Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Tagi: chat Facebook marketing messenger social media
Messenger do obsługi klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu.

Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili

Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym.

Komunikatory rządzą (i będą rządzić)

Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są WhatsApp i Facebook Messenger (oba należące do Facebooka). Nowym pomysłem Marka Zuckenberga jest umożliwienie ich użytkownikom wysyłania do siebie wiadomości (dotyczy to także Instagrama). Sprawi to, że komunikatory należące do tego ekosystemu mogą stać się jeszcze bardziej popularne.

Messenger w firmie

Obecnie także firmy — wiedząc, że należy być tam, gdzie klienci — masowo używają komunikatorów do ich obsługi. Szacuje się, że przed upłynięciem najbliższej dekady będzie to najważniejszy kanał kontaktu z klientem. Dzięki nim może się on kontaktować się z firmą szybko i niezobowiązująco oraz z zachowaniem prywatności, w przeciwieństwie do publicznego zadawania pytań na fanpage’u.

Jak zacząć chatować

Messengera możesz używać za pośrednictwem fanpage’a lub strony internetowej swojej firmy. Instalacja komunikatora na niej komunikatora nie jest skomplikowana, szczególnie jeśli posiadasz stronę na WordPressie. Można to zrobić przy użyciu odpowiedniej wtyczki. Obsługa klienta za pomocą chatu wymaga przede wszystkim szybkości reakcji. Nie można dopuścić do sytuacji, gdy zniecierpliwiony klient zada pytanie również konkurencji i to od niej otrzyma odpowiedź wcześniej. Najważniejsza jest pierwsza wiadomość, wtedy można nawet poprosić nadawcę wiadomości o chwilę oczekiwania.

Chatboty

Niekoniecznie musisz sam rozmawiać z klientem. Mogą Cię w tym wyręczyć boty, których na Facebooku jest już 300 tysięcy Boty powitają klienta i odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania. Jeśli prowadzisz dużą firmę i masz na to budżet, możesz skonfigurować je tak, aby prowadziły konwersacje w sposób bardzo zaawansowany, niemalże bliski sztucznej inteligencji. Oczywiście boty nie zawsze poradzą sobie same. Jeśli nie będą w stanie odpowiedzieć na jakieś pytanie, przekierują rozmowę do Ciebie.

Prosty bot Facebooka

Najprostszego bota możesz skonfigurować już z poziomu Facebooka. Służy do tego asystent odpowiedzi. Ustawisz tam wiadomość powitalną oraz wiadomość, która pojawi się, kiedy nie możesz korzystać z komputera lub telefonu. Możesz w ten sposób napisać, kiedy będziesz dostępny i udzielisz odpowiedzi. Do dyspozycji będziesz miał konfigurowalny harmonogram, dzięki któremu wyznaczysz godziny wysyłania takiej wiadomości.

Automat bardziej inteligentny

Aby skorzystać z bardziej zaawansowanego bota, musisz połączyć ze swoim fanpage’m zewnętrzny program. Może to być na przykład Many Chat. Pozwoli Ci on na bardziej zaawansowane wiadomości powitalne. Dzięki Many Chat możesz umożliwić klientowi wybór tematu rozmowy, a nawet zaprogramować kolejne kroki po pierwszym wyborze. Pozwoli to uzyskać podstawowe informacje o potrzebach klienta, co oszczędzi Ci sporo czasu. Inaczej musiałbyś samodzielnie dopytywać o podstawowe kwestie. Jeśli potrzebujesz więcej, najbardziej skomplikowane boty oferowane są przez wyspecjalizowane firmy programistyczne. To właśnie one mogą w największym stopniu zastąpić człowieka.

Dalsza komunikacja

Many Chat pozwala również wysyłać wiadomości do osób, które zaczęły z Twoją firmą rozmowę, długo po pierwszym kontakcie. W ten sposób możesz informować o nowościach w ofercie lub w inny sposób przypominać o swoim istnieniu. Dużą zaletą Messengera jest możliwość wysyłania plików multimedialnych czy np. gifów. Dzięki temu Twoje wiadomości będą bardziej atrakcyjne. No i najważniejsze — wiadomości z Messengera otwiera 80% odbiorców. Jest to wynik, o jakim można pomarzyć w e-mail marketingu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

PODSUMOWANIE

Marketing z użyciem Messengera to przyszłość. Korzystanie z niego pozwala zatrzymać klienta i zapewnić mu szybką obsługę w niezobowiązującej formie. Ponadto proces można wygodnie zautomatyzować z użyciem coraz doskonalszych botów. Messenger umożliwia także późniejsze wysyłanie wiadomości do klientów, przez co z powodzeniem może zastąpić mailingi. Co więcej, rozpoczęcie korzystania z tego kanału nic nie kosztuje. A jeśli dobrze skonfigurujesz boty, także ilość czasu poświęconego na obsługę klientów będzie nie będzie specjalnie wysoka. Zdecydowanie warto być tam, gdzie są klienci. A oni są na Messengerze.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe...
Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress | nazwa.pl
9 kwietnia 2021

Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress

Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach... Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach WordPressa dotychczas wymagało dodatkowych ustawień na serwerze, instalowania odpowiednich wtyczek w skrypcie i ich konfiguracji. Te czasy odchodzą w zapomnienie! Od dziś uruchamiając swój ulubiony CMS na serwerach CloudHosting WordPress, otrzymujesz gotową stronę, z włączonym Redisem i automatycznie skonfigurowaną wtyczką W3 Total Cache. Sprawdź koniecznie, jakie korzyści przyniesie to Twojej stronie WWW! Przyspieszanie WordPressa z Redisem Istnieje wiele wtyczek zwiększających szybkość stron WWW zbudowanych z użyciem WordPressa. Działanie tych wtyczek polega głównie na przyspieszaniu generowania interfejsu witryny, poprzez przechowywanie poszczególnych stron w wersji statycznej. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy strony te nie uruchamiają żadnego kodu, czyli zawsze wyświetlana jest na nich ta sama treść. Właściciele witryn zbudowanych w oparciu o WordPressa często jednak korzystają z możliwości, jakie daje interakcja z użytkownikiem, nie mówiąc już o wykorzystywaniu WordPressa do budowy sklepów internetowych. W takich przypadkach wtyczki buforujące podstrony w formie statycznych plików po prostu nie znajdują zastosowania. Z pomocą przychodzi wówczas Redis, pamięć podręczna działająca po stronie serwera, która została udostępniona w ramach usług hostingowych nazwa.pl we wrześniu 2020 roku. Redis to magazyn struktury danych, który doskonale sprawdza się do cachowania zapytań z bazy MariaDB. Do swojej pracy wykorzystuje pamięć RAM, więc jego działanie nie jest...
VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl
9 grudnia 2020

VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl!

Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest... Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest masowe przechodzenie na tryb pracy zdalnej. Co zrobić, aby przebiegała ona sprawnie? Mamy na to sposób! Właśnie dziś nazwa.pl wprowadza do swojej oferty serwery VPS działające w oparciu o system operacyjny Windows Server. Windows Server to, jak sama nazwa wskazuje, serwerowa wersja najpopularniejszego systemu operacyjnego dla komputerów osobistych, z intuicyjnym w obsłudze interfejsem graficznym, zapewniającym wygodne wykonywanie wszystkich czynności biurowych w trybie zdalnym. Umożliwia uruchamianie między innymi oprogramowania ERP, programów księgowych oraz komunikatorów. Sprawdź, jakie możliwości dla Ciebie i Twojej firmy, w czasie dynamicznej transformacji cyfrowej, stwarza Windows Server na serwerze VPS! Do czego można wykorzystać VPS z Windows Server? Uniwersalność serwerów VPS, a tym bardziej tych działających w oparciu o system operacyjny Windows Server, zapewnia szeroki zakres ich zastosowania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym developerem, dopiero się uczysz, czy szukasz środowiska dla prowadzenia prywatnych projektów lub narzędzi dla dużej firmy, to rozwiązanie jest dla Ciebie. System operacyjny Windows na serwerze VPS umożliwia pracę z technologiami .NET i MS SQL, a także zapewnia dostęp do wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, jak m.in...
Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
10 marca 2020

Jak przetestowaliśmy szybkość działania WordPressa

nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu... Spółka nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów różnych firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu. Ponieważ otrzymaliśmy wiele pytań dotyczących sposobu wykonania tego testu, przedstawiamy więcej informacji w tym zakresie, co pozwoli wam samodzielnie wykonać podobne pomiary również na waszych serwerach. Testować szybkość działania strony WWW można na różne sposoby, w szczególności za pomocą popularnych serwisów, które badają czas jej wczytywania. Taka metoda ma jednak swoje wady, gdyż na wynik końcowy bardzo duży wpływ ma odległość pomiędzy serwerem i testowaną stroną oraz wszystkie opóźnienia na łączach. Testy przeprowadzane tym sposobem preferują również hostingi, które nie oferują zabezpieczeń typu ochrona DDoS czy Web Application Firewall, chroniących na co dzień serwisy WWW przed próbami ataków i wykradania danych. Każdy poziom ochrony wprowadza bowiem minimalne opóźnienia, które w takich testach traktowane są jako spowolnienia w działaniu strony WWW. Wiadomo, że tak jak w samochodzie, im mocniejszy jest silnik, tym szybciej jeździ samochód, tak w serwerze im silniejszy jest procesor, tym wszystkie operacje szybciej się wykonują. Tutaj nie trzeba specjalnie nikogo przekonywać, że szybkość wykonywania skryptów PHP czy też operacji na bazach danych jest proporcjonalna do szybkości działania procesora. Po wymianie serwerów w nazwa.pl i zamontowaniu w nich najszybszych obecnie na rynku procesorów serwerowych Intel Xeon E-2288G chcieliśmy więc sprawdzić, jak prezentują się wyniki nazwa.pl na tle innych firm hostingowych...
technologia intel optaine w nazwa.pl
17 października 2019

Hosting z technologią Intel Optane w nazwa.pl

nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce, wprowadza w ramach swoich usług najnowocześniejszą technologię Optane... Spółka nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce, wprowadza w ramach swoich usług najnowocześniejszą technologię Optane, którą Intel w oficjalnych materiałach określa jako „rewolucja w zakresie pamięci”. Technologia Intel Optane to największy przełom od 1989 roku, od czasu wynalezienia technologii NAND Flash Memory, która posłużyła do budowy dysków SSD. Dyski komputerowe wykonane w technologii Intel Optane, w stosunku do powszechnie stosowanych dysków SSD, posiadają ponad dziesięciokrotnie niższe czasy dostępu do danych oraz zapewniają w przeciwieństwie do dysków SSD stabilną pracę, nawet przy dużym obciążeniu. Efektem jest skokowy wzrost wydajności działania wszystkich aplikacji, a w szczególności tych, które korzystają z baz danych. Jedyną wadą dysków Intel Optane jest kilkukrotnie wyższa cena, w stosunku do obecnie stosowanych dysków SSD. Wprowadzona w nazwa.pl, dwa lata wcześniej, technologia dysków SSD z interfejsem NVMe będzie wycofywana i zastępowana w czwartym kwartale 2019 roku. Wraz z wymianą dysków NVMe na dyski Intel Optane na serwerach baz danych, zostaną zainstalowane również najnowsze procesory z oferty firmy Intel, dzięki czemu szybkość wykonywania się typowych aplikacji korzystających z baz danych typu WordPress, wzrośnie ponad dwukrotnie. Kolejne zmiany umacniają nazwa.pl na pozycji lidera technologicznego wśród firm hostingowych w Polsce i zwiększają przewagę nad innymi firmami hostingowymi. Spółka nazwa.pl przekazuje swoim Klientom najwyższej klasy usługi, a Klienci nazwa.pl jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z nowych technologii, niedostępnych w ofertach firm konkurencyjnych...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(25)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone