Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 czerwca 2019

Fakturowanie on-line – jaki serwis wybrać?

Tagi: faktura firma FV
fakturowanie online - program do fakturowania

Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych serwisów do fakturowania on-line opartych na chmurze. Podpowiadamy, co jest ważne w tego typu usłudze.

Na co zwrócić uwagę?

Gdy wybierasz program do fakturowania, zwróć uwagę na następujące cechy:

  • intuicyjność i łatwość obsługi

Niezależnie od tego, ile będziesz wystawiał faktur, dobrze, abyś mógł to robić szybko. Dlatego przed dokonaniem wyboru warto przetestować wersję demonstracyjną, aby ocenić, czy interfejs programu jest zrozumiały.

  • eksport do PDF i różne szablony faktur

Fakturę trzeba zapisać, by móc wysłać ją klientowi (chociaż programy mogą to zrobić automatycznie). Oczywiście najlepszy do tego będzie format .pdf. Ponadto warto, abyś mógł wybierać pomiędzy różnymi wzorami wyglądu faktury oraz wstawić do niej swoje logo. Wtedy faktura łatwiej zostanie dostrzeżona w stosie dokumentów na stole klienta, lepiej reprezentując Twoją firmę.

  • korzystanie z bazy CEIDG

Program powinien podpowiadać dane klienta na podstawie bazy danych przedsiębiorców, abyś nie musiał wprowadzać ręcznie wszystkich pozycji, takich jak adres czy kod pocztowy.

  • liczba możliwych do wystawienia faktur

Szczególnie w niższych pakietach usług mogą istnieć limity dokumentów, jakie możesz wystawić w danym miesiącu. Wybierz taką opcję, która odpowiada Twoim potrzebom — jeśli jesteś freelancerem pracującym tylko z kilkoma klientami, nie przepłacaj za nielimitowane wystawianie faktur.

  • integracje

Jeśli masz sklep internetowy, dużym uproszczeniem będzie fakturowanie bezpośrednio w jego panelu. Programy zintegrowane są często także z płatnościami online, systemami księgowymi czy np. WordPressem.

  • wielojęzyczność i różne waluty

Jeśli współpracujesz z klientami z zagranicy, jest to funkcja niezbędna do prowadzenia działalności.

  • zabezpieczenia

Program powinien gwarantować bezpieczeństwo przechowywanych w chmurze baz danych.

  • różne rodzaje faktur

Powinieneś móc wystawiać nie tylko faktury VAT, ale też np. pro forma czy faktury zaliczkowe.

Najpopularniejsze programy (wybrane funkcje):

IFirma

  • dobry dla freelancerów — jeżeli wystawiasz mniej niż 10 faktur miesięcznie, program jest darmowy. Gdy przekroczysz tę liczbę, zapłacisz 100 zł rocznie,
  • za 37 zł miesięcznie możesz korzystać z opcji automatycznego księgowania. W ten sposób wyślesz dokumenty do urzędów on-line. Dwa razy w roku za darmo możesz skorzystać też z weryfikacji KPiR. Dostępna będzie też dla Ciebie pomoc konsultantów,
  • od 100 zł miesięcznie możesz wykupić usługi dedykowanej księgowej,
  • wersja mobilna pozwoli Ci wystawiać faktury, gdzie chcesz i kiedy chcesz,
  • skorzystasz z darmowego CRM,
  • usługa jest zintegrowana z bankami, płatnościami internetowymi, Allegro oraz platformami sklepowymi (m.in. PrestaShop czy Shoper).

Fakturownia

  • nielimitowaną liczbę faktur możesz wystawiać już za 6 zł miesięcznie,
  • w wyższych pakietach skorzystasz z modułu MAGAZYN,
  • w ramach jednego konta jest możliwość obsługi kilku firm,
  • program może służyć do drukowania etykiet, obsługuje POS i kody EAN oraz można go zintegrować z drukarką fiskalną,
  • dostępny jest osobny panel dla klientów,
  • obsłużysz wiele języków i walut,
  • usługa zintegrowana jest m.in. z płatnościami online, platformami e-commerce i systemami CRM.

wFirma

  • księgowość i magazyn dostępne są za 54 zł miesięcznie,
  • integracja z bankami pozwoli Ci na monitorowanie wpłat,
  • będziesz miał możliwość wysyłania deklaracji do urzędów,
  • skorzystasz z CRM,
  • moduł Kadry i Płace umożliwi Ci generowanie dokumentów, integrację z e-ZUS i MF, ewidencję czasu pracy oraz tworzenie elektronicznych akt osobowych,
  • otrzymasz możliwość korzystania z miękkiej windykacji.

Zanim wybierzesz program, dokładnie określ swoje potrzeby. Dzięki temu nie będziesz musiał migrować do innej usługi, gdy okaże się, że w tej wybranej przez Ciebie brakuje potrzebnej opcji. Pozwoli Ci to także nie płacić za funkcje, których nie potrzebujesz.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel w nazwa.pl
24 listopada 2021

Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel

Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za zgłoszone uwagi... Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszone uwagi i sugestie. W dowód wdzięczności za Wasze zaangażowanie postanowiliśmy odłożyć inne projekty i czym prędzej wprowadzić zmiany, które ułatwią Wam pracę z nowym narzędziem 😊 Jak to się zwykło mówić „co człowiek to opinia”. Ponieważ jednak wiele z Waszych opinii pokrywało się, było to dla nas jasnym sygnałem dotyczącym oczekiwań, które macie wobec CloudHosting Panel. Chcąc, aby stworzone przez nas narzędzie było nie tylko piękne, ale również usprawniało Waszą pracę, przystąpiliśmy do realizacji nowych funkcjonalności już od momentu otrzymania pierwszych uwag. Sortowanie w wykazach i procentowe zajętości dyskowe Na pierwszy ogień zmian w CloudHosting Panel, poszły funkcjonalności, z których korzystacie najczęściej. Wykazy kont e-mail, domen i baz danych zyskały nowe możliwości sortowania, dzięki którym o wiele szybciej znajdziecie potrzebne informacje, szczególnie jeżeli posiadacie wiele skonfigurowanych wpisów. Oprócz samego sortowania na wykazach pojawiła się również informacja o procentowych zajętościach dyskowych. Nie zrezygnowaliśmy jednak z oznaczania kolorowymi wskaźnikami tych zajętości, gdyż taki system prezentacji pozwoli Wam w szybki sposób wychwycić usługi z dużym wykorzystaniem oznaczone kolorem czerwonym...
Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl
25 marca 2021

Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl

Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem... Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju rynku hostingowego stały się dyski Intel Optane, które obecnie są dostępne w Polsce tylko na serwerach nazwa.pl. Wielokrotne zwiększenie wydajności serwisów obsługiwanych przez nazwa.pl jest niezaprzeczalne. Czy można jednak przyspieszyć swoją stronę jeszcze bardziej? To możliwe, jeśli zaprojektujemy ją tak, by opierała się na nierelacyjnych bazach MongoDB. Zapraszam do artykułu, z którego dowiesz się, co można zyskać w przypadku połączenia Intel Optane z MongoDB. Czym się różni relacyjna baza danych od nierelacyjnej? Dla przypomnienia i utrwalenia warto zacząć od określenia różnic między bazami relacyjnymi a nierelacyjnymi (NoSQL). Jak działają relacyjne bazy danych? Bazy relacyjne, takie jak MariaDB, stosują dobrze znane podejście do magazynowania informacji. Jak widać na rysunku 1, dane są budowane i przetrzymywane w z góry założonym schemacie, stanowiącym ściśle określoną relację między obiektami. Budowę rozbudowanej relacyjnej bazy danych można porównać do drzewa, którego tabele to liście, a relacje między nimi przypominają gałęzie. Jak działają nierelacyjne bazy danych? Z drugiej strony rysunek 2 prezentuje bazy nierelacyjne, czyli np. wspomnianą już wcześniej MongoDB. Zauważyć można podstawową zmianę w postaci braku gałęzi między...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
freelancer - działalność gospodarcza
15 maja 2019

Czy freelancerowi opłaca się zakładać działalność gospodarczą?

Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i... Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i logo swojej działalności gospodarczej, dowiedz się, z czym wiąże się decyzja o jej założeniu. Jakie są korzyści z założenia działalności gospodarczej? 1. Masz większą szansę na zlecenie Nie da się ukryć, że klienci lubią, gdy freelancer prowadzi działalność gospodarczą. Znacznie ułatwia im to rozliczenia, nie wymaga podpisywania umów, płacenia za Ciebie podatku i wysyłania corocznego PIT-u. Na pewno Ci się zdarzyło, że firmy wypytują podczas negocjacji o możliwość rozliczenia poprzez fakturę, lub w samym opisie zlecenia jest taki wymóg. Trochę szkoda, jeśli z powodu braku działalności straciłbyś szansę zarobku na rzecz konkurencji… 2. Jesteś ubezpieczony Nawet jeśli korzystasz z płatnych wizyt lekarskich, życie bez ubezpieczenia zdrowotnego to nie najlepszy pomysł. Jeżeli trafisz do szpitala, nie będąc ubezpieczonym, ten wystawi Ci za leczenie pokaźny rachunek. Poza tym nie możesz korzystać z refundacji leków. Nie bez znaczenia jest także ubezpieczenie emerytalne. Alternatywą dla tego, które oferuje ZUS, jest oczywiście ubezpieczenie prywatne, które jednak wypłacane jest przez określoną ilość lat, nie bezterminowo...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(26)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone