Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Tagi: chat Facebook marketing messenger social media
Messenger do obsługi klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu.

Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili

Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym.

Komunikatory rządzą (i będą rządzić)

Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są WhatsApp i Facebook Messenger (oba należące do Facebooka). Nowym pomysłem Marka Zuckenberga jest umożliwienie ich użytkownikom wysyłania do siebie wiadomości (dotyczy to także Instagrama). Sprawi to, że komunikatory należące do tego ekosystemu mogą stać się jeszcze bardziej popularne.

Messenger w firmie

Obecnie także firmy — wiedząc, że należy być tam, gdzie klienci — masowo używają komunikatorów do ich obsługi. Szacuje się, że przed upłynięciem najbliższej dekady będzie to najważniejszy kanał kontaktu z klientem. Dzięki nim może się on kontaktować się z firmą szybko i niezobowiązująco oraz z zachowaniem prywatności, w przeciwieństwie do publicznego zadawania pytań na fanpage’u.

Jak zacząć chatować

Messengera możesz używać za pośrednictwem fanpage’a lub strony internetowej swojej firmy. Instalacja komunikatora na niej komunikatora nie jest skomplikowana, szczególnie jeśli posiadasz stronę na WordPressie. Można to zrobić przy użyciu odpowiedniej wtyczki. Obsługa klienta za pomocą chatu wymaga przede wszystkim szybkości reakcji. Nie można dopuścić do sytuacji, gdy zniecierpliwiony klient zada pytanie również konkurencji i to od niej otrzyma odpowiedź wcześniej. Najważniejsza jest pierwsza wiadomość, wtedy można nawet poprosić nadawcę wiadomości o chwilę oczekiwania.

Chatboty

Niekoniecznie musisz sam rozmawiać z klientem. Mogą Cię w tym wyręczyć boty, których na Facebooku jest już 300 tysięcy Boty powitają klienta i odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania. Jeśli prowadzisz dużą firmę i masz na to budżet, możesz skonfigurować je tak, aby prowadziły konwersacje w sposób bardzo zaawansowany, niemalże bliski sztucznej inteligencji. Oczywiście boty nie zawsze poradzą sobie same. Jeśli nie będą w stanie odpowiedzieć na jakieś pytanie, przekierują rozmowę do Ciebie.

Prosty bot Facebooka

Najprostszego bota możesz skonfigurować już z poziomu Facebooka. Służy do tego asystent odpowiedzi. Ustawisz tam wiadomość powitalną oraz wiadomość, która pojawi się, kiedy nie możesz korzystać z komputera lub telefonu. Możesz w ten sposób napisać, kiedy będziesz dostępny i udzielisz odpowiedzi. Do dyspozycji będziesz miał konfigurowalny harmonogram, dzięki któremu wyznaczysz godziny wysyłania takiej wiadomości.

Automat bardziej inteligentny

Aby skorzystać z bardziej zaawansowanego bota, musisz połączyć ze swoim fanpage’m zewnętrzny program. Może to być na przykład Many Chat. Pozwoli Ci on na bardziej zaawansowane wiadomości powitalne. Dzięki Many Chat możesz umożliwić klientowi wybór tematu rozmowy, a nawet zaprogramować kolejne kroki po pierwszym wyborze. Pozwoli to uzyskać podstawowe informacje o potrzebach klienta, co oszczędzi Ci sporo czasu. Inaczej musiałbyś samodzielnie dopytywać o podstawowe kwestie. Jeśli potrzebujesz więcej, najbardziej skomplikowane boty oferowane są przez wyspecjalizowane firmy programistyczne. To właśnie one mogą w największym stopniu zastąpić człowieka.

Dalsza komunikacja

Many Chat pozwala również wysyłać wiadomości do osób, które zaczęły z Twoją firmą rozmowę, długo po pierwszym kontakcie. W ten sposób możesz informować o nowościach w ofercie lub w inny sposób przypominać o swoim istnieniu. Dużą zaletą Messengera jest możliwość wysyłania plików multimedialnych czy np. gifów. Dzięki temu Twoje wiadomości będą bardziej atrakcyjne. No i najważniejsze — wiadomości z Messengera otwiera 80% odbiorców. Jest to wynik, o jakim można pomarzyć w e-mail marketingu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

PODSUMOWANIE

Marketing z użyciem Messengera to przyszłość. Korzystanie z niego pozwala zatrzymać klienta i zapewnić mu szybką obsługę w niezobowiązującej formie. Ponadto proces można wygodnie zautomatyzować z użyciem coraz doskonalszych botów. Messenger umożliwia także późniejsze wysyłanie wiadomości do klientów, przez co z powodzeniem może zastąpić mailingi. Co więcej, rozpoczęcie korzystania z tego kanału nic nie kosztuje. A jeśli dobrze skonfigurujesz boty, także ilość czasu poświęconego na obsługę klientów będzie nie będzie specjalnie wysoka. Zdecydowanie warto być tam, gdzie są klienci. A oni są na Messengerze.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ochrona przed cyberzagrożeniami za pomocą certyfikatów nazwaSSL | nazwa.pl
9 września 2025

Ochrona przed cyberzagrożeniami za pomocą certyfikatów nazwaSSL

W czasach, gdy cyberataki są coraz bardziej zaawansowane, a użytkownicy Internetu oczekują najwyższego poziomu... W czasach, gdy cyberataki są coraz bardziej zaawansowane, a użytkownicy Internetu oczekują najwyższego poziomu bezpieczeństwa, ochrona danych przesyłanych online staje się nie tyle opcją, co koniecznością. Jednym z fundamentów bezpiecznej komunikacji w sieci są certyfikaty SSL, które chronią połączenie między przeglądarką użytkownika a serwerem. Sprawdź, jak certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym kodowaniem ECDSA mogą pomóc w skutecznym zabezpieczeniu Twojej strony i danych klientów przed współczesnymi cyberzagrożeniami. Dlaczego SSL to dzisiaj standard bezpieczeństwa? Certyfikat SSL to podstawowe narzędzie zabezpieczające dane przesyłane przez formularze kontaktowe, strony logowania, systemy płatności czy panele administracyjne. Dzięki niemu możliwe jest zaszyfrowanie przesyłanych informacji, co uniemożliwia ich przechwycenie przez osoby trzecie. Strony korzystające z SSL oznaczane są kłódką w pasku adresu przeglądarki oraz protokołem https://, co wpływa pozytywnie na zaufanie użytkowników, a także na pozycjonowanie strony w Google. Brak SSL może natomiast skutkować komunikatami o „niebezpiecznym połączeniu” i zniechęceniem odwiedzających. ECDSA – nowoczesna technologia szyfrowania Certyfikaty nazwaSSL oferują możliwość szyfrowania z wykorzystaniem algorytmu ECDSA (Elliptic Curve Digital Signature Algorithm) – jednego z najnowocześniejszych i najbezpieczniejszych standardów kryptografii. W porównaniu do tradycyjnych metod (np. RSA) ECDSA zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa przy krótszym kluczu kryptograficznym, co przekłada się na szybsze ładowanie się strony. To szczególnie istotne w dobie urządzeń mobilnych i rosnących wymagań użytkowników...
WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie | nazwa.pl
25 września 2024

WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie

Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której... Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której oprzesz swój sklep. Gdy dopiero zaczynasz i nie posiadasz specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania, warto postawić na gotowe oprogramowanie. Oprócz PrestaShop może nim być również WordPress z dodatkiem WooCommerce. Dzięki niemu szybko i niskim kosztem stworzysz własną witrynę, która będzie przyjazna dla użytkowników i jednocześnie prosta w obsłudze. Zalety WooCommerce WooCommerce jest darmową wtyczką do WordPressa. Pozwala uruchomić sklep internetowy i dowolnie konfigurować go do potrzeb własnego biznesu. Jedną z największych jego zalet jest ponad 4000 dodatków. Umożliwiają one rozszerzenie funkcjonalności sklepu i dostosowanie go do indywidualnych potrzeb. Instalując pluginy do WooCommerce, można usprawnić obsługę księgową, a także zintegrować sklep z lokalnymi usługami kurierskimi i płatnościami online. WooCommerce umożliwia budowę sklepu z atrakcyjnym designem. Pozwalają na to różnorodne motywy zaprojektowane pod konkretną branżę. Każdy motyw można edytować i dostosowywać do własnych potrzeb, aby był jak najbardziej funkcjonalny. Przed finalnym wyborem istnieje możliwość sprawdzenia ocen użytkowników oraz dostępności wsparcia ze strony producenta. Warto przetestować wybrany motyw w różnych rozdzielczościach, aby sprawdzić jego responsywność. Coraz więcej osób korzysta z Internetu wyłącznie przez telefon, stąd kluczowe jest każdorazowe dostosowanie witryny do konkretnego urządzenia. Bezpieczeństwo...
Najlepsze darmowe pluginy WordPress do analizy ruchu | nazwa.pl
21 sierpnia 2024

Najlepsze darmowe pluginy WordPress do analizy ruchu

Statystyki to nieocenione źródło informacji na temat zachowań użytkowników każdej strony WWW. Pomagają w lepszym... Statystyki to nieocenione źródło informacji na temat zachowań użytkowników każdej strony WWW. Pomagają w lepszym zrozumieniu potrzeb i preferencji klientów, dzięki czemu możliwe jest skuteczniejsze dostosowanie treści i strategii marketingowych. Właściciele witryn opartych na CMS-ie WordPress mogą do ich gromadzenia i analizy korzystać ze specjalnie przygotowanych wtyczek. Prezentujemy trzy, których naszym zdaniem warto używać. MonsterInsights Lite Wtyczka MonsterInsights Lite pozwala na dodanie do strony narzędzia Google Analytics, bez umieszczania w jej strukturze kodu śledzącego. W ten sposób umożliwia łatwe śledzenie statystyk witryny internetowej bez potrzeby ingerencji w konstrukcję strony. MonsterInsights Lite dostarcza szczegółowe raporty na temat użytkowników odwiedzających witrynę. Jeżeli jest to tylko możliwe, poznasz ich płeć, kraj, z którego się połączyli, czy wykorzystywane urządzenie. Zdobędziesz również informację, w jaki sposób trafili na stronę, dzięki czemu ocenisz skuteczność działań marketingowych. Informacje gromadzone przez MonsterInsights Lite będą dostępne bezpośrednio w kokpicie WordPressa bez konieczności przechodzenia na stronę Google Analytics. To bardzo wygodne, szczególnie gdy chcesz często sprawdzać statystyki. Inne istotne funkcje MonsterInsights to: - analiza wyświetleń i konwersji formularzy pozwalająca stwierdzić, kiedy zachodzą przypadki ich porzucania, co jest przydatne podczas prac nad udoskonaleniem UX strony; - dodatek UE Compliance, który pozwala uzyskać zgodność z RODO i innymi przepisami UE dotyczącymi prywatności...
Dołącz na Facebooku do grup WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
8 stycznia 2021

Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc

Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach... Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach dyskusyjnych na pewno znajdziesz pomocną dłoń. Nowe grupy dyskusyjne to dodatkowy interaktywny kanał kontaktu z nami i możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami usług hostingowych. Grupy dyskusyjne upraszczają komunikację i umożliwiają wymianę doświadczeń pomiędzy każdym, kto posiada konto na Facebooku. A ponieważ z tego portalu codziennie korzystają setki tysięcy użytkowników, to odpowiedź na Twoje pytanie może pojawić się już w przeciągu minuty. Dołączenie do grup dyskusyjnych to również żaden wysiłek – wystarczy je wyszukać i kliknąć w przycisk „Dołącz”, by po kilku chwilach stać się częścią tej wielkiej społeczności. Zapisanie się do grupy umożliwia również śledzenie postów innych użytkowników, dzięki czemu możesz się inspirować i podnosić swoją wiedzę w tematach, które Cię zainteresują. Grupy dyskusyjne, które założyliśmy, stanowią rozszerzenie naszego fanpage. Każda z nich ma trochę inną funkcję, ale zachęcamy do dołączenia do każdej z nich. WordPress Pomoc WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Jeżeli szukasz pomocy w zakresie konfiguracji lub zastanawiasz się, jak zrealizować jakąś funkcjonalność, to członkowie tej grupy oraz...
formularz kontaktowy na stronie
30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z... Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek. Ninja Forms Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów. Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości. 1. Instalacja wtyczki - najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ, - wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”, - kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ. 2. Tworzenie pierwszego formularza - najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY, - aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, - kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)...
dzień backupu danych
29 marca 2019

Świętuj z nami Dzień Backupu

Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci...Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci wiąże się z wieloma narzędziami, które umożliwiają zabezpieczanie stron internetowych, blogów czy e-sklepów. Z okazji nadchodzącego 31 marca Dnia Backupu należy wspomnieć jeszcze o tym rozwiązaniu, które można zaliczyć do kategorii prewencji przed cyberzagrożeniami. Święto obchodzone jest już od 2011 roku! W sieci dla każdego użytkownika najważniejsze są jego dane. W minionym roku utracono lub skradziono 18 mln rekordów dziennie, czyli średnio 214 w ciągu sekundy. W przypadku osób fizycznych najczęściej w grę wchodzą wrażliwe informacje, takie jak np. loginy czy hasła. Jeżeli chodzi o firmy działające w Internecie, sprawa robi się bardziej skomplikowana. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa biorą odpowiedzialność za dane użytkowników, które pozostawiane są chociażby w formularzu kontaktowym czy newsletterze. To samo będzie tyczyło się również autorów blogów czy posiadaczy prostej strony WWW. Nie każdy z nich musi mieć styczność z danymi odbiorców, ale wszyscy posiadają swoje treści w Internecie. I na pewno żaden z wymienionych podmiotów nie chciałby stracić swoich – dlatego tak ważny jest backup. Backup to nic innego jak kopia bezpieczeństwa. Na podstawie posiadanych zapasowych materiałów, można bez problemu odtworzyć dane, które zostały uszkodzone lub w najgorszym przypadku utracone. Awaria, wynikająca z przerwy w dostępie do treści w Internecie, może doprowadzić największe firmy z branży e-commerce nawet do setek tysięcy złotych strat. W zapobieganiu takim sytuacjom pomoże odpowiednie narzędzie do tworzenia backupu. O ważności wykonywania kopii zapasowych nie trzeba...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.