaktów. Ponadto LinkedIn jest narzędziem, za pomocą którego możemy zaprezentować się jako ekspert branży, publikując wysokiej jakości materiały edukacyjne w formie tekstu lub filmów. Pozwala to pozycjonować się w charakterze firmy, z którą warto współpracować, gdyż jest kompetentna w swojej dziedzinie...
Backup i sposoby jego wykonywania | nazwa.pl
28 stycznia 2020

Backup i sposoby jego wykonywania

Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników... Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników, gromadzone informacje to największy skarb przedsiębiorstwa, dlatego wymagają szczególnej atencji i ochrony. Wraz z postępem technologicznym na rynku pojawiło się wiele rozwiązań, które pomagają zadbać o firmowe pliki. Należy jednak podejść do ich zabezpieczania profesjonalnie i z rozsądkiem. Backup, czyli kopia zapasowa Backup polega na cyklicznej archiwizacji plików, np. z serwera, komputera czy też telefonu. Przy prowadzeniu firmy należy zadbać o wykonywanie kopii bezpieczeństwa przede wszystkim takich zasobów, jak pliki znajdujące się na serwerze, poczta e-mail czy bazy danych. Kopia zapasowa danych zabezpiecza przed ich nieumyślną i bezpowrotną utratą. Wyobraźmy sobie sytuacje, w której pracownik przez przypadek usunął cały folder z wiadomościami e-mail. Bez posiadania kopii zapasowej nie udałoby się ich odzyskać. Ponadto przywrócenie kopii zapasowych jest najlepszym wyjściem dla organizacji w przypadku ataku oprogramowania ransomware czy katastrofy naturalnej, np. pożaru w serwerowni. W pracy może dojść do różnego rodzaju zagrożeń, więc wykonywanie backupu to po prostu konieczność. Jest to kluczowy element bezpieczeństwa informatycznego każdego przedsiębiorstwa...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(189)
  • CDN(33)
  • WordPress(70)
  • e-Sklep(67)
  • Backup(26)
  • Poczta(32)
  • VPS(20)
  • Internet i technologia(150)
  • Webmastering(55)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wypłaty za polecone usługę.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.