Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Tagi: blog CDN CloudHosting hosting Redis SEO social media WordPress
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy  użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników.

Publikuj wartościowy content

Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży.

Zadbaj o SEO

Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami kluczowymi (jednak nie nadmiernie, aby tekst nie brzmiał sztucznie). Warto przy tym stosować nie tylko najpopularniejsze słowa kluczowe, ale także te „z długiego ogona” (czyli z mniejszą liczbą wyszukiwań). Niejednokrotnie mogą one wygenerować porównywalny ruch, co słowa najczęściej wyszukiwane, a nie będziemy zmuszeni do konkurowania z innymi twórcami treści, którzy ich używają.

Zadbaj o pozycjonowanie (SEO) swojego bloga | nazwa.pl

Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy posłużyć się Planerem słów kluczowych Google oraz śledzić fora i grupy, czy wykorzystać monitoring Internetu. W optymalizacji treści pomogą nam także wtyczki do WordPressa, takie jak Yoast SEO. Warto zaznaczyć, że znaczny wpływ na pozycję i widoczność, w wynikach wyszukiwania Google, ma szybkość działania bloga. Zapewnić ją można wybierając wydajny serwer. W ramach usługi CloudHosting WordPress nazwa.pl udostępnia szeroki zakres narzędzi do dodatkowego przyspieszenia stron WWW, jak np. magazyny danych Redis. Nie bez znaczenia pozostaje także dostępność sieci Content Delivery Network (w skrócie CDN). Usługi CloudHosting są w pełni zintegrowane z CDN nazwa.pl, dzięki czemu roboty Google znacznie szybciej indeksują treści umieszczone na serwerach nazwa.pl, w porównaniu do treści umieszczonych na innych hostingach.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?
  • Top 5 wtyczek SEO do WordPressa dla początkujących

Używaj chwytliwych tytułów

Tytuł jest pierwszym elementem, który zobaczy użytkownik w wynikach wyszukiwań Google. Powinien zawierać słowo kluczowe, a jednocześnie mieć atrakcyjną i zachęcającą do kliknięcia treść. Może on wpłynąć na liczbę wejść przy udostępnianiu wpisów w social mediach i w newsletterach. Treść nagłówka powinna być adekwatna do zawartości samego artykułu, aby nie wprowadzać użytkowników w błąd. Należy uzyskać kompromis między funkcją informacyjną tytułu a zachęcającą do kliknięcia treścią. Trzeba zadbać o liczbę znaków – nie powinno ich być więcej niż 70 (wraz z spacjami). W innym przypadku tytuł będzie za długi, by zmieścić się w wynikach wyszukiwania Google, przez co nie zachęci użytkowników do odwiedzenia strony.

Wykorzystaj wezwania do działania (CTA)

Za pomocą CTA zachęcimy użytkownika do wykonania pożądanej przez nas czynności. W przypadku bloga będzie to np. prośba o udostępnienie posta, co ma szansę przełożyć się na większą liczbę wejść na stronę. Możemy również zaproponować czytelnikowi zapisanie się do newslettera, aby poszerzyć naszą bazę subskrybentów, do których wysyłamy mailing. Internauci często nie są chętni, by otrzymywać kolejny newsletter, dlatego też warto zachęcić ich do subskrypcji. Nieraz w tym celu umożliwia się np. pobranie atrakcyjnego e-booka. Jako „wezwania do działania” najczęściej używa się przycisków. Powinny mieć one zachęcającą i krótką treść, odpowiednie ułożenie oraz barwy. Kolorami, które przykuwają uwagę czytelników, są np. czerwony, pomarańczowy czy zielony. Zawsze możemy także modyfikować ułożenie, kształt i kolor przycisku na podstawie wyników testów A/B, porównujących skuteczność różnych wersji.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?
  • Na czym polegają testy A/B?

Promuj treści w social mediach

Obecnie prowadzenie profili w mediach społecznościowych jest dla każdego blogera nieodzowne. Można w ten sposób udostępniać fanom linki do nowych wpisów, ale także innego rodzaju angażujące treści. Dzięki social mediom fani będą na bieżąco z naszymi publikacjami, nie musząc regularnie odwiedzać bloga. Warto w tym celu wykorzystać Facebooka czy Instagram. Użytkownikom należy także ułatwić udostępnianie treści bloga. Warto w tym celu użyć wtyczek, które umożliwiają udostępnienie artykułu w każdym momencie lektury tekstu (pływające przyciski) oraz umieszczać przyciski na górze oraz na dole artykułu.

Promuj treści blogowe w social mediach | nazwa.pl


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak komunikować się z klientami online
  • W social media postaw na autentyczność
  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Postaw na interakcje

Blog tworzony jest dla czytelników – trzeba o nich pamiętać nie tylko przygotowując treści, ale także po ich publikacji. Dlatego należy zachęcać do pozostawiania pod postem komentarzy, np. kończąc go pytaniem zachęcającym do dyskusji. Możemy zapytać obserwujących, jaki temat chcieliby, aby został poruszony na blogu i stworzyć wpis na podstawie najpopularniejszej lub najbardziej pasującej nam odpowiedzi. Dzięki tym sposobom odbiorcy będą czuli, że zależy nam na ich opinii oraz że są ważną częścią naszego bloga.

Należy pamiętać o odpowiedzi na pojawiające się komentarze, gdyż to my jesteśmy gospodarzem bloga. Dotyczy to także krytycznych opinii, o ile nie są typowym „hejtem”, wyrażonym w agresywny sposób. Warto z czytelnikami dyskutować, gdyż zdynamizuje to bloga. Powinniśmy zadbać o wygodny w użyciu system komentarzy. Czytelnik nie może być zmuszony do przechodzenia wielu kroków w celu pozostawienia komentarza, gdyż najczęściej zniechęci się i go nie zamieści. Rozważyć tu można stosowanie systemu Disqus lub komentarzy Facebooka. Ten drugi sposób jest dla użytkowników szybki i wygodny, ale wymaga od nich posiadania konta w serwisie.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media?
  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy?
  • Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Zabiegaj o czytelników

Aby przyciągnąć czytelników do swojego bloga, musimy wykazać się konsekwencją, profesjonalizmem i kreatywnością. Powinniśmy mieć podstawową wiedzę z dziedziny SEO oraz UX, by stosować ich zasady dla zwiększenia ruchu na stronie. Warto pamiętać, że blog jest kanałem komunikacji – nie służy jednostronnemu przekazowi. Wchodźmy w interakcje z użytkownikami i stosujmy social media, by zachęcić ich do odwiedzenia naszej strony. Bardzo istotna jest jakość publikowanych przez nas treści. Powinny być przemyślane i prezentować nas jako osoby kompetentne w swojej dziedzinie. Trzeba pamiętać, że oczekiwania czytelników są wysokie oraz że wszelkie braki tekstu mogą nam zostać wytknięte w komentarzach. Jeżeli poświęcimy czas na tworzenie wpisów i dogłębny research, a także jesteśmy obeznani ze swoją branżą, to z pewnością zaspokoimy potrzeby odbiorców i zbudujemy blog, który będzie bardzo chętnie odwiedzany.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Zabezpieczenie 2FA to pełna ochrona Twojej poczty e-mail | nazwa.pl
15 grudnia 2022

Zabezpieczenie 2FA to pełna ochrona Twojej poczty e-mail

Konto e-mail jest dzisiaj tak powszechnym narzędziem, jakim już jakiś czas temu stał się telefon komórkowy. Z poczty... Konto e-mail jest dzisiaj tak powszechnym narzędziem, jakim już jakiś czas temu stał się telefon komórkowy. Z poczty elektronicznej korzystamy codziennie zarówno w sprawach biznesowych, jak i prywatnych. Na skrzynkach e-mail przechowujemy często istotne i poufne informacje, dlatego nie można zapominać o tym, że dostęp do nich wymaga szczególnej ochrony. Najlepszym zabezpieczeniem przed atakiem na pocztę elektroniczną jest mechanizm dwufaktorowej autoryzacji 2FA. Klienci nazwa.pl mogą korzystać z kompleksowej ochrony ich skrzynek e-mail za pomocą 2FA, bez względu na to, czy wiadomości odbierają przez Cloud Mail, czy przez dedykowany do tych celów program na komputerze, tablecie lub smartfonie. Samo hasło to za mało Tradycyjnym zabezpieczeniem poczty e-mail jest hasło. Świadomi użytkownicy wiedzą, że im bardziej jest ono złożone, czyli więcej ma liter, cyfr i znaków specjalnych, tym będzie trudniej je złamać. Jednak w obecnych czasach samo hasło może być już niewystarczające. Korzystamy z sieci Wi-Fi na dworcach, lotniskach, w restauracjach czy hotelach, bo cenimy sobie mobilność i dostęp do Internetu w każdym momencie. Niestety wszędzie czyhają cyberprzestępcy, którzy bardzo szybko są w stanie przejąć nasze hasło, a znane są też takie przypadki, gdy dane logowania do skrzynki zostały podejrzane przez… kamery przemysłowe! Hasło jest więc zabezpieczeniem, którego złamanie jest dla hakerów tylko kwestią czasu. Użytkownicy hostingu w nazwa.pl nie są jednak bezbronni. Z pomocą przychodzi zabezpieczenie 2FA, które dodaje drugi element autoryzacji przy logowaniu do konta e-mail. Wszyscy znamy je z bankowości elektronicznej, bo zasadą jest, że tam, gdzie wymagana jest szczególna ochrona przy dostępie do informacji, pojawia się właśnie zabezpieczenie 2FA...
Co to jest CDN? | nazwa.pl
8 listopada 2021

Co to jest CDN?

Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści, która przyspiesza działanie stron... Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści, która przyspiesza działanie stron WWW. Obrazki i inne elementy serwisu utrzymywane są na serwerach bliżej użytkowników, dzięki czemu ich przesłanie zajmuje mniej czasu. Chcesz mieć szybko działającą stronę? Zadbaj o to, aby była ona szybko przesyłana pomiędzy serwerem, na którym jest utrzymywana, a lokalizacją, z której łączą się użytkownicy. Umieszczenie kopii elementów serwisu na serwerach CDN, w lokalizacjach bliższych użytkownikom, skraca drogę, którą muszą pokonać zdjęcia i inne elementy strony. Przekłada się to na szybsze wczytywanie serwisu na komputerach korzystających z niego osób. Usługa CDN nie ma wpływu na szybkość generowania strony na serwerze, ale przyspiesza jej przesyłanie. Na przykład gdy jest ona utrzymywana na serwerze w Kielcach, to jej przesłanie do użytkownika łączącego się z sąsiedniego Krakowa trwa błyskawicznie. Przesłanie tej samej strony do odbiorcy łączącego się z Gdańska wymaga jednak przekazania informacji na odległość aż kilkuset kilometrów, dlatego w Gdańsku może się ona otwierać o sekundę dłużej niż w Krakowie. Szybkość otwierania każdej strony zależy od odległości pomiędzy użytkownikiem serwisu WWW i serwerem. Korzystaj z CDN z węzłami na terenie Polski, który przyspieszy działanie Twojej strony, niezależnie od regionu naszego kraju, z którego będą łączyli się Twoi klienci. Nikt nie lubi korzystać z wolno działającego serwisu WWW, dlatego jego szybkość będzie miała duży wpływ na liczbę zamówień dokonanych za jego pomocą...
nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
28 września 2021

nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce... nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce. Uznanie w oczach jury znalazło w szczególności uruchomienie sieci CDN nazwa.pl oraz jej całkowita integracja z usługami hostingowymi świadczonymi przez spółkę. CDN nazwa.pl – pełna integracja ze stroną na hostingu CDN nazwa.pl to sieć dystrybucji treści, której poszczególne węzły zostały zlokalizowane w kluczowych punktach wymiany danych w Polsce, Europie i Ameryce Północnej. Przechowuje ona elementy witryn WWW, dzięki czemu nie ma konieczności każdorazowego przesyłania ich z oryginalnych serwerów. Zawartość witryny uzyskiwana jest z najbliższego węzła sieci CDN, co powoduje, że czas potrzebny na dostarczenie plików do końcowego użytkownika ulega znacznemu skróceniu. Dla przykładu osoba łącząca się ze stroną z Londynu, zamiast korzystać z serwera w Warszawie, może uzyskać stronę z o wiele bliższej lokalizacji w Amsterdamie. O ile technologia CDN była już wcześniej znana przez Polaków, o tyle całkowitą nowością okazało się to, że usługę taką może udostępnić firma hostingowa, całkowicie integrując CDN z utrzymywaniem strony WWW na hostingu. Takie podejście eliminuje największą wadę usług CDN oferowanych przez zewnętrznych dostawców, jaką jest rozmycie odpowiedzialności za ciągłość działania. Dotychczas to klient ponosił odpowiedzialność za połączenie pomiędzy dostawcą hostingu i dostawcą usługi CDN, co zazwyczaj prowadziło do braku odpowiedzialności każdego z nich...
Korzystaj z aktualnej wersji PHP na swoim hostingu - zadbaj o bezpieczeństwo i wydajność serwisów WWW | nazwa.pl
24 sierpnia 2021

Korzystaj z aktualnej wersji PHP na swoim hostingu – zadbaj o bezpieczeństwo i wydajność serwisów WWW

Skrypty napisane w języku programowania PHP to podstawa funkcjonowania większości dynamicznych stron WWW... Skrypty napisane w języku programowania PHP to podstawa funkcjonowania większości dynamicznych stron WWW. Zapewnia on cały szereg narzędzi przydatnych dla każdego właściciela strony i webmastera, a także znajduje zastosowanie w tworzeniu programów działających w trybie graficznym czy też przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń. Przypominamy, że w nazwa.pl w ramach wszystkich pakietów hostingowych możesz już od wielu miesięcy bezpłatnie korzystać z najnowszej wersji języka — PHP 8. Nowa wersja oprogramowania PHP zapewnia znacznie szybsze działanie serwisów WWW oraz dostarcza niezbędnych aktualizacji w zakresie bezpieczeństwa usług. Aby zapewnić szybkie i bezawaryjne działanie Twoich stron WWW, zalecamy aktualizację PHP do najnowszej wersji, posiadającej wsparcie swoich twórców. Zmianę możesz wykonać samodzielnie lub zlecić zespołowi specjalistów w nazwa.pl. Jednocześnie przypominamy, że bezpłatna obsługa PHP 7.3 na serwerach nazwa.pl kończy się w dniu 06.12.2021 r. Obsługa starszych wersji PHP umożliwia aktywowanie oprogramowania, dla którego upłynął termin wsparcia określony przez twórców tego języka. Oferujemy ją jedynie ze względu na zapewnienie wstecznej kompatybilności dla wykorzystywanego przez Ciebie oprogramowania, które nie może korzystać z nowszych wersji PHP. Nie rekomendujemy korzystania z wersji oprogramowania, które utraciły wsparcie jego twórców i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy bezpieczeństwa, które ujawnią się w trakcie jego użytkowania...
rebranding - kiedy go przeprowadzić
3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że... Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding? Co to jest rebranding? Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami. Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki). Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja...
usługa active cloud biznes
4 grudnia 2018

Usługa Active Cloud Biznes polecana przez redakcję PC World

nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się... Firma nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się obszerny materiał dotyczący usług hostingowych, które przeznaczone są do obsługi platformy WordPress. To kolejne wyróżnienie, jakie redakcja przyznała usługom hostingowym nazwa.pl z linii Active Cloud. Artykuł zwraca także uwagę na fakt, że przyszłość usług hostingowych zmierza w kierunku rozwiązań chmurowych, z których korzysta nazwa.pl. W przeprowadzonym przez redakcję PC World porównaniu pod uwagę brany był dobrze znany hosting Active Cloud Biznes. Nazwa.pl tuż przed wydaniem magazynu wprowadziła do oferty nową usługę WordPress Cloud, dlatego też do porównania została wzięta usługa Active Cloud Biznes, a nie WordPress Cloud. A szkoda, bo usługi WordPress Cloud, z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 wirtualnych procesorów, realizowane w technologii chmury, to obecnie najbardziej wydajny i najszybszy hosting w Polsce. Technologie nazwa.pl w służbie szybkości Redakcja PC World podkreśla w artykule także znaczenie technologii przyspieszających działanie stron WWW, takich jak protokoły HTTP/2 oraz TLS 1.3, które zauważalnie wpływają na szybsze ładowanie się stron w przeglądarce internetowej użytkownika. Nowością na polskim rynku jest także wprowadzenie przez nazwa.pl pakietu rozwiązań opartych na technologii CDN (Content Delivery Network). Pierwszy węzeł CDN nazwa.pl w Polsce zapewniający cache’owanie statycznych treści został uruchomiony...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone