Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Tagi: Facebook Instagram komentarze social media Twitter
krytyka firmy w social media

Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić.

Kiedy to hejt

O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć.

Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść.

Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury.

Zawsze odpowiadaj

Jeżeli nie masz do czynienia z hejtem, staraj się jak najszybciej odpowiedzieć na negatywny komentarz. Milczenie może zostać odebrane jako lekceważenie klientów, a nawet „przyznanie się do winy”. Gdy odpowiadasz, pokazujesz, że traktujesz klientów poważnie i reagujesz na ich potrzeby.

Każda zwłoka w odpowiedzi może prowadzić do eskalacji konfliktu i pojawienia się kolejnych negatywnych komentarzy. Ponadto pokazuje, że firma nie radzi sobie z obsługą mediów społecznościowych.

Strategia działania

Aby móc szybko odpowiadać na negatywne komentarze, należy opracować plan działania w takich sytuacjach. Strategia komunikacji w social media powinna dotyczyć nie tylko języka publikowanych postów, ale i sposobu reagowania na krytykę. W zależności od specyfiki firmy należy zdiagnozować, jakie mogą pojawić się problemy (np. 1 na 1000 produktów może okazać się wadliwy) i w jaki sposób je rozwiązywać.

Rozwiązaniem mogą być np. różne rodzaje rekompensaty. Aby jednak specjalista social media mógł proponować klientom zniżki lub bony, musi wiedzieć, że jest do tego uprawniony. Pytanie za każdym razem przełożonych o zgodę niepotrzebnie opóźnia odpowiedź. Wcześniej przygotowana polityka rekompensat pozwoli reagować szybko.

Oczywiście nie wszystkie przyczyny negatywnych komentarzy można przewidzieć. Dobrze jednak, aby dział social media był informowany na bieżąco przez pozostałe działy o możliwych problemach. Pozwoli to przygotować scenariusz odpowiedzi na ewentualną krytykę.

Pomocne jest także monitorowanie opinii o marce. Narzędzia, które do tego służą, są w stanie analizować wydźwięk opinii na jej temat oraz dostrzegać zarzewia ewentualnych kryzysów. Dzięki wiedzy, jak marka jest odbierana przez klientów, można dokonać ewentualnej modyfikacji strategii social media a czasem nawet oferty. Najpopularniejsze narzędzia tego typu to Brand24, Sentione i Monitori.

Jak odpowiadać na krytykę

Odpowiedzi na krytykę powinny być uprzejme i rzeczowe, nigdy zdawkowe i ogólnikowe. Oczywiście niedopuszczalny jest oskarżający i agresywny ton. Nie należy być także emocjonalnym, gdyż firma, która w ten sposób się wypowiada, odbierana jest jako niestabilna, a przez to mniej godna zaufania.

Trzeba też unikać nadmiernie przepraszającego, defensywnego tonu, ale raczej pokazać, że dostrzega się problem i chce się znaleźć jego rozwiązanie. Przyjęcie aktywnej postawy pokazuje, że firma jest świadoma własnej wartości, ale równocześnie potrafi reagować na problemy i wyciągać naukę ze swoich błędów.

Absolutnie nie należy w odpowiedziach kluczyć — trzeba stawiać na maksymalną przejrzystość. Kłamstwo jest dużo poważniejszym grzechem w oczach klientów niż popełnianie błędów w pracy. Jeśli nie mówisz prawdy, ryzykujesz trwałą utratę zaufania klientów. Same błędy natomiast wybacza się łatwiej, szczególnie jeśli ten, kto je popełnił, wyciąga z nich lekcje i chce się poprawić.

W przypadku, gdy problem klienta ma bardziej indywidualny charakter i wymaga zbadania jego sprawy, można przekierować go do działu obsługi klienta lub najlepiej poprosić o wiadomość prywatną (klienci chętnie porozumiewają się poprzez czat i pozwala to na natychmiastowe podjęcie dialogu). Jednocześnie takie odpowiedzi nie powinny być automatyczne i nadużywane, bo mogą być odebrane jako lekceważenie.

Specjalista social media

Na krytykę należy reagować bezzwłocznie, ale zawsze powinna robić to osoba odpowiednio przeszkolona. O ile podziękować za pozytywny komentarz lub udzielić informacji o ofercie jest stosunkowo łatwo, to odpowiadanie na te negatywne wymaga już pewnych umiejętności i strategii. Krytyka może nie być jeszcze sytuacją kryzysową, ale nieumiejętna i emocjonalna reakcja na nią może już kryzys wywołać. Tak wzniecony pożar trudno już będzie ugasić.

Odpowiednie kompetencje specjalisty social media pozwalają też negatywnych komentarzy uniknąć. Niewłaściwie zadane we wpisie pytanie, nierzetelne treści czy błędy językowe prowokują do krytyki. Dlatego osoba odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych musi bezbłędnie posługiwać się językiem polskim, rozumiejąc wszystkie jego niuanse. Powinna również potrafić przeanalizować, jak tworzony wpis może zostać odebrany.

Podsumowanie

Krytyczne komentarze w social media nie muszą prowadzić do problemów wizerunkowych. Jeśli się na nie umiejętnie i szybko odpowiada, mogą nawet zaprezentować firmę w dobrym świetle, jako reagującą na potrzeby klientów i aktywną. Komunikację trzeba jednak prowadzić profesjonalnie i w oparciu o strategię zawierającą scenariusze dotyczące potencjalnej krytyki. Wtedy negatywnych opinii nie trzeba się przesadnie obawiać.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybszy WordPress 6.8 dzięki technologiom nazwa.pl
24 kwietnia 2025

Szybszy WordPress 6.8 dzięki technologiom nazwa.pl

WordPressa 6.8 wprowadza szereg innowacji, które mają wspólny cel — przyspieszenie działanie stron internetowych... WordPressa 6.8 wprowadza szereg innowacji, które mają wspólny cel — przyspieszenie działanie stron internetowych. Jedną z kluczowych funkcji mogących realnie wpłynąć na szybkość witryny jest speculative loading, czyli przewidywanie kliknięć użytkownika i wcześniejsze wczytywanie stron. To krok w stronę błyskawicznego Internetu stanowiący idealne uzupełnienie technologii, które oferujemy w nazwa.pl. W połączeniu z siecią CDN, obsługą LSCache i automatyczną kompresją grafik do WebP, WordPressa 6.8 będzie działać jeszcze efektywniej, zapewniając użytkownikom natychmiastowy dostęp do treści, a właścicielom stron większe konwersje. Speculative loading w WordPress 6.8 Speculative loading to mechanizm optymalizacji szybkości działania stron, który bazuje na przewidywaniu zachowań użytkownika. Kiedy osoba odwiedzająca witrynę najeżdża kursorem na link, system rozpoznaje to jako intencję kliknięcia i rozpoczyna w tle pobieranie docelowej treści. Dzięki temu, kiedy kliknięcie faktycznie nastąpi, przeglądarka nie musi dopiero rozpoczynać ładowania, bo wszystko jest już zapisane w jej pamięci. To podobne rozwiązanie do tego, które stosują największe platformy e-commerce, dba ono o każdą milisekundę kontaktu użytkownika ze stroną. Wsparcie CDN nazwa.pl dla speculative loading W połączeniu z technologiami dostępnymi na CloudHostingu WordPress w nazwa.pl, speculative loading nabiera pełnego potencjału. Nasza infrastruktura obejmuje rozproszoną sieć CDN, której serwery znajdują się w strategicznych lokalizacjach na świecie. To sprawia, że treści dostarczane do przeglądarki przez WordPressa w ramach...
Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem! | nazwa.pl
22 kwietnia 2025

Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem!

Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw... Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów, z radością ogłaszamy rozszerzenie trwającego konkursu o dodatkowe usługi – CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Dzięki tej zmianie masz jeszcze więcej możliwości, by sięgnąć po luksusowy wypoczynek w hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem i inne atrakcyjne nagrody. Nowe usługi dołączają do Konkursu Konkurs w Programie Partnerskim nazwa.pl już od pierwszych dni wzbudza ogromne zainteresowanie – nasi Partnerzy chętnie angażują się w polecanie usługi Email Marketing, a wielu z nich regularnie pytało o możliwość rozszerzenia akcji także na inne popularne rozwiązania z oferty nazwa.pl. Słuchamy naszych Partnerów i dokładamy wszelkich starań, aby udział w Programie Partnerskim był dla nich nie tylko źródłem wysokich prowizji, lecz także wyjątkowych doświadczeń. Z radością ogłaszamy, że od 22.04.2025 r. do listy usług objętych konkursem dołączają cztery cenione rozwiązania nazwa.pl, takie jak CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Rewelacyjne nagrody od nazwa.pl Każde polecenie usługi z tej rozszerzonej listy liczy się w konkursie – zarówno do nagrody głównej, jak i nagród dla Partnerów Miesiąca oraz nagrody gwarantowanej. Nadal obowiązują te same jasne warunki – jeśli polecisz usługi Email Marketing, CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep lub CloudMail co najmniej...
IT CHAMPIONS 2023 - nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
26 maja 2023

IT CHAMPIONS 2023: Spółka nazwa.pl liderem hostingu w chmurze.

Uroczysta gala IT CHAMPIONS to cykliczne wydarzenie, które gromadzi największe firmy informatyczne działające... Uroczysta gala IT CHAMPIONS to cykliczne wydarzenie, które gromadzi największe firmy informatyczne działające w Polsce. Jej celem jest wyróżnienie podmiotów, których oferta ma niebagatelny wpływ na krajowy rynek IT. Tegoroczna edycja odbyła się 25.05.2023 r. w Warszawie, a wśród jej laureatów ponownie znalazła się nazwa.pl, otrzymując prestiżowy tytuł „Lider Hostingu w Chmurze”. Spółka nazwa.pl to dziś najczęściej wybierany w Polsce dostawca hostingu w chmurze i rejestrator domen. Z naszych usług premium skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów. Innowacyjne technologie, które oferujemy, pozwalają przedsiębiorcom, instytucjom i osobom prywatnym skutecznie rozwijać swoją działalność w sieci. Otrzymane przez nas wyróżnienie „Lider Hostingu w Chmurze” tylko to potwierdza. Ten moment to doskonała okazja, żeby napisać, co działo się u nas w ostatnim roku i co zaważyło o przyznaniu nam wspomnianej nagrody. Bezkonkurencyjne usługi W nazwa.pl od zawsze słuchamy naszych Klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników hostingu premium, wyposażyliśmy go w unikalne narzędzie do wykonywania kopii zapasowych danych. To jedyne rozwiązanie, dzięki któremu użytkownik nie tylko może planować automatyczne wykonywanie kopii zapasowych plików, baz danych i kont e-mail, czy odtwarzać samodzielnie te dane kilkoma kliknięciami myszki, lecz także przechowywać swoje kopie przez nieograniczony czas w zewnętrznym Data Center. Zarządzanie backupem jest niezwykle proste i nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, wszystko realizowane jest z poziomu CloudHosting Panel...
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Hosting nazwa.pl z niskim pingiem | nazwa.pl
15 marca 2022

Hosting nazwa.pl z niskim pingiem

Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT... Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT zwanej popularnie „pingiem”. Im mniejszy ping, tym przesyłanie plików jest szybsze, a serwisy wczytują się krócej. Kluczem do obniżenia pingu do strony WWW jest połączenie wielu punktów styku z ogólnopolskimi dostawcami łącz z jednoczesnym utrzymywaniem w tych lokalizacjach serwerów CDN. Wymiana ruchu w wielu polskich miastach Aż 80% czasu oczekiwania na wyświetlenie strony WWW wiąże się z przesyłaniem jej elementów składowych, dlatego bardzo ważne jest, aby dostawca hostingu posiadał jak najbardziej zoptymalizowaną sieć i dużo punktów styków z innymi operatorami. Ponadto punkty wymiany ruchu powinny być zlokalizowane nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce, aby informacje nie były niepotrzebnie przesyłane okrężną drogą. W przypadku nazwa.pl wymiana ruchu z największymi polskimi sieciami dostępowymi Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Vectra (Multimedia) realizowana jest w aż 6 największych polskich miastach. Dzięki wymianie ruchu z tymi sieciami w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu czas dostępu do sieci nazwa.pl jest równie szybki dla klientów łączących się z Sopotu i Zakopanego, co dla tych, którzy łączą się z Warszawy...
budowanie marki osobistej
25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym... Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding. Określ siebie Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań: - kim jesteś? Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy, - co Cię wyróżnia? W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu, - kim jesteś prywatnie? Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.