Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2019

Jak stworzyć nazwę firmy?

Tagi: firma Instagram
jak stworzyć nazwę firmy

Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi podjęcie decyzji, pod jakim szyldem chcesz działać. Wybór nazwy firmy to poważna sprawa — właśnie ją będziesz podawać klientom i prezentować na produktach czy podczas działań marketingowych. I to z nią zostaniesz na lata, także, gdy Twoja firma się rozrośnie.

Nie taki prosty naming

Naming to proces tworzenia nazw m.in. dla firm, produktów czy usług. Zajmują się nim wyspecjalizowane agencje lub copywriterzy, jednak najwięcej nazw tworzą sami przedsiębiorcy. Odbywa się to nie zawsze z korzyścią dla nich, jeśli nie kierują się podstawowymi zasadami sztuki namingu. Z drugiej strony samodzielnie wymyślone nazwy mogą odzwierciedlić charakter założycieli i przez to być znacznie bardziej trafne niż te stworzona przez ekspertów.

Gdzie szukać pomysłów?

Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć nazwę firmy, postaraj się nie ograniczać do paru pomysłów. Im będzie ich więcej, tym lepiej. Spisuj każdy, który przyjdzie Ci do głowy i poproś nawet o pomoc znajomych lub przyszłych współpracowników.

Oto parę wskazówek, którymi możesz się kierować:  

Jaka ma być Twoja firma?

Czym będzie się wyróżniać? Czy istnieje jedna cecha, która może ją najtrafniej określić? Wyznaczenie przewagi konkurencyjnej to podstawowe działanie przy tworzeniu każdego biznesplanu. Może też zainspirować Cię ona do stworzenia nazwy,

Co właściwie sprzedajesz?

Jaki jest Twój produkt (lub usługa)? Jaka jest jego charakterystyczna cecha? I nie musi koniecznie wyróżniać go na tle konkurencyjnych produktów. Wystarczy, aby trafnie go określała. Możesz wtedy posłużyć się nią do rozpoczęcia gry skojarzeń. Dajmy na to: jakie zwierzę jest szybkie a jakie skrupulatne? Jak w innych językach (także tych bardziej egzotycznych) brzmi jego nazwa?

Dla kogo jest nazwa?

Tak jak podczas przygotowywania planu marketingowego lub innych dokumentów dotyczących przyszłych działań firmy, tak i podczas tworzenia nazwy firmy powinieneś określić, kto będzie Twoim klientem. Czy to osoba przywiązana do tradycji? Czy też może nowoczesna i stawiająca na innowacje? Innymi nazwami dotrzesz do różnych grup i powinieneś mieć to z tyłu głowy, wybierając szyld, pod którym będziesz działać,

Szukaj inspiracji wszędzie

Czasem sprawdzają się także bardziej abstrakcyjne skojarzenia. Inspiracją mogą tu być np. nazwy geograficzne czy imiona bohaterów książek, filmów, seriali. Zaletą tego rozwiązania jest, że może Ci się udać znalezienie nazwy unikalnej, która będzie przy tym krótka i wpadająca w ucho,

Spróbuj łączyć i modyfikować słowa

Może dwa słowa przypadły Ci do gustu? Spróbuj je połączyć (unikając przy tym językowych potworków). Dobry pomysł to też przekształcanie wybranych słów. Dodaj do nich sylabę czy literę, zastąp te obecne albo zredukuj o nie słowo,

Po prostu Ty

Użycie swojego nazwiska to często najlepszy pomysł. Ważne oczywiście jest to, jak brzmi. Jeżeli będzie długie, może być trudne do zapamiętania, a gdy będzie zawierało polskie znaki, niełatwe staną się działania na rynkach zagranicznych. Zaletą zastosowania nazwiska może być jego unikalność, o ile oczywiście inne osoby o tym samym nazwisku nie wpadły wcześniej na pomysł jego zastosowania dla nazwania swojego biznesu,

Używaj słownika

Kopalnią pomysłów są  języki obce, szczególnie te mniej popularne. Dlaczego nie np. esperanto lub suahili? Możesz przetłumaczyć wybrane przez Ciebie słowo w rodzimym języku lub po prostu wybrać takie w obcym, które dobrze brzmi. Oczywiście jego znaczenie ma podstawowe znaczenie. Nie musi ściśle kojarzyć się cechami marki, ale powinno być przynajmniej neutralne.

