Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2019

Jak stworzyć nazwę firmy?

Tagi: firma Instagram
jak stworzyć nazwę firmy

Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi podjęcie decyzji, pod jakim szyldem chcesz działać. Wybór nazwy firmy to poważna sprawa — właśnie ją będziesz podawać klientom i prezentować na produktach czy podczas działań marketingowych. I to z nią zostaniesz na lata, także, gdy Twoja firma się rozrośnie.

Nie taki prosty naming

Naming to proces tworzenia nazw m.in. dla firm, produktów czy usług. Zajmują się nim wyspecjalizowane agencje lub copywriterzy, jednak najwięcej nazw tworzą sami przedsiębiorcy. Odbywa się to nie zawsze z korzyścią dla nich, jeśli nie kierują się podstawowymi zasadami sztuki namingu. Z drugiej strony samodzielnie wymyślone nazwy mogą odzwierciedlić charakter założycieli i przez to być znacznie bardziej trafne niż te stworzona przez ekspertów.

Gdzie szukać pomysłów?

Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć nazwę firmy, postaraj się nie ograniczać do paru pomysłów. Im będzie ich więcej, tym lepiej. Spisuj każdy, który przyjdzie Ci do głowy i poproś nawet o pomoc znajomych lub przyszłych współpracowników.

Oto parę wskazówek, którymi możesz się kierować:  

Jaka ma być Twoja firma?

Czym będzie się wyróżniać? Czy istnieje jedna cecha, która może ją najtrafniej określić? Wyznaczenie przewagi konkurencyjnej to podstawowe działanie przy tworzeniu każdego biznesplanu. Może też zainspirować Cię ona do stworzenia nazwy,

Co właściwie sprzedajesz?

Jaki jest Twój produkt (lub usługa)? Jaka jest jego charakterystyczna cecha? I nie musi koniecznie wyróżniać go na tle konkurencyjnych produktów. Wystarczy, aby trafnie go określała. Możesz wtedy posłużyć się nią do rozpoczęcia gry skojarzeń. Dajmy na to: jakie zwierzę jest szybkie a jakie skrupulatne? Jak w innych językach (także tych bardziej egzotycznych) brzmi jego nazwa?

Dla kogo jest nazwa?

Tak jak podczas przygotowywania planu marketingowego lub innych dokumentów dotyczących przyszłych działań firmy, tak i podczas tworzenia nazwy firmy powinieneś określić, kto będzie Twoim klientem. Czy to osoba przywiązana do tradycji? Czy też może nowoczesna i stawiająca na innowacje? Innymi nazwami dotrzesz do różnych grup i powinieneś mieć to z tyłu głowy, wybierając szyld, pod którym będziesz działać,

Szukaj inspiracji wszędzie

Czasem sprawdzają się także bardziej abstrakcyjne skojarzenia. Inspiracją mogą tu być np. nazwy geograficzne czy imiona bohaterów książek, filmów, seriali. Zaletą tego rozwiązania jest, że może Ci się udać znalezienie nazwy unikalnej, która będzie przy tym krótka i wpadająca w ucho,

Spróbuj łączyć i modyfikować słowa

Może dwa słowa przypadły Ci do gustu? Spróbuj je połączyć (unikając przy tym językowych potworków). Dobry pomysł to też przekształcanie wybranych słów. Dodaj do nich sylabę czy literę, zastąp te obecne albo zredukuj o nie słowo,

Po prostu Ty

Użycie swojego nazwiska to często najlepszy pomysł. Ważne oczywiście jest to, jak brzmi. Jeżeli będzie długie, może być trudne do zapamiętania, a gdy będzie zawierało polskie znaki, niełatwe staną się działania na rynkach zagranicznych. Zaletą zastosowania nazwiska może być jego unikalność, o ile oczywiście inne osoby o tym samym nazwisku nie wpadły wcześniej na pomysł jego zastosowania dla nazwania swojego biznesu,

Używaj słownika

Kopalnią pomysłów są  języki obce, szczególnie te mniej popularne. Dlaczego nie np. esperanto lub suahili? Możesz przetłumaczyć wybrane przez Ciebie słowo w rodzimym języku lub po prostu wybrać takie w obcym, które dobrze brzmi. Oczywiście jego znaczenie ma podstawowe znaczenie. Nie musi ściśle kojarzyć się cechami marki, ale powinno być przynajmniej neutralne.

Jakimi zasadami się kierować?

Kreatywność to w namingu nie wszystko. Podstawowe znaczenie ma kierowanie się zasadami tego rzemiosła. To niektóre z nich:

  • proste jest piękne

Tak jest właśnie w przypadku nazw firm. Zbyt skomplikowana nazwa jest trudna do zapamiętania, a także powtórzenia, gdy jedni klienci będą chcieli zarekomendować Twoją firmę drugim. Słowo optymalnej długości będzie miało od jednej do trzech sylab (cztery to też nie namingowa zbrodnia). Oczywiście dłuższe nazwy również mogą się sprawdzić, ale trudniej będzie im się zakorzenić w świadomości klientów i będą ją pamiętali dopiero gdy zdobędziesz pozycję na rynku,

  • dbaj o skojarzenia

Niezależnie od tego jak dobrze Ci się kojarzy nazwa, ważne jest, jak może kojarzyć się klientom. Musisz się tu popisać wyobraźnią oraz brać pod uwagę kontekst językowy i kulturowy. Dobrze jest przeprowadzić mini ankietę np. pośród Facebookowych znajomych, nie pytając raczej, czy im się nazwa podoba a jedynie o ich skojarzenia z nią.

Jeśli planujesz działanie na rynkach zagranicznych (a optymizm nakazuje nie wykluczać rozrastania się firmy), zadbaj też, jakie jest znaczenie wybranego przez Ciebie słowa w innych językach. Najprościej to zrobić wpisując je w Google Translate i wybierając opcję wykrywania języka. Jeśli znaczy coś podobnego lub w miarę neutralnego, to w porządku. Gdy przeciwnego lub – co gorsza – jest obraźliwe, lepiej dać sobie z nim spokój,

  • nie ulegaj modom

Wszyscy pamiętamy modę na -ex w końcówce nazw firm. Wraz z upływem czasu przeminęła i teraz nazwane tak marki kojarzą się z czymś archaicznym, czasem wręcz „obciachowym”. Modne nazwy to także takie, jak wiele innych, podczas gdy Twoja powinna się wyróżniać i w miarę możliwości być unikalna,

  • pomyśl o sloganie

Slogan może być równie ważny, jak nazwa i posłużyć do przekazania cechy określającej przewagę konkurencyjną firmy. Czasem warto namingowe poszukiwania nawet zacząć od sloganu, który ma szansę nam podsunąć dobre pomysły na samą nazwę.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
  • Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Niezbędne czynności

Wszystkie powyższe zasady można czasem łamać. Nie można jednak działać wbrew całkiem podstawowym regułom procesu namingowego. Zanim wybierzesz nazwę, sprawdź zatem koniecznie:

Dostępność domeny

Wystarczy wejść na stronę dowolnej firmy hostingowej i na stronie zakupu domeny wpisać interesującą Cię nazwę. Dowiesz się, jakie rozszerzenia są dostępne. Zdecydowanie najlepiej, jeżeli będzie ich jak najwięcej a na pewno .pl oraz .com (chyba że planujesz działać tylko na rynku polskim).

Zdarza się także, że domeny podkupują firmy, które nimi handlują lub agencje SEO wykorzystujące je do stron zapleczowych. W takim przypadku możesz starać się wynegocjować przejęcie adresu. Dotyczy to także sytuacji, gdy domena jest zajęta, ale nikt jej obecnie nie używa i być może wykupił ją „na zapas”, jego firma już nie funkcjonuje lub zrezygnował z jej założenia. Aby znaleźć posiadacza domeny, skorzystaj z jednej z wyszukiwarek, które znajdziesz, wpisując w Google hasło who is,

Zgodność z prawem

Niektóre nazwy są dozwolone jedynie, gdy Twoja firma spełnia określone warunki lub niedozwolone są w ogóle. Wynika to z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. I tak nie można bez uzasadnienia stosować nazwy np. z elementemi -bio, -organic, -eko, -bank czy -kasa.

Zakazane jest także stosowanie nazw wprowadzających klientów w błąd co do tożsamości firmy, czyli plagiatów lub nazw łudząco podobnych do innych. Nawet jeśli chcesz użyć swojego nazwiska, pamiętaj, że prawo do określenia nim swojej marki ma pierwsza firma, która to zrobiła,

Występowanie nazwy w sieci

Dostępność domeny to nie wszystko. Interesującym Cię słowem mogą być nazwane popularne strony na Facebooku czy Instagramowe profile. Należy sprawdzić też, czy nie nazywają się tak np. produkty innych firm, niezależne organizacje, wydarzenia kulturalne czy chociażby zespoły muzyczne (oczywiście istotne są te znane),

Dostępność w Urzędzie Patentowym

Aby sprawdzić, czy wybrana przez Ciebie nazwa nie jest już zarejestrowana w Urzędzie Patentowym, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie Urzędu. Jeśli w nim nie figuruje, będziesz mógł zastanowić się nad tym, czy samemu jej nie zarejestrować. Gdy natomiast jest opatentowana, nie decyduj się na nią.

Jak widać stworzenie nazwy firmy to skomplikowany proces. Jeśli jednak się powiedzie, może stać się ona jednym z czynników decydujących o sukcesie biznesu. Dlatego warto poświęcić jej wykreowaniu jak najwięcej czasu i uwagi.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie | nazwa.pl
25 września 2024

WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie

Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której... Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której oprzesz swój sklep. Gdy dopiero zaczynasz i nie posiadasz specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania, warto postawić na gotowe oprogramowanie. Oprócz PrestaShop może nim być również WordPress z dodatkiem WooCommerce. Dzięki niemu szybko i niskim kosztem stworzysz własną witrynę, która będzie przyjazna dla użytkowników i jednocześnie prosta w obsłudze. Zalety WooCommerce WooCommerce jest darmową wtyczką do WordPressa. Pozwala uruchomić sklep internetowy i dowolnie konfigurować go do potrzeb własnego biznesu. Jedną z największych jego zalet jest ponad 4000 dodatków. Umożliwiają one rozszerzenie funkcjonalności sklepu i dostosowanie go do indywidualnych potrzeb. Instalując pluginy do WooCommerce, można usprawnić obsługę księgową, a także zintegrować sklep z lokalnymi usługami kurierskimi i płatnościami online. WooCommerce umożliwia budowę sklepu z atrakcyjnym designem. Pozwalają na to różnorodne motywy zaprojektowane pod konkretną branżę. Każdy motyw można edytować i dostosowywać do własnych potrzeb, aby był jak najbardziej funkcjonalny. Przed finalnym wyborem istnieje możliwość sprawdzenia ocen użytkowników oraz dostępności wsparcia ze strony producenta. Warto przetestować wybrany motyw w różnych rozdzielczościach, aby sprawdzić jego responsywność. Coraz więcej osób korzysta z Internetu wyłącznie przez telefon, stąd kluczowe jest każdorazowe dostosowanie witryny do konkretnego urządzenia. Bezpieczeństwo...
Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy | nazwa.pl
15 czerwca 2023

Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy

Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez... Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, warto zdecydować się na tego typu komunikację z użytkownikami i klientami. Jakie są zalety firmowego bloga i jakimi treściami go zapełnić oraz na co zwrócić uwagę przy wybieraniu hostingu pod blog? Na początek hosting i strategia Tworzenie bloga nie powinno być czynnością spontaniczną. Musisz je poprzedzić starannie przygotowanym planem działania. Tylko wtedy Twój content marketing przyniesie wymierne korzyści. Po pierwsze wybierz właściwy hosting, na którym umieścisz swój blog. Idealnym rozwiązaniem jest oferowany przez nazwa.pl CloudHosting WordPress. To zoptymalizowana platforma, która pozwoli Ci na korzystanie z najpopularniejszego systemu CMS, jakim jest WordPress. Oferuje skonfigurowane pakiety pozwalające na uruchomienie różnych serwisów WWW, w tym właśnie bloga. Nie bez znaczenia jest także wsparcie techniczne, które w nazwa.pl jest całodobowe. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia, możesz liczyć na pomoc techników nazwa.pl w zakresie konfiguracji swojego WordPressa. Mając już hosting, musisz określić strategię działania. W pierwszej kolejności powinieneś dobrać właściwie grono swoich odbiorców, aby w ten sposób wpasować się w krąg zainteresowań i potrzeb czytelników...
Przedłużenie terminu darmowej konwersji obrazów do WebP na hostingu w nazwa.pl
30 listopada 2021

Przedłużenie terminu darmowej konwersji obrazów do WebP na hostingu w nazwa.pl

Konwersja obrazów do WebP to doskonała metoda, aby przyspieszyć działanie każdego serwisu WWW... Konwersja obrazów do WebP to doskonała metoda, aby przyspieszyć działanie każdego serwisu WWW. Mniejsza ilość przesyłanych danych oznacza szybsze ich dostarczanie, co szczególnie jest widoczne na urządzeniach mobilnych korzystających z sieci operatorów komórkowych. Wprowadzona na hostingu w nazwa.pl w połowie 2021 roku konwersja obrazów do nowoczesnego formatu WebP oraz zmiana wielkości obrazów zapewniają kolejną kroplę w morzu korzyści, jakie dostarczają usługi CloudHosting w nazwa.pl. W zależności od rozdzielczości ekranu, na którym działa przeglądarka, wielkość obrazów przesyłanych z serwera jest dynamicznie zmniejszana, dzięki czemu ilość przesyłanych danych jeszcze bardziej maleje. Skompresowane elementy strony są przesyłane do użytkownika w krótszym czasie, a Twoja strona WWW działa szybciej. Jak wykazała analiza przeprowadzona na kilkuset tysiącach serwisów WWW, obsługiwanych przez nazwa.pl, strony korzystające z technologii WebP i dynamicznej zmiany rozdzielczości obrazków wymagały do swojego wyświetlenia aż o 1/4 mniej danych niż wcześniej. Zmniejszenie wagi serwisu przynosi korzyści dostrzegalne gołym okiem, gdyż strony wczytują się dużo płynniej, a korzystanie z nich przynosi dużo więcej zadowolenia. Nikt nie lubi przecież wolno wczytujących się stron, przeładowanych grafiką i obciążających komputer...
nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy
26 października 2021

nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy

Państwowa Inspekcja Pracy nagrodziła nazwa.pl w ramach konkursu, którego celem było promowanie pracodawców... Państwowa Inspekcja Pracy nagrodziła nazwa.pl w ramach konkursu, którego celem było promowanie pracodawców wzorowo przestrzegających przepisów prawa pracy i zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa swoim pracownikom. Wręczenie nagrody miało miejsce na uroczystej gali, która odbyła się 19 października. Wyróżnienie przyznane przez państwowy organ nadzoru, który troszczy się o przestrzeganie prawa pracy w Polsce, jest dowodem na to, że nazwa.pl to jedno z najlepszych miejsc do pracy w naszym kraju! Konkurs “Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” został zorganizowany przez Państwową Inspekcję Pracy, której misją jest nadzór nad przestrzeganiem praw pracowniczych, realizowany poprzez prowadzenie działań kontrolnych. Aktywność nazwa.pl nie uszła uwadze kapituły konkursu, która w samych superlatywach odniosła się do warunków pracy tworzonych przez spółkę. Na wysoką ocenę miały wpływ rutynowe kontrole realizowane w spółce od kilku lat. Pracodawca odznaczył się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników. „Wyróżnienie, otrzymane od Państwowej Inspekcji Pracy, ma dla nas szczególną wagę. Takie nagrody przyznawane są wyłącznie podmiotom, które stosują najwyższe standardy w zakresie przestrzegania prawa pracy i które tworzą miejsca przyjazne pracownikom. Cieszę się, że państwowy organ, który wypełnia niezwykle ważną misję...
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl
7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia... Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników. Publikuj wartościowy content Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży. Zadbaj o SEO Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami...
jak sprawdzić zabezpieczenia stron www?
27 lutego 2019

Jak sprawdzić zabezpieczenia strony WWW?

Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są... Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są najbardziej optymalne i jak chronią użytkownika? Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań technologicznych, które mają podnosić bezpieczeństwo w sieci, jednak jak sprawdzić, które kompleksowo chronią domenę? Każdy użytkownik może sam sprawdzić najbardziej rozpowszechnione zabezpieczenie, czyli obecność certyfikatu szyfrującego. Zielona kłódka, która wyświetla się w pasku przeglądarki świadczy o tym, że dane przesyłane za pomocą tej witryny są szyfrowane. Od lipca ubiegłego roku strony niezabezpieczone odpowiednim certyfikatem szyfrującym są oznaczane jako niebezpieczne. Takie ostrzeżenie wprowadzili czołowi dostawcy przeglądarek internetowych, czyli Google i Mozilla. Jednak szyfrowanie transmisji danych to tylko jeden z elementów wpływających na poziom zabezpieczeń. Część z rozwiązań równie ważnych jak certyfikat SSL nie jest już w tak prosty sposób możliwa do zweryfikowania. Prowadzenie działalności w sieci – zarówno e-sklepu, jak również podstawowej, informacyjnej strony WWW – wymaga od użytkownika dbałości o najmniejszy szczegół. Braki w zabezpieczeniach mogą powodować nieodwracalne skutki, które ciężko jest naprawić. Dotyczy to przede wszystkim wiarygodności wśród odbiorców. Zaufanie klientów wystawione na próbę, nawet jeden raz, może trwale zachwiać wizerunek firmy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.