Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 17 czerwca 2019

Jak fotografować potrawy na stronę restauracji

Tagi: fotografia strona www
jak fotografować jedzenie

Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy potraw. Należy też zadbać o to, aby Twoje dania można było „zjeść oczami” online, zanim się je zamówi na miejscu. Dlatego tak ważne są atrakcyjne zdjęcia potraw.

A może fotograf?

Oczywiście do fotografowania potraw możesz zatrudnić profesjonalnego fotografa. Na pewno wykona on świetne zdjęcia wysokiej klasy sprzętem. Takie rozwiązanie ma jednak swoje wady.

W czasie sesji fotograficznej trzeba przygotować wszystkie potrawy z menu, co jest sporym wyzwaniem dla kuchni (i to wszystko poza godzinami pracy restauracji). Co jednak, gdy menu się po jakimś czasie zmienia? Potrzebna jest kolejna sesja i kolejny wysiłek organizacyjny z Twojej strony.

Jeszcze większy problem pojawia się, jeśli włączasz do menu tylko jedno lub parę nowych dań, np. sezonowych. Zamawianie fotografa może zwyczajnie się nie opłacić. Dlatego też warto wyposażyć się w sprzęt i przede wszystkim nauczyć się fotografii kulinarnej. Będzie można wtedy na bieżąco uzupełniać stronę apetycznymi zdjęciami.

Inspiracje

Dobrze jest mieć punkt odniesienia, zanim zacznie się samodzielnie fotografować. W sieci znajdziesz mnóstwo inspirujących blogów, na których zobaczysz, jak mogą wyglądać udane zdjęcia potraw. Kopalnią pomysłów są też profile fotoblogerów na Instagramie. Zobaczysz tam niezliczone rodzaje pomysłowych aranżacji.

Popularność blogów i profili kulinarnych sprawia, że Twoi klienci są już przyzwyczajeni do oglądania doskonałych zdjęć potraw. Tym bardziej musisz zadbać o to, by dania na stronie Twojej restauracji nie wyglądały jak „ubodzy krewni” tych z blogów.

Czym fotografować

Dobry sprzęt nie czyni udanego zdjęcia. Najważniejsze są zmysł estetyczny, kreatywność i chęć uczenia się. Nie znaczy to jednak, że obejdzie się bez wydatków. Potrzebne będą zatem:

  • średniej klasy aparat — dobrze sprawdzi się półprofesjonalna lustrzanka cyfrowa lub bezlusterkowiec (to aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami). Taki sprzęt kupisz już za 3 tys. zł. By wybrać właściwy, wystarczy przejrzeć rankingi aparatów, których w Internecie nie brakuje (także z podziałem na kategorie cenowe). Nie musisz jednak specjalnie się obawiać, że podejmiesz złą decyzję. Właściwie wszystkie obecnie dostępne aparaty zapewniają naprawdę dobrą jakość zdjęć,
  • statyw,
  • obiektyw makro — aparat możesz kupić w wersji z obiektywem lub bez (czyli body). Są to jednak obiektywy uniwersalne, które mogą posłużyć np. do robienia zdjęć wnętrz. Aby fotografować potrawy, potrzebny Ci będzie jeszcze obiektyw makro, który jest przeznaczony do wykonywania zdjęć obiektów z bliskiej odległości.

Opcjonalnie:

  • lampa — najlepiej jest fotografować w naturalnym świetle, ale nie zawsze będzie to możliwe. Lampa pozwoli Ci robić zdjęcia potraw we wnętrzu restauracji, a także uniezależni Cię od pogody i długości dni,
  • blenda ze statywem — przyda się, aby doświetlić potrawę np. odbitym światłem słonecznym.

Aranżacja

Otoczenie potrawy jest równie ważne, jak ona sama. Najlepsi fotografowie jedzenia czy uwielbiani blogerzy wykorzystują np. różne rodzaje tła. Mogą to być rustykalne deski czy ciekawe obrusy. Możesz oczywiście stwierdzić, że dania powinny być prezentowane tak, jak ujrzy je klient, czyli na tym samym tle.

Na pewno jednak warto pozwolić sobie na zróżnicowane dodatki. I tak w tle fotografowanej potrawy mogą się pojawić kieliszek czerwonego wina, świeży składnik dania, czy używane w nim zioła. Obok talerza natomiast np. polna stokrotka dla podkreślenia wiosennego charakteru potrawy lub ciemne okulary, by pokazać, że jest wakacyjna.

Sztućce nie muszą zawsze być tymi, jakie podajesz gościom w restauracji. Możesz pozwolić sobie na eksperymenty, np. rustykalny widelec zatopiony w daniu przygotowywanym wg tradycyjnej receptury. Ciekawym dodatkiem będą wykorzystywane w kuchni narzędzia pracy, np. chochelka do sosów.

Nie zaszkodzi zaopatrzyć się w różnego rodzaju talerze. Dzięki temu galeria zdjęć będzie bardziej zróżnicowana. Możesz np. udać się na giełdę staroci, gdzie nie brakuje interesującej zastawy mogącej wprowadzić do aranżacji wyjątkowy klimat. Warto też poprosić pracowników restauracji, by przynieśli własne talerze.

Światło

Zdecydowanie najlepiej fotografować potrawy w dziennym świetle. Sprawia to, że wyglądają naturalnie i można uniknąć wywołanych sztucznym oświetleniem cieni. Jeśli Twoja restauracja ma ogródek, zadanie będzie ułatwione. Jeśli nie, wykorzystaj światło wpadające przez okno. Aby dodatkowo doświetlić kadr, przydać się może blenda na statywie ustawiona naprzeciwko okna. Najlepsze efekty uzyskasz, robiąc zdjęcia rano i parę godzin przed zachodem słońca.

Jeżeli jednak chcesz korzystać z lampy, możesz wykorzystać ją do oświetlenia potrawy z różnych stron dla uzyskania innych efektów. Możliwe jest też połączenie np. oświetlenia tylnego za pomocą zewnętrznej lampy z przednim lampy błyskowej aparatu.

Kompozycja

Przy komponowaniu zawartości talerza musisz nastawić się na eksperymentowanie. Ustaw aparat na statywie i korzystając z podglądu na żywo, zmieniaj ułożenie elementów oraz dodawaj je i odejmuj aż do uzyskania zadowalającego efektu.

Zdjęcia można robić z góry lub z boku. Jednakże „z boku” może oznaczać różne kąty widzenia. Ciekawym pomysłem jest np. spojrzenie na potrawę z perspektywy stołu. Nietypowy punkt widzenia pozwoli stworzyć zdjęcie przykuwające uwagę.

Twoim najważniejszym narzędziem przy fotografowaniu potraw będzie obiektyw makro. Pozwala on skupić się na szczególe i uchwycić teksturę dań. Fotografując z bliska, pokażesz jedzenie z całym jego bogactwem koloru i struktury.

Korzystając z makro, wykorzystaj także tło. W rozmytym dalszym planie mogą pojawić się dobrane przez Ciebie elementy aranżacji, np. wazon z kwiatami. Przykuwać uwagę będzie wyraźny plan pierwszy, ale tło wzbogaci ujęcie, budując atmosferę zdjęcia.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP
  • Hosting nazwa.pl z niskim pingiem
  • Jak zaprojektować stronę główną?

Podsumowanie

Do fotografowania potraw nie potrzebujesz drogiego sprzętu. Wystarczy zmysł estetyczny i przestrzeganie paru podstawowych zasad. Wyposaż się w lustrzankę cyfrową lub bezlusterkowiec średniej klasy i obiektyw makro a fotografuj w dziennym świetle. Zadbaj też o aranżację i eksperymentuj z kompozycją. Metodą prób i błędów osiągniesz z czasem dobre efekty, świetnie się przy tym bawiąc.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Twoja strona WWW zasługuje na więcej! | nazwa.pl
3 października 2024

Twoja strona WWW zasługuje na więcej!

Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na... Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku, nie wystarczy już tylko posiadanie serwisu internetowego. Odpowiednio przygotowana i nowoczesna witryna przyciąga nowych klientów i przynosi swoim właścicielom wymierne zyski. Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzić optymalizację strony WWW i komu ją zlecić. Strona WWW jest wizytówką Twojej firmy w sieci. Powinieneś zadbać o to, żeby prezentowała się profesjonalnie, działała szybko i stabilnie, trafiała w oczekiwania użytkowników oraz była wysoko na liście wyników Google. Jeśli Twój biznes ma zostać zauważony i dotrzeć z ofertą do szerszego grona odbiorców, firmowa witryna musi być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, treści, jak i zagadnień związanych z jej użytkowaniem. Optymalizacja to proces, który usprawnia funkcjonowanie serwisu i tym samym przygotowuje go na współczesne wyzwania. Lepsza wydajność Udoskonalanie strony WWW powinno obejmować w pierwszej kolejności obszary wpływające na jej wydajność. Sprawi to, że załaduje się ona szybciej i będzie cieszyła się lepszymi rezultatami SEO. Szczególne znaczenie przypisuje się tu kompresji obrazów na stronie do nowoczesnego formatu WebP, który jest znacznie bardziej efektywny niż tradycyjne algorytmy. Potrafi zmniejszyć rozmiar strony nawet kilkukrotnie! Ważny jest także wybór hostingu, który powinien zapewniać automatyczną integrację z siecią CDN w Polsce. W efekcie skróceniu ulegnie czas generowania serwisu i poprawi się jego pozycja w wyszukiwarce, ponieważ crawlery Google...
Gotowe aplikacje użytkowe i serwery baz danych w nazwa.pl
15 lutego 2024

Gotowe aplikacje użytkowe i serwery baz danych w nazwa.pl

W nazwa.pl dostarczamy Klientom nie tylko stabilny i wydajny hosting. Od lat tworzymy... W nazwa.pl dostarczamy Klientom nie tylko stabilny i wydajny hosting. Od lat tworzymy kompleksowe usługi, które zaspokajają rosnące potrzeby użytkowników. W odpowiedzi na ewolucję branży hostingowej, rozszerzyliśmy ofertę o kolejne nowoczesne rozwiązania. To aplikacje użytkowe i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Aplikacje i bazy danych dostępne natychmiast Ten, kto oczekuje wydajnych i działających w bezpiecznym środowisku baz danych, wybierając ofertę nazwa.pl, może w kilka chwil uruchomić serwer MariaDB, PostgreSQL, Redis i MongoDB, a w niedługim czasie także SQL Express. Każdy z nich będzie gotowy do pracy w kilka chwil po aktywacji. Skraca to czas potrzebny na wdrożenie produkcyjne. Znika też konieczność zatrudniania inżynierów, którzy muszą zajmować się oprogramowaniem oraz sprzętem. Użytkownicy poszukujący aplikacji użytkowych, takich jak dysk sieciowy Nextcloud czy system weryfikacji postępu prac w projektach Mantis, już teraz także mogą korzystać z nich bez potrzeby poświęcania czasu na przygotowanie i instalację środowiska. W kolejnym etapie dostępne będą między innymi osTicket, Mattermost i Cloud Mail. Oferta aplikacji i baz danych w nazwa.pl będzie sukcesywnie rozszerzana...
Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty | nazwa.pl
29 marca 2023

Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty

Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych... Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych z Twoją pracą i życiem prywatnym. Ważne załączniki z pracy, ustalenia z kontrahentami czy też pierwsze zdjęcie Twojego dziecka mogą mieć wartość zarówno materialną, jak i sentymentalną. Warto więc, abyś – niezależnie od dostawcy poczty – przechowywał żelazną kopię swoich wiadomości za pomocą programu Mail Backup. Bez względu na to, czy korzystasz z darmowej poczty na jednym z portali internetowych, takich jak gmail.com, wp.pl, onet.pl, interia.pl itd., czy też wykupiłeś komercyjną usługę na przykład w nazwa.pl, powinieneś zadbać o wykonanie regularnych kopii zapasowych swojej skrzynki e-mail. Przypadkowe usunięcie jednej z wiadomości może zdarzyć się każdemu, dlatego warto robić ich kopie nawet co 5 minut. Zapewne żaden dostawca poczty nie zaoferuje Ci wykonywania backupów z tak dużą częstotliwością. Tworzenie kopii wiadomości e-mail Mail Backup to program instalowany na Twoim komputerze. Po ustaleniu przez Ciebie częstotliwości wykonywania kopii poczty będzie on łączył się z Twoją skrzynką e-mail przez protokół IMAP4 i zapisywał wiadomości na dysku sieciowym w nazwa.pl. Dane te jednak przed wysłaniem do nazwa.pl będą szyfrowane na Twoim komputerze za pomocą algorytmu AES-256, dzięki czemu jedynie Ty będziesz potrafił je odczytać. Kopia poczty może być wykonywana cyklicznie za pomocą harmonogramu zadań lub też na żądanie. Samodzielnie decydujesz o tym, jak często ma się to odbywać. W Modelu Abonamentowym do wykorzystania masz przestrzeń dyskową o powierzchni nawet 250 GB. Potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z nami...
PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl
30 stycznia 2023

PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl

Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja... Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja 8.2 poprawia wydajność aplikacji, wprowadza kilka nowych funkcjonalności oraz podnosi poziom bezpieczeństwa napisanych w tym języku witryn. Zmiany względem PHP 8.1 nie są rewolucyjne, więc przejście na nową wersję w większości przypadków nie będzie powodować żadnych problemów. Już dziś zatem warto ją przetestować. Szybsza praca stron WWW Zanim PHP 8.2 zostało udostępnione na serwerach CloudHosting w nazwa.pl, przeprowadziliśmy szereg testów jego wydajności oraz stabilności pracy. Najnowsze PHP, zgodnie z oczekiwaniami, przyniosło zwiększenie szybkości działania uruchamianych za jego pomocą stron WWW. Co prawda, w stosunku do wersji 8.1 sam przyrost nie jest rewolucyjny, jednak można śmiało powiedzieć, że twórcom tego języka programowania udało się zachować pozytywny trend, do którego od jakiegoś czasu zdążyli nas już przyzwyczaić. Biorąc pod uwagę, że prawie 78% witryn internetowych zbudowanych jest właśnie w oparciu o PHP (dane z końca grudnia 2022 r.), każde przyspieszenie jego działania jest bardzo ważne i powinno być docenione. Nowe możliwości i lepsze bezpieczeństwo Twórcy nowego PHP skupili się głównie na rozbudowie i optymalizacji rozwiązań zapoczątkowanych w wersji 8.1. Jest także kilka nowości, które bez wątpienia usprawnią pracę programistom tworzącym aplikacje w tym języku. Wśród nich warto wymienić chociażby wprowadzenie Standalone Types czy Readonly Classes. Od wersji 8.2 mamy zatem możliwość zwracania typów danych w sposób separatywny wraz z określeniem ich właściwości i parametrów (jako true, false oraz null), a także możemy definiować klasy jako „tylko do odczytu”, co sprawia, że kod aplikacji staje się prostszy w zapisie i lepiej zoptymalizowany...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
Wanted webmaster - 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl
4 czerwca 2020

Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!

Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to... Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to nazwa.pl! Nowa propozycja nazwa.pl pozwala zarobić aż 50% od pierwszej wpłaty, dokonanej przez poleconego przez Ciebie klienta i do 35% od każdej kolejnej. Im więcej usług polecisz, tym prowizja, którą otrzymasz za przedłużenia usług będzie wyższa! Program Partnerski nazwa.pl, który do tej pory oferował stałą 25% prowizję od każdej wpłaty za poleconą usługę, został wzbogacony o nową propozycję, skierowaną do osób i firm zajmujących się tworzeniem stron WWW, serwisem komputerów lub inną działalnością, która pozwala polecać usługi nazwa.pl większej liczbie klientów. Zasady programu są proste i czytelne. Po zgłoszeniu do nazwa.pl, za pomocą formularza dostępnego na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu omówienia szczegółowych zasad współpracy. Warunkiem przystąpienia do programu z 50% prowizją jest polecenie co najmniej 5 klientom usług hostingowych nazwa.pl. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz z nami współpracę, ale masz już klientów korzystających z hostingu w innych firmach hostingowych oraz zadeklarujesz ich przeniesienie do nazwa.pl, to jesteśmy gotowi aktywować Ci 50% prowizję od samego początku! Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, będących w ofercie nazwa.pl i aktywowanych za pomocą Twojego indywidualnego kodu, który od nas...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.