Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Tagi: chat Facebook marketing messenger social media
Messenger do obsługi klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu.

Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili

Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym.

Komunikatory rządzą (i będą rządzić)

Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są WhatsApp i Facebook Messenger (oba należące do Facebooka). Nowym pomysłem Marka Zuckenberga jest umożliwienie ich użytkownikom wysyłania do siebie wiadomości (dotyczy to także Instagrama). Sprawi to, że komunikatory należące do tego ekosystemu mogą stać się jeszcze bardziej popularne.

Messenger w firmie

Obecnie także firmy — wiedząc, że należy być tam, gdzie klienci — masowo używają komunikatorów do ich obsługi. Szacuje się, że przed upłynięciem najbliższej dekady będzie to najważniejszy kanał kontaktu z klientem. Dzięki nim może się on kontaktować się z firmą szybko i niezobowiązująco oraz z zachowaniem prywatności, w przeciwieństwie do publicznego zadawania pytań na fanpage’u.

Jak zacząć chatować

Messengera możesz używać za pośrednictwem fanpage’a lub strony internetowej swojej firmy. Instalacja komunikatora na niej komunikatora nie jest skomplikowana, szczególnie jeśli posiadasz stronę na WordPressie. Można to zrobić przy użyciu odpowiedniej wtyczki. Obsługa klienta za pomocą chatu wymaga przede wszystkim szybkości reakcji. Nie można dopuścić do sytuacji, gdy zniecierpliwiony klient zada pytanie również konkurencji i to od niej otrzyma odpowiedź wcześniej. Najważniejsza jest pierwsza wiadomość, wtedy można nawet poprosić nadawcę wiadomości o chwilę oczekiwania.

Chatboty

Niekoniecznie musisz sam rozmawiać z klientem. Mogą Cię w tym wyręczyć boty, których na Facebooku jest już 300 tysięcy Boty powitają klienta i odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania. Jeśli prowadzisz dużą firmę i masz na to budżet, możesz skonfigurować je tak, aby prowadziły konwersacje w sposób bardzo zaawansowany, niemalże bliski sztucznej inteligencji. Oczywiście boty nie zawsze poradzą sobie same. Jeśli nie będą w stanie odpowiedzieć na jakieś pytanie, przekierują rozmowę do Ciebie.

Prosty bot Facebooka

Najprostszego bota możesz skonfigurować już z poziomu Facebooka. Służy do tego asystent odpowiedzi. Ustawisz tam wiadomość powitalną oraz wiadomość, która pojawi się, kiedy nie możesz korzystać z komputera lub telefonu. Możesz w ten sposób napisać, kiedy będziesz dostępny i udzielisz odpowiedzi. Do dyspozycji będziesz miał konfigurowalny harmonogram, dzięki któremu wyznaczysz godziny wysyłania takiej wiadomości.

Automat bardziej inteligentny

Aby skorzystać z bardziej zaawansowanego bota, musisz połączyć ze swoim fanpage’m zewnętrzny program. Może to być na przykład Many Chat. Pozwoli Ci on na bardziej zaawansowane wiadomości powitalne. Dzięki Many Chat możesz umożliwić klientowi wybór tematu rozmowy, a nawet zaprogramować kolejne kroki po pierwszym wyborze. Pozwoli to uzyskać podstawowe informacje o potrzebach klienta, co oszczędzi Ci sporo czasu. Inaczej musiałbyś samodzielnie dopytywać o podstawowe kwestie. Jeśli potrzebujesz więcej, najbardziej skomplikowane boty oferowane są przez wyspecjalizowane firmy programistyczne. To właśnie one mogą w największym stopniu zastąpić człowieka.

Dalsza komunikacja

Many Chat pozwala również wysyłać wiadomości do osób, które zaczęły z Twoją firmą rozmowę, długo po pierwszym kontakcie. W ten sposób możesz informować o nowościach w ofercie lub w inny sposób przypominać o swoim istnieniu. Dużą zaletą Messengera jest możliwość wysyłania plików multimedialnych czy np. gifów. Dzięki temu Twoje wiadomości będą bardziej atrakcyjne. No i najważniejsze — wiadomości z Messengera otwiera 80% odbiorców. Jest to wynik, o jakim można pomarzyć w e-mail marketingu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

PODSUMOWANIE

Marketing z użyciem Messengera to przyszłość. Korzystanie z niego pozwala zatrzymać klienta i zapewnić mu szybką obsługę w niezobowiązującej formie. Ponadto proces można wygodnie zautomatyzować z użyciem coraz doskonalszych botów. Messenger umożliwia także późniejsze wysyłanie wiadomości do klientów, przez co z powodzeniem może zastąpić mailingi. Co więcej, rozpoczęcie korzystania z tego kanału nic nie kosztuje. A jeśli dobrze skonfigurujesz boty, także ilość czasu poświęconego na obsługę klientów będzie nie będzie specjalnie wysoka. Zdecydowanie warto być tam, gdzie są klienci. A oni są na Messengerze.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu | nazwa.pl
2 czerwca 2022

Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu

WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów... WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów na stronie internetowej nawet o 40% w porównaniu do powszechnie używanego formatu JPG. Każdy właściciel usługi CloudHosting może aktywować dla swoich stron automatyczną konwersję grafik do WebP, połączoną ze zmianą ich wielkości. Dzięki temu witryna będzie nie tylko lżejsza, ale też lepiej zoptymalizowana pod kątem przeglądarki internetowej użytkownika, który na nią wchodzi. Dowiedz się, jak włączyć WebP na swoim hostingu! Automatyczna kompresja obrazów realizowana jest dzięki integracji CloudHostingu z siecią dystrybucji treści CDN nazwa.pl. Zapewnia ona wzrost szybkości działania stron internetowych dzięki przechowywaniu ich statycznych elementów, takich jak na przykład obrazy, na serwerach buforujących zlokalizowanych blisko użytkowników końcowych. Bardzo istotną funkcją, realizowaną przez serwery CDN nazwa.pl, jest automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP (.webp), który zapewnia dużo lepszy poziom kompresji niż JPG (.jpg), GIF (.gif) czy PNG (.png). Format WebP obniża nawet kilkukrotnie wielkość plików, dzięki czemu zwiększa się szybkość działania zoptymalizowanego w ten sposób serwisu internetowego. Zoptymalizuj swoją stronę jednym kliknięciem Uruchomienie automatycznej kompresji obrazów możliwe jest poprzez CloudHosting Panel. Korzystając z ID i hasła swojego hostingu, zaloguj się na stronie https://admin.nazwa.pl. Następnie z menu CDN wybierz Kompresja obrazów. Jeżeli na Twoim CloudHostingu aktualnie nie masz włączonej tej funkcjonalności, na dole pojawi się przycisk Aktywuj...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1
14 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1

Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej... Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej strony proste w użyciu, a z drugiej – posiadające zaawansowane możliwości narzędzie ze świata PHP, szeroko dziś wykorzystywane nie tylko przez profesjonalistów. Kurs poprowadzi Tomasz Jaśniewski, programista i nauczyciel programowania z ponad 20-letnim doświadczeniem. W ramach serii „Composer na CloudHostingu nazwa.pl” zostaną zaprezentowane podstawowe zagadnienia dotyczące tego managera pakietów. Znajdą się wśród nich takie tematy, jak chociażby zarządzanie zależnościami w PHP czy też zasady deklarowania bibliotek. Wszystko realizowane będzie za pomocą prostych poleceń, wykonywanych bezpośrednio na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Pierwszy odcinek to przede wszystkim przedstawienie narzędzia, jakim jest Composer, do tego kilka istotnych wskazówek, dotyczących rozpoczęcia z nim pracy, a także wprowadzenie do Packagista, głównego repozytorium z publicznymi pakietami dla Composera...
Trendy w cyberbezpieczeństwie 2021 | nazwa.pl
10 marca 2021

Trendy w cyberbezpieczeństwie 2021

Ataki hakerskie są olbrzymim zagrożeniem dla firm, narażając je na poważne straty. Są w stanie m.in doprowadzić do... Ataki hakerskie są olbrzymim zagrożeniem dla firm, narażając je na poważne straty. Są w stanie m.in. doprowadzić do wielodniowego paraliżu infrastruktury IT, zaburzając kluczowe procesy organizacji. Zdarzać się mogą także wycieki ważnych informacji, po których ujawnieniu konkurencja pozna tajniki naszej działalności. Wycieki danych użytkowników mogą wpływać z kolei na spadek wiarygodności firmy, a nawet obniżyć jej wycenę giełdową. Na jakie zagrożenia należy szczególnie zwracać uwagę w 2021 roku? Nasilenie ataków ransomware Ransomware to cyberatak mający za zadanie wymuszenie okupu. Dotyczy to głównie firm, którym przestępcy uniemożliwiają dostęp do baz danych aż do wpłacenia określonej kwoty, najczęściej w formie kryptowaluty. Wg analizy Group IB do końca 2020 r. ataki ransomware najprawdopodobniej spowodowały miliard dolarów strat finansowych w organizacjach na całym świecie. Ta liczba może być zaniżona, gdyż wiele zdarzeń nie jest zgłaszanych. Prognozuje się, że rok 2021 r. również upłynie pod znakiem cyberwymuszeń. Co więcej, hakerzy stosują coraz bardziej zaawansowane technicznie rozwiązania, doskonaląc np. programy szyfrujące dane, aby trudniej było złamać zabezpieczenia plików. Ponadto pojawiła się praktyka nie tyle szyfrowania, ile kradzieży danych wraz z groźbą ich ujawnienia, o ile firma nie zapłaci okupu. Powszechne zatem powinno się stać edukowanie pracowników w zakresie bezpiecznego korzystania z sieci. Dotyczy to np. nieotwierania podejrzanych wiadomości e-mail, ostrożności przy wchodzeniu na strony internetowe czy nieinstalowania oprogramowania z niewiadomego źródła...
Composer w nazwa.pl. Wygodne zarządzanie pakietami dla języka PHP na hostingu
11 stycznia 2021

Composer w nazwa.pl. Wygodne zarządzanie pakietami dla języka PHP na hostingu

Z myślą o webmasterach, którzy coraz chętniej przenoszą strony WWW na hosting w nazwa.pl, udostępniliśmy na serwerach... Z myślą o webmasterach, którzy coraz chętniej przenoszą strony WWW na hosting w nazwa.pl, udostępniliśmy na serwerach nowe narzędzie – Composer. Rozwiązanie to znacząco przyspiesza pracę programisty, automatyzując czasochłonne procesy i umożliwiając wygodne zarządzanie pakietami danych dla języka PHP. Composer dostępny jest w ramach wszystkich pakietów hostingowych nazwa.pl. Czym jest Composer? Composer jest systemem zarządzania pakietami, przeznaczonym dla aplikacji tworzonych w języku PHP. Jego działanie można w pewnym stopniu porównać z aplikacją Npm używaną w Node.js na serwerach nazwa.pl oraz aplikacją Bundler używaną w języku Ruby. Composer dostępny jest w formie komendy wiersza poleceń, która poprzez SSH pozwala na zarządzanie pakietami i zależnościami w sposób ustandaryzowany w ramach projektu PHP. Istotne komponenty aplikacji, takie jak bibliotek czy frameworki, są pogrupowane w tak zwane paczki. Czasami zawierają one także całe aplikacje. Wykorzystywane są przez Composera, którego uruchomienie pozwala na pobranie wszystkich niezbędnych pakietów. Przykładem może być tutaj zastosowanie Composera przy pracy z WordPressem. Za jego pomocą można zdefiniować pakiet wtyczek lub szablonów, które automatycznie zostaną umieszczone w katalogu /wp-content/plugins lub /wp-content/themes bez potrzeby ręcznego pobierania wszystkich materiałów....
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl
2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Wraz z rozwojem technologii i popularyzacją Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze... Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić? Autentyczność i „ludzka twarz” marki W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek. Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska. „Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów...

php wersja 7.3
4 stycznia 2019

PHP 7.3 już dostępne na serwerach w nazwa.pl

nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP... Firma nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP w wersji 7.3. Oprócz wielu nowych funkcji oraz zmian dla programistów aktualizacja po raz kolejny powoduje wzrost szybkości działania serwisów WWW. W porównaniu z wersją 5.6 wzrost prędkości działania serwisu jest ponad 3-krotny! Szybkość i bezpieczeństwo PHP to czwarty najpopularniejszy język tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Jego kolejne wersje są stale rozwijane poprzez dodawanie kolejnych funkcjonalności i wymogów związanych z bezpieczeństwem. Jego aktualizacje przekładają się także wprost na szybkość działania serwisów. Wersja PHP 7.3 to również gwarancja bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wydawca oprogramowania nie wspiera już wersji poniżej 5.6 oraz 7.0, dlatego nie zaleca się korzystania z tych wydań. Producent zakończył również uaktualnianie wersji 5.6, co oznacza, że od 1 stycznia 2019 roku ta wersja nie zapewnia już standardów bezpieczeństwa. Dalsze posługiwanie się niezaktualizowanymi wersjami PHP stanowi ryzyko zarówno dla twórców stron, jak i późniejszych użytkowników serwisu. Problemów wynikających z użytkowania nieaktualnego oprogramowania można uniknąć dzięki aktualizacji do wersji 7.3. Szczegóły dotyczące poszczególnych wersji PHP znajdują się pod adresem https://php.net/supported-versions.php...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.