Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Tagi: Facebook Instagram komentarze social media Twitter
krytyka firmy w social media

Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić.

Kiedy to hejt

O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć.

Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść.

Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury.

Zawsze odpowiadaj

Jeżeli nie masz do czynienia z hejtem, staraj się jak najszybciej odpowiedzieć na negatywny komentarz. Milczenie może zostać odebrane jako lekceważenie klientów, a nawet „przyznanie się do winy”. Gdy odpowiadasz, pokazujesz, że traktujesz klientów poważnie i reagujesz na ich potrzeby.

Każda zwłoka w odpowiedzi może prowadzić do eskalacji konfliktu i pojawienia się kolejnych negatywnych komentarzy. Ponadto pokazuje, że firma nie radzi sobie z obsługą mediów społecznościowych.

Strategia działania

Aby móc szybko odpowiadać na negatywne komentarze, należy opracować plan działania w takich sytuacjach. Strategia komunikacji w social media powinna dotyczyć nie tylko języka publikowanych postów, ale i sposobu reagowania na krytykę. W zależności od specyfiki firmy należy zdiagnozować, jakie mogą pojawić się problemy (np. 1 na 1000 produktów może okazać się wadliwy) i w jaki sposób je rozwiązywać.

Rozwiązaniem mogą być np. różne rodzaje rekompensaty. Aby jednak specjalista social media mógł proponować klientom zniżki lub bony, musi wiedzieć, że jest do tego uprawniony. Pytanie za każdym razem przełożonych o zgodę niepotrzebnie opóźnia odpowiedź. Wcześniej przygotowana polityka rekompensat pozwoli reagować szybko.

Oczywiście nie wszystkie przyczyny negatywnych komentarzy można przewidzieć. Dobrze jednak, aby dział social media był informowany na bieżąco przez pozostałe działy o możliwych problemach. Pozwoli to przygotować scenariusz odpowiedzi na ewentualną krytykę.

Pomocne jest także monitorowanie opinii o marce. Narzędzia, które do tego służą, są w stanie analizować wydźwięk opinii na jej temat oraz dostrzegać zarzewia ewentualnych kryzysów. Dzięki wiedzy, jak marka jest odbierana przez klientów, można dokonać ewentualnej modyfikacji strategii social media a czasem nawet oferty. Najpopularniejsze narzędzia tego typu to Brand24, Sentione i Monitori.

Jak odpowiadać na krytykę

Odpowiedzi na krytykę powinny być uprzejme i rzeczowe, nigdy zdawkowe i ogólnikowe. Oczywiście niedopuszczalny jest oskarżający i agresywny ton. Nie należy być także emocjonalnym, gdyż firma, która w ten sposób się wypowiada, odbierana jest jako niestabilna, a przez to mniej godna zaufania.

Trzeba też unikać nadmiernie przepraszającego, defensywnego tonu, ale raczej pokazać, że dostrzega się problem i chce się znaleźć jego rozwiązanie. Przyjęcie aktywnej postawy pokazuje, że firma jest świadoma własnej wartości, ale równocześnie potrafi reagować na problemy i wyciągać naukę ze swoich błędów.

Absolutnie nie należy w odpowiedziach kluczyć — trzeba stawiać na maksymalną przejrzystość. Kłamstwo jest dużo poważniejszym grzechem w oczach klientów niż popełnianie błędów w pracy. Jeśli nie mówisz prawdy, ryzykujesz trwałą utratę zaufania klientów. Same błędy natomiast wybacza się łatwiej, szczególnie jeśli ten, kto je popełnił, wyciąga z nich lekcje i chce się poprawić.

W przypadku, gdy problem klienta ma bardziej indywidualny charakter i wymaga zbadania jego sprawy, można przekierować go do działu obsługi klienta lub najlepiej poprosić o wiadomość prywatną (klienci chętnie porozumiewają się poprzez czat i pozwala to na natychmiastowe podjęcie dialogu). Jednocześnie takie odpowiedzi nie powinny być automatyczne i nadużywane, bo mogą być odebrane jako lekceważenie.

Specjalista social media

Na krytykę należy reagować bezzwłocznie, ale zawsze powinna robić to osoba odpowiednio przeszkolona. O ile podziękować za pozytywny komentarz lub udzielić informacji o ofercie jest stosunkowo łatwo, to odpowiadanie na te negatywne wymaga już pewnych umiejętności i strategii. Krytyka może nie być jeszcze sytuacją kryzysową, ale nieumiejętna i emocjonalna reakcja na nią może już kryzys wywołać. Tak wzniecony pożar trudno już będzie ugasić.

Odpowiednie kompetencje specjalisty social media pozwalają też negatywnych komentarzy uniknąć. Niewłaściwie zadane we wpisie pytanie, nierzetelne treści czy błędy językowe prowokują do krytyki. Dlatego osoba odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych musi bezbłędnie posługiwać się językiem polskim, rozumiejąc wszystkie jego niuanse. Powinna również potrafić przeanalizować, jak tworzony wpis może zostać odebrany.

Podsumowanie

Krytyczne komentarze w social media nie muszą prowadzić do problemów wizerunkowych. Jeśli się na nie umiejętnie i szybko odpowiada, mogą nawet zaprezentować firmę w dobrym świetle, jako reagującą na potrzeby klientów i aktywną. Komunikację trzeba jednak prowadzić profesjonalnie i w oparciu o strategię zawierającą scenariusze dotyczące potencjalnej krytyki. Wtedy negatywnych opinii nie trzeba się przesadnie obawiać.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl | nazwa.pl
12 grudnia 2024

Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl

Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności... Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności i sukcesie. Każda sekunda opóźnienia wpływa na mniejszą liczbę odwiedzin oraz konwersji, nawet wśród lojalnych klientów. Czy wiesz, jak szybko ładuje się Twoja strona? Być może warto popracować nad jej przyspieszeniem? Korzystając z test2speed.pl, możesz w prosty sposób sprawdzić, jak długo użytkownicy z różnych części Polski czekają na wczytanie Twojej witryny. Testy z pięciu miast w Polsce Narzędzie test2speed.pl przeprowadza badania szybkości ładowania stron jednocześnie z pięciu dużych miast w Polsce: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy, że wpiszesz adres dowolnej strony, a w kilka chwil otrzymasz szczegółowy raport na temat jej wydajności. Wyniki są prezentowane za pomocą prostego w interpretacji raportu, w którym obok średniej prędkości ładowania znajdziesz także podgląd strony oraz średni czas opóźnienia w połączeniu z hostingiem (ping). Gdzie są pliki Twojej strony? Narzędzie test2speed.pl umożliwia sprawdzenie, jaką trasę pokonuje witryna, zanim dotrze do przeglądarki internetowej. MTR łączy w sobie dwie popularne funkcje – traceroute i ping. Traceroute pokazuje trasę przez różne punkty sieci, a ping mierzy opóźnienia na tej trasie. Nietrudno zgadnąć, że im niższy ping przy docelowym adresie, tym szybciej dane z serwera pojawiają się w przeglądarkach internetowych osób wyświetlających stronę. Przyjmuje się, że dla optymalnego działania...
CloudHosting z ultraszybkimi procesorami Intel Xeon E-2488 | nazwa.pl
28 czerwca 2024

CloudHosting z ultraszybkimi procesorami Intel Xeon E-2488

Zakończyliśmy wymianę platformy wchodzącej w skład chmury nazwa.pl. Wszystkie usługi CloudHosting korzystają już... Zakończyliśmy wymianę platformy wchodzącej w skład chmury nazwa.pl. Wszystkie usługi CloudHosting korzystają już z serwerów opartych o nowoczesne i wydajne procesory Intel Xeon E‑2488. Dzięki kolejnej wielomilionowej inwestycji, strony WWW w nazwa.pl ponownie przyspieszyły, tym razem aż o 25%! W dzisiejszym świecie szybkość działania witryn internetowych ma niebagatelne znacznie. Nawet minimalne opóźnienia podczas ładowania strony mogą zniechęcić użytkowników, którzy porzucą ją na rzecz konkurencji. Zbyt wolne serwisy są omijane szerokim łukiem, dlatego należy korzystać z technologii CloudHosting, która zapewnia szybkie działanie aplikacji i pomaga tym samym wypracować realną przewagę na rynku. Zwiększamy prędkość Wprowadzona właśnie platforma serwerowa nazwa.pl to prawdziwa rewolucja! Dzięki nowoczesnym procesorom Intel Xeon E-2488 wszystkie operacje wykonują się błyskawicznie, co wpływa pozytywnie na funkcjonowanie nawet bardzo rozbudowanych stron. Żeby poznać skalę zmian, przeprowadziliśmy test wydajności, porównując nową platformę CloudHosting nazwa.pl z rozwiązaniami oferowanymi przez trzech innych usługodawców. Wyniki nie pozostawiają złudzeń. Czas wykonywania skryptu PHP na nowej platformie serwerowej nazwa.pl jest zdecydowanie krótszy, niż ma to miejsce w przypadku usług oferowanych przez inne firmy...
nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems
16 października 2023

nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems

Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w... Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w minionym roku miały największy wkład w rozwój bezpieczeństwa na rynku IT. Należąca do NetArt Group marka nazwa.pl otrzymała 1. miejsce i tytuł TOP Partner CERTUM 2023 w kategorii SSL. Dziękujemy za to bardzo ważne dla nas wyróżnienie! Współpraca NetArt Group z Asseco Data Systems trwa już ponad 10 lat. Realizując projekt zwiększania bezpieczeństwa w Internecie, wydaliśmy w tym czasie ponad 1 mln certyfikatów SSL. Otrzymaną nagrodę traktujemy więc jako dowód uznania dla całej naszej organizacji za wkład wniesiony w rozwój cyberbezpieczeństwa. NetArt Group nieustannie stawia na innowacje. Dowodem tego jest dostarczanie naszym użytkownikom, przy współpracy z Asseco Data Systems, certyfikatów SSL z szyfrowaniem ECDSA realizowanym na bazie krzywych eliptycznych. Poziom zabezpieczeń, które one zapewniają, można bardzo łatwo zobrazować na przykładzie ziaren piasku. Jeżeli przyjmiemy, że certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, oferowane przez większość firm, zapewniają ochronę na poziomie jednego ziarenka piasku, to w przypadku certyfikatów nazwaSSL ECDSA P-384 zapewniona przez nie ochrona reprezentowana jest przez większą liczbę ziaren piasku, niż możemy znaleźć na ziemi! NetArt Group doskonale rozumie, że rynek IT wymaga od firm świadczących usługi hostingowe ciągłego rozwoju i inwestycji. Poprzez nasze marki, w tym między innymi netart.com i nazwa.pl, przekazujemy więc użytkownikom najwyższej klasy rozwiązania. Docenienie naszych działań przez Asseco Data Systems jest kolejnym potwierdzeniem zaangażowania NetArt Group w rozwój globalnego rynku usług hostingowych...
Ekspansja zagraniczna nazwa.pl
26 października 2022

Ekspansja zagraniczna nazwa.pl

Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA... Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA. Wysoki poziom technologiczny firmy pozwoli z powodzeniem konkurować produktowo z największymi globalnymi graczami. Podobnie jak w Polsce, nazwa.pl będzie pozycjonowała swoją ofertę w segmencie usług premium, dla najbardziej wymagających klientów. 25 lat rozwoju firmy nazwa.pl na rynku polskim to historia jak „American dream”. Z małej działalności gospodarczej założonej w 1997 roku przez Piotra Nowaka pod marką NetArt, wyrósł polski lider hostingu w chmurze, z którego usług skorzystało już ponad milion Polaków. Jednak nie tylko liczby stanowią o wyjątkowości nazwa.pl. Jest to przede wszystkim wysoka kultura organizacyjna i ciągły nacisk na rozwój technologiczny i produktowy. Wystarczy przecież wspomnieć, że nazwa.pl jest obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA, jako pierwsza polska firma wdrożyła DNS Anycast, obsługuje ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyna świadczy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Liczba wdrożeń i innowacji nazwa.pl stała się tak długa, że spółka już 5 lat temu przestała mieć w tym zakresie jakąkolwiek konkurencję w Polsce, a jedynym benchmarkiem stały się już tylko firmy z rynku amerykańskiego. Tyle tylko, że i tutaj technologicznie nazwa.pl potrafiła za pomocą swoich usług CloudHosting wyprzedzić zachodnią konkurencję. Usługi te nie są jak w wielu nowoczesnych firmach uruchamiane na bazie chmury, ale same w sobie stanowią chmurę, zapewniając dynamiczne rozkładanie obciążenia per pojedyncza usługa hostingowa oraz automatyczną integrację z siecią CDN...
CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl
8 czerwca 2022

CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl

Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy sobie zalety dużej mocy obliczeniowej... Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy w sobie zalety dużej mocy obliczeniowej, jak na serwerze dedykowanym, ze wszelkimi udogodnieniami, jakie oferuje hosting. Zapewnia nawet dużemu serwisowi internetowemu stabilne działanie, bez zmartwień o wzrost ruchu wywołanego przez prowadzone akcje reklamowe i gorące okresy sprzedażowe. Opłaty ponoszone są tylko za zużyte zasoby, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze i nie przepłacasz za coś, z czego nie korzystasz! Firmy hostingowe przyzwyczaiły klientów do zakupu swoich usług w modelu abonamentowym. Ma to duże zalety w przypadku małych serwisów WWW z uwagi na stałe i z góry przewidywalne opłaty, ale stanowi duży problem w przypadku, gdy serwis zaczyna zyskiwać na popularności. Ten model sprzedaży zakłada bowiem, że to Ty masz się dopasować do oferty Twojego dostawcy i Twoje potrzeby nie mogą być większe niż parametry usługi, które zaakceptowałeś. W pewnym momencie możesz nawet stwierdzić, że dostawcy tego typu usług nie posiadają już dla Ciebie żadnej oferty i jedynym wyjściem jest przeniesienie się na dedykowaną infrastrukturę. Serwer VPS lub nawet dedykowany to rozwiązanie, które z początku może wydawać się atrakcyjne. Do momentu gdy nie policzysz wszystkich kosztów. Okazuje się bowiem, że wynagrodzenie administratora do jego obsługi wynosi wielokrotnie więcej niż za sam serwer, a całkowite opłaty przebijają wielokrotnie te, które dotąd ponosiłeś na hostingu. A na dodatek okazuje się, że nie posiadasz wielu funkcjonalności, które na hostingu były czymś zupełnie oczywistym. Hosting z konteneryzacją w chmurze Pomiędzy hostingiem współdzielonym a serwerem VPS lub serwerem dedykowanym na szczęście istnieje jeszcze hosting z konteneryzacją w chmurze, zapewniający wysoką wydajność, rozsądne opłaty i co najważniejsze wszystkie funkcjonalności, do jakich przywykłeś...
bezpieczne transakcje internetowe
6 lutego 2019

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się... Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów? W dobie licznych i kierunkowych ataków hackerskich, szczegółowe informacje dotyczące zasobów finansowych, ich ulokowania oraz loginów umożliwiających dostęp do kont bankowych są na wagę złota. Trzeba pamiętać, że ich zabezpieczanie leży zarówno po stronie użytkowników, jak i instytucji administrujących tymi danymi. Z tego względu firma, która posiada najnowsze zabezpieczenia ma szansę budować pozytywny wizerunek wśród klientów, chroniąc ich przed kradzieżą poufnych informacji podczas realizacji zamówienia. Można nazwać to podwójną korzyścią, ponieważ sklep jednocześnie buduje wiarygodną markę i zabezpiecza swoich klientów. Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest etap przepływu danych i ich odpowiednie zabezpieczenie. Podstawowymi narzędziami do zabezpieczenia witryny WWW, które warto poznać, są trzy  rozwiązania : DNSSEC, SSL, oraz DNS over TLS. DNSSEC Protokołem, który chroni użytkowników przed phishingiem jest DNSSEC. Jest to metoda oszustwa, polegająca na tym, że cyberprzestępca podszywa się pod osobę lub firmę w celu wyłudzenia wrażliwych danych personalnych. Mogą to być na przykład hasła do logowania na stronach bankowych lub dane potrzebne do realizacji płatności....
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.