Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Tagi: e-sklep Facebook Instagram social media
Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook.

Instagram vs Facebook

Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam?

Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej.

Perspektywa — zakupy na Instagramie

Najnowsze rozwiązania Instagrama dadzą e-sklepom jeszcze większe możliwości. Instagram Checkout umożliwi robienie zakupów bezpośrednio w serwisie, bez przechodzenia na stronę sklepu. Na razie z usługi korzystają jedynie duże marki jak Adidas, Dior czy H&M. W przyszłości ma być jednak dostępna dla wszystkich. Może to sprawić, że mikro sklepy, np. sprzedające rękodzieło, będą mogły całą swoją sprzedaż prowadzić przez Instagram. Dla większych sklepów może to być szansa na sprzedaż wybranych produktów i pozyskanie tak klientów na kolejne.

Jak działać na Instagramie?

Działając na Instagramie, Twoim celem powinno być przede wszystkim wykreowanie godnej zaufania marki. Właśnie to przekłada się na ilość pozyskanych klientów. Aby osiągnąć ten cel, należy konsekwentnie budować spójny wizerunek. Dla działań na Instagramie należy przygotować osobną strategię lub zawrzeć ją w tej przeznaczonej dla całości akcji social media. Nie musi to być rozbudowany dokument, ale dzięki dopracowanemu planowi Twoje działania nie będą przypadkowe. Treści publikowane na Instagramie muszą wynikać z charakteru Twojej marki. Jeśli precyzyjnie ją określiłeś, wybierając najwyżej kilka konkretnych cech, będziesz mógł tworzyć spójne treści.

Spójne i dobre treści to…

Przede wszystkim musisz stawiać na jakość. Jeżeli nie jesteś w stanie często zamieszczać naprawdę dobrych wpisów, lepiej postuj rzadziej. Nie powinny być przypadkowe, publikowane, tylko aby „wykonać normę”. Co prawda największe marki zamieszczają średnio 1,5 wpisu dziennie, ale nie musisz się tym sugerować. Publikowanie rzadziej także będzie skuteczne.  Aby osiągnąć efekt spójnego wizerunku, wybieraj zdjęcia, które dotyczą Twoich produktów albo wywołują skojarzenia związane z Twoją marką. Możesz również wykorzystać storytelling, opisując proces projektowania i tworzenia nowego produktu lub prezentując osoby w ten proces zaangażowane. Jeśli zamieszczasz nie tylko zdjęcia, ale i grafiki, możesz do ich tworzenia wykorzystywać proste narzędzia graficzne typu Canva. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć wiele grafik szybko i samodzielnie (lub zrobi to Twój specjalista od social media, nie musząc korzystać z pracy grafika).

Pamiętaj, aby zachować spójność w wykorzystywanej kolorystyce i czcionkach. Te mogą wynikać z identyfikacji wizualnej Twojej marki lub być związane z konkretnym produktem czy akcją promocyjną. Najważniejsze, aby nie były przypadkowe.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!
31 maja 2023

Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!

Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie.. Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie hostingowej, do dziś stanowi wyznacznik wysokiej jakości i najszybsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku. Będąc pionierem we wdrażaniu nowoczesnych technologii, wiemy, że trwający już dekadę rozwój CloudHostingu to zaledwie początek. Co się w tym czasie wydarzyło i jakie mamy plany związane z chmurą nazwa.pl na najbliższe lata? Zapraszamy do lektury. Hosting w chmurze vs tradycyjny hosting Od samego początku istnienia spółki realizujemy cel, którym jest stały rozwój oraz udostępnianie Klientom najnowocześniejszych technologii. W 2013 roku, jako pierwszy polski dostawca hostingu współdzielonego, rozpoczęliśmy świadczenie usług w chmurze obliczeniowej. Stanowiło to w tym czasie absolutną nowość na rynku, a naszym użytkownikom przyniosło niezliczone korzyści. Hosting nazwa.pl jako pierwszy w Polsce zyskał możliwości znane z drogich rozwiązań typu IaaS dzięki rozproszonej, redundantnej i zwirtualizowanej infrastrukturze. Jakość usług utrzymywanych na serwerach nazwa.pl weszła wówczas na wyższy poziom, wyznaczając standard, którego nawet dzisiaj nie są w stanie osiągnąć inne firmy na rynku. Czym się różni hosting w chmurze od tradycyjnych rozwiązań? Strony WWW na zwykłym hostingu utrzymywane są na pojedynczym serwerze. Z uwagi na ograniczoną moc obliczeniową i współdzielenie środowiska z innymi użytkownikami witryny na tradycyjnym hostingu mają permanentne problemy z dostępnością i szybkością działania. Gdy dochodzi do nagłego obciążenia maszyny, strony spowalniają lub przestają w ogóle funkcjonować...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!
25 listopada 2020

Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług hostingowych oraz przyspieszają działanie serwisów WWW! Pierwszym jest technologia Node.js, która zapewnia możliwość tworzenia zaawansowanych i szybko działających aplikacji z zastosowaniem języka JavaScript. Drugą nowością jest serwer baz danych MongoDB, który umożliwia znaczne przyspieszenie działania stron WWW przetwarzających duże ilości danych. Obie technologie oddajemy naszym Klientom w ramach wszystkich pakietów hostingowych całkowicie bezpłatnie! Podczas pracy nad nowymi technologiami zapytaliśmy programistów, z czego najczęściej korzystają i czego oczekują od wdrażanych rozwiązań, gdyż głównym celem wdrożenia było dostarczenie developerom nowoczesnych narzędzi, które będą mogli wykorzystać w codziennej pracy, wykonywanej na rzecz swoich Klientów. Wielu developerów przekazało nam swoje cenne komentarze i uwagi, które miały wpływ na finalny kształt wdrożonych rozwiązań. Dziękujemy! Te narzędzia są dla Was! Czym jest Node.js? Node.js to środowisko, które umożliwia uruchamianie programów pisanych w JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Node.js działa w oparciu o stworzony przez Google silnik V8 oraz korzysta z dużej liczby modułów, które są gotowe do użycia, stanowiąc połączenie elastycznego środowiska z bibliotekami JavaScript. Sposób funkcjonowania tego oprogramowania umożliwia developerom tworzenie szybkich...
Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce
23 lipca 2020

Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania e-sklepu. Spółka nazwa.pl po ostatniej...Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania sklepu internetowego. Spółka nazwa.pl po ostatniej wymianie serwerów i zastosowaniu najszybszych na rynku procesorów Xeon E-2288G oraz dysków Intel Optane stała się najlepszym miejscem do uruchomienia wymarzonej platformy, realizującej sprzedaż dla milionów użytkowników Internetu.Niezależnie od rodzaju wybranego oprogramowania sklepu, bezapelacyjnie wydajność serwerów dostawcy hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania strony WWW. Firma nazwa.pl postanowiła przeprowadzić testy wydajności najpopularniejszego oprogramowania do tworzenia sklepów na serwerach kilku czołowych w Polsce dostawców hostingu i dokonać porównania. Czy wszędzie to samo oprogramowanie będzie działało z taką samą prędkością?Powyższe wyniki przedstawiają ogromne różnice w wydajności, jakie występują pomiędzy serwerami różnych dostawców usług hostingowych. Współczesne aplikacje realizujące w locie wiele operacji dostarczają wielu ciekawych funkcjonalności, ale jednocześnie wymagają do swojej pracy zastosowania najnowszych procesorów oraz bardzo wydajnych dysków. Wyniki testu PrestaShop nie są jednak odosobnione i warto przypomnieć wykonane dwa tygodnie wcześniej testy aplikacji WordPress, używanej jako podstawę do budowania sklepów WooCommerce.Powszechnie stosowane przez polskich dostawców usług hostingowych serwerowe procesory sprzed kilku lat daleko odstają od wydajności najnowszego rozwiązania...

Wymień procesor w swoim VPS na szybszy | nazwa.pl
21 maja 2020

Wymień procesor w swoim VPS na szybszy

Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej... Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej wykonuje on wszystkie operacje. Przeprowadziliśmy testy usług VPS z procesorami 2.2 GHz i 3.3 GHz. Zobaczcie, że VPS z wyższym taktowaniem procesora działa aż o 40% szybciej! Współczesne procesory składają się z wielu rdzeni vCPU, czyli tak zwanych wirtualnych procesorów, które działając niezależnie od siebie, pozwalają na wykonywanie wielu różnych zadań w tym samym czasie. Każda aplikacja na serwerze może korzystać zazwyczaj tylko i wyłącznie z jednego rdzenia, dlatego też od jego szybkości, a nie od liczby rdzeni w procesorze, zależy szybkość jej działania. Liczba wykonywanych operacji w pojedynczym rdzeniu procesora zależy natomiast od częstotliwości jego taktowania, czyli od tego, jak szybko każdy z rdzeni vCPU wykonuje obliczenia. Częstotliwość ta podawana jest w gigahercach i oznaczana skrótem GHz. Podnoszenie częstotliwości taktowania w procesorach odbywa się kosztem wzrostu ilości ciepła wydzielanego w trakcie jego pracy. To tak jak z poruszaniem się – gdy chodzisz, to wydzielasz mało ciepła, ale gdy zaczynasz biec, to nagle ilość ciepła gwałtownie rośnie i się pocisz. Ponieważ każdy procesor posiada graniczną wartość wydzielanego ciepła, którą może odprowadzić system chłodzenia, konieczne jest wprowadzenie ograniczenia w zakresie częstotliwości taktowania rdzeni. Tym samym wpływa to na szybkość działania wszystkich aplikacji...

jak używać kodów rabatowych i zniżek
21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie... Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać? E-mail marketing Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem. Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty. Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu? Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje)...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.