Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC | nazwa.pl
Posted on 26 września 2019

Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC

DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę…
DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę np. banku lub sklepu internetowego, wyłudzającą hasła i dane kart płatniczych. DNSSEC uwierzytelnia dane z lokalnego serwera DNS. Spółka nazwa.pl jako lider rynku ma świadomość cyberprzestępczości w sieci i dąży do tego, aby uchronić przed jej negatywnymi skutkami jak największą liczbę użytkowników.
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji leży po stronie właściciela domeny. Posiadanie bezpiecznej domeny to dziś wręcz obowiązek dla sklepu online czy banku i sam certyfikat SSL to zbyt mało. Technologie związane z bezpieczeństwem domeny powinny być zatem priorytetem, a ich powszechność stosowania to wyraz odpowiedzialności, jaką biorą za swoich klientów przedsiębiorcy. Z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego bezpieczna domena nie tylko chroni jego klientów przed przestępcami, ale i pozytywnie wpływa na poziom jego wyników w wyszukiwarce Google – Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.
Nowa unijna dyrektywa PSD2, w głównych założeniach, ma jeszcze bardziej chronić użytkownika przy przeprowadzaniu transakcji bezgotówkowych. Dodatkowa ochrona odbywa się z wykorzystaniem dwustopniowej autoryzacji, której zadaniem jest zweryfikowanie tożsamości konsumenta. Przy dokonywaniu operacji finansowych niezwykle ważna jest identyfikacja użytkownika, jednak równie istotne znaczenie ma autentyczność stron internetowych…

Czytaj więcej
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
Posted on 23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy…
Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść?
Poznaj swojego klienta
Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć:
– dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
– pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
– typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.
W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych).
W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt…

Czytaj więcej
zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail
Posted on 19 września 2019

nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail

nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed…
Spółka nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e‑mail (ang. e-mail spoofing). Zmiany odniosły skutek dla około 25% domen funkcjonujących w polskim Internecie, znacznie podwyższając poziom bezpieczeństwa w sieci.
Podszywanie się hakera pod nadawcę wiadomości e-mail, czy też konkurencję, może wywołać fatalne skutki dla właściciela tego adresu. Korespondencja elektroniczna w ostatnich latach stała się podstawową formą komunikacji z firmami, bankami a nawet z urzędami państwowymi. Treść wiadomości może stanowić na przykład oświadczenie o rezygnacji z usług operatora komórkowego, czy też dostępu do Internetu. Korespondencja w świecie wirtualnym może więc wywołać często nieodwracalne skutki w życiu codziennym, doprowadzając do realnych strat.
Spółka nazwa.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła na masową skalę kompleksowe rozwiązanie w zakresie ochrony użytkowników poczty elektronicznej, poprzez wdrożenie zabezpieczeń SPF, DKIM i DMARC, wyznaczając tym samym kierunek rozwoju dla innych firm hostingowych.
SPF określa adres IP nadawcy
Zabezpieczenie SPF (ang. Sender Policy Framework) odpowiada za podstawową ochronę poczty elektronicznej. Jego działanie polega na wskazaniu przez właściciela domeny…

Czytaj więcej
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(244)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(38)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
sklep internetowy na mobile
Posted on 16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba…
Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów?
Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana.
Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny.
Szybkość
Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji.
Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie…

Czytaj więcej
Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl
Posted on 12 września 2019

Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System…
Firma nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System bezpieczeństwa monitoruje na bieżąco przesyłane przez FTP dane i w przypadku wykrycia zainfekowanych plików, uniemożliwia zapisanie ich na serwerze.
Wyścig pomiędzy twórcami zabezpieczeń a hakerami próbującymi je przełamywać trwa nieustannie, co powoduje konieczność wprowadzania przez firmy hostingowe kolejnych zabezpieczeń. Jednym z nich jest wprowadzony właśnie przez nazwa.pl system anty‑exploitowy, uniemożliwiający wgrywanie szkodliwych plików na serwery za pomocą popularnego protokołu FTP.
„Jak wynika z doświadczeń nazwa.pl, klienci usług hostingowych często nie zdają sobie sprawy z tego, że ich komputery lub urządzenia mobilne są zawirusowane. Złośliwe oprogramowanie pozwala na normalną pracę na zainfekowanych urządzeniach, wykradając w tym czasie zapisane na komputerach dane dostępowe do poczty elektronicznej oraz do programów służących do wgrywania stron WWW na serwer” – powiedział Rafał Lorenc, członek zarządu nazwa.pl.
Gdy wirus uzyska dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress. Zainfekowany serwer służy do dalszego…

Czytaj więcej
komentarze na blogu
Posted on 10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy…Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać?
Komentarze WordPress
Zalety komentarzy WordPressa to:
– brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki,
– łatwo dostosować je do wyglądu szablonu,
– nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie,
– istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji),
– administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa.
Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem…
Disqus
Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet:
– komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych,
– komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój…

Czytaj więcej
jak mierzyć efekty e commerce
Posted on 9 września 2019

Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym…
Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym kierunku, należy opierać się na twardych danych. Służą do tego kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (key performance indicators). Co się do nich zalicza w przypadku e-commerce?
AVO — średnia wartość zamówienia
Jest to jeden z decydujących wskaźników efektywności w e-commerce. Obliczyć go można, dzieląc przychód przez liczbę zamówień w tym samym okresie.
Wartość AVO pozwala oszacować zysk pochodzący z każdej transakcji. Oceniając wahania AVO, można stwierdzić, czy nasze działania przynoszą skutek.
Jak można zwiększyć AVO?
– darmowa dostawa: koszty przesyłki są dla klientów jednym z najważniejszych czynników podczas wyboru oferty. Chętnie dodadzą oni dodatkowe towary do koszyka, aby na zaoszczędzić na dostawie. Oczywiście należy tak określić próg darmowej wysyłki, aby sprzedaż była nadal opłacalna,
– wyeksponowanie towarów z wyższą marżą: warto postarać się, aby towary, na których zarabiamy więcej, znalazły się wyżej w wynikach wyszukiwania lub pojawiały się jako proponowane przy dodaniu mniej opłacalnego dla nas towaru do koszyka…

Czytaj więcej
jak powinien wyglądać blog
Posted on 6 września 2019

Jak powinien wyglądać blog

Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom…
Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom jeszcze ważniejsza jest struktura strony. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowana, przełoży się to bezpośrednio na satysfakcję czytelników oraz większą liczbę udostępnień. Jakie zatem elementy powinny znaleźć się na blogu?
Makieta bloga
Zanim zasiądziemy do WordPressa, najlepiej jest rozplanować układ strony. Idealna do tego celu będzie bezpłatna Canva. Aplikacja jest prosta w obsłudze i pozwala na projektowanie każdego rodzaju grafik do wykorzystania w sieci — od ilustracji na bloga po newslettery i posty social media.
Canva działa na zasadzie przeciągnij i upuść, przez co niezwykle łatwo jest w niej zaprojektować makietę strony. Oprócz takich elementów jak teksty (Canva oferuje olbrzymi wybór czcionek) ikształty, w aplikacji można wyszukiwać ikony, grafiki i zdjęcia. Wiele z nich jest płatnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć bezpłatnych materiałów znalezionych w wyszukiwarce grafiki Google.
Struktura stron
Warto stworzyć następujące strony i umieścić linki do nich w menu głównym:
– kategorie,
– o mnie,
– współpraca,
– kontakt…

Czytaj więcej
jak prowadzić social media
Posted on 4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach…
Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić?
Wybierz szklane pudełko
Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym.
Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę.
Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym…

Czytaj więcej
monitoring internetu
Posted on 2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto…
„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów.
Jak działa monitorowanie Internetu
Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą.
Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk…

Czytaj więcej
formularz kontaktowy na stronie
Posted on 30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z…
Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek.
Ninja Forms
Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów.
Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości.
1. Instalacja wtyczki
– najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ,
– wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”,
– kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ.
2. Tworzenie pierwszego formularza
– najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY,
– aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI,
– kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)…

Czytaj więcej
jak tworzyć opisy produktów
Posted on 28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta…
Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą?
Opis produktu w pigułce
– opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego,
– tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1,
– krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami,
– nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty – operującej bardziej skondensowanym językiem,
– tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3…
– opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe),
– opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google,
– także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO…

Czytaj więcej
bezpieczna domena od nazwa.pl
Posted on 26 sierpnia 2019

Dlaczego „Bezpieczna domena” w nazwa.pl jest bezpieczna

Domena to unikalna nazwa w sieci Internet, stanowiąca pierwszy krok do założenia firmowego serwisu WWW i kont poczty…
Domena to unikalna nazwa w sieci Internet, stanowiąca pierwszy krok do założenia firmowego serwisu WWW i kont poczty elektronicznej. Od tego pierwszego kroku zależy, czy hasła na stronie WWW i do poczty elektronicznej będą bezpieczne. Współczesna sieć pełna jest zagrożeń, dlatego warto wybrać Rejestratora, który nie tylko dokona rejestracji wymarzonej nazwy, ale również zadba o nasze bezpieczeństwo.
Rejestracja domeny polega na dokonaniu odpowiedniego wpisu w bazie prowadzonej przez operatora domeny którą wybraliśmy. W przypadku domeny kończącej się na .pl jest to NASK – Państwowy Instytut Badawczy podlegający Ministerstwu Cyfryzacji. Nieistotne który Rejestrator dokona tego wpisu, gdyż w tym zakresie usługi firm niczym się nie różnią. Problemy zaczynają się natomiast chwilę później…
Czy leci z nami pilot?!
W wyniku rejestracji domeny powstaje wpis, który informuje które serwery DNS w sieci Internet odpowiadają za obsługę naszej nazwy oraz, co najważniejsze dla bezpieczeństwa, domena zostaje lub nie zostaje zabezpieczona za pomocą DNSSEC. Zabezpieczenie to uniemożliwia podszywanie się pod naszą domenę, a tym samym stronę WWW i konto poczty elektronicznej. O skutkach przejmowania numerów kart kredytowych na naszej stronie WWW, czy też wysyłania wiadomości z naszego adresu e-mail lepiej nie myśleć…

Czytaj więcej
jak tworzyć efektywny newsletter
Posted on 21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym…
Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu?
Dlaczego wysyłać newslettery?
Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści.
Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży.
Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%.
Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić…

Czytaj więcej
marketing w branży nieruchomości
Posted on 20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość…
Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości?
SEO przede wszystkim? Nie zawsze
Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa.
Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.
Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem…

Czytaj więcej
accessibility - dostępność strony internetowej
Posted on 14 sierpnia 2019

Czym jest dostępność strony internetowej (accessibility)?

Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie…
Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie oznacza on umożliwienie korzystania z witryny wszystkim użytkownikom, bez wykluczania żadnej grupy. Na czym polegają zasady dostępności?
Reguły konstruowania dostępnych stron internetowych określa dokument opracowany przez Międzynarodowe Konsorcjum W3C – standard WCAG 2.0. Stosowanie się do jego wytycznych pozwala na stworzenie poprawnie zbudowanej strony, która będzie przyjazna dla wszystkich internautów.
Użytkowników, którym twórcy stron internetowych powinni poświęcić szczególną uwagę, można podzielić na cztery podstawowe grupy:
1. Osoby niewidome lub niedowidzące
Osoby z tej grupy często korzystają z czytników ekranów lub powiększalników (także w formie widgetów do przeglądarek). W przypadku czytników ekranów podstawowe znaczenie ma między innymi nadawanie odpowiednich tytułów stron (meta description). Powinny się one składać z dwóch członów – tytułu konkretnej strony/artykułu, myślnika oraz nazwy strony (np. „Czym jest dostępność – MójBlog”).
Dla osób korzystających z czytników ważne są też tytuły (h1) i nagłówki (h2-h3-…). Tytuły stron (np. artykułów) powinny określać, jaka jest jej treść. Samą treść należy podzielić na sekcje rozpoczynające się nagłówkami, które trafnie wskazują na to, co w danej sekcji się znajduje. Dzięki odpowiedniej strukturze nagłówków, osoby niewidome otrzymują…

Czytaj więcej
harmonogramy publikacji postów
Posted on 12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem…
Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?
Jak często publikować posty?
Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach.
 W jakich godzinach publikować?
Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości.
Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media.
Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej…

Czytaj więcej
czym jest remarketing?
Posted on 7 sierpnia 2019

Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście…
97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę Twojego sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście możesz się postarać, by te osoby pojawiły się u Ciebie ponownie. Służy do tego właśnie remarketing. Na czym polega i jak można go wykorzystać w Twoim e-biznesie?
Remarketing (lub retargeting) to działania polegające na skłonieniu użytkownika do ponownych odwiedzin na stronie.
Czy to działa?
Łatwo możesz stać się celem kampanii remarketingowych, jeśli np. interesujesz się zakupem nowego smartfona, przeglądając modele w różnych sklepach. Wtedy gdziekolwiek spojrzysz, zaczynają się pojawiać reklamy telefonów (oczywiście tylko w internecie, ale wszystko przed nami…). Możliwe, że będzie to dla Ciebie irytujące, i tak może też zirytować część Twoich potencjalnych klientów.
Statystyki pokazują jednak, że remarketing działa. Nawet ¾ zakupów może być dokonywane przez osoby, które wchodzą na stronę sklepu po raz kolejny. Czasem tych odwiedzin może być nawet kilkanaście.
Kluczem do skuteczności kampanii remarketingowej jest odpowiedni wybór użytkowników, do których kierujesz działania. Można uniknąć w ten sposób wydatków nieprzekładających się na sprzedaż oraz wspomnianej irytacji odbiorców…

Czytaj więcej
sprzedaż poza sezonem
Posted on 5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok…
Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach?
Kiedy sprzedaje się mniej?
Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące.
Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday.
Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze.
Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje…

Czytaj więcej
rekomendacje na stronie
Posted on 1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę…
Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje?
Jakie powinny być rekomendacje
Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle.
Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca.
Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych.
Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor
Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można…

Czytaj więcej
domena europejska
Posted on 31 lipca 2019

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o domenie .eu, ale boicie się zapytać

Domena .eu jest domeną najwyższego poziomu, która cieszy się zaufaniem internautów na całym świecie. Jej…
Domena .eu jest domeną najwyższego poziomu, która cieszy się zaufaniem Internautów na całym świecie. Jej rejestracja to dobry wybór zarówno dla firm z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, jak i mieszkańców Wspólnoty. Dowiedz się więcej na temat domeny europejskiej!
Ile kosztuje domena .eu i jak ją kupić?
W nazwa.pl domena .eu dostępna jest w promocji już za 0 zł za pierwszy rok użytkowania. Aby zarejestrować domenę .eu w nazwa.pl, wystarczy wejść na stronę https://www.nazwa.pl/domeny/, a następnie wprowadzić proponowaną nazwę. Jeżeli będzie ona dostępna, system pokieruje nas przez dalsze kroki rejestracji.
Ile lat ma domena .eu?
Domena .eu została uruchomiona 7 grudnia 2005 r. Na samym początku dedykowana była instytucjom publicznym Unii Europejskiej oraz organizacjom posiadającym prawa do znaków towarowych. Od 7 kwietnia 2006 r. stała się natomiast dostępna dla wszystkich zainteresowanych.
Historia domeny sięga roku 1999, kiedy to Komisja Europejska zaczęła rozważać jej utworzenie. Ostatecznie powstała w 2002 r. na bazie rozporządzenia Rady Europy oraz Parlamentu Europejskiego. Rok później została zarejestrowana organizacja non profit EURid, która zawiaduje domeną .eu oraz .ею (czyli wersją domeny pisaną cyrylicą). EURid współpracuje z akredytowanymi rejestratorami domeny…

Czytaj więcej
blog dla sklepu internetowego
Posted on 24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad…
Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści.
Siła content marketingu
Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów).
Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog.
Korzyści z prowadzenia bloga:
– budowanie wizerunku eksperta
Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty…

Czytaj więcej
marketing automation - czym jest
Posted on 22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w…
Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega?
Marketing Automation w skrócie
Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu.
Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne.
Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży…

Czytaj więcej
przeprojektowanie sklepu
Posted on 18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić…
Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować.
Czy powinno być ładniej?
Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem.
Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie.
Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny.
Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu…

Czytaj więcej
← 1 … 18 19 20 … 23 →
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.