Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Tagi: e-sklep Facebook Instagram social media
Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook.

Instagram vs Facebook

Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam?

Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej.

Perspektywa — zakupy na Instagramie

Najnowsze rozwiązania Instagrama dadzą e-sklepom jeszcze większe możliwości. Instagram Checkout umożliwi robienie zakupów bezpośrednio w serwisie, bez przechodzenia na stronę sklepu. Na razie z usługi korzystają jedynie duże marki jak Adidas, Dior czy H&M. W przyszłości ma być jednak dostępna dla wszystkich. Może to sprawić, że mikro sklepy, np. sprzedające rękodzieło, będą mogły całą swoją sprzedaż prowadzić przez Instagram. Dla większych sklepów może to być szansa na sprzedaż wybranych produktów i pozyskanie tak klientów na kolejne.

Jak działać na Instagramie?

Działając na Instagramie, Twoim celem powinno być przede wszystkim wykreowanie godnej zaufania marki. Właśnie to przekłada się na ilość pozyskanych klientów. Aby osiągnąć ten cel, należy konsekwentnie budować spójny wizerunek. Dla działań na Instagramie należy przygotować osobną strategię lub zawrzeć ją w tej przeznaczonej dla całości akcji social media. Nie musi to być rozbudowany dokument, ale dzięki dopracowanemu planowi Twoje działania nie będą przypadkowe. Treści publikowane na Instagramie muszą wynikać z charakteru Twojej marki. Jeśli precyzyjnie ją określiłeś, wybierając najwyżej kilka konkretnych cech, będziesz mógł tworzyć spójne treści.

Spójne i dobre treści to…

Przede wszystkim musisz stawiać na jakość. Jeżeli nie jesteś w stanie często zamieszczać naprawdę dobrych wpisów, lepiej postuj rzadziej. Nie powinny być przypadkowe, publikowane, tylko aby „wykonać normę”. Co prawda największe marki zamieszczają średnio 1,5 wpisu dziennie, ale nie musisz się tym sugerować. Publikowanie rzadziej także będzie skuteczne.  Aby osiągnąć efekt spójnego wizerunku, wybieraj zdjęcia, które dotyczą Twoich produktów albo wywołują skojarzenia związane z Twoją marką. Możesz również wykorzystać storytelling, opisując proces projektowania i tworzenia nowego produktu lub prezentując osoby w ten proces zaangażowane. Jeśli zamieszczasz nie tylko zdjęcia, ale i grafiki, możesz do ich tworzenia wykorzystywać proste narzędzia graficzne typu Canva. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć wiele grafik szybko i samodzielnie (lub zrobi to Twój specjalista od social media, nie musząc korzystać z pracy grafika).

Pamiętaj, aby zachować spójność w wykorzystywanej kolorystyce i czcionkach. Te mogą wynikać z identyfikacji wizualnej Twojej marki lub być związane z konkretnym produktem czy akcją promocyjną. Najważniejsze, aby nie były przypadkowe.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dbaj o aktualność wersji PHP na swoim hostingu | nazwa.pl
14 września 2022

Dbaj o aktualność wersji PHP na swoim hostingu

Podstawą działania większości dynamicznych stron internetowych są skrypty napisane w języku PHP. Oferuje on każdemu... Podstawą działania większości dynamicznych stron internetowych są skrypty napisane w języku PHP. Oferuje on każdemu webmasterowi i właścicielowi witryny dostęp do licznych narzędzi, znajdujących zastosowanie między innymi w tworzeniu programów, działających w trybie graficznym, czy też przetwarzaniu danych. Przypominamy, że w nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz już od wielu miesięcy korzystać z najnowszej wersji języka PHP – 8.1. Najnowsza wersja języka PHP, posiadająca wsparcie swoich twórców, to szybsze i bezawaryjne działanie Twoich serwisów WWW oraz dostarczanie kluczowych aktualizacji bezpieczeństwa. Zauważalnie przyspiesza ona wykonywanie kodu, jak również udostępnia wszystkie biblioteki, z jakich korzystają nowoczesne strony WWW. Zalecamy, abyś zaktualizował PHP na swoim hostingu do najnowszej wersji. Zmianę możesz wykonać samodzielnie lub zlecić ją naszym specjalistom w ramach dostępnych Usług IT. Jednocześnie przypominamy, że bezpłatna obsługa PHP 7.4 na serwerach nazwa.pl kończy się 28.11.2022 r. Obsługa starszych wersji PHP umożliwia korzystanie z tych wydań PHP, dla których upłynął termin wsparcia określany przez jego twórców. Oferujemy tę usługę tylko ze względu na utrzymanie wstecznej kompatybilności dla wykorzystywanego przez Ciebie oprogramowania, które nie może używać nowszych wersji języka PHP. Nie zalecamy jednak korzystania z wersji PHP, które utraciły wsparcie twórców, i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne luki w jego zabezpieczeniach mogące ujawnić się w późniejszym czasie...
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl
15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru... Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych. Cel i target Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych. Format Do wyboru mamy tu różne możliwości: - seminarium W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać...
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

Usługa kopii zapasowej komputera z Windows
9 grudnia 2019

Usługa kopii zapasowej komputera z Windows w ofercie nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty usługę Cloud Backup, polegającą na wykonywaniu automatycznych kopii zapasowych danych...Firma nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty usługę Cloud Backup, polegającą na wykonywaniu automatycznych kopii zapasowych danych z komputerów działających w systemie Windows. Dane zaszyfrowane na komputerach użytkowników bezpiecznym algorytmem AES-256, chronione hasłami znanymi tylko użytkownikom komputerów, przesyłane są do bezpiecznego Data Center, z którego korzysta nazwa.pl.Rozwój oferty operatorów telekomunikacyjnych i telewizji kablowych w zakresie szybkości oferowanego dostępu do sieci Internet stworzył możliwości przesyłania dużych ilości danych oraz umożliwił korzystanie z sieci Internet w sposób, o jakim nie można było nawet marzyć kilka lat temu. Codziennością stało się słuchanie muzyki czy też oglądanie filmów przez Internet, a przesyłanie dużych ilości danych nie stanowi już problemu technicznego.Spółka nazwa.pl, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wprowadza do swojej oferty nową, innowacyjną usługę, polegającą na wykonywaniu automatycznych kopii zapasowych danych z komputerów działających w systemie Windows. Koszt takiej usługi to zaledwie 10 zł/m‑c za 1 TB danych. Dla przedsiębiorców nazwa.pl przygotowała dodatkowo promocję polegającą na możliwości darmowego przetestowania usługi przez 90 dni na 3 komputerach.Niewątpliwą zaletą rozwiązania oferowanego przez nazwa.pl jest fakt, że dane cały...
jak zachęcić klientów do zakupu?
8 lutego 2019

Jak zachęcić klientów do zakupów, czyli czego oczekuje klient od sprzedawców?

Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu... Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu przedsiębiorców. Jego utrata może skutkować poważnymi problemami finansowymi czy wizerunkowymi, a w ekstremalnej sytuacji nawet zamknięciem firmy. Jak więc spełnić wymagania klientów w zakresie bezpiecznych zakupów? Zapraszamy do spojrzenia na swoją firmę ich oczami oraz sprawdzenia, jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego e-biznesu. Pierwsze spotkanie Udało się! Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce czy atrakcyjnej cenie w porównywarce cen udało się zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzin Twojej witryny. Od tego momentu mogą pojawić się pierwsze sygnały, które spowodują, że potencjalny klient szybko zrezygnuje, nie dokonując zakupu. Jak długo ładuje się Twoja strona? Powyżej 3 sekund? Ding, ding, ding! Niestety, właśnie zwiększyłeś szanse na zamknięcie strony Twojego sklepu o 100%. Czy jest na to rada? Tak! DNS Anycast od nazwa.pl, czyli protokół, który przyspiesza odpowiedź serwerów DNS, wykorzystując ich geograficzne rozproszenie – dzięki temu klient łączy się z najbliższym lokalnym serwerem, zapewniającym maksymalną szybkość odpowiedzi na zapytanie. Oznacza to po prostu, że klient, który chce wejść na Twoją stronę w Anglii, nie będzie czekał na połączenie z serwerem w Warszawie, tylko połączy się z najbliżej znajdującym się w Londynie. Co więcej, DNS Anycast chroni Twoją domenę także przed atakami DDoS. Niebagatelne znaczenie dla czasu ładowania się witryny ma szybkość dostępnych łączy oraz obecność serwerów w kluczowych punktach...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.