Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2019

Jak stworzyć nazwę firmy?

Tagi: firma Instagram
jak stworzyć nazwę firmy

Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi podjęcie decyzji, pod jakim szyldem chcesz działać. Wybór nazwy firmy to poważna sprawa — właśnie ją będziesz podawać klientom i prezentować na produktach czy podczas działań marketingowych. I to z nią zostaniesz na lata, także, gdy Twoja firma się rozrośnie.

Nie taki prosty naming

Naming to proces tworzenia nazw m.in. dla firm, produktów czy usług. Zajmują się nim wyspecjalizowane agencje lub copywriterzy, jednak najwięcej nazw tworzą sami przedsiębiorcy. Odbywa się to nie zawsze z korzyścią dla nich, jeśli nie kierują się podstawowymi zasadami sztuki namingu. Z drugiej strony samodzielnie wymyślone nazwy mogą odzwierciedlić charakter założycieli i przez to być znacznie bardziej trafne niż te stworzona przez ekspertów.

Gdzie szukać pomysłów?

Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć nazwę firmy, postaraj się nie ograniczać do paru pomysłów. Im będzie ich więcej, tym lepiej. Spisuj każdy, który przyjdzie Ci do głowy i poproś nawet o pomoc znajomych lub przyszłych współpracowników.

Oto parę wskazówek, którymi możesz się kierować:  

Jaka ma być Twoja firma?

Czym będzie się wyróżniać? Czy istnieje jedna cecha, która może ją najtrafniej określić? Wyznaczenie przewagi konkurencyjnej to podstawowe działanie przy tworzeniu każdego biznesplanu. Może też zainspirować Cię ona do stworzenia nazwy,

Co właściwie sprzedajesz?

Jaki jest Twój produkt (lub usługa)? Jaka jest jego charakterystyczna cecha? I nie musi koniecznie wyróżniać go na tle konkurencyjnych produktów. Wystarczy, aby trafnie go określała. Możesz wtedy posłużyć się nią do rozpoczęcia gry skojarzeń. Dajmy na to: jakie zwierzę jest szybkie a jakie skrupulatne? Jak w innych językach (także tych bardziej egzotycznych) brzmi jego nazwa?

Dla kogo jest nazwa?

Tak jak podczas przygotowywania planu marketingowego lub innych dokumentów dotyczących przyszłych działań firmy, tak i podczas tworzenia nazwy firmy powinieneś określić, kto będzie Twoim klientem. Czy to osoba przywiązana do tradycji? Czy też może nowoczesna i stawiająca na innowacje? Innymi nazwami dotrzesz do różnych grup i powinieneś mieć to z tyłu głowy, wybierając szyld, pod którym będziesz działać,

Szukaj inspiracji wszędzie

Czasem sprawdzają się także bardziej abstrakcyjne skojarzenia. Inspiracją mogą tu być np. nazwy geograficzne czy imiona bohaterów książek, filmów, seriali. Zaletą tego rozwiązania jest, że może Ci się udać znalezienie nazwy unikalnej, która będzie przy tym krótka i wpadająca w ucho,

Spróbuj łączyć i modyfikować słowa

Może dwa słowa przypadły Ci do gustu? Spróbuj je połączyć (unikając przy tym językowych potworków). Dobry pomysł to też przekształcanie wybranych słów. Dodaj do nich sylabę czy literę, zastąp te obecne albo zredukuj o nie słowo,

Po prostu Ty

Użycie swojego nazwiska to często najlepszy pomysł. Ważne oczywiście jest to, jak brzmi. Jeżeli będzie długie, może być trudne do zapamiętania, a gdy będzie zawierało polskie znaki, niełatwe staną się działania na rynkach zagranicznych. Zaletą zastosowania nazwiska może być jego unikalność, o ile oczywiście inne osoby o tym samym nazwisku nie wpadły wcześniej na pomysł jego zastosowania dla nazwania swojego biznesu,

Używaj słownika

Kopalnią pomysłów są  języki obce, szczególnie te mniej popularne. Dlaczego nie np. esperanto lub suahili? Możesz przetłumaczyć wybrane przez Ciebie słowo w rodzimym języku lub po prostu wybrać takie w obcym, które dobrze brzmi. Oczywiście jego znaczenie ma podstawowe znaczenie. Nie musi ściśle kojarzyć się cechami marki, ale powinno być przynajmniej neutralne.

Jakimi zasadami się kierować?

Kreatywność to w namingu nie wszystko. Podstawowe znaczenie ma kierowanie się zasadami tego rzemiosła. To niektóre z nich:

  • proste jest piękne

Tak jest właśnie w przypadku nazw firm. Zbyt skomplikowana nazwa jest trudna do zapamiętania, a także powtórzenia, gdy jedni klienci będą chcieli zarekomendować Twoją firmę drugim. Słowo optymalnej długości będzie miało od jednej do trzech sylab (cztery to też nie namingowa zbrodnia). Oczywiście dłuższe nazwy również mogą się sprawdzić, ale trudniej będzie im się zakorzenić w świadomości klientów i będą ją pamiętali dopiero gdy zdobędziesz pozycję na rynku,

  • dbaj o skojarzenia

Niezależnie od tego jak dobrze Ci się kojarzy nazwa, ważne jest, jak może kojarzyć się klientom. Musisz się tu popisać wyobraźnią oraz brać pod uwagę kontekst językowy i kulturowy. Dobrze jest przeprowadzić mini ankietę np. pośród Facebookowych znajomych, nie pytając raczej, czy im się nazwa podoba a jedynie o ich skojarzenia z nią.

Jeśli planujesz działanie na rynkach zagranicznych (a optymizm nakazuje nie wykluczać rozrastania się firmy), zadbaj też, jakie jest znaczenie wybranego przez Ciebie słowa w innych językach. Najprościej to zrobić wpisując je w Google Translate i wybierając opcję wykrywania języka. Jeśli znaczy coś podobnego lub w miarę neutralnego, to w porządku. Gdy przeciwnego lub – co gorsza – jest obraźliwe, lepiej dać sobie z nim spokój,

  • nie ulegaj modom

Wszyscy pamiętamy modę na -ex w końcówce nazw firm. Wraz z upływem czasu przeminęła i teraz nazwane tak marki kojarzą się z czymś archaicznym, czasem wręcz „obciachowym”. Modne nazwy to także takie, jak wiele innych, podczas gdy Twoja powinna się wyróżniać i w miarę możliwości być unikalna,

  • pomyśl o sloganie

Slogan może być równie ważny, jak nazwa i posłużyć do przekazania cechy określającej przewagę konkurencyjną firmy. Czasem warto namingowe poszukiwania nawet zacząć od sloganu, który ma szansę nam podsunąć dobre pomysły na samą nazwę.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
  • Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Niezbędne czynności

Wszystkie powyższe zasady można czasem łamać. Nie można jednak działać wbrew całkiem podstawowym regułom procesu namingowego. Zanim wybierzesz nazwę, sprawdź zatem koniecznie:

Dostępność domeny

Wystarczy wejść na stronę dowolnej firmy hostingowej i na stronie zakupu domeny wpisać interesującą Cię nazwę. Dowiesz się, jakie rozszerzenia są dostępne. Zdecydowanie najlepiej, jeżeli będzie ich jak najwięcej a na pewno .pl oraz .com (chyba że planujesz działać tylko na rynku polskim).

Zdarza się także, że domeny podkupują firmy, które nimi handlują lub agencje SEO wykorzystujące je do stron zapleczowych. W takim przypadku możesz starać się wynegocjować przejęcie adresu. Dotyczy to także sytuacji, gdy domena jest zajęta, ale nikt jej obecnie nie używa i być może wykupił ją „na zapas”, jego firma już nie funkcjonuje lub zrezygnował z jej założenia. Aby znaleźć posiadacza domeny, skorzystaj z jednej z wyszukiwarek, które znajdziesz, wpisując w Google hasło who is,

Zgodność z prawem

Niektóre nazwy są dozwolone jedynie, gdy Twoja firma spełnia określone warunki lub niedozwolone są w ogóle. Wynika to z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. I tak nie można bez uzasadnienia stosować nazwy np. z elementemi -bio, -organic, -eko, -bank czy -kasa.

Zakazane jest także stosowanie nazw wprowadzających klientów w błąd co do tożsamości firmy, czyli plagiatów lub nazw łudząco podobnych do innych. Nawet jeśli chcesz użyć swojego nazwiska, pamiętaj, że prawo do określenia nim swojej marki ma pierwsza firma, która to zrobiła,

Występowanie nazwy w sieci

Dostępność domeny to nie wszystko. Interesującym Cię słowem mogą być nazwane popularne strony na Facebooku czy Instagramowe profile. Należy sprawdzić też, czy nie nazywają się tak np. produkty innych firm, niezależne organizacje, wydarzenia kulturalne czy chociażby zespoły muzyczne (oczywiście istotne są te znane),

Dostępność w Urzędzie Patentowym

Aby sprawdzić, czy wybrana przez Ciebie nazwa nie jest już zarejestrowana w Urzędzie Patentowym, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie Urzędu. Jeśli w nim nie figuruje, będziesz mógł zastanowić się nad tym, czy samemu jej nie zarejestrować. Gdy natomiast jest opatentowana, nie decyduj się na nią.

Jak widać stworzenie nazwy firmy to skomplikowany proces. Jeśli jednak się powiedzie, może stać się ona jednym z czynników decydujących o sukcesie biznesu. Dlatego warto poświęcić jej wykreowaniu jak najwięcej czasu i uwagi.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Business Intelligence w firmie | nazwa.pl
3 lipca 2024

Business Intelligence w firmie

Działania biznesowe powinny się opierać na twardych danych. Mając wgląd w kluczowe informacje, można sprawić, że... Działania biznesowe powinny się opierać na twardych danych. Mając wgląd w kluczowe informacje, można sprawić, że firma będzie się rozwijać. Organizacje gromadzą coraz więcej danych i coraz trudniej przeanalizować je bez odpowiednich technik oraz narzędzi. Z pomocą przychodzi Business Intelligence i oprogramowanie, które w kilka chwil uruchomisz na swoim serwerze CloudHosting. Dowiedz się, na czym polega Business Intelligence, jakie ma zalety dla organizacji oraz jak uruchomić narzędzia Business Intelligence na hostingu w nazwa.pl. Co to jest Business Intelligence? Celem Business Intelligence (BI) jest dostarczanie kadrze zarządzającej, menedżerom i pracownikom danych, które pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych. BI opiera się na narzędziach analitycznych, administrowaniu danymi i raportowaniu. Mechanizmy, w ramach których pracują hurtownie danych, prezentują wyniki analiz w raportach, podsumowaniach, pulpitach nawigacyjnych, wykresach i na mapach. Dzięki temu osoby podejmujące decyzje uzyskują lepszy wgląd w stan firmy i jej sytuację rynkową. Początkowo z narzędzi BI korzystali jedynie specjaliści tej dziedziny oraz eksperci IT. Obecnie dostępne są rozwiązania w postaci samoobsługowych narzędzi Business Intelligence. Przyspiesza to procesy analizy i sprawia, że mogą być one przeprowadzane na bieżąco, oraz w miarę potrzeb, sprawnie modyfikowane przez użytkowników. Techniki Business Intelligence Business Intelligence ma wiele zastosowań. Podstawowe techniki korzystania z BI to...
Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!
31 maja 2023

Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!

Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie.. Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie hostingowej, do dziś stanowi wyznacznik wysokiej jakości i najszybsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku. Będąc pionierem we wdrażaniu nowoczesnych technologii, wiemy, że trwający już dekadę rozwój CloudHostingu to zaledwie początek. Co się w tym czasie wydarzyło i jakie mamy plany związane z chmurą nazwa.pl na najbliższe lata? Zapraszamy do lektury. Hosting w chmurze vs tradycyjny hosting Od samego początku istnienia spółki realizujemy cel, którym jest stały rozwój oraz udostępnianie Klientom najnowocześniejszych technologii. W 2013 roku, jako pierwszy polski dostawca hostingu współdzielonego, rozpoczęliśmy świadczenie usług w chmurze obliczeniowej. Stanowiło to w tym czasie absolutną nowość na rynku, a naszym użytkownikom przyniosło niezliczone korzyści. Hosting nazwa.pl jako pierwszy w Polsce zyskał możliwości znane z drogich rozwiązań typu IaaS dzięki rozproszonej, redundantnej i zwirtualizowanej infrastrukturze. Jakość usług utrzymywanych na serwerach nazwa.pl weszła wówczas na wyższy poziom, wyznaczając standard, którego nawet dzisiaj nie są w stanie osiągnąć inne firmy na rynku. Czym się różni hosting w chmurze od tradycyjnych rozwiązań? Strony WWW na zwykłym hostingu utrzymywane są na pojedynczym serwerze. Z uwagi na ograniczoną moc obliczeniową i współdzielenie środowiska z innymi użytkownikami witryny na tradycyjnym hostingu mają permanentne problemy z dostępnością i szybkością działania. Gdy dochodzi do nagłego obciążenia maszyny, strony spowalniają lub przestają w ogóle funkcjonować...
Strony szybkie jak błyskawica dzięki CDN w Polsce | nazwa.pl
27 kwietnia 2023

Strony szybkie jak błyskawica dzięki CDN w Polsce

CDN nazwa.pl to jedyna sieć Content Delivery Network dysponująca aż sześcioma węzłami w największych miastach... CDN nazwa.pl to jedyna sieć Content Delivery Network dysponująca aż sześcioma węzłami w największych miastach w Polsce. Jej wykorzystanie wyznacza zupełnie nowy standard szybkości stron internetowych, które są kierowane do polskich odbiorców. Niezależnie od tego, na jakim hostingu utrzymywana jest witryna, CDN nazwa.pl przyspieszy jej działanie dla użytkowników od Bałtyku aż po Tatry. Technologia Content Delivery Network przeważnie stosowana jest w skali makro, aby zapewnić szybkie wczytywanie stron dla klientów z całego świata. Wydaje się, że w ramach jednego kraju, takiego jak Polska, nie będzie ona potrzebna. Nic bardziej mylnego! Opóźnienia w przesyłaniu danych na terenie naszego kraju są bardzo odczuwalne. Na przykład załadowanie tej samej strony dla użytkownika z Pomorza czy Śląska może zająć nawet dwukrotnie więcej czasu, niż dla użytkownika łączącego się z nią z Mazowsza! Aby zapewnić jednakowo szybkie działanie stron w każdym miejscu naszego kraju, polska sieć CDN nazwa.pl posiada aż 6 węzłów, które zostały rozmieszczone w największych miastach wojewódzkich, takich jak Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań i Gdańsk. Dzięki temu CDN nazwa.pl zapewnia równomierne rozłożenie prędkości dla użytkowników stron WWW w całym kraju! Same węzły CDN nazwa.pl to jedno. Tworząc sieć CDN w Polsce zadbaliśmy o bezpośredni dostęp do kluczowych w skali kraju punktów wymiany ruchu operatorskiego, takich jak EPIX Warszawa, EPIX Katowice, EPIX Poznań, TPIX Warszawa, PLIX Warszawa, Thinx Warszawa, POZIX Poznań, WRIX Wrocław oraz CIX Kraków...
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl
8 czerwca 2022

CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl

Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy sobie zalety dużej mocy obliczeniowej... Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy w sobie zalety dużej mocy obliczeniowej, jak na serwerze dedykowanym, ze wszelkimi udogodnieniami, jakie oferuje hosting. Zapewnia nawet dużemu serwisowi internetowemu stabilne działanie, bez zmartwień o wzrost ruchu wywołanego przez prowadzone akcje reklamowe i gorące okresy sprzedażowe. Opłaty ponoszone są tylko za zużyte zasoby, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze i nie przepłacasz za coś, z czego nie korzystasz! Firmy hostingowe przyzwyczaiły klientów do zakupu swoich usług w modelu abonamentowym. Ma to duże zalety w przypadku małych serwisów WWW z uwagi na stałe i z góry przewidywalne opłaty, ale stanowi duży problem w przypadku, gdy serwis zaczyna zyskiwać na popularności. Ten model sprzedaży zakłada bowiem, że to Ty masz się dopasować do oferty Twojego dostawcy i Twoje potrzeby nie mogą być większe niż parametry usługi, które zaakceptowałeś. W pewnym momencie możesz nawet stwierdzić, że dostawcy tego typu usług nie posiadają już dla Ciebie żadnej oferty i jedynym wyjściem jest przeniesienie się na dedykowaną infrastrukturę. Serwer VPS lub nawet dedykowany to rozwiązanie, które z początku może wydawać się atrakcyjne. Do momentu gdy nie policzysz wszystkich kosztów. Okazuje się bowiem, że wynagrodzenie administratora do jego obsługi wynosi wielokrotnie więcej niż za sam serwer, a całkowite opłaty przebijają wielokrotnie te, które dotąd ponosiłeś na hostingu. A na dodatek okazuje się, że nie posiadasz wielu funkcjonalności, które na hostingu były czymś zupełnie oczywistym. Hosting z konteneryzacją w chmurze Pomiędzy hostingiem współdzielonym a serwerem VPS lub serwerem dedykowanym na szczęście istnieje jeszcze hosting z konteneryzacją w chmurze, zapewniający wysoką wydajność, rozsądne opłaty i co najważniejsze wszystkie funkcjonalności, do jakich przywykłeś...
Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo | nazwa.pl
18 maja 2021

Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo

W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą... W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą do zakłócenia kluczowych procesów organizacji, a wycieki danych są w stanie zachwiać jej reputacją. Dlatego w cyberbezpieczeństwo inwestuje się coraz większe środki, angażując przy tym najnowocześniejsze technologie. Należą do nich sztuczna inteligencja (AI) oraz uczenie maszynowe (ML). Jak są wykorzystywane? Zalety automatyczności Działy cyberbezpieczeństwa organizacji muszą nieustannie mierzyć się z poważnymi zagrożeniami ze strony hakerów. Z firmowej sieci potrafią korzystać setki pracowników, co oznacza bardzo duże liczby urządzeń podatnych na ataki oraz znaczne ryzyko zaistnienia błędu człowieka. Specjaliści często nie są w stanie przeanalizować wszystkich możliwych incydentów, jakie występują w sieci. Powiadomień może być tak wiele, że łatwo jest pominąć istotne alerty. Ponadto reakcja na wydarzenia może nie być wystarczająco szybka, aby zapobiec istotnym naruszeniom. Z pomocą człowiekowi przychodzą tutaj rozwiązania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Systemy te są w stanie permanentnie monitorować sieć organizacji pod kątem zagrożeń. Oceniając ich wagę, mogą podjąć określone działania zapobiegawcze, przekazując alert do specjalistów. Dzięki swojej autonomii AI jest w stanie odciążyć specjalistów cyberbezpieczeństwa, rozwiązując wiele problemów samodzielnie...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.