Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Tagi: e-mail marketing sprzedaż
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać?

Poza prawem

Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO.

Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego.

Grzech spamu

Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta.

Pośród adresów mailowych czyhają na Ciebie także ukryci agenci do walki ze spamem. To tzw. spam trapy. Tworzone są przez firmy udostępniające usługi poczty w celu blokowania domen, z których wysyłane są nielegalne mailingi. Często są tak ukryte, aby mogły zdobyć je jedynie narzędzia do niezgodnego z prawem pozyskiwania maili. Ostateczny efekt może być taki, że nie będziesz mógł już wysyłać maili do żadnego adresu np. Gmaila czy Onetu.

Ponadto wysyłanie mailingu „ręcznie”, bez odpowiedniego narzędzia jest karkołomnym zadaniem (i daje 100% pewności na trafienie do spamu). Narzędzia te natomiast nie pozwolą Ci na kampanię, bez przedstawienia zgód prawnych upoważniających Cię do korzystania z bazy.

Kolejny problem polega na tym, że adresaci Twojego mailingu mogą oznaczyć maile jako spam (i zapewne to zrobią). Wtedy nie dotrą do nich kolejne wiadomości od Ciebie (i to z jakiegokolwiek adresu z Twojej domeny). Na zawsze wtedy stracisz dostęp do potencjalnego klienta, nawet jeśli e-mail zostanie pozyskany legalnie.

Zakup wysyłki

Legalne przeprowadzenie mailingu do osób z zewnętrznej bazy mailingowej jest możliwe za pomocą zakupu wysyłki. Firmy oferujące tego typu usługi dysponują adresami mailowymi osób, które wyraziły wszystkie niezbędne zgody pozwalające dostarczać im informację handlową.

Adresy powinny zostać zebrane w modelu double opt-in, co oznacza, że użytkownik najpierw zgodził się na dodanie go do listy mailingowej na stronie a następnie kliknął link w otrzymanym mailu aktywacyjnym. Daje Ci to pewność, że e-mail na pewno należy do osoby, która go wprowadziła w formularzu oraz że jest aktualny.

Firmy oferujące wysyłkę przeprowadzają ją do stargetowanej przez Ciebie grupy odbiorców. Często można też liczyć na pomoc doradców, którzy ułatwią określenie właściwych adresatów. Dzięki temu mailing będzie skuteczniejszy i przede wszystkim przeprowadzony zgodnie z prawem.

Niestety często użytkownicy mogą i tak potraktować takie wiadomości jako spam, gdyż nie jest im znana nazwa firmy, której dotyczy oferta. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest samodzielne budowanie bazy mailingowej, złożonej z adresów klientów, którzy znają Twój sklep i nie będą zaskoczeni faktem otrzymywania wiadomości.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
  • Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Działalność społeczna nazwa.pl
12 lipca 2022

Działalność społeczna nazwa.pl

Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie... Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. A właśnie ono jest tak samo ważne, jak zadowolenie klientów z oferowanych usług czy produktów. W nazwa.pl od zawsze byliśmy zaangażowani w kreowanie lepszej rzeczywistości społecznej. Z perspektywy czasu widzimy, że takie działania pozwoliły wyróżnić nas na tle innych podmiotów, nie tylko działających w branży IT. Prospołeczne działanie i zarządzanie wymaga od firmy, takiej jak nazwa.pl, dużej przejrzystości. Budowa dobrych relacji z otoczeniem jest równie ważna jak wiarygodność finansowa. O ile tę ostatnią bez trudu każdy może sprawdzić w dostępnych rejestrach, to kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu jest procesem postępującym w sposób ciągły i systematyczny, niedostępnym w żadnych spisach, ale pojawiającym się w świadomości klientów i pracowników. To ostatnie może wydać się dla nowicjuszy w temacie pewnym zaskoczeniem, ale w nazwa.pl doskonale wiemy, że społeczna odpowiedzialność stanowi jeden z ważniejszych elementów motywujących. Skoro firma jest zaangażowana, pracownicy czują się elementem tej istotnej aktywności. Nasze działania w tym zakresie doceniła Państwowa Inspekcja Pracy, nagradzając nazwa.pl za spełnianie najwyższych standardów w zakresie przestrzegania prawa pracy i tworzenie miejsca przyjaznego pracownikom. Cyfrowy rozwój Polski Chcąc wyróżnić podmioty, które w swoich działaniach również kierują się wartościami istotnymi z punktu widzenia ogółu społeczeństwa, co roku nazwa.pl przyznaje im swoje nagrody. To wyróżnienie, którym chcemy pokazać, że w otoczeniu biznesowym zauważamy firmy, podobnie jak my, kierujące się zasadami i zauważające to „coś więcej”, niż tylko liczbę obsługiwanych klientów czy cyfry na koncie bankowym...
25 lat nazwa.pl
14 kwietnia 2022

25 lat nazwa.pl

14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny... 14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny, który przez ten czas mieliśmy wszyscy okazję obserwować, był i jest ogromny. Dlatego każdego dnia w nazwa.pl wyznaczamy sobie nowe cele, które chcemy dla Was realizować. Nigdy nie staliśmy w miejscu, już od pierwszego dnia rozwijamy dla Was naszą ofertę. Jesteśmy dumni, że już przez ćwierć wieku nieprzerwanie obdarzacie nas swoim zaufaniem. Nowoczesne rozwiązania CloudHosting, bezpieczna poczta CloudMail, wygodna aplikacja umożliwiająca wykonywanie kopii danych z komputera Cloud Backup, sieć CDN w Polsce, szybkie serwery VPS w chmurze wysokiej dostępności, bezpieczne certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, to tylko niektóre z usług, jakie oferujemy i jakie dobrze znacie. Każdy kolejny rok przynosił i przynosi nowości, które mają na celu z jednej strony ułatwiać Wam pracę, a z drugiej wspierać Was w osiąganiu zamierzonych celów. To właśnie Wy, nasi Klienci i użytkownicy naszych usług, inspirujecie nas do ciągłego rozwoju i wdrażania nowoczesnych technologii. Minione 25 lat to nie tylko liczba, to historia spółki nazwa.pl, którą razem tworzymy! Nie zdradzając szczegółów, już teraz chcielibyśmy przekazać, że w najbliższym czasie mile zaskoczymy Was nowymi rozwiązaniami, które idealnie wpisują się w trend współczesnego świata. Bo w nazwa.pl chcemy swoją ofertą jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na każdy głos z Waszej strony, 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I możecie być pewni, że to się nigdy nie zmieni...
Zarabianie na własnym blogu | nazwa.pl
12 kwietnia 2022

Zarabianie na własnym blogu

Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać... Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać potrzeby twórcze. Może równie dobrze okazać się sposobem na życie. Nawet jeżeli nie sprawi, że będziemy się wyłącznie z niego utrzymywać, to może uzupełnić nasze dochody z innych źródeł i wspomóc w ten sposób domowy budżet. Warto w tym kontekście zastanowić się, jakiego rodzaju blogi są teraz najbardziej dochodowe. Biznes online Bez wątpienia znajdziemy wielu czytelników zainteresowanych sposobami na zdobycie dodatkowych źródeł zarobkowania. Jeżeli mamy doświadczenie w takich dziedzinach, jak freelance czy e-marketing, warto się nim podzielić. Odbiorcy chętnie dowiedzą się, jak i czy mogą „rzucić etat”, aby zacząć pracować na własny rachunek w branży nowych technologii. W przekazywaniu treści powinniśmy się skupić głównie na własnych doświadczeniach. W dzieleniu się swoją wiedzą nie zatrzymujmy się na ogólnikach. Twórzmy konkretne i wyczerpujące wpisy, które krok po kroku przeprowadzają czytelnika przez wybrany temat. Doradzając, skupmy się na dziedzinie, która jest nam najbliższa. Jeżeli pracujemy jako specjalista e-marketingu, copywriter czy niezależny programista, nasi czytelnicy będą oczekiwali kompetentnych i wiarygodnych treści właśnie w tych tematach. W przypadku tego typu treści możemy zarobić na płatnych poradnikach, reklamie czy marketingu afiliacyjnym...
PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl
14 grudnia 2020

PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl

Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem... Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem „trzynaście”, to warto z niej korzystać, bo działa szybciej niż wszystkie poprzednie wydania. Zmieniona organizacja indeksów umożliwia ponadto przechowywanie danych w dużo mniejszych indeksach B-drzewa niż wcześniej, a udoskonalone wsparcie dla JSON jeszcze bardziej ułatwi pisanie aplikacji. PostgreSQL dzięki wielu zaawansowanym funkcjom, niedostępnym w innych silnikach bazodanowych, wybierany jest często przez doświadczonych developerów do budowania zaawansowanych projektów przetwarzających duże ilości danych. Wydanie nowej, bardziej wydajnej wersji PostgreSQL, z nowymi funkcjonalnościami, jeszcze mocniej utwierdzi twórców aplikacji w wyborze tego rozwiązania. Jeżeli zaliczasz się do nich, to z pewnością powinieneś się zainteresować nową wersją tej bazy, udostępnioną właśnie na hostingu w chmurze w nazwa.pl. Mniejsze indeksy B-drzewa Jedną z najważniejszych nowych funkcji i ulepszeń najnowszej „trzynastki” jest oszczędność miejsca i wzrost wydajności dzięki deduplikacji wpisów indeksu B-drzewa. Indeks B-drzewa jest najczęściej używanym indeksem w PostgreSQL, stosowanym domyślnie przy wykonywaniu polecenia „CREATE INDEX”. Ogólna zasada jest taka, że ​​mniejsze indeksy B-drzewa zajmują mniej miejsca na dysku oraz w pamięci RAM, dzięki czemu można je szybciej przeszukiwać. Oszczędność ta jest możliwa dzięki wyjątkowej funkcjonalności przechowywania zduplikowanych wpisów w indeksie. Dla każdego zestawu danych ta oszczędność może być różna – w naszym przypadku, który testowaliśmy, wielkość indeksów była średnio o 1/3 mniejsza, co przełożyło się na prawie dwa razy szybsze działanie...
Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
10 marca 2020

Jak przetestowaliśmy szybkość działania WordPressa

nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu... Spółka nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów różnych firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu. Ponieważ otrzymaliśmy wiele pytań dotyczących sposobu wykonania tego testu, przedstawiamy więcej informacji w tym zakresie, co pozwoli wam samodzielnie wykonać podobne pomiary również na waszych serwerach. Testować szybkość działania strony WWW można na różne sposoby, w szczególności za pomocą popularnych serwisów, które badają czas jej wczytywania. Taka metoda ma jednak swoje wady, gdyż na wynik końcowy bardzo duży wpływ ma odległość pomiędzy serwerem i testowaną stroną oraz wszystkie opóźnienia na łączach. Testy przeprowadzane tym sposobem preferują również hostingi, które nie oferują zabezpieczeń typu ochrona DDoS czy Web Application Firewall, chroniących na co dzień serwisy WWW przed próbami ataków i wykradania danych. Każdy poziom ochrony wprowadza bowiem minimalne opóźnienia, które w takich testach traktowane są jako spowolnienia w działaniu strony WWW. Wiadomo, że tak jak w samochodzie, im mocniejszy jest silnik, tym szybciej jeździ samochód, tak w serwerze im silniejszy jest procesor, tym wszystkie operacje szybciej się wykonują. Tutaj nie trzeba specjalnie nikogo przekonywać, że szybkość wykonywania skryptów PHP czy też operacji na bazach danych jest proporcjonalna do szybkości działania procesora. Po wymianie serwerów w nazwa.pl i zamontowaniu w nich najszybszych obecnie na rynku procesorów serwerowych Intel Xeon E-2288G chcieliśmy więc sprawdzić, jak prezentują się wyniki nazwa.pl na tle innych firm hostingowych...
jak używać kodów rabatowych i zniżek
21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie... Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać? E-mail marketing Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem. Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty. Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu? Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje)...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(163)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone