Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Tagi: blog content marketing copywriting freelancer marka WordPress
budowanie marki osobistej

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding.

Określ siebie

Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań:

  • kim jesteś?
    Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy,
  • co Cię wyróżnia?
    W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu,
  • kim jesteś prywatnie?
    Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach.

Zadbaj o język

Jak piszesz, tak Cię widzą — sposób komunikowania się z klientem, ma podstawowe znaczenie dla postrzegania Twojej osoby. Dlatego postaraj się, aby wysyłane wiadomości dobrze o Tobie świadczyły.

  • Poprawność językowa jest ważna nie tylko, gdy jesteś copywriterem. Jeżeli zależy Ci, aby klienci myśleli o Tobie jako o osobie rzetelnej i wiarygodnej, musisz zadbać o formę swoich maili. Oczywiście niekoniecznie trzeba być mistrzem słowa, ale dbałość o gramatykę i interpunkcję (już nie mówiąc o ortografii) to podstawa. No bo jeśli freelancer nie potrafi zadbać o formę maila, to czy przyłoży się do bardziej skomplikowanych prac? Pomocą w poprawnym redagowaniu wiadomości czy ofert będzie Language Tool (dla języka polskiego) lub Grammarly (dla angielskiego). Są one dostępne także w postaci wtyczek do Chrome’a, przez co automatycznie sprawdzą każdy pisany w oknie przeglądarki tekst.
  • Stopka wiadomości to też element budowania marki. Będzie widoczna we wszystkich Twoich mailach, zatem powinna zawierać najważniejsze informacje o Tobie. Zawrzyj tam nazwę swojej specjalizacji, informacje kontaktowe, a także zamieść linki do profili social media i niewielkie zdjęcie. W sieci znajdziesz bezpłatne kreatory stopek, np. tutaj.
    Oczywiście Twój adres e-mail również powinien wyglądać profesjonalnie. Wykluczone jest korzystanie z pseudonimu lub cyfr po imieniu i nazwisku. Najlepiej, gdybyś używał poczty pod własną domeną.

Uzupełnij profil na LinkedIn

Twoją wizytówką jako profesjonalisty powinien być profil na LinkedIn. Dzięki niemu każdy Twój potencjalny klient będzie wiedział, jakie masz doświadczenie i umiejętności nie musząc prosić Cię o przesłanie CV. Najważniejsze elementy profilu to:

  • zdjęcie: powinno wyglądać profesjonalnie i wyraźnie przedstawiać Twoją twarz (o przyjaznym wyrazie, bo przecież nie chcesz wystraszyć klientów). Zrezygnuj ze zdjęć całej sylwetki, ciemnych okularów i kapelusza, a już na pewno z wakacyjnego selfie,
  • nagłówek: wyraźnie określ, czym się zajmujesz, najlepiej używając profesjonalnej nomenklatury. Samodzielnie wymyślone nazwy stanowisk sugerują kreatywność, ale sprawiają, że osoby przeglądające LinkedIn nie wiedzą tak naprawdę jaka jest Twoja specjalizacja,
  • podsumowanie: może być już mniej formalne i powinien się w nim znaleźć bardziej szczegółowy opis Twojej specjalizacji wraz z cechą, która Cię wyróżnia. Warto dodać też zdanie o Twoich zainteresowaniach czy cechach charakteru, aby nadać profilowi bardziej osobisty charakter,
  • doświadczenie: tu przedstawisz swoją drogę zawodową. Jeśli jesteś freelancerem „od zawsze”, to napisz więcej o rodzaju prac, jakie wykonywałeś dla klientów (możesz też wspomnieć, kim byli ci klienci),
  • umiejętności: wymień wszystkie najważniejsze i poproś znajomych lub współpracowników, aby potwierdzili, że je posiadasz,
  • rekomendacje: możesz poprosić o nie swoich klientów. Opinia na Twój temat osób trzecich będzie najlepszym potwierdzeniem Twoich umiejętności zawodowych i współpracy z innymi.
  • projekty: wymień najciekawsze z nich, takie, które były dla Ciebie wyzwaniem i najlepiej świadczą o Twoim profesjonalizmie,
  • kursy: jeżeli skończyłeś jakieś wymagające szkolenie, koniecznie o nim napisz. Raczej daruj sobie te, które odbyłeś dawno i dotyczą kwestii podstawowych w Twojej branży.

Dziel się wiedzą

Content marketing to tworzenie treści wartościowych dla użytkowników bez bezpośredniej intencji sprzedaży. Przekładając to na język freelancingu, jest to dzielenie się swoją wiedzą np. za pośrednictwem social media czy bloga. Dzięki temu zaprezentujesz się jako osoba, która zna się na swoim rzemiośle. Potencjalny klient, który przeczyta wartościowy dla niego artykuł może ze swego rodzaju „wdzięczności” zdecydować się na Twoje usługi.

Treści, które zamieszczasz, powinny być maksymalnie merytoryczne i wyczerpujące. Nie obawiaj się, że jeśli zdradzisz w nich tajniki swojego warsztatu, to klienci nie będą już potrzebować Twoich usług. Wręcz przeciwnie — zrozumieją temat, ale mogą chcieć, aby opisywaną kwestią zajął się profesjonalista, który im go naświetlił. Jeśli jest to mniej skomplikowana kwestia i rzeczywiście obędą się bez Ciebie, mogą być z kolei zainteresowani Twoją pomocą przy rozwiązaniu innych problemów.

Gdzie dzielić się wiedzą?

  • blog: prowadzenie bloga, który ma się stać chociaż trochę popularny, wymaga pracy i systematyczności. Dzięki niemu jednak możesz zdobyć nowych klientów, którzy trafią na Twoją stronę przez wyszukiwarkę. Dlatego też staraj się odpowiadać na realne problemy użytkowników, np. pisząc poradniki lub poruszając aktualne zagadnienia.
    Jeśli nie masz czasu na budowanie popularności bloga i tak może przynieść Ci on korzyść. Dla osób, które zastanawiają się nad współpracą z Tobą, będzie dowodem na Twoje kompetencje w danej dziedzinie. Jeśli jesteś copywriterem, pokażesz także swoją sprawność językową,
  • LinkedIn: tu również możesz publikować artykuły. Zaletą kanału jest to, że każdy like jest jednocześnie rekomendacją artykułu, zatem zobaczyć go może duża ilość profesjonalistów,
  • YouTube: wideoblog to już wyższa szkoła jazdy, aczkolwiek przy pewnej inwestycji w sprzęt i poświęceniu kanałowi odpowiedniej ilości czasu może stać się świetnym narzędziem budowania marki. W swoich wideo możesz np. w przystępny i skrótowy sposób wyjaśniać skomplikowane zagadnienia lub podpowiadać praktyczne rozwiązania konkretnych problemów w formie tutoriali,
  • podcast: z tej formy zdobywania wiedzy korzysta coraz więcej osób, zazwyczaj przy użyciu smartfonów. Do jego tworzenia nie potrzebujesz drogiego sprzętu a jedynie dobrych pomysłów na scenariusze.
  • komentarze: działając w grupach na Facebooku czy LinkedIn, forach lub śledząc profile firm i osób możesz zamieszczać komentarze kreujące Twój wizerunek eksperta. Dotyczy to także artykułów na blogach i w serwisach branżowych. Poświęć na tę aktywność codziennie określoną ilość czasu, reagując na aktualnie pojawiające się teksty.

Stwórz dobre portfolio

Jeśli jesteś grafikiem, web designerem, fotografem czy freelancerem portfolio to najważniejszy składnik Twojego wizerunku. Gdzie je zaprezentować?

  • strona internetowa: masz tu nieograniczone możliwości. Bez problemu znajdziesz szablony WordPressa dedykowane fotografom lub grafikom, gdzie w atrakcyjny sposób zaprezentujesz swoje prace.
    Galerie podziel na działy poświęcone konkretnym typom realizacji, np. logo, ilustracje, web design, jeśli jesteś grafikiem lub portrety, śluby, wnętrza, gdy jesteś fotografem. To samo dotyczy copywriterów, którzy mogą zaprezentować teksty dotyczące różnych branż, ponadto dając klientom możliwość pobrania portfolio ze strony,
  • Behance: miejsce głównie dla grafików. Zamieszczenie tam portfolio jest bezpłatne, a jako że to serwis społecznościowy można także komentować i zamieszczać polubienia prac innych oraz samemu je otrzymywać. Są tam także oferty pracy, ale niemal wyłącznie od zagranicznych firm,
  • Dribbble: to również serwis społecznościowy dla grafików, gdzie prace można publikować jako posty,
  • Art Station: świetne miejsce dla specjalistów UX, GUI i 3D. Serwis przeglądają też rekruterzy branży game developerskiej,
  • 500px: idealny serwis dla fotografów, gdzie można zaprezentować zdjęcia w bardzo atrakcyjnej formie,
  • Flickr: również miejsce dla fotografów, wciąż bardzo popularne i umożliwiające bezpłatny hosting zdjęć.

Podsumowanie

Marka osobista buduje Twoją reputację i pozwala Ci się wyróżnić. Postaw na LinkedIn i dzielenie się swoją wiedzą wykorzystując content marketing. Zadbaj także o zaprezentowanie solidnego i atrakcyjnego portfolio, a także profesjonalną komunikację z klientem. Powodzenia w personal brandingu!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku | nazwa.pl
23 grudnia 2024

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie... Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie tego dnia ma swoje korzenie w tradycji katolickiej, z czasem zyskało uniwersalny wymiar, łącząc ludzi niezależnie od ich przekonań. Dzięki temu dziś każdy region globu wnosi do tego święta unikatowe zwyczaje. Magia tradycji W Europie Boże Narodzenie jest głęboko zakorzenione w historii i tradycji. W wielu krajach dominują elementy religijne, takie jak pasterki, śpiewanie kolęd czy budowanie szopki. W tym czasie miasta zdobią imponujące iluminacje świąteczne, a na rynkach odbywają się targi pełne rękodzieła, słodkości i aromatycznych ciepłych przekąsek. W domach najważniejszym momentem jest kolacja wigilijna, której menu różni się w zależności od regionu, ale wszędzie łączy się z poczuciem wspólnoty i radości. Spektakularne dekoracje i duch hojności Święta, jako czas wielkiego rozmachu, to domena mieszkańców Ameryki Północnej. Domy i ogrody zamieniają się w świąteczne wioski z lampkami, figurkami i muzyką. Charakterystycznym elementem jest mikołajkowy klimat. W domach pojawiają się prezenty zostawiane w czerwonych skarpetach i choinki uginające się pod ciężarem ozdób. Równie ważna jest idea pomagania. To wówczas organizacje oraz osoby prywatne angażują się w akcje charytatywne...
Twoja strona WWW zasługuje na więcej! | nazwa.pl
3 października 2024

Twoja strona WWW zasługuje na więcej!

Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na... Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku, nie wystarczy już tylko posiadanie serwisu internetowego. Odpowiednio przygotowana i nowoczesna witryna przyciąga nowych klientów i przynosi swoim właścicielom wymierne zyski. Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzić optymalizację strony WWW i komu ją zlecić. Strona WWW jest wizytówką Twojej firmy w sieci. Powinieneś zadbać o to, żeby prezentowała się profesjonalnie, działała szybko i stabilnie, trafiała w oczekiwania użytkowników oraz była wysoko na liście wyników Google. Jeśli Twój biznes ma zostać zauważony i dotrzeć z ofertą do szerszego grona odbiorców, firmowa witryna musi być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, treści, jak i zagadnień związanych z jej użytkowaniem. Optymalizacja to proces, który usprawnia funkcjonowanie serwisu i tym samym przygotowuje go na współczesne wyzwania. Lepsza wydajność Udoskonalanie strony WWW powinno obejmować w pierwszej kolejności obszary wpływające na jej wydajność. Sprawi to, że załaduje się ona szybciej i będzie cieszyła się lepszymi rezultatami SEO. Szczególne znaczenie przypisuje się tu kompresji obrazów na stronie do nowoczesnego formatu WebP, który jest znacznie bardziej efektywny niż tradycyjne algorytmy. Potrafi zmniejszyć rozmiar strony nawet kilkukrotnie! Ważny jest także wybór hostingu, który powinien zapewniać automatyczną integrację z siecią CDN w Polsce. W efekcie skróceniu ulegnie czas generowania serwisu i poprawi się jego pozycja w wyszukiwarce, ponieważ crawlery Google...
Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl
2 grudnia 2022

Jakość, zaufanie, renoma. Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl.

Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen... Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen internetowych. Od ponad 25 lat wyznaczamy standardy rozwoju rynku IT w Polsce, wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne, których nie zapewniają inne tego typu firmy w kraju. Dzięki naszemu zaangażowaniu każdy przedsiębiorca może rozwijać swój biznes w Internecie, nie martwiąc się o ponoszenie kosztów sprzętu czy o dodatkową obsługę informatyczną. Hosting premium świadczymy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017 w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w wielu miastach w Polsce i na świecie. Rozwój oraz innowacyjność to nasze priorytety, a potwierdzeniem tego jest zdobycie przez nas nagrody Dobra Marka 2022. Technologiczny lider Jesteśmy obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, a także jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA. Jako pierwsza firma w kraju wdrożyliśmy DNS Anycast, obsługujemy ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyni świadczymy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Jako dostawca hostingu w chmurze, już ponad 5 lat temu przestaliśmy mieć jakąkolwiek konkurencję w Polsce. Teraz naszym jedynym benchmarkiem mogą być niektóre firmy z rynków zagranicznych. Choć także i tutaj wyprzedzamy innych usługodawców dzięki opracowanej przez siebie technologii CloudHosting, w której każda strona internetowa uruchamiana jest jednocześnie na setkach serwerów. W ten sposób witryny naszych Klientów dysponują olbrzymią mocą obliczeniową, która wpływa wprost na szybkość ich wczytywania...
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii... Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl. Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów. Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych. „W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center...
Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl
16 kwietnia 2020

Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl

Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała... Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała certyfikat zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2017. Stanowi to kolejne potwierdzenie wdrożenia przez spółkę odpowiednich procedur bezpieczeństwa, związanych ze świadczonymi usługami rejestracji domen i hostingu w chmurze. Na początku 2019 roku nazwa.pl została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora kluczowego dla cyberbezpieczeństwa Polski, co stanowiło z jednej strony duże wyróżnienie dla spółki, ale również i wielkie zobowiązanie do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych, związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie wszystkich wymagań przez nazwa.pl na początku 2020 roku, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów spółki. Kolejnym krokiem było wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń przewidzianych w normie ISO 27001:2017. „Jesteśmy dumni z posiadania certyfikatu bezpieczeństwa informacji ISO 27001:2017, jak również pozytywnego wyniku audytu zgodności z ustawą o systemie cyberbezpieczeństwa Polski. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci biznesowi docenią wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie świadczonych przez nazwa.pl usług rejestracji domen i hostingu w chmurze” - powiedział Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl...

bezpośrednia rejestracja domen
2 kwietnia 2019

Bezpośrednia rejestracja domen – dlaczego warto pomijać pośredników?

W dobie restrykcyjnych wymagań związanych z RODO, przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na kwestie związane z... W dobie restrykcyjnych wymagań związanych z RODO, przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na kwestie związane z tym, komu powierzają rejestrację swojej domeny. Warto zadbać o to, aby rejestratorem był podmiot, który nie korzysta z pośredników. Jest to niezwykle istotne przy rejestracji domen globalnych, posiadających rozszerzenia, takie jak .com, .biz i .org. Korzyści z rejestracji domen bez pośredników Operator, który zapewnia bezpośrednią rejestrację domeny globalnej, nie przekazuje danych osobowych klientów do innych podwykonawców. To ogromna korzyść dla użytkowników, ponieważ żadne prywatne informacje nie dostają się w niepowołane ręce. Klienci dzięki bezpośredniej rejestracji nie są narażeni, między innymi na niechciane reklamy oraz SPAM od firm pośredniczących. Niestety takiej ochrony nie zapewniają podmioty oferujące rejestrację domen w oparciu o inne firmy. Dotyczy to w szczególności rejestratorów, którzy działają poza Europą i nie podlegają regulacjom obowiązującym na starym kontynencie. Tylko bezpośrednia rejestracja domeny pozwala kontrolować przepływ danych abonenta pomiędzy podmiotami. Polska spółka NetArt Registrar należąca do nazwa.pl posiada odpowiednią akredytację, aby rejestrować domeny globalne od ICANN, jak również zajmuje się rejestracją domen europejskich. Pozostali polscy operatorzy zmuszeni są przy rejestracji domen globalnych korzystać z pośredników, często zarejestrowanych poza UE...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(10)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.