Jakimi zasadami się kierować?

Kreatywność to w namingu nie wszystko. Podstawowe znaczenie ma kierowanie się zasadami tego rzemiosła. To niektóre z nich:

  • proste jest piękne

Tak jest właśnie w przypadku nazw firm. Zbyt skomplikowana nazwa jest trudna do zapamiętania, a także powtórzenia, gdy jedni klienci będą chcieli zarekomendować Twoją firmę drugim. Słowo optymalnej długości będzie miało od jednej do trzech sylab (cztery to też nie namingowa zbrodnia). Oczywiście dłuższe nazwy również mogą się sprawdzić, ale trudniej będzie im się zakorzenić w świadomości klientów i będą ją pamiętali dopiero gdy zdobędziesz pozycję na rynku,

  • dbaj o skojarzenia

Niezależnie od tego jak dobrze Ci się kojarzy nazwa, ważne jest, jak może kojarzyć się klientom. Musisz się tu popisać wyobraźnią oraz brać pod uwagę kontekst językowy i kulturowy. Dobrze jest przeprowadzić mini ankietę np. pośród Facebookowych znajomych, nie pytając raczej, czy im się nazwa podoba a jedynie o ich skojarzenia z nią.

Jeśli planujesz działanie na rynkach zagranicznych (a optymizm nakazuje nie wykluczać rozrastania się firmy), zadbaj też, jakie jest znaczenie wybranego przez Ciebie słowa w innych językach. Najprościej to zrobić wpisując je w Google Translate i wybierając opcję wykrywania języka. Jeśli znaczy coś podobnego lub w miarę neutralnego, to w porządku. Gdy przeciwnego lub – co gorsza – jest obraźliwe, lepiej dać sobie z nim spokój,

  • nie ulegaj modom

Wszyscy pamiętamy modę na -ex w końcówce nazw firm. Wraz z upływem czasu przeminęła i teraz nazwane tak marki kojarzą się z czymś archaicznym, czasem wręcz „obciachowym”. Modne nazwy to także takie, jak wiele innych, podczas gdy Twoja powinna się wyróżniać i w miarę możliwości być unikalna,

  • pomyśl o sloganie

Slogan może być równie ważny, jak nazwa i posłużyć do przekazania cechy określającej przewagę konkurencyjną firmy. Czasem warto namingowe poszukiwania nawet zacząć od sloganu, który ma szansę nam podsunąć dobre pomysły na samą nazwę.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
  • Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Niezbędne czynności

Wszystkie powyższe zasady można czasem łamać. Nie można jednak działać wbrew całkiem podstawowym regułom procesu namingowego. Zanim wybierzesz nazwę, sprawdź zatem koniecznie:

Dostępność domeny

Wystarczy wejść na stronę dowolnej firmy hostingowej i na stronie zakupu domeny wpisać interesującą Cię nazwę. Dowiesz się, jakie rozszerzenia są dostępne. Zdecydowanie najlepiej, jeżeli będzie ich jak najwięcej a na pewno .pl oraz .com (chyba że planujesz działać tylko na rynku polskim).

Zdarza się także, że domeny podkupują firmy, które nimi handlują lub agencje SEO wykorzystujące je do stron zapleczowych. W takim przypadku możesz starać się wynegocjować przejęcie adresu. Dotyczy to także sytuacji, gdy domena jest zajęta, ale nikt jej obecnie nie używa i być może wykupił ją „na zapas”, jego firma już nie funkcjonuje lub zrezygnował z jej założenia. Aby znaleźć posiadacza domeny, skorzystaj z jednej z wyszukiwarek, które znajdziesz, wpisując w Google hasło who is,

Zgodność z prawem

Niektóre nazwy są dozwolone jedynie, gdy Twoja firma spełnia określone warunki lub niedozwolone są w ogóle. Wynika to z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. I tak nie można bez uzasadnienia stosować nazwy np. z elementemi -bio, -organic, -eko, -bank czy -kasa.

Zakazane jest także stosowanie nazw wprowadzających klientów w błąd co do tożsamości firmy, czyli plagiatów lub nazw łudząco podobnych do innych. Nawet jeśli chcesz użyć swojego nazwiska, pamiętaj, że prawo do określenia nim swojej marki ma pierwsza firma, która to zrobiła,

Występowanie nazwy w sieci

Dostępność domeny to nie wszystko. Interesującym Cię słowem mogą być nazwane popularne strony na Facebooku czy Instagramowe profile. Należy sprawdzić też, czy nie nazywają się tak np. produkty innych firm, niezależne organizacje, wydarzenia kulturalne czy chociażby zespoły muzyczne (oczywiście istotne są te znane),

Dostępność w Urzędzie Patentowym

Aby sprawdzić, czy wybrana przez Ciebie nazwa nie jest już zarejestrowana w Urzędzie Patentowym, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie Urzędu. Jeśli w nim nie figuruje, będziesz mógł zastanowić się nad tym, czy samemu jej nie zarejestrować. Gdy natomiast jest opatentowana, nie decyduj się na nią.

Jak widać stworzenie nazwy firmy to skomplikowany proces. Jeśli jednak się powiedzie, może stać się ona jednym z czynników decydujących o sukcesie biznesu. Dlatego warto poświęcić jej wykreowaniu jak najwięcej czasu i uwagi.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl
10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów... Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?Stwórz konkurs albo promocjęKonkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę...
Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl
25 marca 2021

Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl

Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem... Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju rynku hostingowego stały się dyski Intel Optane, które obecnie są dostępne w Polsce tylko na serwerach nazwa.pl. Wielokrotne zwiększenie wydajności serwisów obsługiwanych przez nazwa.pl jest niezaprzeczalne. Czy można jednak przyspieszyć swoją stronę jeszcze bardziej? To możliwe, jeśli zaprojektujemy ją tak, by opierała się na nierelacyjnych bazach MongoDB. Zapraszam do artykułu, z którego dowiesz się, co można zyskać w przypadku połączenia Intel Optane z MongoDB. Czym się różni relacyjna baza danych od nierelacyjnej? Dla przypomnienia i utrwalenia warto zacząć od określenia różnic między bazami relacyjnymi a nierelacyjnymi (NoSQL). Jak działają relacyjne bazy danych? Bazy relacyjne, takie jak MariaDB, stosują dobrze znane podejście do magazynowania informacji. Jak widać na rysunku 1, dane są budowane i przetrzymywane w z góry założonym schemacie, stanowiącym ściśle określoną relację między obiektami. Budowę rozbudowanej relacyjnej bazy danych można porównać do drzewa, którego tabele to liście, a relacje między nimi przypominają gałęzie. Jak działają nierelacyjne bazy danych? Z drugiej strony rysunek 2 prezentuje bazy nierelacyjne, czyli np. wspomnianą już wcześniej MongoDB. Zauważyć można podstawową zmianę w postaci braku gałęzi między...
Co wpływa na szybkość działania serwisu WWW | nazwa.pl
20 sierpnia 2020

Co wpływa na szybkość działania serwisu WWW

Szybkość ładowania serwisu WWW jest podstawową cechą, które wpływa na liczbę jego odwiedzin. Czas generowania... Szybkość ładowania serwisu WWW jest podstawową cechą, które wpływa na liczbę jego odwiedzin. Czas generowania dynamicznych stron WWW, wykorzystujących bazy danych, jest wprost uzależniony od rodzaju procesorów i dysków stosowanych na serwerach firmy hostingowej. Bardzo szybkie dyski Intel Optane i procesory serwerowe Intel Xeon pracujące z szybkością 5 GHz, wykorzystywane przez nazwa.pl powodują, że serwisy utrzymywane na jej serwerach, działają wielokrotnie szybciej niż u konkurencji. Jak szybkość wczytywania strony WWW wpływa na liczbę jej odwiedzin? Czas generowania strony WWW wpływa przede wszystkim na pierwsze wrażenie, które serwis internetowy wywiera na użytkowniku i potencjalnym kliencie. Może mieć on kluczowe znaczenie dla zawarcia transakcji lub wejścia użytkownika w interakcję z treścią strony WWW. Badania przeprowadzane przez Google wskazują, że za szybką stronę jest uważany serwis, którego czas wczytywania wynosi poniżej 2,5 sekundy, a jeśli oczekiwanie trwa 3 sekundy lub więcej, to ponad połowa użytkowników ją opuści. Ponadto odbiorcy, którzy porzucili stronę z powodu długiego wczytywania, zapewne już do niej nie wrócą. Szybkość wczytywania się strony jest także jednym z elementów, od którego zależy współczynnik odrzuceń, czyli odsetek sesji, podczas których użytkownik odwiedził tylko jedną podstronę w danym serwisie i nie podjął żadnej dalszej interakcji. Dany współczynnik ma wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, co oznacza, że warto dokładać starań, aby był on jak najniższy...

Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek | nazwa.pl
18 czerwca 2020

Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek

WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od... WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Od ponad 17 lat, gdy została opublikowana jego pierwsza ogólnodostępna wersja, stale umacnia swoją pozycję wśród oprogramowania wykorzystywanego zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów, tworzących strony WWW. Swoją popularność WordPress zawdzięcza przede wszystkim możliwości łatwej rozbudowy funkcjonalności, poprzez dołączanie niezliczonej ilości dodatków, wydawanych przez mniej lub bardziej profesjonalnych programistów. Niestety, o ile sam kod programu podlega systematycznym aktualizacjom, to nie wszystkie z udostępnionych do niego wtyczek również są rozwijane. Brak aktualizacji dowolnego programu dołączonego do WordPressa może skutkować problemami z bezpieczeństwem całej strony WWW i podatnością na ataki hakerskie. Co zrobić, aby uchronić się przed czyhającymi na nas tego typu zagrożeniami? Co zrobić, gdy już mamy zbudowaną stronę WWW w oparciu o ten program i obawiamy się, żeby efekt naszej ciężkiej pracy, jaką włożyliśmy w jej stworzenie, nie został zmarnowany? Posiadacze stron internetowych, którzy nie podejmą właściwych kroków, aby zabezpieczyć WordPressa i wszystkie zainstalowane do niego dodatki, mogą przecież w wyniku zaniechań w aktualizacji oprogramowania albo stracić cenne dane, albo też ich strony WWW mogą zostać oznaczane jako potencjalnie niebezpieczne przez wyszukiwarki internetowe i programy antywirusowe...

marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
Dedykowany adres IP w nazwa.pl
1 października 2019

Dedykowany adres IP na hostingu w nazwa.pl 

nazwa.pl wprowadziła możliwość aktywacji dedykowanego adresu IP dla usług hostingowych świadczonych przez spółkę... Firma nazwa.pl wprowadziła możliwość aktywacji dedykowanego adresu IP dla usług hostingowych świadczonych przez spółkę. Dedykowany adres IP podnosi bezpieczeństwo i eliminuje ryzyka związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Adresy IP to unikalne identyfikatory w sieci Internet, na które wskazują łatwiejsze w zapamiętaniu domeny internetowe. Stanowią ograniczone dobro, dlatego do każdego adresu IP przypisuje się wiele usług hostingowych, użytkowanych przez różnych klientów. Nie wpływa to ani na zmniejszenie wydajności działania stron WWW, ani na bezpieczeństwo, ale trzeba pamiętać, że z każdym adresem IP związana jest jego reputacja. Reputacja wynika ze wszystkich działań użytkowników danego adresu IP. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL (Real-time Blackhole List), z których korzystają filtry serwerów pocztowych w Polsce i na całym świecie. Może to więc oznaczać problemy polegające na odrzucaniu naszych wiadomości e-mail przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorcy korespondencji. W przypadku najczęściej występujących ataków typu DDoS, polegających na wysyłaniu przez atakującego ogromnej liczby danych na pojedynczy adres IP, celem zablokowania łącza lub przeciążenia serwera, współdzielenie tego adresu może wywołać utrudnienie w działaniu wszystkich serwisów WWW do niego przypisanych...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone