Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Tagi: Facebook Instagram marketing opinie rekomendacje social media Twitter
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie?

Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media?

Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować.

Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie.

Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności.

Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu.

Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne wskaźniki będą istotne, jeżeli zależy nam na pozyskiwaniu leadów, a inne, gdy mamy na celu, np. budowanie lojalności klientów czy świadomości marki.

Kluczowe wskaźniki efektywności działań social media

Podstawowe znaczenie dla oceny skuteczności kampanii marketingu online mają kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (Key Performance Indicators). W przypadku działań w social mediach są to przede wszystkim:

Zasięg

Zasięg oznacza liczbę użytkowników, do których dotarła nasza treść. Jest to podstawowy parametr dla każdego rodzaju kampanii, aczkolwiek ilość nie jest tu tak samo istotna, jak jakość. Ważne, aby osoby, które zobaczyły treści, stanowiły część targetu kampanii. Zwiększa to szansę na realną skuteczność działań.

Zasięg działań na social mediach | nazwa.pl

Trzeba także pamiętać, że algorytmy mediów społecznościowych sprawiają, iż nie do wszystkich obserwatorów naszego profilu dotrą treści publikowane w kampanii. Dla przykładu Edge Rank Facebooka sprawia, że posty zobaczy przeciętnie od 1% do 10% osób, które polubiły profil.

Podczas pomiarów warto zwrócić uwagę, jaki zasięg mają firmowe hasztagi. Sprzyjają one zwiększeniu widoczności marki w social mediach, ponieważ użytkownicy mogą je umieszczać w swoich postach. Dzięki temu stosunkowo łatwo możemy zmierzyć, jak często są używane i o ile zwiększyły zasięg naszej kampanii.

Zaangażowanie

Wskaźnik zaangażowania to engagement rate i wylicza się go, dzieląc liczbę osób, które weszły w interakcję z treścią przez liczbę osób, do których dotarła dana treść. Jako interakcję można rozumieć, np. komentarze, reakcje, wyświetlenia wideo czy udostępnienia postu.

Znaczenie engagement rate dla ewaluacji kampanii jest kluczowe, ponieważ w ten sposób możemy ocenić, jaki procent użytkowników wszedł w relację z marką, a nie jedynie zobaczył na swojej ścianie naszą treść.

Zaangażowanie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Istotne jest jednak to, aby starać się o jak najwyższej jakości zaangażowanie użytkowników. Zależy to głównie od contentu, jaki udostępniamy. Jeżeli nachalnie namawiamy odbiorców do polubienia postu (tzw. potocznie żebrolajki), nie będzie dochodziło do prawdziwej, spontanicznej interakcji z marką. Na zaangażowanie w social mediach wpływ mają także nierzadko treści publikowane na blogu. Im więcej wartościowych tekstów w „internetowym pamiętniku”, tym większe zaangażowanie w mediach społecznościowych. Aby łatwo i szybko stworzyć blog, z którego będziemy kierować odbiorców na social media i odwrotnie, warto zainteresować się WordPressem.

Podobnie jest, jeżeli udostępniamy atrakcyjne treści wizualne, które nie wiążą się w żaden sposób z marką. Użytkownik, przewijając posty na swojej ścianie, polubi co prawda, np. atrakcyjny obrazek, ale nie zapamięta, kto go opublikował. Takiego rodzaju interakcja nie przynosi nam żadnej korzyści. Dlatego też trzeba mieć na uwadze marketingową jakość treści, nie stawiając jedynie na ilość polubień i udostępnień.

Wpływ

Wskaźnik wpływu oznacza procent użytkowników, którzy po otrzymaniu treści podejmą pożądaną przez nas akcję. Może to być skorzystanie z oferty, zapisanie się do newslettera, udostępnienie treści czy też pozostawienie komentarza. Jest to współczynnik konwersji, kluczowy dla wszystkich działań marketingu online.

Mierzenie konwersji ma podstawowe znaczenie dla określania, czy przyjęta strategia przynosi odpowiednie efekty. Oczywiście wskaźniki zasięgu czy interakcji mogą mieć dla nas równie dużą wagę w przypadku budowania świadomości marki, jednak w kampaniach obliczonych na sprzedaż powinniśmy wiedzieć, czy nasze treści się do niej przyczyniają.

Określenie współczynnika konwersji pomoże nam także w dokonaniu wyboru mediów społecznościowych, w które należy zainwestować czas i środki. Może okazać się, np. że profil na Instagramie generuje dużą ilość polubień, natomiast obecność na Facebooku prowadzi do wyższej konwersji. Wtedy warto zainwestować właśnie w to medium, gdyż wydatkowane środki mają szansę się zwrócić.

Dyskusje i rekomendacje

Social media są w istocie nieustannie toczącą się rozmową. Ważne jest, aby użytkownicy w jej trakcie poruszali także temat naszej marki. Istotne są tutaj, np. rekomendacje czy rozmowy o ofercie firmy.

Dyskusje, rekomendacje i opinie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Monitorując ten wskaźnik, zwracajmy uwagę, jak często jesteśmy wspominani we wpisach poprzez nazwę użytkownika (@naszamarka – w takich sytuacjach otrzymujemy powiadomienie). Istotne jest także obserwowanie ilości użytych hasztagów związanych z naszą marką. Inne dyskusje dotyczące marki możemy obserwować także za pomocą narzędzi do monitorowania Internetu.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Aby zwiększyć ilość wzmianek, należy odpowiednio modyfikować przekaz. Wykonać to można metodą eksperymentalną, obserwując, jakie treści odpowiednio rezonują wśród społeczności. Najważniejsze jest jednak dostosowanie się do potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów poprzez obserwowanie dyskusji dotyczących naszej branży.

Niezbędna ewaluacja social mediów

Wymienione powyżej wskaźniki nie są jedynymi, które można mierzyć podczas prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych. Wskaźniki warte monitorowania powinniśmy wyznaczać na podstawie celów, jakie sobie postawimy. Być może istnieją także wartości, które dla konkretnego typu działań okażą się równie istotne.

Należy pamiętać także, aby ewaluacja była prowadzona na bieżąco, nie tylko pod koniec wyznaczonych etapów kampanii. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio modyfikować treści, aby tworzyć przekaz optymalny pod względem skuteczności.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Bezpieczeństwo domen w firmach hostingowych | nazwa.pl
20 czerwca 2022

Bezpieczeństwo domen w firmach hostingowych

Cyberataki na serwery DNS należą do jednych z najpoważniejszych zagrożeń, które czyhają na użytkowników Internetu... Cyberataki na serwery DNS należą do jednych z najpoważniejszych zagrożeń, które czyhają na użytkowników Internetu. Sfałszowane odpowiedzi, które przeglądarki WWW otrzymują z serwerów DNS, mogą przyczynić się do utraty dobrego wizerunku firmy, strat finansowych, kradzieży poufnych informacji czy po prostu problemów w działaniu stron internetowych. Dzięki protokołowi DNSSEC, którym zabezpieczone są domeny w nazwa.pl, możesz być pewien, że informacje pochodzące z serwerów DNS będą wiarygodne, a Twoja domena w pełni bezpieczna. Złe dobrego początki Prawidłowe funkcjonowanie systemu Domain Name System (DNS) jest niezbędne, aby strony WWW oraz inne usługi, takie jak na przykład poczta e-mail, były dostępne i działały poprawnie. Z perspektywy czasu można powiedzieć, że system DNS zaprojektowany został bez większej dbałości o zabezpieczenia. Stworzono go w latach 80. ubiegłego wieku, kiedy wszystkie serwery w sieci były dobrze znane i zaufane. Wraz z rozwojem Internetu szybko zauważono, że DNS nie jest doskonały. W 2005 roku, po trwających ponad 10 lat pracach, Internet Engineering Task Force (IETF) oficjalnie zaprezentował protokół DNSSEC (Domain Name System Security Extensions), którego celem stało się zapobieganie wielu typom ataków na serwery Domain Name System. Jak DNSSEC chroni domeny? DNSSEC umożliwia podpisywanie informacji wymienianych na poziomie serwerów nazw. Odbywa się to przy użyciu kryptografii klucza publicznego. DNSSEC tworzy łańcuch zaufania rozciągający się od serwera nazw danej domeny aż do rdzenia systemu DNS...
Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem | nazwa.pl
13 sierpnia 2021

Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem

Wycieki danych to problem, z którym borykają się nawet największe firmy. Mogą się one pojawić wszędzie tam, gdzie... Wycieki danych to problem, z którym borykają się nawet największe firmy. Mogą się one pojawić wszędzie tam, gdzie przechowywane są wrażliwe informacje. Konsekwencjami takich wycieków są nie tylko utrata reputacji i potencjalne straty finansowe, ale przede wszystkim narażenie użytkowników na działania cyberprzestępców, którzy uzyskują w ten sposób dane logowania czy numery telefonów. Najbardziej znane wycieki danych Wydawałoby się, że firmy technologiczne powinny wiedzieć, jak skutecznie ustrzec się przed kradzieżą wrażliwych informacji o swoich użytkownikach. Okazuje się jednak, że niekoniecznie. W 2019 r. został ujawniony gigantyczny wyciek danych z najpopularniejszego serwisu społecznościowego świata – Facebooka. Dotyczył ponad 267 milionów kont, a hakerzy zdobyli dostęp m.in. do numerów telefonów, imion i nazwisk oraz numerów identyfikacyjnych, powiązanych z kontami. Naraziło to użytkowników na phishingu, przestępstwo polegające na podszywaniu się przez hakerów pod inną osobę, aby wyłudzić poufne informacje, czy zainstalować na komputerze ofiary złośliwe oprogramowanie. Inni giganci działający na rynku nowych technologii również mają na swoim koncie duże wycieki danych. Szacuje się, że pomiędzy 2013 a 2014 r. rosyjscy hakerzy przejęli dane aż 3 miliardów użytkowników różnych serwisów internetowych. Dotyczyło to nazw kont, haseł, adresów e-mail, numerów telefonów, dat urodzenia i pytań bezpieczeństwa...
15 urodziny CMS Joomla | nazwa.pl
5 października 2020

Świętujemy 15. urodziny Joomla!

17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla... 17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla. Minęło 15 lat od tej daty, a liczba ściągnięć tego CMS to już ponad 115 mln. Szacuje się, że dzięki wykorzystaniu Joomli zbudowanych jest około 3% ogółu wszystkich serwisów internetowych na świecie. Czym jest Joomla? System Joomla pozwala na stworzenie od podstaw serwisu internetowego i nie wymaga od twórcy zaawansowanej wiedzy z zakresu programowania. Użytkownik z łatwością może stworzyć i edytować stronę WWW, a także zmieniać dynamiczne treści za pomocą wygodnego panelu administratora. Podobnie jak i inne systemy do tworzenia i zarządzania dynamicznymi stronami WWW (np. WordPress) Joomla funkcjonuje dzięki „ekosystemowi”, na który składa się blisko 7500 wtyczek, umożliwiających indywidualne dostosowanie wyglądu serwisu i jego funkcjonalności. Podstawowa wersja CMS, czyli ta bez zainstalowanych dodatków, posiada szereg funkcji, takich jak wielopoziomowe drzewo kategorii i struktury menu, wielojęzyczność, możliwość tworzenia kont użytkowników i zarządzania ich uprawnieniami, możliwość tworzenia i zarządzania bannerami reklamowymi. Ogromnym atutem Joomla jest społeczność Joomla w języku suahili oznacza „razem” lub „wspólnie”. To oczywiście nieprzypadkowe, ponieważ to właśnie społeczność umożliwia rozwój otwartego oprogramowania. Tysiące ludzi, którzy wspólnie pracują nad ulepszeniami, tworzą nowe wtyczki i motywy, a także wspierają się nawzajem w celu rozwiązywania pojawiających się problemów...
płatność blik w nazwa.pl
5 marca 2020

BLIK, BLIK, płacę Blikiem… w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania... Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania swoich usług za pomocą polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Umożliwia on dokonywanie transakcji za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym dla osób posiadających konta w największych polskich bankach. System BLIK jest wyjątkowym projektem ponad podziałami, utworzonym w wyniku porozumienia 6 polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. O sukcesie tego systemu może świadczyć fakt, że wkrótce przyłączyły się do niego kolejne instytucje finansowe, wśród których można wyliczyć Getin Noble Bank, Bank Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole i Inteligo. Z danych NBP za trzeci kwartał 2019 roku wynika, że użytkownicy płacili kartami 28 milionów razy, podczas gdy BLIKIEM blisko 40 milionów razy. Dynamika wzrostu liczby transakcji BLIKIEM w sieci jest wyższa niż dynamika wzrostu liczby transakcji kartami. „Nowoczesny kanał płatności BLIK idealnie wpisuje się w profil działalności spółki nazwa.pl i jej Klientów. Usługi nazwa.pl aktywowane są o każdej porze dnia i nocy, a szybkie przetwarzanie płatności jest podstawowym kryterium, którego oczekują osoby korzystające z usług hostingu WWW i rejestracji domen. Oprócz najszybszego hostingu w Polsce będzie to również hosting najszybciej aktywowany!” – skomentował Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail
19 września 2019

nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail

nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed... Spółka nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e‑mail (ang. e-mail spoofing). Zmiany odniosły skutek dla około 25% domen funkcjonujących w polskim Internecie, znacznie podwyższając poziom bezpieczeństwa w sieci. Podszywanie się hakera pod nadawcę wiadomości e-mail, czy też konkurencję, może wywołać fatalne skutki dla właściciela tego adresu. Korespondencja elektroniczna w ostatnich latach stała się podstawową formą komunikacji z firmami, bankami a nawet z urzędami państwowymi. Treść wiadomości może stanowić na przykład oświadczenie o rezygnacji z usług operatora komórkowego, czy też dostępu do Internetu. Korespondencja w świecie wirtualnym może więc wywołać często nieodwracalne skutki w życiu codziennym, doprowadzając do realnych strat. Spółka nazwa.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła na masową skalę kompleksowe rozwiązanie w zakresie ochrony użytkowników poczty elektronicznej, poprzez wdrożenie zabezpieczeń SPF, DKIM i DMARC, wyznaczając tym samym kierunek rozwoju dla innych firm hostingowych. SPF określa adres IP nadawcy Zabezpieczenie SPF (ang. Sender Policy Framework) odpowiada za podstawową ochronę poczty elektronicznej. Jego działanie polega na wskazaniu przez właściciela domeny...
formularz kontaktowy na stronie
30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z... Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek. Ninja Forms Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów. Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości. 1. Instalacja wtyczki - najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ, - wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”, - kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ. 2. Tworzenie pierwszego formularza - najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY, - aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, - kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone