Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Tagi: blog content marketing copywriting freelancer marka WordPress
budowanie marki osobistej

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding.

Określ siebie

Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań:

  • kim jesteś?
    Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy,
  • co Cię wyróżnia?
    W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu,
  • kim jesteś prywatnie?
    Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach.

Zadbaj o język

Jak piszesz, tak Cię widzą — sposób komunikowania się z klientem, ma podstawowe znaczenie dla postrzegania Twojej osoby. Dlatego postaraj się, aby wysyłane wiadomości dobrze o Tobie świadczyły.

  • Poprawność językowa jest ważna nie tylko, gdy jesteś copywriterem. Jeżeli zależy Ci, aby klienci myśleli o Tobie jako o osobie rzetelnej i wiarygodnej, musisz zadbać o formę swoich maili. Oczywiście niekoniecznie trzeba być mistrzem słowa, ale dbałość o gramatykę i interpunkcję (już nie mówiąc o ortografii) to podstawa. No bo jeśli freelancer nie potrafi zadbać o formę maila, to czy przyłoży się do bardziej skomplikowanych prac? Pomocą w poprawnym redagowaniu wiadomości czy ofert będzie Language Tool (dla języka polskiego) lub Grammarly (dla angielskiego). Są one dostępne także w postaci wtyczek do Chrome’a, przez co automatycznie sprawdzą każdy pisany w oknie przeglądarki tekst.
  • Stopka wiadomości to też element budowania marki. Będzie widoczna we wszystkich Twoich mailach, zatem powinna zawierać najważniejsze informacje o Tobie. Zawrzyj tam nazwę swojej specjalizacji, informacje kontaktowe, a także zamieść linki do profili social media i niewielkie zdjęcie. W sieci znajdziesz bezpłatne kreatory stopek, np. tutaj.
    Oczywiście Twój adres e-mail również powinien wyglądać profesjonalnie. Wykluczone jest korzystanie z pseudonimu lub cyfr po imieniu i nazwisku. Najlepiej, gdybyś używał poczty pod własną domeną.

Uzupełnij profil na LinkedIn

Twoją wizytówką jako profesjonalisty powinien być profil na LinkedIn. Dzięki niemu każdy Twój potencjalny klient będzie wiedział, jakie masz doświadczenie i umiejętności nie musząc prosić Cię o przesłanie CV. Najważniejsze elementy profilu to:

  • zdjęcie: powinno wyglądać profesjonalnie i wyraźnie przedstawiać Twoją twarz (o przyjaznym wyrazie, bo przecież nie chcesz wystraszyć klientów). Zrezygnuj ze zdjęć całej sylwetki, ciemnych okularów i kapelusza, a już na pewno z wakacyjnego selfie,
  • nagłówek: wyraźnie określ, czym się zajmujesz, najlepiej używając profesjonalnej nomenklatury. Samodzielnie wymyślone nazwy stanowisk sugerują kreatywność, ale sprawiają, że osoby przeglądające LinkedIn nie wiedzą tak naprawdę jaka jest Twoja specjalizacja,
  • podsumowanie: może być już mniej formalne i powinien się w nim znaleźć bardziej szczegółowy opis Twojej specjalizacji wraz z cechą, która Cię wyróżnia. Warto dodać też zdanie o Twoich zainteresowaniach czy cechach charakteru, aby nadać profilowi bardziej osobisty charakter,
  • doświadczenie: tu przedstawisz swoją drogę zawodową. Jeśli jesteś freelancerem „od zawsze”, to napisz więcej o rodzaju prac, jakie wykonywałeś dla klientów (możesz też wspomnieć, kim byli ci klienci),
  • umiejętności: wymień wszystkie najważniejsze i poproś znajomych lub współpracowników, aby potwierdzili, że je posiadasz,
  • rekomendacje: możesz poprosić o nie swoich klientów. Opinia na Twój temat osób trzecich będzie najlepszym potwierdzeniem Twoich umiejętności zawodowych i współpracy z innymi.
  • projekty: wymień najciekawsze z nich, takie, które były dla Ciebie wyzwaniem i najlepiej świadczą o Twoim profesjonalizmie,
  • kursy: jeżeli skończyłeś jakieś wymagające szkolenie, koniecznie o nim napisz. Raczej daruj sobie te, które odbyłeś dawno i dotyczą kwestii podstawowych w Twojej branży.

Dziel się wiedzą

Content marketing to tworzenie treści wartościowych dla użytkowników bez bezpośredniej intencji sprzedaży. Przekładając to na język freelancingu, jest to dzielenie się swoją wiedzą np. za pośrednictwem social media czy bloga. Dzięki temu zaprezentujesz się jako osoba, która zna się na swoim rzemiośle. Potencjalny klient, który przeczyta wartościowy dla niego artykuł może ze swego rodzaju „wdzięczności” zdecydować się na Twoje usługi.

Treści, które zamieszczasz, powinny być maksymalnie merytoryczne i wyczerpujące. Nie obawiaj się, że jeśli zdradzisz w nich tajniki swojego warsztatu, to klienci nie będą już potrzebować Twoich usług. Wręcz przeciwnie — zrozumieją temat, ale mogą chcieć, aby opisywaną kwestią zajął się profesjonalista, który im go naświetlił. Jeśli jest to mniej skomplikowana kwestia i rzeczywiście obędą się bez Ciebie, mogą być z kolei zainteresowani Twoją pomocą przy rozwiązaniu innych problemów.

Gdzie dzielić się wiedzą?

  • blog: prowadzenie bloga, który ma się stać chociaż trochę popularny, wymaga pracy i systematyczności. Dzięki niemu jednak możesz zdobyć nowych klientów, którzy trafią na Twoją stronę przez wyszukiwarkę. Dlatego też staraj się odpowiadać na realne problemy użytkowników, np. pisząc poradniki lub poruszając aktualne zagadnienia.
    Jeśli nie masz czasu na budowanie popularności bloga i tak może przynieść Ci on korzyść. Dla osób, które zastanawiają się nad współpracą z Tobą, będzie dowodem na Twoje kompetencje w danej dziedzinie. Jeśli jesteś copywriterem, pokażesz także swoją sprawność językową,
  • LinkedIn: tu również możesz publikować artykuły. Zaletą kanału jest to, że każdy like jest jednocześnie rekomendacją artykułu, zatem zobaczyć go może duża ilość profesjonalistów,
  • YouTube: wideoblog to już wyższa szkoła jazdy, aczkolwiek przy pewnej inwestycji w sprzęt i poświęceniu kanałowi odpowiedniej ilości czasu może stać się świetnym narzędziem budowania marki. W swoich wideo możesz np. w przystępny i skrótowy sposób wyjaśniać skomplikowane zagadnienia lub podpowiadać praktyczne rozwiązania konkretnych problemów w formie tutoriali,
  • podcast: z tej formy zdobywania wiedzy korzysta coraz więcej osób, zazwyczaj przy użyciu smartfonów. Do jego tworzenia nie potrzebujesz drogiego sprzętu a jedynie dobrych pomysłów na scenariusze.
  • komentarze: działając w grupach na Facebooku czy LinkedIn, forach lub śledząc profile firm i osób możesz zamieszczać komentarze kreujące Twój wizerunek eksperta. Dotyczy to także artykułów na blogach i w serwisach branżowych. Poświęć na tę aktywność codziennie określoną ilość czasu, reagując na aktualnie pojawiające się teksty.

Stwórz dobre portfolio

Jeśli jesteś grafikiem, web designerem, fotografem czy freelancerem portfolio to najważniejszy składnik Twojego wizerunku. Gdzie je zaprezentować?

  • strona internetowa: masz tu nieograniczone możliwości. Bez problemu znajdziesz szablony WordPressa dedykowane fotografom lub grafikom, gdzie w atrakcyjny sposób zaprezentujesz swoje prace.
    Galerie podziel na działy poświęcone konkretnym typom realizacji, np. logo, ilustracje, web design, jeśli jesteś grafikiem lub portrety, śluby, wnętrza, gdy jesteś fotografem. To samo dotyczy copywriterów, którzy mogą zaprezentować teksty dotyczące różnych branż, ponadto dając klientom możliwość pobrania portfolio ze strony,
  • Behance: miejsce głównie dla grafików. Zamieszczenie tam portfolio jest bezpłatne, a jako że to serwis społecznościowy można także komentować i zamieszczać polubienia prac innych oraz samemu je otrzymywać. Są tam także oferty pracy, ale niemal wyłącznie od zagranicznych firm,
  • Dribbble: to również serwis społecznościowy dla grafików, gdzie prace można publikować jako posty,
  • Art Station: świetne miejsce dla specjalistów UX, GUI i 3D. Serwis przeglądają też rekruterzy branży game developerskiej,
  • 500px: idealny serwis dla fotografów, gdzie można zaprezentować zdjęcia w bardzo atrakcyjnej formie,
  • Flickr: również miejsce dla fotografów, wciąż bardzo popularne i umożliwiające bezpłatny hosting zdjęć.

Podsumowanie

Marka osobista buduje Twoją reputację i pozwala Ci się wyróżnić. Postaw na LinkedIn i dzielenie się swoją wiedzą wykorzystując content marketing. Zadbaj także o zaprezentowanie solidnego i atrakcyjnego portfolio, a także profesjonalną komunikację z klientem. Powodzenia w personal brandingu!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”
11 czerwca 2024

Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”

Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów... Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów skupił się na najwybitniejszych graczach polskiego sektora IT. To jedno z ważniejszych wydarzeń dla firm informatycznych, które nie tylko redefiniują standardy branży, lecz także inspirują i wdrażają innowacje. Wśród triumfatorów nazwa.pl ponownie zabłysła, zdobywając zaszczytny tytuł "Lider Hostingu w Chmurze". Rynek usług hostingowych promuje dziś tylko te firmy, które stawiają na rozwój. Pozostałe skazane są w długiej perspektywie na porażkę. Profil użytkownika usług IT przez lata ulegał zmianie. Dzisiaj oczekuje on nowoczesnych rozwiązań, które dają przewagę w Internecie. Ponowne przyznanie spółce nazwa.pl tytułu „Lider Hostingu w Chmurze” potwierdza naszą niekwestionowaną pozycję i stanowi dla nas powód do dumy. To także doskonała okazja, aby prześledzić najważniejsze zmiany, które sprawiły, że usługi nazwa.pl są wciąż najchętniej wybierane przez przedsiębiorców i osoby prywatne. Rozwiązania na nowe czasy Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, nazwa.pl stale wprowadza do oferty oczekiwane przez Klientów usługi i funkcjonalności. Można wśród nich wymienić szereg aplikacji i serwerów baz danych oferowanych w modelu SaaS (Software as Service), które pozwalają szybko wdrożyć oprogramowanie i są gotowe do pracy zaraz po aktywacji. To także usługa Kubernetes, zapewniająca środowisko pracy dla aplikacji kontenerowych, z gwarancją dostępnej mocy aż do 8 vCPU...
nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems
16 października 2023

nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems

Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w... Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w minionym roku miały największy wkład w rozwój bezpieczeństwa na rynku IT. Należąca do NetArt Group marka nazwa.pl otrzymała 1. miejsce i tytuł TOP Partner CERTUM 2023 w kategorii SSL. Dziękujemy za to bardzo ważne dla nas wyróżnienie! Współpraca NetArt Group z Asseco Data Systems trwa już ponad 10 lat. Realizując projekt zwiększania bezpieczeństwa w Internecie, wydaliśmy w tym czasie ponad 1 mln certyfikatów SSL. Otrzymaną nagrodę traktujemy więc jako dowód uznania dla całej naszej organizacji za wkład wniesiony w rozwój cyberbezpieczeństwa. NetArt Group nieustannie stawia na innowacje. Dowodem tego jest dostarczanie naszym użytkownikom, przy współpracy z Asseco Data Systems, certyfikatów SSL z szyfrowaniem ECDSA realizowanym na bazie krzywych eliptycznych. Poziom zabezpieczeń, które one zapewniają, można bardzo łatwo zobrazować na przykładzie ziaren piasku. Jeżeli przyjmiemy, że certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, oferowane przez większość firm, zapewniają ochronę na poziomie jednego ziarenka piasku, to w przypadku certyfikatów nazwaSSL ECDSA P-384 zapewniona przez nie ochrona reprezentowana jest przez większą liczbę ziaren piasku, niż możemy znaleźć na ziemi! NetArt Group doskonale rozumie, że rynek IT wymaga od firm świadczących usługi hostingowe ciągłego rozwoju i inwestycji. Poprzez nasze marki, w tym między innymi netart.com i nazwa.pl, przekazujemy więc użytkownikom najwyższej klasy rozwiązania. Docenienie naszych działań przez Asseco Data Systems jest kolejnym potwierdzeniem zaangażowania NetArt Group w rozwój globalnego rynku usług hostingowych...
Czym dla PHP jest ionCube Loader | nazwa.pl
30 listopada 2022

Czym dla PHP jest ionCube Loader?

IonCube Loader to popularny i dostępny na CloudHostingu moduł, który umożliwia uruchamianie zaszyfrowanych... IonCube Loader to popularny i dostępny na CloudHostingu moduł, który umożliwia uruchamianie zaszyfrowanych plików PHP. Stosuje się go wówczas, gdy firma lub osoba tworząca stronę czy skrypt, będący jej elementem, chroni za pomocą ionCube napisany przez siebie kod przed ewentualnymi zmianami. Takie zabezpieczenie ma na celu poprawę integralności witryny, a w niektórych przypadkach pozwala także usprawnić płynność jej działania. W nazwa.pl z ionCube Loadera można korzystać m.in. dla PHP 7.4 i PHP 8.1. Bezpieczeństwo kodu strony ionCube to jedno z kilku rozwiązań, które pozwala twórcom stron WWW na ochronę kodu napisanego w języku PHP przed jego modyfikacjami przez hakerów lub nieuprawnionym powielaniem. Zabezpieczony za pomocą takiego narzędzia skrypt PHP w niczym nie przypomina oryginalnego pliku, a serwer WWW bez dodatkowego modułu deszyfrującego nie jest w stanie go odczytać. Dodatkowym zadaniem biblioteki ionCube jest optymalizacja skryptów, która sprawia, że wykonują się one znacznie szybciej niż przed skompilowaniem. Włączenie i wyłączenie enkoderów PHP, w tym ionCube Loadera, można zrealizować w CloudHosting Panel, korzystając z menu WWW i FTP > PHP i Node.js. IonCube a wersja PHP Nowe wersje biblioteki ionCube Loader pojawiają się przeważnie po wprowadzeniu istotnych zmian w samym języku PHP. Jeżeli korzystamy z najnowszego PHP, trzeba upewnić się, że na hostingu działa również takie wydanie ionCube Loadera, które wspiera tę wersję. Warto pamiętać, że nie dla każdej wersji PHP taki enkoder będzie dostępny...
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl
18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu... Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić? Co to jest growth hacking? Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii. Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach. Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing. Niezbędne cechy growth hakera - kreatywność Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić...
czym jest remarketing?
7 sierpnia 2019

Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście... 97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę Twojego sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście możesz się postarać, by te osoby pojawiły się u Ciebie ponownie. Służy do tego właśnie remarketing. Na czym polega i jak można go wykorzystać w Twoim e-biznesie? Remarketing (lub retargeting) to działania polegające na skłonieniu użytkownika do ponownych odwiedzin na stronie. Czy to działa? Łatwo możesz stać się celem kampanii remarketingowych, jeśli np. interesujesz się zakupem nowego smartfona, przeglądając modele w różnych sklepach. Wtedy gdziekolwiek spojrzysz, zaczynają się pojawiać reklamy telefonów (oczywiście tylko w internecie, ale wszystko przed nami…). Możliwe, że będzie to dla Ciebie irytujące, i tak może też zirytować część Twoich potencjalnych klientów. Statystyki pokazują jednak, że remarketing działa. Nawet ¾ zakupów może być dokonywane przez osoby, które wchodzą na stronę sklepu po raz kolejny. Czasem tych odwiedzin może być nawet kilkanaście. Kluczem do skuteczności kampanii remarketingowej jest odpowiedni wybór użytkowników, do których kierujesz działania. Można uniknąć w ten sposób wydatków nieprzekładających się na sprzedaż oraz wspomnianej irytacji odbiorców...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.