Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Tagi: blog CDN CloudHosting hosting Redis SEO social media WordPress
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy  użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników.

Publikuj wartościowy content

Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży.

Zadbaj o SEO

Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami kluczowymi (jednak nie nadmiernie, aby tekst nie brzmiał sztucznie). Warto przy tym stosować nie tylko najpopularniejsze słowa kluczowe, ale także te „z długiego ogona” (czyli z mniejszą liczbą wyszukiwań). Niejednokrotnie mogą one wygenerować porównywalny ruch, co słowa najczęściej wyszukiwane, a nie będziemy zmuszeni do konkurowania z innymi twórcami treści, którzy ich używają.

Zadbaj o pozycjonowanie (SEO) swojego bloga | nazwa.pl

Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy posłużyć się Planerem słów kluczowych Google oraz śledzić fora i grupy, czy wykorzystać monitoring Internetu. W optymalizacji treści pomogą nam także wtyczki do WordPressa, takie jak Yoast SEO. Warto zaznaczyć, że znaczny wpływ na pozycję i widoczność, w wynikach wyszukiwania Google, ma szybkość działania bloga. Zapewnić ją można wybierając wydajny serwer. W ramach usługi CloudHosting WordPress nazwa.pl udostępnia szeroki zakres narzędzi do dodatkowego przyspieszenia stron WWW, jak np. magazyny danych Redis. Nie bez znaczenia pozostaje także dostępność sieci Content Delivery Network (w skrócie CDN). Usługi CloudHosting są w pełni zintegrowane z CDN nazwa.pl, dzięki czemu roboty Google znacznie szybciej indeksują treści umieszczone na serwerach nazwa.pl, w porównaniu do treści umieszczonych na innych hostingach.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?
  • Top 5 wtyczek SEO do WordPressa dla początkujących

Używaj chwytliwych tytułów

Tytuł jest pierwszym elementem, który zobaczy użytkownik w wynikach wyszukiwań Google. Powinien zawierać słowo kluczowe, a jednocześnie mieć atrakcyjną i zachęcającą do kliknięcia treść. Może on wpłynąć na liczbę wejść przy udostępnianiu wpisów w social mediach i w newsletterach. Treść nagłówka powinna być adekwatna do zawartości samego artykułu, aby nie wprowadzać użytkowników w błąd. Należy uzyskać kompromis między funkcją informacyjną tytułu a zachęcającą do kliknięcia treścią. Trzeba zadbać o liczbę znaków – nie powinno ich być więcej niż 70 (wraz z spacjami). W innym przypadku tytuł będzie za długi, by zmieścić się w wynikach wyszukiwania Google, przez co nie zachęci użytkowników do odwiedzenia strony.

Wykorzystaj wezwania do działania (CTA)

Za pomocą CTA zachęcimy użytkownika do wykonania pożądanej przez nas czynności. W przypadku bloga będzie to np. prośba o udostępnienie posta, co ma szansę przełożyć się na większą liczbę wejść na stronę. Możemy również zaproponować czytelnikowi zapisanie się do newslettera, aby poszerzyć naszą bazę subskrybentów, do których wysyłamy mailing. Internauci często nie są chętni, by otrzymywać kolejny newsletter, dlatego też warto zachęcić ich do subskrypcji. Nieraz w tym celu umożliwia się np. pobranie atrakcyjnego e-booka. Jako „wezwania do działania” najczęściej używa się przycisków. Powinny mieć one zachęcającą i krótką treść, odpowiednie ułożenie oraz barwy. Kolorami, które przykuwają uwagę czytelników, są np. czerwony, pomarańczowy czy zielony. Zawsze możemy także modyfikować ułożenie, kształt i kolor przycisku na podstawie wyników testów A/B, porównujących skuteczność różnych wersji.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?
  • Na czym polegają testy A/B?

Promuj treści w social mediach

Obecnie prowadzenie profili w mediach społecznościowych jest dla każdego blogera nieodzowne. Można w ten sposób udostępniać fanom linki do nowych wpisów, ale także innego rodzaju angażujące treści. Dzięki social mediom fani będą na bieżąco z naszymi publikacjami, nie musząc regularnie odwiedzać bloga. Warto w tym celu wykorzystać Facebooka czy Instagram. Użytkownikom należy także ułatwić udostępnianie treści bloga. Warto w tym celu użyć wtyczek, które umożliwiają udostępnienie artykułu w każdym momencie lektury tekstu (pływające przyciski) oraz umieszczać przyciski na górze oraz na dole artykułu.

Promuj treści blogowe w social mediach | nazwa.pl


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak komunikować się z klientami online
  • W social media postaw na autentyczność
  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Postaw na interakcje

Blog tworzony jest dla czytelników – trzeba o nich pamiętać nie tylko przygotowując treści, ale także po ich publikacji. Dlatego należy zachęcać do pozostawiania pod postem komentarzy, np. kończąc go pytaniem zachęcającym do dyskusji. Możemy zapytać obserwujących, jaki temat chcieliby, aby został poruszony na blogu i stworzyć wpis na podstawie najpopularniejszej lub najbardziej pasującej nam odpowiedzi. Dzięki tym sposobom odbiorcy będą czuli, że zależy nam na ich opinii oraz że są ważną częścią naszego bloga.

Należy pamiętać o odpowiedzi na pojawiające się komentarze, gdyż to my jesteśmy gospodarzem bloga. Dotyczy to także krytycznych opinii, o ile nie są typowym „hejtem”, wyrażonym w agresywny sposób. Warto z czytelnikami dyskutować, gdyż zdynamizuje to bloga. Powinniśmy zadbać o wygodny w użyciu system komentarzy. Czytelnik nie może być zmuszony do przechodzenia wielu kroków w celu pozostawienia komentarza, gdyż najczęściej zniechęci się i go nie zamieści. Rozważyć tu można stosowanie systemu Disqus lub komentarzy Facebooka. Ten drugi sposób jest dla użytkowników szybki i wygodny, ale wymaga od nich posiadania konta w serwisie.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media?
  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy?
  • Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Zabiegaj o czytelników

Aby przyciągnąć czytelników do swojego bloga, musimy wykazać się konsekwencją, profesjonalizmem i kreatywnością. Powinniśmy mieć podstawową wiedzę z dziedziny SEO oraz UX, by stosować ich zasady dla zwiększenia ruchu na stronie. Warto pamiętać, że blog jest kanałem komunikacji – nie służy jednostronnemu przekazowi. Wchodźmy w interakcje z użytkownikami i stosujmy social media, by zachęcić ich do odwiedzenia naszej strony. Bardzo istotna jest jakość publikowanych przez nas treści. Powinny być przemyślane i prezentować nas jako osoby kompetentne w swojej dziedzinie. Trzeba pamiętać, że oczekiwania czytelników są wysokie oraz że wszelkie braki tekstu mogą nam zostać wytknięte w komentarzach. Jeżeli poświęcimy czas na tworzenie wpisów i dogłębny research, a także jesteśmy obeznani ze swoją branżą, to z pewnością zaspokoimy potrzeby odbiorców i zbudujemy blog, który będzie bardzo chętnie odwiedzany.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Jak przyspieszyć stronę za pomocą CDN nazwa.pl
7 kwietnia 2022

Jak przyspieszyć stronę WWW za pomocą CDN nazwa.pl

Sieć dystrybucji treści CDN nazwa.pl potrafi znacznie przyspieszyć dowolną stronę internetową. Wzrost... Sieć dystrybucji treści CDN nazwa.pl potrafi znacznie przyspieszyć dowolną stronę internetową. Wzrost szybkości działania możliwy jest jednak wyłącznie wtedy, gdy zasoby serwisu korzystają z cache na serwerach CDN. W weryfikacji pomocny będzie raport waterfall, który można wygenerować w kilka chwil za pomocą serwisu https://www.test2speed.pl. Dowiedz się, jak skontrolować ustawienia Twojej strony WWW. Jeżeli chcesz efektywnie korzystać z sieci Content Delivery Network, musisz skontrolować i ewentualnie poprawić ustawienia nagłówków HTTP, które odpowiadają za buforowanie danych. Z nagłówków "Response headers”, które sprawdzisz dzięki serwisowi https://www.test2speed.pl, dowiesz się, czy poszczególne elementy Twojej strony posiadają wymaganą konfigurację. Odczyt Waterfalla Po wykonaniu testu za pomocą serwisu https://www.test2speed.pl na dole raportu wyświetli się sekcja oznaczona jako ”Waterfall”. Pokazuje ona wszystkie elementy strony, które wczytuje przeglądarka. Odszukaj na liście pliki z rozszerzeniami: typu jpg, webp, gif, png, css, js, czyli te, które są elementami statycznymi. Następnie odczytaj szczegółowe nagłówki towarzyszące ich przesyłaniu, klikając na przyciski „+” z lewej strony nazwy pliku. Na poniższej grafice zaznaczyliśmy je na czerwono...
Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce | nazwa.pl
11 lutego 2022

Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów... Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów. Jej celem jest przyspieszenie dostarczania do użytkowników stron internetowych. Prawidłowo skonfigurowany CDN wspiera równocześnie ochronę witryn przed atakami DDoS oraz innymi potencjalnymi zagrożeniami płynącymi z Internetu. Dzisiaj, gdy tak bardzo liczy się natychmiastowy dostęp do informacji, błyskawiczne działanie stron internetowych jest nie tylko życzeniem, ale i koniecznością, a samo korzystanie z CDN staje się powoli standardem. Trzeba w tym miejscu zadać pytanie: z jakiej sieci CDN powinni korzystać właściciele polskojęzycznych stron WWW? Odpowiedź jest bardzo prosta: tylko z takiej, która oferuje węzły na terenie naszego kraju! Jak działa CDN? Jeżeli jakaś witryna korzysta z CDN, to po wpisaniu jej adresu w przeglądarce, w pierwszej kolejności zapytanie o nią otrzymuje węzeł CDN położony w najbliższej lokalizacji od użytkownika. Wysyła on wówczas do przeglądarki elementy strony, które przechowuje w swojej pamięci podręcznej, pośrednicząc jednocześnie w przekazaniu kodu HTML generowanego przez oryginalny serwer. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby taki kod także umieścić w pamięci podręcznej węzłów CDN, ale to już zależy od indywidualnych oczekiwań właściciela witryny...
nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
28 września 2021

nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce... nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce. Uznanie w oczach jury znalazło w szczególności uruchomienie sieci CDN nazwa.pl oraz jej całkowita integracja z usługami hostingowymi świadczonymi przez spółkę. CDN nazwa.pl – pełna integracja ze stroną na hostingu CDN nazwa.pl to sieć dystrybucji treści, której poszczególne węzły zostały zlokalizowane w kluczowych punktach wymiany danych w Polsce, Europie i Ameryce Północnej. Przechowuje ona elementy witryn WWW, dzięki czemu nie ma konieczności każdorazowego przesyłania ich z oryginalnych serwerów. Zawartość witryny uzyskiwana jest z najbliższego węzła sieci CDN, co powoduje, że czas potrzebny na dostarczenie plików do końcowego użytkownika ulega znacznemu skróceniu. Dla przykładu osoba łącząca się ze stroną z Londynu, zamiast korzystać z serwera w Warszawie, może uzyskać stronę z o wiele bliższej lokalizacji w Amsterdamie. O ile technologia CDN była już wcześniej znana przez Polaków, o tyle całkowitą nowością okazało się to, że usługę taką może udostępnić firma hostingowa, całkowicie integrując CDN z utrzymywaniem strony WWW na hostingu. Takie podejście eliminuje największą wadę usług CDN oferowanych przez zewnętrznych dostawców, jaką jest rozmycie odpowiedzialności za ciągłość działania. Dotychczas to klient ponosił odpowiedzialność za połączenie pomiędzy dostawcą hostingu i dostawcą usługi CDN, co zazwyczaj prowadziło do braku odpowiedzialności każdego z nich...
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl
18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu... Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić? Co to jest growth hacking? Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii. Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach. Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing. Niezbędne cechy growth hakera - kreatywność Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić...
Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci | nazwa.pl
30 kwietnia 2020

Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci

Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi... Domeny a działalność cyberprzestępcza Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi zaawansowanymi usługami. Są zaledwie pasem transmisyjnym niezbędnym do komunikacji w sieci. Zaledwie i aż. Przedsiębiorcy tworzą witryny, klienci odwiedzają strony, pobierają w komórkach aplikacje, wszyscy otrzymujemy i wysyłamy maile. Sieci botów, integralny składnik Internetu, także działają z użyciem domen. Cały ruch oparty jest zatem na domenach, a te mogą być wykorzystywane do działań cyberprzestępczych, ponieważ stanowią swego rodzaju punkty dostępowe łączące klienta (a więc potencjalną ofiarę) z oszustem. Dystrybucja złośliwego oprogramowania na komputery i urządzenia przenośne, przekierowania na fałszywe strony wyłudzające pieniądze, wrażliwe dane i hasła, rozsyłanie spamu, podszywanie się pod operatora telefonii komórkowej lub bank, rekrutacja do armii botów, blokada komputera czy systemu sieciowego firmy celem wymuszenia okupu, tworzenie przestępczych stron w celu dystrybucji nielegalnych towarów bądź sprzedaży legalnych po korzystnej cenie, ale bez doręczenia – wszystko to nie byłoby możliwe bez domen. Jeśli domena może być nośnikiem ataku cyberprzestępczego, to czy istnieją sposoby na ograniczanie liczby abuzywnych domen w sieci...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(173)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(28)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone