Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Tagi: bazy danych CloudHosting e-sklep Memcached
e-sklep z serwerem memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i… Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud.

Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Po co buforujemy dane?

Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny.

Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu serwera, a co za tym idzie, spełniać potrzeby rosnącego biznesu.

Czym jest Memcached?

Memcached to system buforowania pamięci służący do zwiększenia szybkości działania dynamicznych aplikacji internetowych. Potrafi przechowywać wyniki zapytań baz danych, wywołań API jak i renderowania strony. Dowodem skuteczności systemu jest to, że korzystają z niego takie serwisy jak Facebook, Twitter, YouTube czy Wikipedia.

Jak działa Memcached?

Za każdym razem, kiedy od strony użytkownika płynie zapytanie do witryny, aplikacja sprawdza w Memcached, czy żądane dane znajdują się w pamięci serwera Memcached. Jeśli tak, wysyłane są z niej do przeglądarki internetowej użytkownika. Jeśli nie, trafiają do użytkownika z bazy danych i równocześnie pobierane są do pamięci Memcached, aby czekać tam na kolejne zapytanie.

Ponadto Memcached aktualizuje przechowywane w pamięci podręcznej dane za każdym razem, gdy zostają one zmienione w bazie danych. System czyści także cache po określonym w kluczu wygaśnięcia czasie.

Memcached w nazwa.pl

Do witryn najbardziej narażonych na dużą ilość zapytań do baz danych, a zatem wymagających dobrej obsługi cache, należą sklepy internetowe. Właśnie dlatego wdrożyliśmy Memcached w naszej usłudze e-Sklep.  Zadbaliśmy także o aspekt sprzętowy bazy danych. Zakładane one są w ramach usługi, na szybkich dyskach SSD NVMe. Wykorzystują one połączenia PCI Express zamiast złącz SATA (Serial ATA), co pozwala na przesyłanie danych w dużym tempie.

Zalety Memcached już niedługo będą mogli docenić także nasi klienci korzystający z usług Hosting Cloud i WordPress Cloud. Za sprawą serwera Memcached wszystkie ich witryny będą działać jeszcze szybciej, co będzie szczególnie odczuwalne w przypadku stron notujących duży ruch.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl
  • Przyspiesz swój WordPress za pomocą Memcached lub Redis!

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest cache Memcached i jak z niego skorzystać?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wymiana serwerów na hostingu w nazwa.pl została zakończona
16 marca 2023

Wymiana serwerów na hostingu w nazwa.pl została zakończona

Zakończyliśmy wymianę serwerów na hostingu w nazwa.pl. Dzięki temu CloudHosting to nadal najszybsza w... Zakończyliśmy wymianę serwerów na hostingu w nazwa.pl. Dzięki temu CloudHosting to nadal najszybsza w Polsce usługa do utrzymywania serwisu WWW. Aby pokazać, jak bardzo wykorzystywany przez nas sprzęt deklasuje pod względem wydajności serwery stosowane w innych firmach hostingowych, przeprowadziliśmy testy sprawdzające szybkość przetwarzania skryptów PHP w nazwa.pl oraz w home.pl, cyberfolks.pl i ovh.pl. Nowe serwery z procesorami Intel Xeon E−2388G Sercem każdego serwera jest jego procesor. Im szybciej wykonuje operacje, tym szybciej działają wszystkie uruchomione na nim aplikacje. Niezależnie od tego, czy jest to serwis przygotowany w WordPressie, blog lub też e-commerce, czas oczekiwania na stronę wynika z tego, jak szybko wykonają się skrypty PHP. Nasze serwery wyposażone są obecnie w najnowsze procesory Intel Xeon E−2388G, które w zakresie wydajności przetwarzania operacji nie mają sobie równych. Testy szybkości przetwarzania skryptów PHP Aby porównać szybkość przetwarzania danych na serwerach nazwa.pl z prędkością wykonywania tych samych operacji na serwerach w home.pl, cyberfolks.pl i ovh.pl, użyliśmy popularnego skryptu Vanilla Benchmark. Na każdym z hostingów testy wykonywane były z wykorzystaniem PHP w wersji 8.1 na usługach zamówionych ze strony dostawcy hostingu, które nie były obciążone przez żadne dodatkowe zadania. Pomiary przeprowadzaliśmy przez 24 h w dniu 13.03.2023 roku, testując każdy serwer co minutę. Na podstawie uzyskanych danych określony został średni dobowy czas wykonywania skryptu Vanilla Benchmark. Chwilowe przeciążenia nie miały wpływu na wyniki, gdyż jako końcowy rezultat przyjęliśmy medianę...
Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl
2 grudnia 2022

Jakość, zaufanie, renoma. Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl.

Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen... Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen internetowych. Od ponad 25 lat wyznaczamy standardy rozwoju rynku IT w Polsce, wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne, których nie zapewniają inne tego typu firmy w kraju. Dzięki naszemu zaangażowaniu każdy przedsiębiorca może rozwijać swój biznes w Internecie, nie martwiąc się o ponoszenie kosztów sprzętu czy o dodatkową obsługę informatyczną. Hosting premium świadczymy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017 w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w wielu miastach w Polsce i na świecie. Rozwój oraz innowacyjność to nasze priorytety, a potwierdzeniem tego jest zdobycie przez nas nagrody Dobra Marka 2022. Technologiczny lider Jesteśmy obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, a także jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA. Jako pierwsza firma w kraju wdrożyliśmy DNS Anycast, obsługujemy ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyni świadczymy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Jako dostawca hostingu w chmurze, już ponad 5 lat temu przestaliśmy mieć jakąkolwiek konkurencję w Polsce. Teraz naszym jedynym benchmarkiem mogą być niektóre firmy z rynków zagranicznych. Choć także i tutaj wyprzedzamy innych usługodawców dzięki opracowanej przez siebie technologii CloudHosting, w której każda strona internetowa uruchamiana jest jednocześnie na setkach serwerów. W ten sposób witryny naszych Klientów dysponują olbrzymią mocą obliczeniową, która wpływa wprost na szybkość ich wczytywania...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl
6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby... Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji? Zarządzanie asortymentem Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach. Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę. Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii. Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content...
jak mierzyć efekty e commerce
9 września 2019

Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym... Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym kierunku, należy opierać się na twardych danych. Służą do tego kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (key performance indicators). Co się do nich zalicza w przypadku e-commerce? AVO — średnia wartość zamówienia Jest to jeden z decydujących wskaźników efektywności w e-commerce. Obliczyć go można, dzieląc przychód przez liczbę zamówień w tym samym okresie. Wartość AVO pozwala oszacować zysk pochodzący z każdej transakcji. Oceniając wahania AVO, można stwierdzić, czy nasze działania przynoszą skutek. Jak można zwiększyć AVO? - darmowa dostawa: koszty przesyłki są dla klientów jednym z najważniejszych czynników podczas wyboru oferty. Chętnie dodadzą oni dodatkowe towary do koszyka, aby na zaoszczędzić na dostawie. Oczywiście należy tak określić próg darmowej wysyłki, aby sprzedaż była nadal opłacalna, - wyeksponowanie towarów z wyższą marżą: warto postarać się, aby towary, na których zarabiamy więcej, znalazły się wyżej w wynikach wyszukiwania lub pojawiały się jako proponowane przy dodaniu mniej opłacalnego dla nas towaru do koszyka...
czym jest remarketing?
7 sierpnia 2019

Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście... 97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę Twojego sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście możesz się postarać, by te osoby pojawiły się u Ciebie ponownie. Służy do tego właśnie remarketing. Na czym polega i jak można go wykorzystać w Twoim e-biznesie? Remarketing (lub retargeting) to działania polegające na skłonieniu użytkownika do ponownych odwiedzin na stronie. Czy to działa? Łatwo możesz stać się celem kampanii remarketingowych, jeśli np. interesujesz się zakupem nowego smartfona, przeglądając modele w różnych sklepach. Wtedy gdziekolwiek spojrzysz, zaczynają się pojawiać reklamy telefonów (oczywiście tylko w internecie, ale wszystko przed nami…). Możliwe, że będzie to dla Ciebie irytujące, i tak może też zirytować część Twoich potencjalnych klientów. Statystyki pokazują jednak, że remarketing działa. Nawet ¾ zakupów może być dokonywane przez osoby, które wchodzą na stronę sklepu po raz kolejny. Czasem tych odwiedzin może być nawet kilkanaście. Kluczem do skuteczności kampanii remarketingowej jest odpowiedni wybór użytkowników, do których kierujesz działania. Można uniknąć w ten sposób wydatków nieprzekładających się na sprzedaż oraz wspomnianej irytacji odbiorców...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(173)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(28)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone