Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Tagi: firma logo marka
jak zaprojektować logo

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo.

Czy logo ma mi się podobać?

Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję.

Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście.

Kto powinien zaprojektować moje logo?

Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym.

Projektant tworząc logo być kreatywny, ale przede wszystkim odnosić się do Twoich wytycznych. Dlatego warto je jak najtrafniej sformułować. Trzeba mieć także świadomość tego, jak wygląda proces projektowania i jakie powinny być cechy dobrego logo.

Przy samym wyborze specjalisty najlepiej kierować się jego portfolio. Dobrze, aby realizacje projektanta były już wdrożone, tak by je zobaczyć na stronach działających firm i w ten sposób ocenić, czy korespondują z charakterami danych marek.

Aby znaleźć odpowiednią osobę, możesz np. umieścić zapytanie na przeznaczonych do tego grupach na Facebooku, prosząc chętnych do wykonania zlecenia o przesłanie linku do swojego portfolio. Na świetne prace grafików można również trafić przeglądając Behance.

Jakie logo ma konkurencja?

Podczas planowania biznesu, zawsze podstawową kwestią jest przeprowadzenie analizy konkurencji. Nie inaczej jest w przypadku projektowania logo. Tutaj jednak analiza nie musi być tak pogłębiona i pracochłonna, a nawet będzie przyjemna.

Wystarczy przyjrzeć się logo innych firm działających w tej samej branży i zabiegających o tego samego klienta (najlepiej skopiować je i zapisać w osobnym katalogu). Nie musi być to Twoja bezpośrednia konkurencja – warto też rozejrzeć się wśród firm z innych rynków, także ich liderów. Dzięki temu wyrobisz sobie zdanie na temat estetyki, która dominuje w danej branży — rodzajów czcionek, typów znaków oraz kolorystyki. Pomoże Ci to stworzyć logo, które będzie adekwatne do Twojego rodzaju biznesu.

Jaka jest moja marka?

Logo powinno odzwierciedlać charakter Twojej marki. Mogą to być wartości, które za nią stoją, cecha, która wyróżnia ją na tle konkurencji lub charakter samego produktu. Logo może nawiązywać do nich w sposób metaforyczny przy użyciu symbolu, który się z nimi kojarzy.

Warstwę skojarzeniową mają również czcionki — niektóre wyglądają statecznie, inne kojarzą się z nowoczesnością i innowacją, jeszcze inne z osobistym charakterem marki (np. czcionki odręczne w przypadku firmy opierającej swój kapitał na osobie właściciela).

Wyrazić charakter marki można także za pośrednictwem koloru (np. czerwień to energia i emocjonalność, zieleń — natura i harmonia a błękit stabilizacja). Barwy w różny sposób wpływają na ludzkie odczucia, dlatego trzeba uważać, by nie stosować takich, które są sprzeczne z komunikatem, jaki nasza marka ma przekazywać.

Czy logo ma być oryginalne?

W sensie niekopiowania cudzych pomysłów — oczywiście tak. Natomiast jeśli oryginalność rozumieć jako nietypowość — niekoniecznie. Często postawienie sobie takiego celu prowadzi do nadmiernego komplikowania projektu, tylko po to, aby był „ciekawy”. Tymczasem logo powinno przede wszystkim wyrażać charakter Twojej marki, budząc u klientów pożądane skojarzenia a niekoniecznie być szczytem artystycznej kreatywności.

Nadmiernie skomplikowane logo trudniejsze jest także do wykorzystania. Musisz pamiętać, że znaleźć się ono musi na stronie internetowej, wizytówce, być może opakowaniu produktu, szyldzie czy samochodzie. Powinno być też możliwe do zastosowania w wersji monochromatycznej. Im prostszy jest projekt, tym będzie go łatwiej stosować.

Zaletą prostego logo jest także to, że w mniejszym stopniu jest podatne na upływ czasu. Musisz założyć przecież, że Twoja firma będzie obecna na rynku jak najdłużej. Nie byłoby dobrze, gdyby jej logo w przyszłości wyglądało archaicznie. Dlatego też nie warto kierować się modą, a raczej próbować stworzyć projekt ponadczasowy.

Nie oznacza to oczywiście, że logo nie powinno się wyróżniać. Oczywiście warto, aby było na swój sposób wyjątkowe, by zapadało w pamięć klientom. Nie powinno się to jednak odbywać kosztem zasad, o których pisaliśmy powyżej.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Pierwsza sieć CDN w Polsce – rozwój, sukces i nowa strategia | nazwa.pl
31 stycznia 2025

Pierwsza sieć CDN w Polsce – rozwój, sukces i nowa strategia

W świecie, gdzie liczy się każda sekunda, a szybkość wczytywania stron internetowych może decydować o sukcesie... W świecie, gdzie liczy się każda sekunda, a szybkość wczytywania stron internetowych może decydować o sukcesie, już w 2018 roku postanowiliśmy zrobić coś przełomowego. To wtedy powstała pierwsza polska sieć Content Delivery Network (CDN), a my mogliśmy od tego momentu zaoferować coś więcej niż tylko hosting – daliśmy Wam przewagę. Od tego czasu wiele się zmieniło, a my nieustannie rozwijamy nasze technologie, dostosowując je do rosnących potrzeb użytkowników. Oto historia sukcesu i nowej strategii związanej z siecią CDN nazwa.pl. Powstanie pierwszej polskiej sieci CDN Rok 2018 zapisał się na trwałe w historii polskiego Internetu. To wtedy uruchomiliśmy pierwsze węzły rodzimej sieci CDN, przełamując dominację zagranicznych dostawców. Był to moment przełomowy – strony internetowe utrzymywane na hostingu nazwa.pl zyskały na szybkości działania dla użytkowników na całym świecie. Początkowo skoncentrowaliśmy się na rozbudowie infrastruktury w kraju, dodając kolejne węzły w strategicznych lokalizacjach. W ten sposób zapewniliśmy błyskawiczny dostęp do treści witryn naszych Klientów dla polskich internautów. Wraz ze wzrostem popularności pracy zdalnej i globalizacją rynku zmieniły się oczekiwania użytkowników. Ludzie coraz częściej pracują z plaży na drugim końcu świata i oczekują bezproblemowego dostępu do treści online niezależnie od lokalizacji. Widzieliśmy te zmiany i podjęliśmy wyzwanie, rozbudowując naszą sieć CDN o nowe węzły międzynarodowe w kluczowych lokalizacjach. Niedawno uruchomione punkty w Singapurze i Sao Paulo sprawiły, że nasze usługi nie tylko działają szybciej, lecz także stały się bardziej odporne na ataki DDoS pochodzące z tamtych regionów. To kolejny, ważny krok w kierunku pełnej optymalizacji i globalizacji naszej sieci CDN...
PostgreSQL 16 na serwerach CloudHosting nazwa.pl
31 października 2023

PostgreSQL 16 na serwerach CloudHosting nazwa.pl

PostgreSQL to jeden z najbardziej popularnych i zaawansowanych systemów zarządzania relacyjnymi bazami danych... PostgreSQL to jeden z najbardziej popularnych i zaawansowanych systemów zarządzania relacyjnymi bazami danych. Ze względu na możliwości od lat docenia go społeczność webmasterów na całym świecie. Użytkownicy usług CloudHosting mogą od dzisiaj korzystać z najnowszej jego wersji, czyli PostgreSQL 16. Wydanie 16 jest zbiorem kolejnych ulepszeń i nowych funkcjonalności, dzięki którym podniesiona została wydajność baz danych, ich bezpieczeństwo oraz stabilność pracy aplikacji. Nowości w PostgreSQL 16 PostgreSQL 16 jest nową gałęzią tego systemu baz danych z aktualizacjami przewidzianymi aż do listopada 2028 r. Wprowadzenie PostgreSQL 16 to także koniec rozwoju wersji 11, która wkrótce straci wsparcie twórców tego oprogramowania. PostgreSQL 16 wprowadza ulepszenia, które znacząco podnoszą wydajność działania baz danych. Dzięki narzędziom kontroli poprawie uległ mechanizm replikacji logicznej. Wprowadzono między innymi funkcję pg_create_subscription umożliwiającą nadawanie uprawnień do tworzenia nowych subskrypcji. Istotnym ulepszeniem jest również możliwość wykonywania replikacji logicznej z fizycznych instancji replikacji, co pozwala na strumieniowe przesyłanie danych do bazy. Zapewnia to deweloperom więcej swobody przy dystrybuowaniu obciążenia. Nowa wersja wprowadza zmiany w zakresie zarządzania uprawnieniami. W PostgreSQL 16 nie muszą one opierać się już wyłącznie na kontach superużytkowników. Podnosi to bezpieczeństwo baz dzięki udoskonaleniu ról i uprawnień użytkowników. PostgeSQL 16 to również lepsza efektywność w zarządzaniu pamięcią. Wydawcy...
SSL ECDSA to przełom w zakresie bezpieczeństwa stron WWW | nazwa.pl
17 lutego 2023

SSL ECDSA to przełom w zakresie bezpieczeństwa stron WWW

SSL służy do szyfrowania informacji, które są przesyłane pomiędzy użytkownikiem strony WWW a serwerem... SSL służy do szyfrowania informacji, które są przesyłane pomiędzy użytkownikiem strony WWW a serwerem. Poziom bezpieczeństwa witryny zależy jednak nie tylko od zastosowania samego certyfikatu, lecz także od algorytmu jego klucza publicznego. Najwyższy poziom ochrony oferowany jest przez certyfikaty z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA, opartym o krzywe eliptyczne. Z tego względu SSL ECDSA zapewnia miliardy razy większą ochronę strony niż certyfikat z szyfrowaniem RSA, a jednocześnie podnosi szybkość działania witryny i zmniejsza obciążenie hostingu. Bezpieczeństwo to podstawa Posiadając sklep internetowy, będąc właścicielem rozbudowanego bloga lub portalu, należy zadbać o właściwą ochronę informacji przesyłanych między naszą stroną a odwiedzającymi ją użytkownikami. Szczególną troską powinny być objęte hasła, dane osobowe czy numery kart kredytowych. Złotym standardem jest stosowanie certyfikatów SSL, których zadanie polega na szyfrowaniu połączenia internetowego. Dzięki temu nikt nie przechwyci wrażliwych informacji, które za jego pomocą są przesyłane. Każdy w prosty sposób może sprawdzić, czy dana witryna korzysta z bezpiecznego połączenia SSL. Wystarczy jeden rzut oka na pasek adresu przeglądarki internetowej. Jeżeli widać na nim symbol zamkniętej kłódki lub nazwę protokołu https zamiast http, oznacza to, że połączenie z witryną jest szyfrowane. Klikając na wspomniany symbol, dodatkowo można sprawdzić datę ważności certyfikatu, zweryfikować jego wystawcę oraz nazwę podmiotu, dla którego ten SSL został wydany...
Wanted webmaster - 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl
4 czerwca 2020

Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!

Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to... Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to nazwa.pl! Nowa propozycja nazwa.pl pozwala zarobić aż 50% od pierwszej wpłaty, dokonanej przez poleconego przez Ciebie klienta i do 35% od każdej kolejnej. Im więcej usług polecisz, tym prowizja, którą otrzymasz za przedłużenia usług będzie wyższa! Program Partnerski nazwa.pl, który do tej pory oferował stałą 25% prowizję od każdej wpłaty za poleconą usługę, został wzbogacony o nową propozycję, skierowaną do osób i firm zajmujących się tworzeniem stron WWW, serwisem komputerów lub inną działalnością, która pozwala polecać usługi nazwa.pl większej liczbie klientów. Zasady programu są proste i czytelne. Po zgłoszeniu do nazwa.pl, za pomocą formularza dostępnego na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu omówienia szczegółowych zasad współpracy. Warunkiem przystąpienia do programu z 50% prowizją jest polecenie co najmniej 5 klientom usług hostingowych nazwa.pl. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz z nami współpracę, ale masz już klientów korzystających z hostingu w innych firmach hostingowych oraz zadeklarujesz ich przeniesienie do nazwa.pl, to jesteśmy gotowi aktywować Ci 50% prowizję od samego początku! Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, będących w ofercie nazwa.pl i aktywowanych za pomocą Twojego indywidualnego kodu, który od nas...
Psychologia kolorów | nazwa.pl
10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby... Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy? Czym jest psychologia kolorów? Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni. Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji. Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)...
budowanie marki osobistej
25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym... Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding. Określ siebie Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań: - kim jesteś? Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy, - co Cię wyróżnia? W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu, - kim jesteś prywatnie? Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.