Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Tagi: e-sklep Facebook Instagram social media
Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook.

Instagram vs Facebook

Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam?

Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej.

Perspektywa — zakupy na Instagramie

Najnowsze rozwiązania Instagrama dadzą e-sklepom jeszcze większe możliwości. Instagram Checkout umożliwi robienie zakupów bezpośrednio w serwisie, bez przechodzenia na stronę sklepu. Na razie z usługi korzystają jedynie duże marki jak Adidas, Dior czy H&M. W przyszłości ma być jednak dostępna dla wszystkich. Może to sprawić, że mikro sklepy, np. sprzedające rękodzieło, będą mogły całą swoją sprzedaż prowadzić przez Instagram. Dla większych sklepów może to być szansa na sprzedaż wybranych produktów i pozyskanie tak klientów na kolejne.

Jak działać na Instagramie?

Działając na Instagramie, Twoim celem powinno być przede wszystkim wykreowanie godnej zaufania marki. Właśnie to przekłada się na ilość pozyskanych klientów. Aby osiągnąć ten cel, należy konsekwentnie budować spójny wizerunek. Dla działań na Instagramie należy przygotować osobną strategię lub zawrzeć ją w tej przeznaczonej dla całości akcji social media. Nie musi to być rozbudowany dokument, ale dzięki dopracowanemu planowi Twoje działania nie będą przypadkowe. Treści publikowane na Instagramie muszą wynikać z charakteru Twojej marki. Jeśli precyzyjnie ją określiłeś, wybierając najwyżej kilka konkretnych cech, będziesz mógł tworzyć spójne treści.

Spójne i dobre treści to…

Przede wszystkim musisz stawiać na jakość. Jeżeli nie jesteś w stanie często zamieszczać naprawdę dobrych wpisów, lepiej postuj rzadziej. Nie powinny być przypadkowe, publikowane, tylko aby „wykonać normę”. Co prawda największe marki zamieszczają średnio 1,5 wpisu dziennie, ale nie musisz się tym sugerować. Publikowanie rzadziej także będzie skuteczne.  Aby osiągnąć efekt spójnego wizerunku, wybieraj zdjęcia, które dotyczą Twoich produktów albo wywołują skojarzenia związane z Twoją marką. Możesz również wykorzystać storytelling, opisując proces projektowania i tworzenia nowego produktu lub prezentując osoby w ten proces zaangażowane. Jeśli zamieszczasz nie tylko zdjęcia, ale i grafiki, możesz do ich tworzenia wykorzystywać proste narzędzia graficzne typu Canva. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć wiele grafik szybko i samodzielnie (lub zrobi to Twój specjalista od social media, nie musząc korzystać z pracy grafika).

Pamiętaj, aby zachować spójność w wykorzystywanej kolorystyce i czcionkach. Te mogą wynikać z identyfikacji wizualnej Twojej marki lub być związane z konkretnym produktem czy akcją promocyjną. Najważniejsze, aby nie były przypadkowe.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można... Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Dobrze zbadaj rynek docelowy Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności | nazwa.pl
29 września 2020

Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności

Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail... Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail. Fałszywa korespondencja ma na celu wyłudzenie nienależnej opłaty za usługę utrzymania domeny, przejęcie numeru karty kredytowej oraz pozyskanie poufnych danych logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. W trosce o bezpieczeństwo swoich Klientów nazwa.pl niezwłocznie podjęła niezbędne działania w tym zakresie. Spółka ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które są rozsyłane m.in. do abonentów nazwa.pl. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości e-mail powoduje wczytanie strony WWW podobnej w wyglądzie do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel. Należy pamiętać, że w korespondencji e-mail nazwa.pl dotyczącej wygasania usług zawsze przesyłana jest proforma, która zawiera dane firmowe/osobowe klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają proformy z tymi danymi! To pozwala w bardzo prosty sposób odróżnić wiadomości prawdziwe od fałszywych i tym samym zabezpieczyć się przed działaniem oszustów. W celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z usług nazwa.pl, w dniu 2 października 2020 r. zostanie przeprowadzone wdrożenie autoryzacji dwuetapowej 2FA...
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl
6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby... Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji? Zarządzanie asortymentem Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach. Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę. Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii. Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content...
Cloud Mail - poczta bez reklam i spamu od nazwa.pl
20 lipca 2020

Zmieniamy się dla Ciebie. Webmail i organizer w nowej odsłonie.

Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za... Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za pomocą nowej aplikacji, którą udostępnia nazwa.pl. Cloud Mail to połączenie webmaila i organizera. Webmail pozwala na zarządzanie skrzynką e-mail przez stronę internetową. Organizer oferuje dwie funkcje - Kalendarz i Zadania. Kalendarz daje możliwość wygodnego planowania swojego czasu, a Zadania to elektroniczny notes, gdzie można zapisywać istotne notatki i czynności do wykonania. Integracja tych elementów w jedną aplikację daje nam możliwość komfortowego wykonywania codziennych obowiązków. Cloud Mail jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu. Zastosowanie technologii responsive web design powoduje, że wygląd aplikacji dostosowuje się samoczynnie do rozmiaru okna naszej przeglądarki. Z Cloud Mail możemy zatem korzystać nie tylko na komputerze, ale również na smartfonie czy tablecie. Dotychczas użytkownicy nazwa.pl mogli korzystać z webmaila i organizera za pomocą aplikacji Active.office. Cloud Mail zastępuje wszystkie funkcje, jakie oferował Active.office. Dodatkowo wprowadza wiele istotnych usprawnień, które przedstawiamy poniżej. Pierwsze uruchomienie W Cloud Mail wykorzystujemy przejrzysty i intuicyjny interfejs. Po zalogowaniu się przechodzimy do webmaila. Okno aplikacji dzieli się na wykaz folderów z lewej strony i listę wiadomości z prawej. Liczba wiadomości e-mail, które będą wyświetlane w ramach listy wiadomości, może być zmieniana przez użytkownika w ustawieniach Cloud Mail...
jak używać kodów rabatowych i zniżek
21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie... Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać? E-mail marketing Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem. Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty. Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu? Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje)...
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas
7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak... Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”? Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają. Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje. Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje. Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(173)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(28)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone