Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Tagi: blog content marketing copywriting freelancer marka WordPress
budowanie marki osobistej

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding.

Określ siebie

Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań:

  • kim jesteś?
    Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy,
  • co Cię wyróżnia?
    W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu,
  • kim jesteś prywatnie?
    Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach.

Zadbaj o język

Jak piszesz, tak Cię widzą — sposób komunikowania się z klientem, ma podstawowe znaczenie dla postrzegania Twojej osoby. Dlatego postaraj się, aby wysyłane wiadomości dobrze o Tobie świadczyły.

  • Poprawność językowa jest ważna nie tylko, gdy jesteś copywriterem. Jeżeli zależy Ci, aby klienci myśleli o Tobie jako o osobie rzetelnej i wiarygodnej, musisz zadbać o formę swoich maili. Oczywiście niekoniecznie trzeba być mistrzem słowa, ale dbałość o gramatykę i interpunkcję (już nie mówiąc o ortografii) to podstawa. No bo jeśli freelancer nie potrafi zadbać o formę maila, to czy przyłoży się do bardziej skomplikowanych prac? Pomocą w poprawnym redagowaniu wiadomości czy ofert będzie Language Tool (dla języka polskiego) lub Grammarly (dla angielskiego). Są one dostępne także w postaci wtyczek do Chrome’a, przez co automatycznie sprawdzą każdy pisany w oknie przeglądarki tekst.
  • Stopka wiadomości to też element budowania marki. Będzie widoczna we wszystkich Twoich mailach, zatem powinna zawierać najważniejsze informacje o Tobie. Zawrzyj tam nazwę swojej specjalizacji, informacje kontaktowe, a także zamieść linki do profili social media i niewielkie zdjęcie. W sieci znajdziesz bezpłatne kreatory stopek, np. tutaj.
    Oczywiście Twój adres e-mail również powinien wyglądać profesjonalnie. Wykluczone jest korzystanie z pseudonimu lub cyfr po imieniu i nazwisku. Najlepiej, gdybyś używał poczty pod własną domeną.

Uzupełnij profil na LinkedIn

Twoją wizytówką jako profesjonalisty powinien być profil na LinkedIn. Dzięki niemu każdy Twój potencjalny klient będzie wiedział, jakie masz doświadczenie i umiejętności nie musząc prosić Cię o przesłanie CV. Najważniejsze elementy profilu to:

  • zdjęcie: powinno wyglądać profesjonalnie i wyraźnie przedstawiać Twoją twarz (o przyjaznym wyrazie, bo przecież nie chcesz wystraszyć klientów). Zrezygnuj ze zdjęć całej sylwetki, ciemnych okularów i kapelusza, a już na pewno z wakacyjnego selfie,
  • nagłówek: wyraźnie określ, czym się zajmujesz, najlepiej używając profesjonalnej nomenklatury. Samodzielnie wymyślone nazwy stanowisk sugerują kreatywność, ale sprawiają, że osoby przeglądające LinkedIn nie wiedzą tak naprawdę jaka jest Twoja specjalizacja,
  • podsumowanie: może być już mniej formalne i powinien się w nim znaleźć bardziej szczegółowy opis Twojej specjalizacji wraz z cechą, która Cię wyróżnia. Warto dodać też zdanie o Twoich zainteresowaniach czy cechach charakteru, aby nadać profilowi bardziej osobisty charakter,
  • doświadczenie: tu przedstawisz swoją drogę zawodową. Jeśli jesteś freelancerem „od zawsze”, to napisz więcej o rodzaju prac, jakie wykonywałeś dla klientów (możesz też wspomnieć, kim byli ci klienci),
  • umiejętności: wymień wszystkie najważniejsze i poproś znajomych lub współpracowników, aby potwierdzili, że je posiadasz,
  • rekomendacje: możesz poprosić o nie swoich klientów. Opinia na Twój temat osób trzecich będzie najlepszym potwierdzeniem Twoich umiejętności zawodowych i współpracy z innymi.
  • projekty: wymień najciekawsze z nich, takie, które były dla Ciebie wyzwaniem i najlepiej świadczą o Twoim profesjonalizmie,
  • kursy: jeżeli skończyłeś jakieś wymagające szkolenie, koniecznie o nim napisz. Raczej daruj sobie te, które odbyłeś dawno i dotyczą kwestii podstawowych w Twojej branży.

Dziel się wiedzą

Content marketing to tworzenie treści wartościowych dla użytkowników bez bezpośredniej intencji sprzedaży. Przekładając to na język freelancingu, jest to dzielenie się swoją wiedzą np. za pośrednictwem social media czy bloga. Dzięki temu zaprezentujesz się jako osoba, która zna się na swoim rzemiośle. Potencjalny klient, który przeczyta wartościowy dla niego artykuł może ze swego rodzaju „wdzięczności” zdecydować się na Twoje usługi.

Treści, które zamieszczasz, powinny być maksymalnie merytoryczne i wyczerpujące. Nie obawiaj się, że jeśli zdradzisz w nich tajniki swojego warsztatu, to klienci nie będą już potrzebować Twoich usług. Wręcz przeciwnie — zrozumieją temat, ale mogą chcieć, aby opisywaną kwestią zajął się profesjonalista, który im go naświetlił. Jeśli jest to mniej skomplikowana kwestia i rzeczywiście obędą się bez Ciebie, mogą być z kolei zainteresowani Twoją pomocą przy rozwiązaniu innych problemów.

Gdzie dzielić się wiedzą?

  • blog: prowadzenie bloga, który ma się stać chociaż trochę popularny, wymaga pracy i systematyczności. Dzięki niemu jednak możesz zdobyć nowych klientów, którzy trafią na Twoją stronę przez wyszukiwarkę. Dlatego też staraj się odpowiadać na realne problemy użytkowników, np. pisząc poradniki lub poruszając aktualne zagadnienia.
    Jeśli nie masz czasu na budowanie popularności bloga i tak może przynieść Ci on korzyść. Dla osób, które zastanawiają się nad współpracą z Tobą, będzie dowodem na Twoje kompetencje w danej dziedzinie. Jeśli jesteś copywriterem, pokażesz także swoją sprawność językową,
  • LinkedIn: tu również możesz publikować artykuły. Zaletą kanału jest to, że każdy like jest jednocześnie rekomendacją artykułu, zatem zobaczyć go może duża ilość profesjonalistów,
  • YouTube: wideoblog to już wyższa szkoła jazdy, aczkolwiek przy pewnej inwestycji w sprzęt i poświęceniu kanałowi odpowiedniej ilości czasu może stać się świetnym narzędziem budowania marki. W swoich wideo możesz np. w przystępny i skrótowy sposób wyjaśniać skomplikowane zagadnienia lub podpowiadać praktyczne rozwiązania konkretnych problemów w formie tutoriali,
  • podcast: z tej formy zdobywania wiedzy korzysta coraz więcej osób, zazwyczaj przy użyciu smartfonów. Do jego tworzenia nie potrzebujesz drogiego sprzętu a jedynie dobrych pomysłów na scenariusze.
  • komentarze: działając w grupach na Facebooku czy LinkedIn, forach lub śledząc profile firm i osób możesz zamieszczać komentarze kreujące Twój wizerunek eksperta. Dotyczy to także artykułów na blogach i w serwisach branżowych. Poświęć na tę aktywność codziennie określoną ilość czasu, reagując na aktualnie pojawiające się teksty.

Stwórz dobre portfolio

Jeśli jesteś grafikiem, web designerem, fotografem czy freelancerem portfolio to najważniejszy składnik Twojego wizerunku. Gdzie je zaprezentować?

  • strona internetowa: masz tu nieograniczone możliwości. Bez problemu znajdziesz szablony WordPressa dedykowane fotografom lub grafikom, gdzie w atrakcyjny sposób zaprezentujesz swoje prace.
    Galerie podziel na działy poświęcone konkretnym typom realizacji, np. logo, ilustracje, web design, jeśli jesteś grafikiem lub portrety, śluby, wnętrza, gdy jesteś fotografem. To samo dotyczy copywriterów, którzy mogą zaprezentować teksty dotyczące różnych branż, ponadto dając klientom możliwość pobrania portfolio ze strony,
  • Behance: miejsce głównie dla grafików. Zamieszczenie tam portfolio jest bezpłatne, a jako że to serwis społecznościowy można także komentować i zamieszczać polubienia prac innych oraz samemu je otrzymywać. Są tam także oferty pracy, ale niemal wyłącznie od zagranicznych firm,
  • Dribbble: to również serwis społecznościowy dla grafików, gdzie prace można publikować jako posty,
  • Art Station: świetne miejsce dla specjalistów UX, GUI i 3D. Serwis przeglądają też rekruterzy branży game developerskiej,
  • 500px: idealny serwis dla fotografów, gdzie można zaprezentować zdjęcia w bardzo atrakcyjnej formie,
  • Flickr: również miejsce dla fotografów, wciąż bardzo popularne i umożliwiające bezpłatny hosting zdjęć.

