Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Tagi: Facebook Instagram marketing opinie rekomendacje social media Twitter
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie?

Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media?

Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować.

Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie.

Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności.

Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu.

Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne wskaźniki będą istotne, jeżeli zależy nam na pozyskiwaniu leadów, a inne, gdy mamy na celu, np. budowanie lojalności klientów czy świadomości marki.

Kluczowe wskaźniki efektywności działań social media

Podstawowe znaczenie dla oceny skuteczności kampanii marketingu online mają kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (Key Performance Indicators). W przypadku działań w social mediach są to przede wszystkim:

Zasięg

Zasięg oznacza liczbę użytkowników, do których dotarła nasza treść. Jest to podstawowy parametr dla każdego rodzaju kampanii, aczkolwiek ilość nie jest tu tak samo istotna, jak jakość. Ważne, aby osoby, które zobaczyły treści, stanowiły część targetu kampanii. Zwiększa to szansę na realną skuteczność działań.

Zasięg działań na social mediach | nazwa.pl

Trzeba także pamiętać, że algorytmy mediów społecznościowych sprawiają, iż nie do wszystkich obserwatorów naszego profilu dotrą treści publikowane w kampanii. Dla przykładu Edge Rank Facebooka sprawia, że posty zobaczy przeciętnie od 1% do 10% osób, które polubiły profil.

Podczas pomiarów warto zwrócić uwagę, jaki zasięg mają firmowe hasztagi. Sprzyjają one zwiększeniu widoczności marki w social mediach, ponieważ użytkownicy mogą je umieszczać w swoich postach. Dzięki temu stosunkowo łatwo możemy zmierzyć, jak często są używane i o ile zwiększyły zasięg naszej kampanii.

Zaangażowanie

Wskaźnik zaangażowania to engagement rate i wylicza się go, dzieląc liczbę osób, które weszły w interakcję z treścią przez liczbę osób, do których dotarła dana treść. Jako interakcję można rozumieć, np. komentarze, reakcje, wyświetlenia wideo czy udostępnienia postu.

Znaczenie engagement rate dla ewaluacji kampanii jest kluczowe, ponieważ w ten sposób możemy ocenić, jaki procent użytkowników wszedł w relację z marką, a nie jedynie zobaczył na swojej ścianie naszą treść.

Zaangażowanie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Istotne jest jednak to, aby starać się o jak najwyższej jakości zaangażowanie użytkowników. Zależy to głównie od contentu, jaki udostępniamy. Jeżeli nachalnie namawiamy odbiorców do polubienia postu (tzw. potocznie żebrolajki), nie będzie dochodziło do prawdziwej, spontanicznej interakcji z marką. Na zaangażowanie w social mediach wpływ mają także nierzadko treści publikowane na blogu. Im więcej wartościowych tekstów w „internetowym pamiętniku”, tym większe zaangażowanie w mediach społecznościowych. Aby łatwo i szybko stworzyć blog, z którego będziemy kierować odbiorców na social media i odwrotnie, warto zainteresować się WordPressem.

Podobnie jest, jeżeli udostępniamy atrakcyjne treści wizualne, które nie wiążą się w żaden sposób z marką. Użytkownik, przewijając posty na swojej ścianie, polubi co prawda, np. atrakcyjny obrazek, ale nie zapamięta, kto go opublikował. Takiego rodzaju interakcja nie przynosi nam żadnej korzyści. Dlatego też trzeba mieć na uwadze marketingową jakość treści, nie stawiając jedynie na ilość polubień i udostępnień.

Wpływ

Wskaźnik wpływu oznacza procent użytkowników, którzy po otrzymaniu treści podejmą pożądaną przez nas akcję. Może to być skorzystanie z oferty, zapisanie się do newslettera, udostępnienie treści czy też pozostawienie komentarza. Jest to współczynnik konwersji, kluczowy dla wszystkich działań marketingu online.

Mierzenie konwersji ma podstawowe znaczenie dla określania, czy przyjęta strategia przynosi odpowiednie efekty. Oczywiście wskaźniki zasięgu czy interakcji mogą mieć dla nas równie dużą wagę w przypadku budowania świadomości marki, jednak w kampaniach obliczonych na sprzedaż powinniśmy wiedzieć, czy nasze treści się do niej przyczyniają.

Określenie współczynnika konwersji pomoże nam także w dokonaniu wyboru mediów społecznościowych, w które należy zainwestować czas i środki. Może okazać się, np. że profil na Instagramie generuje dużą ilość polubień, natomiast obecność na Facebooku prowadzi do wyższej konwersji. Wtedy warto zainwestować właśnie w to medium, gdyż wydatkowane środki mają szansę się zwrócić.

Dyskusje i rekomendacje

Social media są w istocie nieustannie toczącą się rozmową. Ważne jest, aby użytkownicy w jej trakcie poruszali także temat naszej marki. Istotne są tutaj, np. rekomendacje czy rozmowy o ofercie firmy.

Dyskusje, rekomendacje i opinie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Monitorując ten wskaźnik, zwracajmy uwagę, jak często jesteśmy wspominani we wpisach poprzez nazwę użytkownika (@naszamarka – w takich sytuacjach otrzymujemy powiadomienie). Istotne jest także obserwowanie ilości użytych hasztagów związanych z naszą marką. Inne dyskusje dotyczące marki możemy obserwować także za pomocą narzędzi do monitorowania Internetu.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Aby zwiększyć ilość wzmianek, należy odpowiednio modyfikować przekaz. Wykonać to można metodą eksperymentalną, obserwując, jakie treści odpowiednio rezonują wśród społeczności. Najważniejsze jest jednak dostosowanie się do potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów poprzez obserwowanie dyskusji dotyczących naszej branży.

Niezbędna ewaluacja social mediów

Wymienione powyżej wskaźniki nie są jedynymi, które można mierzyć podczas prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych. Wskaźniki warte monitorowania powinniśmy wyznaczać na podstawie celów, jakie sobie postawimy. Być może istnieją także wartości, które dla konkretnego typu działań okażą się równie istotne.

Należy pamiętać także, aby ewaluacja była prowadzona na bieżąco, nie tylko pod koniec wyznaczonych etapów kampanii. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio modyfikować treści, aby tworzyć przekaz optymalny pod względem skuteczności.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Przydatne wtyczki do WordPressa | nazwa.pl
17 lipca 2024

Przydatne wtyczki do WordPressa

WordPress jest najpopularniejszą platformą CMS na świecie. Dzięki niezliczonym dodatkom możesz dostosować i... WordPress jest najpopularniejszą platformą CMS na świecie. Dzięki niezliczonym dodatkom możesz dostosować i rozbudować funkcjonalność swojej witryny, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania. W tym artykule przedstawimy, naszym zdaniem, najlepsze wtyczki do WordPressa, które umożliwiają optymalizację działania strony internetowej WordPress. Easy Social Sharing Easy Social Sharing służy do udostępniania fragmentów strony w social mediach. Posiada prosty interfejs i liczne opcje konfiguracyjne, które ułatwiają udostępnianie witryny w komunikacji z innymi użytkownikami. Wtyczka pozwala na proste i efektywne zwiększanie dotarcia z Twoimi treściami do innych użytkowników oraz promocję w różnych kanałach online. Przyciski udostępniania mogą być modyfikowane, co daje możliwość dopasowania ich do wyglądu strony internetowej. WooCommerce WooCommerce stworzone zostało z myślą o osobach, które chciałyby w prosty sposób stworzyć własny sklep internetowy, a potem nim administrować. Wtyczka ta posiada różnorodne funkcje, takie jak możliwość zarządzania zamówieniami, dedykowane opcje płatności, dodawanie produktów przy pomocy rozbudowanego systemu kategorii, obsługa kuponów i kodów rabatowych. WooCommerce pozwala na generowanie raportów sprzedaży oraz zapewnia wsparcie wielu języków i walut...
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Działania ekologiczne nazwa.pl
24 czerwca 2022

Działania ekologiczne nazwa.pl

Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości... Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości tego, że nasze działania decydują o jakości naszego życia. Nawet niewielkie zmiany w codziennym zachowaniu, mogą wpływać w istotny sposób na to, jaką planetę pozostawimy również przyszłym pokoleniom. Firma nazwa.pl, poprzez wiele zmian w swoim funkcjonowaniu, stała się również zrównoważonym i świadomym ekologicznie podmiotem. Ekologia to codzienne zachowania, które przyczyniają się do ograniczenia szkodliwej działalności człowieka w ekosystem naszej planety. Nawet zmiana drobnych nawyków, przynosi wymierne korzyści. Sortowanie odpadów, oszczędzanie energii, elektroniczny obieg dokumentów czy też wydłużenie cyklu życia urządzeń, które nas otaczają, oznacza mniej zanieczyszczeń w powietrzu, wodzie i naszym jedzeniu. Pewne nawyki nic nie kosztują, a w dłuższej perspektywie przynoszą nawet korzyści finansowe. Nowoczesna firma Idąc korytarzem w biurze nazwa.pl, miałem wrażenie, że jestem na pokładzie statku jak w firmie Star Trek. Światła automatycznie zaświecały się na mojej drodze i gasły chwilę po tym, jak przeszedłem. Sytuacja covidowa spowodowała, że w biurze pracuje niewielu pracowników, a czujniki, którymi naszpikowany jest nasz biurowiec potrafią dostosować swoje zachowanie do natężenia ruchu. Nie jest to jednak obecnie nic dziwnego, gdyż większość nowoczesnych przestrzeni biurowych posiada wiele systemów wspomaganych sztuczną inteligencją, które potrafią dostosować temperaturę, natężenie światła i sposób klimatyzacji pomieszczeń na podstawie informacji otrzymywanych z czujników...
W jaki sposób budować markę osobistą? | nazwa.pl
6 sierpnia 2021

W jaki sposób budować markę osobistą?

Czy tego chcemy, czy też nie, każdy z nas jest właścicielem swojej marki osobistej. Co ją stanowi? Najogólniej mówiąc...Czym jest branding osobisty? Personal branding to w uproszczeniu przeniesienie zasad kreowania marki produktu na własną osobę. To tworzenie Marki-Ja, potraktowanie własnej osoby jako produktu, który można lub należy sprzedać. Brzmi to oczywiście bezdusznie i wydaje się instrumentalnym traktowaniem swojej osoby. Jednak tworzenie marki osobistej bezduszne wcale nie jest i wymaga od nas potraktowania siebie całościowo wraz z całym bogactwem własnych kompetencji, cech charakteru oraz zainteresowań. Zarządzanie własnym wizerunkiem jest procesem skomplikowanym, podobnie jak każdy z nas jest skomplikowaną osobowością. Wymaga ono pokierowania swoją karierą zawodową w sposób przemyślany, gdzie kolejne etapy rozwoju są ze sobą powiązane i prowadzą do obranego przez nas celu. Korzyścią, jaką odniesiemy z przemyślanych działań personal brandingowych, jest stworzenie wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku...
Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL | nazwa.pl
19 lipca 2021

Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL

Minęły 3 lata od dnia, gdy nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia serwisów WWW za pomocą komercyjnych... Minęły 3 lata od dnia, gdy nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia serwisów WWW za pomocą komercyjnych certyfikatów SSL, dla wszystkich rejestrowanych przez spółkę domen. W tym czasie dostarczyliśmy naszym Klientom ponad 1.000.000 certyfikatów SSL, w znaczący sposób przyczyniając się do zabezpieczenia polskiej sieci Internet, a ich wartość rynkowa przekroczyła 100 milionów złotych. Masowe udostępnienie certyfikatów SSL przyniosło naszym Klientom oprócz podniesienia bezpieczeństwa również przyspieszenie działania ich serwisów WWW, dzięki wykorzystaniu protokołu szybkiej transmisji HTTP/2. Transmisja ta działa tylko i wyłącznie z certyfikatami SSL, dlatego, jak łatwo odczytać z wykresu, w połowie 2018 roku obsługiwaliśmy ponad 2/3 wszystkich szybko ładujących się stron WWW. To dzięki temu między innymi zostaliśmy w zeszłym roku docenieni tytułem „Firma Hostingowa Roku”. Nieustanny rozwój różnych technologii sprawia, że swoją uwagę kierujemy zawsze w kierunku nowych i ciekawych rozwiązań, promując i udostępniając je na rynku polskim. Dzięki nowatorskiemu podejściu staliśmy się już niekwestionowanym liderem technologicznym, dostarczając najnowszych światowych rozwiązań Tobie i wszystkim, dla których liczy się przede wszystkim jakość. Staramy się być pół kroku przed innymi polskimi firmami hostingowymi, dlatego na naszym serwisie znajdziesz aż dwa rodzaje certyfikatów SSL, które różnią się od siebie rodzajem szyfrowania...
VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl
9 grudnia 2020

VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl!

Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest... Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest masowe przechodzenie na tryb pracy zdalnej. Co zrobić, aby przebiegała ona sprawnie? Mamy na to sposób! Właśnie dziś nazwa.pl wprowadza do swojej oferty serwery VPS działające w oparciu o system operacyjny Windows Server. Windows Server to, jak sama nazwa wskazuje, serwerowa wersja najpopularniejszego systemu operacyjnego dla komputerów osobistych, z intuicyjnym w obsłudze interfejsem graficznym, zapewniającym wygodne wykonywanie wszystkich czynności biurowych w trybie zdalnym. Umożliwia uruchamianie między innymi oprogramowania ERP, programów księgowych oraz komunikatorów. Sprawdź, jakie możliwości dla Ciebie i Twojej firmy, w czasie dynamicznej transformacji cyfrowej, stwarza Windows Server na serwerze VPS! Do czego można wykorzystać VPS z Windows Server? Uniwersalność serwerów VPS, a tym bardziej tych działających w oparciu o system operacyjny Windows Server, zapewnia szeroki zakres ich zastosowania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym developerem, dopiero się uczysz, czy szukasz środowiska dla prowadzenia prywatnych projektów lub narzędzi dla dużej firmy, to rozwiązanie jest dla Ciebie. System operacyjny Windows na serwerze VPS umożliwia pracę z technologiami .NET i MS SQL, a także zapewnia dostęp do wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, jak m.in...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.