Podsumowanie

Marka osobista buduje Twoją reputację i pozwala Ci się wyróżnić. Postaw na LinkedIn i dzielenie się swoją wiedzą wykorzystując content marketing. Zadbaj także o zaprezentowanie solidnego i atrakcyjnego portfolio, a także profesjonalną komunikację z klientem. Powodzenia w personal brandingu!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting Panel in English | nazwa.pl
4 maja 2022

CloudHosting Panel in English

CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a... CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a wide range of available options, with a fresh-looking and intuitive user interface. Since its introduction, we have continued to develop it so as to meet user expectations to the greatest extent possible. In response to numerous suggestions, we have recently introduced a new language setting, enabling you to use the panel in English. The launch of the English version of CloudHosting Panel will be welcomed primarily by foreign language users of our hosting services. The interface can be changed from Polish to English when logging in at admin.nazwa.pl, simply by clicking on the relevant flag. From then on, every page and tab of CloudHosting Panel will be displayed automatically in the language you selected. Convenient hosting management CloudHosting Panel enables you to manage your services, including email accounts, domains, databases, backups, SSL certificates etc. It provides access to a number of metrics, allowing you e.g. to view information about mail usage, analyse database and CPU load, and monitor disk space usage. It makes it easier for everyone to manage their hosting service effectively. Responsive web design (RWD) also makes for comfortable work with the panel on mobile devices. Let’s work together We want every tool we provide to be useful to our users. We are happy that your suggestions help us constantly develop CloudHosting Panel...
Stały podgląd błędów z PHP w dzienniku Error Log na serwerze | nazwa.pl
22 lutego 2022

Stały podgląd błędów z PHP w dzienniku Error Log na serwerze

Zdecydowana większość stron internetowych jest zbudowana w oparciu o język PHP. Wszelkie zmiany na tych... Zdecydowana większość stron internetowych jest zbudowana w oparciu o język PHP. Wszelkie zmiany na tych stronach, wynikające z ich przebudowy lub dostosowywania do nowych wersji interpretera, mogą powodować powstawanie mniej lub bardziej poważnych błędów w składni skryptów. Takie nieprawidłowości nie zawsze będą widoczne w postaci komunikatów na samej stronie, co dodatkowo będzie utrudniać ich analizę. Jak zatem sprawdzić, czy nasza witryna działa poprawnie dla każdego użytkownika, który ją odwiedza? Między innymi o tym dowiesz się z naszego artykułu. Zapraszamy! PHP jest językiem skryptowym, interpretowanym w całości przez serwer hostingowy. Ilekroć ktoś odwiedza stronę zbudowaną w oparciu o PHP, następuje wykonanie skryptu, którego końcowym efektem jest wygenerowanie kodu HTML i wyświetlenie go w przeglądarce. Duża liczba funkcji, dodatkowych rozszerzeń, możliwość integracji z wieloma źródłami danych oraz praca zaangażowanego środowiska sprawiły, że PHP jest obecnie najczęściej wykorzystywanym językiem do budowy stron internetowych. Na ogół wraz z rozwojem każdej witryny powstaje potrzeba modyfikacji wcześniej działającego skryptu PHP tak, aby osiągnąć oczekiwany nowy rezultat. Rzadko kiedy kod PHP strony internetowej zawiera kilka linii poleceń. Z reguły jest on bardzo rozbudowany, korzysta z zewnętrznych zasobów, takich jak bazy danych czy pliki xml, lub wykonuje w trakcie swojej pracy jakieś dodatkowe czynności, np. komendy bezpośrednio z linii poleceń serwera. Z tego powodu nietrudno nawet o drobną pomyłkę przy takiej modyfikacji strony...
nazwa.pl obchodzi 24 urodziny!
14 kwietnia 2021

nazwa.pl obchodzi 24 urodziny!

Dokładnie dzisiaj mijają 24 lata od momentu powstania nazwa.pl. W tym czasie z naszych usług skorzystało ponad milion Klientów... Dokładnie dzisiaj mijają 24 lata od momentu powstania nazwa.pl. W tym czasie z naszych usług skorzystało ponad milion Klientów, rejestrując ponad cztery miliony domen i uruchamiając ponad pięćset tysięcy usług hostingowych. 24 urodziny to dobry moment, aby powiedzieć coś o sobie, o tym, jacy jesteśmy i o naszych planach na przyszłość. Nowoczesne rozwiązania Od początku istnienia w nazwa.pl stawiamy sobie za cel stały rozwój oferty firmy w kierunku nowoczesnych technologii i funkcjonalności. Nasi Klienci mogą korzystać m.in. z automatycznej konfiguracji zabezpieczeń domen przez DNSSEC, niezawodnej technologii DNS Anycast, automatycznego generowania i instalowania certyfikatów SSL dla każdej domeny czy automatycznej konfiguracji rekordów SPF, DKIM i DMARC dla poczty. Oferujemy liczne rozwiązania przyspieszające działanie stron WWW, takie jak technologia CloudHosting, własna sieć Content Delivery Network, Memcached czy Redis. Jeszcze więcej usług W 2020 roku wyraźnie zwiększyliśmy szybkość działania naszego hostingu, dzięki całkowitej wymianie infrastruktury serwerowej, w tym dzięki użyciu procesorów Intel Xeon E-2288G taktowanych zegarem 5 GHz oraz nowoczesnych dysków Intel Optane 3D XPoint. Udostępniliśmy technologie Node.js i .Net Core. Wdrożyliśmy nierelacyjne bazy danych MongoDB i Redis...
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne... SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest - dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie? Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads. Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz. Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych...
płatność blik w nazwa.pl
5 marca 2020

BLIK, BLIK, płacę Blikiem… w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania... Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania swoich usług za pomocą polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Umożliwia on dokonywanie transakcji za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym dla osób posiadających konta w największych polskich bankach. System BLIK jest wyjątkowym projektem ponad podziałami, utworzonym w wyniku porozumienia 6 polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. O sukcesie tego systemu może świadczyć fakt, że wkrótce przyłączyły się do niego kolejne instytucje finansowe, wśród których można wyliczyć Getin Noble Bank, Bank Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole i Inteligo. Z danych NBP za trzeci kwartał 2019 roku wynika, że użytkownicy płacili kartami 28 milionów razy, podczas gdy BLIKIEM blisko 40 milionów razy. Dynamika wzrostu liczby transakcji BLIKIEM w sieci jest wyższa niż dynamika wzrostu liczby transakcji kartami. „Nowoczesny kanał płatności BLIK idealnie wpisuje się w profil działalności spółki nazwa.pl i jej Klientów. Usługi nazwa.pl aktywowane są o każdej porze dnia i nocy, a szybkie przetwarzanie płatności jest podstawowym kryterium, którego oczekują osoby korzystające z usług hostingu WWW i rejestracji domen. Oprócz najszybszego hostingu w Polsce będzie to również hosting najszybciej aktywowany!” – skomentował Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
Instytucja ICANN wezwała do pełnego wdrożenia DNSSEC.
12 kwietnia 2019

ICANN wzywa do wdrożenia DNSSEC. nazwa.pl ma odpowiedź

Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego... Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego wdrożenia rozszerzenia DNSSEC, mającego na celu zwiększenie bezpieczeństwa w sieci Internet. Zdaniem ICANN ryzyko związane z bezpieczeństwem dla kluczowych części infrastruktury systemu nazw domen DNS wzrosło i konieczne są zmiany. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już 7 lat temu, jednak dopiero zeszły rok można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen i usługodawcę hostingu – firmę nazwa.pl, która w pierwszych dniach kwietnia 2019 roku uzyskała przedłużenie akredytacji ICANN na kolejne lata. Lider polskiego rynku usług hostingowych pozostaje wciąż jedynym rodzimym Rejestratorem posiadającym akredytację ICANN. ICANN to organ odpowiedzialny za przyznawanie nazw domen internetowych, określanie ich struktury oraz za całościowy nadzór nad globalnym działaniem serwerów DNS. Według tej instytucji ataki na infrastrukturę DNS są coraz bardziej powszechne i konieczne jest wprowadzenie zabezpieczeń DNSSEC chroniących przed tego typu zagrożeniami. Głównym celem ataków w 2018 roku były kraje Bliskiego Wschodu (m.in. Egpit, Kuwejt, Liban, Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie) oraz regionu Śródziemnomorskiego (w tym Albania oraz Cypr). Problem dotyczy jednak wszystkich użytkowników Internetu. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już na przełomie 2011 i 2012 roku, jednak dopiero 2018 można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.